SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
dames hebben geen lul, kieken !quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
FOK!kers die geen FOK!lul van 30cm hebben
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat zijn dan ook FOK!stersquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
dames hebben geen lul, kieken !
.
![]()
Dat is zoooo 1998, onderscheid maken tussen Fokkers en Foksters...quote:
Mag allang niet meer.
Lees maar in Opzij!
NIEUW: Foto's!![]()
Ik ga beetje Opzij lezen, wat dat dan ook mag zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is zoooo 1998, onderscheid maken tussen Fokkers en Foksters...
Mag allang niet meer.
Lees maar in Opzij!
![]()
![]()
Dames noemen we doorgaans dan ook FOK!sters...quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
dames hebben geen lul, kieken !
![]()
Wijvebladquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga beetje Opzij lezen, wat dat dan ook mag zijn![]()
![]()
en lesbo's heten FOK!bo's danquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dames noemen we doorgaans dan ook FOK!sters...
Werewolf
yarrrrr[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
En homo's noemen we FOK!poepstampers![]()
![]()
Gut ik kreeg het juiste kindje mee naar huis!
Met zelf gemaakte en geschilderde wanten van papier een een crepe-papieren-touwtje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zal ook niet veel helpen tegen de kou denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:16 schreef fietsie het volgende:
Gut ik kreeg het juiste kindje mee naar huis!
Met zelf gemaakte en geschilderde wanten van papier een een crepe-papieren-touwtje![]()
maar neequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat ook nog onderscheid maken tussen seksualiteit?Werewolf
Oh man daar kan ik nog uren mee doorgaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
En homo's noemen we FOK!poepstampers![]()
![]()
Met dat stampen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
Oh man daar kan ik nog uren mee doorgaanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
void Run( const std::string& v, int tgt, int start ) {quote:
for( ; tgt >= 2 * start + 1; ++start )
Run( v + ' ' + boost::lexical_cast<std::string>( start ), tgt - start, start + 1 );
std::cout << v << ' ' << tgt << std::endl;
}Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
void Run( const std::string& v, int tgt, int start ) {
for( ; tgt >= 2 * start + 1; ++start )
Run( v + ' ' + boost::lexical_cast<std::string>( start ), tgt - start, start + 1 );
std::cout << v << ' ' << tgt << std::endl;
}
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |