SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
dames hebben geen lul, kieken !quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
FOK!kers die geen FOK!lul van 30cm hebben
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat zijn dan ook FOK!stersquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
dames hebben geen lul, kieken !
.
![]()
Dat is zoooo 1998, onderscheid maken tussen Fokkers en Foksters...quote:
Mag allang niet meer.
Lees maar in Opzij!
NIEUW: Foto's!![]()
Ik ga beetje Opzij lezen, wat dat dan ook mag zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is zoooo 1998, onderscheid maken tussen Fokkers en Foksters...
Mag allang niet meer.
Lees maar in Opzij!
![]()
![]()
Dames noemen we doorgaans dan ook FOK!sters...quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
dames hebben geen lul, kieken !
![]()
Wijvebladquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga beetje Opzij lezen, wat dat dan ook mag zijn![]()
![]()
en lesbo's heten FOK!bo's danquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dames noemen we doorgaans dan ook FOK!sters...
Werewolf
yarrrrr[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
En homo's noemen we FOK!poepstampers![]()
![]()
Gut ik kreeg het juiste kindje mee naar huis!
Met zelf gemaakte en geschilderde wanten van papier een een crepe-papieren-touwtje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zal ook niet veel helpen tegen de kou denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:16 schreef fietsie het volgende:
Gut ik kreeg het juiste kindje mee naar huis!
Met zelf gemaakte en geschilderde wanten van papier een een crepe-papieren-touwtje![]()
maar neequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat ook nog onderscheid maken tussen seksualiteit?Werewolf
Oh man daar kan ik nog uren mee doorgaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
En homo's noemen we FOK!poepstampers![]()
![]()
Met dat stampen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
Oh man daar kan ik nog uren mee doorgaanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
void Run( const std::string& v, int tgt, int start ) {quote:
for( ; tgt >= 2 * start + 1; ++start )
Run( v + ' ' + boost::lexical_cast<std::string>( start ), tgt - start, start + 1 );
std::cout << v << ' ' << tgt << std::endl;
}Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
void Run( const std::string& v, int tgt, int start ) {
for( ; tgt >= 2 * start + 1; ++start )
Run( v + ' ' + boost::lexical_cast<std::string>( start ), tgt - start, start + 1 );
std::cout << v << ' ' << tgt << std::endl;
}![]()
code...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
daar stampt het zo verdomd lastig, bij dat volle hartquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goedemiddagquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zat net door het (slechte) huiswerk van een stagiair te bladeren...quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
het het over de dikke spelfout in de TTProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En toen vond je die code?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zat net door het (slechte) huiswerk van een stagiair te bladeren...![]()
Nog steeds verkouden, maar goed verder! Daar?quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Jup, en met wat googelen vond ik ook binnen een minuut waar ie um vandaan had gekopieerd...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oké, mooi zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog steeds verkouden, maar goed verder! Daar?.
Ja hier ook, net nog even 2 sollicitaties de deur uit gedaan.![]()
Hoi.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oké, mooi zo.
Ja hier ook, net nog even 2 sollicitaties de deur uit gedaan.
Nog wat van Saxion gehoord?What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup, en met wat googelen vond ik ook binnen een minuut waar ie um vandaan had gekopieerd...
die is de sjaak![]()
![]()
Ik had nog een ontzettend k*t klusje liggen wat ik hem wilde besparen, ik vrees dattie nu het bokje is....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan is verlegen toch nie handig?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
staat ook garant voor rode wangen ja
What you forget, you are gonna repeat.
Ik zou niet te lang wachten met een 2e huisartsenbezoek als dit zo blijft....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Haha in mijn tijd wisten leraren gelukkig nog niks van computers af. Moest een keer strafregels schrijven 1000 keer iets. Vroeg of het op pc kon zegt hij nee want dan kopieer je het gewoon. Ik zeg dan zet ik die functie uit zegt hij oh ja dan vind ik het goed!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup, en met wat googelen vond ik ook binnen een minuut waar ie um vandaan had gekopieerd...![]()
Nee, niks. Ook niet na zelf gebeld te hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog wat van Saxion gehoord?![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha in mijn tijd wisten leraren gelukkig nog niks van computers af. Moest een keer strafregels schrijven 1000 keer iets. Vroeg of het op pc kon zegt hij nee want dan kopieer je het gewoon. Ik zeg dan zet ik die functie uit zegt hij oh ja dan vind ik het goed!.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gisteren was het eigenlijk wel ok, maar vandaag is het weer helemaal niks met me.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou niet te lang wachten met een 2e huisartsenbezoek als dit zo blijft....![]()
[..]
Haha in mijn tijd wisten leraren gelukkig nog niks van computers af. Moest een keer strafregels schrijven 1000 keer iets. Vroeg of het op pc kon zegt hij nee want dan kopieer je het gewoon. Ik zeg dan zet ik die functie uit zegt hij oh ja dan vind ik het goed!![]()
![]()
![]()
[..]
Haha in mijn tijd wisten leraren gelukkig nog niks van computers af. Moest een keer strafregels schrijven 1000 keer iets. Vroeg of het op pc kon zegt hij nee want dan kopieer je het gewoon. Ik zeg dan zet ik die functie uit zegt hij oh ja dan vind ik het goed!
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ze had wel een special guest geloof ik gisteravondquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
maar sorry, we hebben kaneel nog niet gezien vandaag![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze had wel een special guest geloof ik gisteravond![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Haha in mijn tijd wisten leraren gelukkig nog niks van computers af. Moest een keer strafregels schrijven 1000 keer iets. Vroeg of het op pc kon zegt hij nee want dan kopieer je het gewoon. Ik zeg dan zet ik die functie uit zegt hij oh ja dan vind ik het goed!![]()
![]()
Mietjequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
Tevens vroren mijn oren er net zowat af, Jezus wat is het koud op de fiets![]()
Man het is net onder nul, en het waait amper...quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
Tevens vroren mijn oren er net zowat af, Jezus wat is het koud op de fietsProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Rijwind.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Man het is net onder nul, en het waait amper...![]()
Na die uitleg dat je op een werkplek zonder slot op de deur en afgesloten internettoegang geen ene flikker uitvoert denk ik ook niet dat er veel mensen een job aan je gaan aanbiedenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
-1 slecht voor de lijn
Jij vreet alles met chilisaus
Nog niet helemaal uit. Ik hoop iets met fitness maar de 2 bedrijven in de buurt zoeken de komende jaren niemandquote:zelfs niet gratis opgeleide.
![]()
Dat kan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
maar sorry, we hebben kaneel nog niet gezien vandaagOh, stomquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, niks. Ook niet na zelf gebeld te hebben.
Dus dat wordt niets?What you forget, you are gonna repeat.
Wat heeft world of warcraft met dat huis te maken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef fietsie het volgende:
Oh WoW!
http://www.funda.nl/koop/donkerbroek/huis-48599416-leidijk-14/![]()
ow jaquote:![]()
maar ik eet het serieus met heel vele dingenzelfs boerenkool en zulks
kopen kopen koopavond!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef fietsie het volgende:
Oh WoW!
http://www.funda.nl/koop/donkerbroek/huis-48599416-leidijk-14/
do wantquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef fietsie het volgende:
Oh WoW!
http://www.funda.nl/koop/donkerbroek/huis-48599416-leidijk-14/![]()
Maar dan hier in de buurt![]()
![]()
Dat bedoel ik nietquote:Blijven solliciteren.quote:Nope, ik denk het niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Oh, stom
Dus dat wordt niets?![]()
Nou dat kan mijn vrouw daar heerlijk gaan zitten spelen; plekken zat voor een mooie computerwerkplekquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat heeft world of warcraft met dat huis te maken?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Grote voordeel is nou juist dat dit -hier- in de buurt staatquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
do want![]()
Maar dan hier in de buurt
Het is woensdagquote:Ik weet het.. heb je een keer verteld..quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow ja![]()
maar ik eet het serieus met heel vele dingenzelfs boerenkool en zulks
![]()
![]()
Zit je serieus te overwegen om dat te kopen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Grote voordeel is nou juist dat dit -hier- in de buurt staat![]()
![]()
Woensdag is ook koopavond hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is woensdag
[..]
Ik weet het.. heb je een keer verteld..![]()
goed geheugen wel
Blind doet het wel goed zeggen zequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
blind in de selectie van het Nederlands elftal___!!!
Schaken en Mathijsen ook nog steeds![]()
![]()
Niet logisch.. meestal is het donderdag of vrijdagquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Woensdag is ook koopavond hoor![]()
goed geheugen wel
![]()
Stomquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet
[..]
Blijven solliciteren.
[..]
Nope, ik denk het niet.
Is gewoon een goede speler, en een steuntje in de rug voor een speler die goed presteert. Alsof hij eerste LB word van Nederland.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
Blind goed noemenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Blind doet het wel goed zeggen ze
Schaken en Mathijsen ook nog steeds
SchakenMathijsen is wel
zie hierbovenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is gewoon een goede speler, en een steuntje in de rug voor een speler die goed presteert. Alsof hij eerste LB word van Nederland.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
blind gaat goed hoor de laatste tijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
![]()
Donderdagquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet logisch.. meestal is het donderdag of vrijdag
En vrijdag aan de andere kant van de Maas![]()
![]()
Kijk blind van vorig jaar en dit jaar. Hij speelt onwijs veel beter en dat is een hele prestatie. Hij speelt ook constant.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Blind goed noemen
SchakenMathijsen is wel
[..]
zie hierboven![]()
Schaken is ook een prutser eerste klas.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Blind goed noemen
SchakenMathijsen is wel
![]()
![]()
Noem 1 LB beter dan blind. Nederlands. En schaken is onzin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Blind goed noemen
SchakenMathijsen is wel
[..]
zie hierboven![]()
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
heb je afgelopen zondag niet gekeken ofzo?
noujah nummer 1 staat weer weken aan de kantquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is gewoon een goede speler, en een steuntje in de rug voor een speler die goed presteert. Alsof hij eerste LB word van Nederland.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
Wordt tijd dat het F1 seizoen weer begint
GO ALONSO
niet weer die kutVettel
Bruma, hands downquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Noem 1 LB beter dan blind. Nederlands. En schaken is onzin.
Roep dan Boetius op. Die jongen heet in z'n kleine teen meer talent dan Schaken in z'n hele lichaam.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
GO ALONSO
niet weer die kutVettel![]()
![]()
Talent genoeg dat zie ik ook, maar hij liet zondag zien nog wat ervaring nodig te hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
Roep dan Boetius op. Die jongen heet in z'n kleine teen meer talent dan Schaken in z'n hele lichaam.
kreeg wel met valsspelen onze beste RB eruit![]()
![]()
Klopt, moet leren de laatste bal goed te geven. Speelde die tegenstander van hem wel helemaal naar de klote. Was geen penalty, maar die had er wel al even daarvoor af gemoeten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Talent genoeg dat zie ik ook, maar hij liet zondag zien nog wat ervaring nodig te hebben.
kreeg wel met valsspelen onze beste RB eruit![]()
Hamilton gaat niet veel worden in die Mercedesquote:
,
Button verwacht ik nog steeds niet heel veel vanRijdt wel vaak goed, maar niet constant genoeg
Massa:nuff said
Alonso: beste rijder, nu maar hopen dat Ferrari een beetje een degelijke auto neerzet vanaf race 1
VettelMaar Redbull zal wel weer een topauto hebben
Ik ga met je meequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef Samzz het volgende:
Oh yes, voetbal. Ik kom later wel terug
.
![]()
![]()
kan toch ook gewoon aan de vleugel? is zo jong, die kan wel wisselenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bruma is een middelste verdediger toch?
Ik kan slecht enkel lachen om jequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hamilton gaat niet veel worden in die Mercedes
,
Button verwacht ik nog steeds niet heel veel vanRijdt wel vaak goed, maar niet constant genoeg
Alonso: beste rijder, nu maar hopen dat Ferrari een beetje een degelijke auto neerzet vanaf race 1
We zullen het wel zien
![]()
klopt, maar wat ik van hem zag denk ik wel dat dat een toppertje kan worden....quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt, moet leren de laatste bal goed te geven. Speelde die tegenstander van hem wel helemaal naar de klote. Was geen penalty, maar die had er wel al even daarvoor af gemoeten.![]()
jij was voor Vettel toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan slecht enkel lachen om jeWe zullen het wel zien
![]()
slechte mama
Zolang een Duitser maar wintquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hamilton gaat niet veel worden in die Mercedes
,
![]()
Echt niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij was voor Vettel toch?![]()
slechte mamaWaar heb je dat gegeven dan vandaan
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zolang een Duitser maar wint! Die tijd hebben we ook wel weer gehad hoor... boring Schumi
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zolang een Duitser maar wint
Hopen dat ie zich goed door gaat ontwikkelen.. Dat is vaak het probleem. Bij Feyenoord spelen ze maar een paar grote wedstrijden per jaar. Bij Ajax hebben ze ook Europese ervaring, wat weer belangrijk is in die grote wedstrijden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, maar wat ik van hem zag denk ik wel dat dat een toppertje kan worden....![]()
voor wie ben jij dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt niet?Waar heb je dat gegeven dan vandaan
[..]! Die tijd hebben we ook wel weer gehad hoor... boring Schumi
![]()
schumiblij dat hij weg is
Vettel is ook Duitsquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt niet?Waar heb je dat gegeven dan vandaan
[..]! Die tijd hebben we ook wel weer gehad hoor... boring Schumi
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hopen dat ie zich goed door gaat ontwikkelen.. Dat is vaak het probleem. Bij Feyenoord spelen ze maar een paar grote wedstrijden per jaar. Bij Ajax hebben ze ook Europese ervaring, wat weer belangrijk is in die grote wedstrijden.
lekker met 5-0 afgedroogd worden bij Real, daar worden ze inderdaad beter van ja
Vettel.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Wie weet speelt feyenoord het volgend jaar ook weerquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hopen dat ie zich goed door gaat ontwikkelen.. Dat is vaak het probleem. Bij Feyenoord spelen ze maar een paar grote wedstrijden per jaar. Bij Ajax hebben ze ook Europese ervaring, wat weer belangrijk is in die grote wedstrijden.![]()
![]()
Ja, daar word je beter van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker met 5-0 afgedroogd worden bij Real, daar worden ze inderdaad beter van ja![]()
Als je het over talent wilt hebben kan je beter fischer opnoemen dan die boetius die het telkens probeert maar alsnog op 1 goal staat.![]()
die kunnen we niet in het Nederlands elftal opnemen ofwel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef MeneerLogica het volgende:
Als je het over talent wilt hebben kan je beter fischer opnoemen dan die boetius die het telkens probeert maar alsnog op 1 goal staat.
Ja, laten we Fischer oproepen voor het Nederlands Elftalquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef MeneerLogica het volgende:
Als je het over talent wilt hebben kan je beter fischer opnoemen dan die boetius die het telkens probeert maar alsnog op 1 goal staat.![]()
![]()
Man city verslaan, ja daar leren ze wat vanquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker met 5-0 afgedroogd worden bij Real, daar worden ze inderdaad beter van ja
blinde haat![]()
![]()
En 2 keer van city winnen? Daar kunnen die havenslaven alleen maar van dromen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker met 5-0 afgedroogd worden bij Real, daar worden ze inderdaad beter van ja![]()
Heb het gewoon even over de eredivisie niet Nederlands elftal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die kunnen we niet in het Nederlands elftal opnemen ofwel?![]()
Fischer is dan ook de held van Amsterdamquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef MeneerLogica het volgende:
![]()
![]()
Moet ik persé voor iemand zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
voor wie ben jij dan?![]()
schumiblij dat hij weg is
![]()
Ik gun het iedereen behalve Alonso of Schumi
En idd blij dat die arrogantie de F1 niet meer overheerst![]()
Heb hem niet voor niets op me rugquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Fischer is dan ook de held van Amsterdam![]()
![]()
![]()
Is zeker een groot talent. Speelde bagger, maar scoorde twee keer. Dat is knap op die leeftijd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb het gewoon even over de eredivisie niet Nederlands elftal.![]()
Ik heb geen andere vlaggetjesquote:.
Schumacher <--> Hill met hun onderlinge gedoe was toch niet saai?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
! Die tijd hebben we ook wel weer gehad hoor... boring Schumi
haten op Alonsoquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik persé voor iemand zijn![]()
Ik gun het iedereen behalve Alonso of Schumi
En idd blij dat die arrogantie de F1 niet meer overheerst
beste rijder van het veld. Wat hij met die Ferarri afgelopen seizoen heeft gedaan
Viel mee, was niet ze beste wedstrijd maar 2 goals waren heerlijk. Bijna 3.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is zeker een groot talent. Speelde bagger, maar scoorde twee keer. Dat is knap op die leeftijd.![]()
In voetbalprogramma's hebben ze het vaak over de interessantste onderwerpen. Dan komt het dus inderdaad neer op Ajax. En op Hans z'n zus...quote:![]()
dat ajax gekleurde commentaar bij de NOS wordt ik altijd zo schijtziek vanquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:05 schreef twi het volgende:
[..]
In voetbalprogramma's hebben ze het vaak over de interessantste onderwerpen. Dan komt het dus inderdaad neer op Ajax. En op Hans z'n zus...
Collegaatje waarmee ik vandaag zou moeten werken, komt zo naar Amersfoort en dan gaan we de rest van de dag stoned doorbrengen. Omdat het kan..
Klopt en wat wil je daarmee zeggen dan? Het blijft een kutclub, ook al zijn ze groter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ajax >>>>> Feyenoord. al jaren en zal zo blijven.![]()
Ajax is de enige interessante ploeg in de eredivisie. Koeman maakt feyenoord nu wel weer leuk maar zo boeiend is de rest niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat ajax gekleurde commentaar bij de NOS wordt ik altijd zo schijtziek van![]()
Ja echt een hoogstandje hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haten op Alonso
beste rijder van het veld. Wat hij met die Ferarri afgelopen seizoen heeft gedaan
En het is Ferrari![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2013 13:06:33 ]![]()
zou toch wat zijn hequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Collegaatje waarmee ik vandaag zou moeten werken, komt zo naar Amersfoort en dan gaan we de rest van de dag stoned doorbrengen. Omdat het kan..
eerst je werk in rook zien opgaan, een paar dagen later je huis![]()
Ajax is een heerlijke ploeg. Mooiste ploeg van Nederland.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt en wat wil je daarmee zeggen dan? Het blijft een kutclub, ook al zijn ze groter.![]()
Wat heb je daar nou aan, stoned gaan zitten wezen. Is samen de stad in niet veul leuker?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Collegaatje waarmee ik vandaag zou moeten werken, komt zo naar Amersfoort en dan gaan we de rest van de dag stoned doorbrengen. Omdat het kan..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
op zich geen slecht plan, de reden waarom het kan is wel erg balen ja....quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Collegaatje waarmee ik vandaag zou moeten werken, komt zo naar Amersfoort en dan gaan we de rest van de dag stoned doorbrengen. Omdat het kan..![]()
Dat komt omdat jij niet Ajax-gekleurd ben. Daardoor ga jij dat soort dingen zien. Zat commentatoren waarbij je overduidelijk een andere voorkeur hoort. Theo Reitsma bijvoorbeeld, en Jeroen Grueter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat ajax gekleurde commentaar bij de NOS wordt ik altijd zo schijtziek van![]()
Necquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ajax is de enige interessante ploeg in de eredivisie. Koeman maakt feyenoord nu wel weer leuk maar zo boeiend is de rest niet.
Inderdaad, zelfs alle andere (oud-) coureurs geven dat toequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt een hoogstandje hoor
En het is Ferrari![]()
typo
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ajax is een heerlijke ploeg. Mooiste ploeg van Nederland.
Lekker haten, logisch als je voor Feyenoord bent dat je ajax niet moet. Is andersom toch precies hetzelfde.quote:![]()
geweldige pass,quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet Ajax-gekleurd ben. Daardoor ga jij dat soort dingen zien. Zat commentatoren waarbij je overduidelijk een andere voorkeur hoort. Theo Reitsma bijvoorbeeld, en Jeroen Grueter.
miraculeuze redding
Schitterende goal
etc. bla bla bla
en dan bij alle standaard shit
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zou toch wat zijn he
eerst je werk in rook zien opgaan, een paar dagen later je huis![]()
Wat heb ik nou aan de stad in gaan? Dan geef ik geld uit wat ik niet hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan, stoned gaan zitten wezen. Is samen de stad in niet veul leuker?![]()
Wiet heb ik in huis, en stoned zijn is lekker. Het is sowieso lang geleden dat ik gewoon een hele dag stoned ben geweest. Ik mag wel weer een keer. En het is gezellig, met zijn 2en.Jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
op zich geen slecht plan, de reden waarom het kan is wel erg balen ja....![]()
Waarschijnlijk gaan we zo eerst huilen. En dan stoned zijn en lachen..
Awwquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef Cryothic het volgende:
Kap eens met zo snel te gaan... kan niet eens bijlezen nu![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef Cryothic het volgende:
Kap eens met zo snel te gaan... kan niet eens bijlezen nuGa aan het werk
![]()
![]()
Standaard shitquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geweldige pass,
miraculeuze redding
Schitterende goal
etc. bla bla bla
en dan bij alle standaard shitPele is standaard shit met ze simpele spits goaltjes
![]()
Over paardensport en fokkerij gesproken. Oscar is dood.
hier is veel minder haat hoor. meer succes = minder haatquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lekker haten, logisch als je voor Feyenoord bent dat je ajax niet moet. Is andersom toch precies hetzelfde.![]()
![]()
Ojoy. klinkt als een enorm gezellige dag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Collegaatje waarmee ik vandaag zou moeten werken, komt zo naar Amersfoort en dan gaan we de rest van de dag stoned doorbrengen. Omdat het kan..![]()
hij scoort ze toch ofnie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Standaard shitPele is standaard shit met ze simpele spits goaltjes
Waarvoor zou je anders een spits kopen?
zondag geen bal geraaktquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Standaard shitPele is standaard shit met ze simpele spits goaltjes
![]()
![]()
Oscar. Zo heet mijn broertjequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef Samzz het volgende:
Over paardensport en fokkerij gesproken. Oscar is dood.
![]()
Die leeft nog hoor
Haha true!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
hier is veel minder haat hoor. meer succes = minder haat![]()
Ik bedoel gewoon dat een mooie actie van fischer het napraten waard is. Over Feyenoord ben je snel uitgepraat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij scoort ze toch ofnie?
Waarvoor zou je anders een spits kopen?![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Flikker op met voetbal. Hoe saai is het spelletje zelf ookWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zeg... ik zit aan m'n broodje.quote:
Was veel te koud buiten om te eten.Ik wist dat jij me zou begrijpenquote:
ik ga even Fifa doen
Het enige spel waarbij NEC gewoon kampioen kan worden
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg... ik zit aan m'n broodje.
Was veel te koud buiten om te eten.
[..]
Ik wist dat jij me zou begrijpen![]()
![]()
Immers had weer een mooie actie!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat een mooie actie van fischer het napraten waard is. Over Feyenoord ben je snel uitgepraat.![]()
![]()
Neuken?!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Flikker op met voetbal. Hoe saai is het spelletje zelf ook![]()
![]()
Haha, welke console?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:10 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga even Fifa doen
Het enige spel waarbij NEC gewoon kampioen kan worden![]()
Haha ja, heerlijk vooral omdat hij onverdiend was. Toch was pieters en ze excuus het grappigste van het weekend.quote:![]()
Het enige wat nog saaier is dan voetbal, is een spelletje waarin je voetbal speelt. Ga lekker zelf over een grasveld rennen, dat is tenminste nog tof.![]()
Awwquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
PC met PS controller, ergo PS3met xbox konden we tegen elkaar. Jammer!
![]()
Alleen omdat jij het niet leuk vindt is het niet saai. Jij vindt het saai.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:11 schreef Myraela het volgende:
Het enige wat nog saaier is dan voetbal, is een spelletje waarin je voetbal speelt. Ga lekker zelf over een grasveld rennen, dat is tenminste nog tof.![]()
Daarom juistquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, heb al een week niet geneukt
weer die keiharde afwijzing... ik kan dat niet aan hoor![]()
![]()
Pandapunt voor jou!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, heb al een week niet geneukt![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Awwmet xbox konden we tegen elkaar. Jammer!
altijd Juve zijn met Fifa90 minuten lang de pot dichthouden en dan 1 counter 1-0 winnen
sneeuwquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:11 schreef Myraela het volgende:
Het enige wat nog saaier is dan voetbal, is een spelletje waarin je voetbal speelt. Ga lekker zelf over een grasveld rennen, dat is tenminste nog tof.
Ziekquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom juist
weer die keiharde afwijzing... ik kan dat niet aan hoor![]()
![]()
Haha ja ik wissel vaak. Juve, dortmund, tottenham.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
altijd Juve zijn met Fifa90 minuten lang de pot dichthouden en dan 1 counter 1-0 winnen
![]()
Niet met BV Veendam aan de slag gaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja ik wissel vaak. Juve, dortmund, tottenham.![]()
![]()
Kom maar hier schatjequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom juist
weer die keiharde afwijzing... ik kan dat niet aan hoor
Haha beter tochquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn vorige pandapunt, dat moet lang geleden zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja ik wissel vaak. Juve, dortmund, tottenham.
barca is ook wel is leuk. Maar standaard tegen real is niet leuk. Van die mensen die alles met ronaldo doen -.-quote:![]()
jouwquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou Pandapunten![]()
![]()
quote:
jouw*quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou Pandapunten
Sinds vannacht geen meer.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
jouw*
Sinds vannacht geen meer.![]()
![]()
Doe je goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
jouw*
Sinds vannacht geen meer.![]()
![]()
In de winter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Even een algemene vraag.
heeft u vaker sex in de winter of zomer? Of geen verschil?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat is er mis met de lente of de herfst?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Even een algemene vraag.
heeft u vaker sex in de winter of zomer? Of geen verschil?
Daarbij, 2 kinderen geboren in juli... you do the math
Meer seksquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Meer seks of meer in de zin van relatie?
Geen idee... ik turf het niet af ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Even een algemene vraag.
heeft u vaker sex in de winter of zomer? Of geen verschil?
Maar als het mooier weer is wel vaker zin![]()
Die vallen erbuiten!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat is er mis met de lente of de herfst?![]()
Dat bedoel ik meer. Zomer als ik me vriendin zie lopen of ik zie haar zonnen dan krijg ik gelijk zin. Maar winter lekker warm samen in bed. Toch denk ik zomer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee... ik turf het niet af ofzo
Komt wel goed denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet je deze binnenboord houden
Maar ik wil gewoon elke dag seks. En dat kan niet
Dit. Maar het zou zomaar kunnen dat het 's winters vaker gebeurt. Koud weer, dicht tegen elkaar aan kruipen. Zomers in bed veel te warm, maar wel meer zinquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee... ik turf het niet af ofzo
![]()
Zweten boven de dekens en daarna lekker samen douchenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dit. Maar het zou zomaar kunnen dat het 's winters vaker gebeurt. Koud weer, dicht tegen elkaar aan kruipen. Zomers in bed veel te warm![]()
![]()
Om 4 uur 's nachts douchen en de hele tempel wakker makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zweten boven de dekens en daarna lekker samen douchen![]()
![]()
De hoeveelheid seks is meer afhankelijk van hoeveel katten er in je slaapkamer zitten. En of er een kitten is die alles dat onder het deken beweegt probeert te pakken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Even een algemene vraag.
heeft u vaker sex in de winter of zomer? Of geen verschil?![]()
Mja dan douche je in de ochtendquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Om 4 uur 's nachts douchen en de hele tempel wakker maken![]()
![]()
Katten horen ook niet in de slaapkamer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
De hoeveelheid seks is meer afhankelijk van hoeveel katten er in je slaapkamer zitten. En of er een kitten is die alles dat onder het deken beweegt probeert te pakken.![]()
Ik ga ukkie eens door de douche heen bonjouren en dan in bed leggen.
Later!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mja dan douche je in de ochtend
Maar het gaat meer om het feit dat ik 's winters dicht tegen hem aan kruip en zomers meer plaats nodig heb om het nog een beetje koel te houden.![]()
Noem je je broertje nu stiekem een paardquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oscar. Zo heet mijn broertje![]()
Die leeft nog hoor?
Kijk ik op AH Plaza, staat dat ik er vanochtend van 8:00 tot 8:30 had moeten zijn... maar dat kon sowieso niet.. bel ik ze op, ach joh, laat maar, je zal wel ergens wat tekort gekomen zijn. Je krijgt het gewoon uitbetaald.. wtf![]()
![]()
Snap ik hoor. Maar dat kan toch ook na de seksquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar het gaat meer om het feit dat ik 's winters dicht tegen hem aan kruip en zomers meer plaats nodig heb om het nog een beetje koel te houden.![]()
![]()
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Katten horen ook niet in de slaapkamer.![]()
Met zonder jas?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee Lente
Net warm genoeg voor een rokje, en met zonder jas![]()
Tuurlijk niet. Die beesten zijn de hele dag om je heen waarom moeten ze ook nog naast je slapen.quote:![]()
Nee, mijn broertje heet Oscarquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je je broertje nu stiekem een paard?
Zeker, maar als we allebei al in bed liggen heb ik zomers minder behoefte om tegen hem aan te kruipen. Maar overdag heb ik dan dus wel veel meer zin, alleen in bed niet zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Maar dat kan toch ook na de seks![]()
![]()
Haha herkenbaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zeker, maar als we allebei al in bed liggen heb ik zomers minder behoefte om tegen hem aan te kruipen. Maar overdag heb ik dan dus wel veel meer zin, alleen in bed niet zo![]()
![]()
Gelukkig maar. Toffe naam, trouwens. Hoor je niet vaak.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, mijn broertje heet Oscar
Nou ja, ik wel, maar dan gaat het om een paard.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb alle seizoenen weinig seks momenteel
Ze horen sowieso niet in een huisquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die beesten zijn de hele dag om je heen waarom moeten ze ook nog naast je slapen.![]()
![]()
Gadverquote:.
Ik wil geen beesten in mijn bed.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, mijn broertje heet Oscar![]()
![]()
Ah goss.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb alle seizoenen weinig seks momenteel![]()
Met zielig doen kom je er ook niet hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Jij bent het beest in bedquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadver.
Ik wil geen beesten in mijn bed.
![]()
![]()
Ja, heb nog geen andere mensen gehoord die Oscar heten inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Toffe naam, trouwens. Hoor je niet vaak.
Nou ja, ik wel, maar dan gaat het om een paard.![]()
Maar, waar is jouw Oscar aan overleden dan?
Neuken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Ik ken twee Oscarsquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heb nog geen andere mensen gehoord die Oscar heten inderdaad![]()
Maar, waar is jouw Oscar aan overleden dan?![]()
![]()
Ik doe niet zieligquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met zielig doen kom je er ook niet hoorAlthans, dat is niet mijn intentie.
Tsja, dan moeten de andere ploegen ook maar geweldige passes, miraculeuze reddingen en schitterende goals maken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geweldige pass,
miraculeuze redding
Schitterende goal
etc. bla bla bla
en dan bij alle standaard shit![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dan moeten de andere ploegen ook maar geweldige passes, miraculeuze reddingen en schitterende goals maken.![]()
![]()
Klagen dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe niet zieligAlthans, dat is niet mijn intentie.
![]()
![]()
Ik voel me zo fucking lui vandaag.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jup. Alleen momenteel even niet.quote:Ik ken alleen maar paarden met die naam, een dekhengst (die dus recent overleden is) en het paard van een vriend van me, maar die is al jaren dood.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heb nog geen andere mensen gehoord die Oscar heten inderdaad![]()
Maar, waar is jouw Oscar aan overleden dan?
En was Oscar maar van mij, wat een paard. Hij had koliek.
Doen wequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens afspreken
Ook niet. Gewoon mededelen. Net als ieder ander.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Dat kan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Alleen momenteel even niet.
[..]
Ik ken alleen maar paarden met die naam, een dekhengst (die dus recent overleden is) en het paard van een vriend van me, maar die is al jaren dood.
En was Oscar maar van mij, wat een paard. Hij had koliek.
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doen we
[..]
Ook niet. Gewoon mededelen. Net als ieder ander.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |