Mag ik mijn portefeuille (cash only) dan overdoen naar mijn eend met pittig kort kapsel? Ik wou doe officieel nieteens mee maar ik ben er gewoon bij gezetquote:Op maandag 18 maart 2013 07:42 schreef raptorix het volgende:
Kat van Raptorix die als 4e staat
[ afbeelding ]
Ik zal hem dit weekend weer even doenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Raptorix.. weer eens ff een update?
Oh ik dacht echt dat je je had opgegeven, zal ik ze omzetten naar bitcoinsquote:Op woensdag 17 april 2013 12:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mag ik mijn portefeuille (cash only) dan overdoen naar mijn eend met pittig kort kapsel? Ik wou doe officieel nieteens mee maar ik ben er gewoon bij gezet. Overigens wel in overeenstemming met mijn irl positie, dat dan weer wel...
[ afbeelding ]
Zijn genationaliseerdquote:Op woensdag 17 april 2013 18:30 schreef fedsingularity het volgende:
Wauw ik ben echt benieuwd wat mijn TL goud gedaan heeft
Hoera voor lange weekendenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zal hem dit weekend weer even doen
Raptorix, nog een update? Vorige keer stond ik er wel goed voor namelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ratatat 133,28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NY_aannemer 124,21SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kat van Raptorix 122,28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Physics 119,43SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.monkyyy 118,65SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flyguy 118,42SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaco 116,96SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.44pje 115,97SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr.Cooper 114,45SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dinosaur_Sr 114,44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strelliestrelson 113,64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. MrBadGuy 113,38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N.I.M.B.Y 112,35SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rukapul 110,37SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raptorix 109,64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sokz 109,29SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De_Kardinaal 109,19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.piger 108,63SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wormtrein 108,60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.QBay 107,94SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ravvie 106,54SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wbeco 106,52SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Djibril 106,28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Synesius 106,14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bananenman 105,58SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sitting_elfling 105,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paulliewalnuts 105,29SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MrUnchanied 105,07SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sloggi 104,60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chakir64 103,83SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Igen 103,82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digi2 102,85SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SeLang 100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vetvlek 99,01SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fedsingularity 97,16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taciho 96,48SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JimmyJames 95,70SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus25euro.nl 92,22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem Middelkoop 88,86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shispeed 85,69SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SkyWalker88 85,62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Japie_Tepel 84,26SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
BasEnAad 145,94![]()
Pharming tja maar hoe staat de teller op 31 december
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
-400 dan. Beter volgend jaar een ¤1000 pp investeren in 5 stocks oid en dan zelf de verdeling maken.![]()
Wie zegt dat er geen mensen zijn die onze wijze raad omzetten in aandelen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:40 schreef Sokz het volgende:
-400 dan. Beter volgend jaar een ¤1000 pp investeren in 5 stocks oid en dan zelf de verdeling maken.
![]()
We zouden er geld voor moeten vragen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
die basket van basenaad is er 1 volgens het boekje. Dikke verliezen en dikke winsten. Volatiliteit ten crazy
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Dit lijkt inderdaad niet te kloppen, is dit aandeel soms gecorrigeerd? Ik heb er nog een paar aangepast zo was er 1 aandeel gesplitst, op zich geen ramp, ik kan met terugwerkende kracht gewoon de beginscore aanpassen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
BasEnAad 145,94![]()
Pharming tja maar hoe staat de teller op 31 december🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik ga in principe gewoon van de tickers uit, wat zou het volgens jou moeten zijn?quote:Op zondag 12 mei 2013 05:47 schreef jaco het volgende:
Ik vraag me wel af of het aandeel KONINKLIJKE KPN gecorrigeerd is voor de ontvangen claim.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Haha ja, volgens mij heeft Pharming een reverse split gehadquote:Op maandag 13 mei 2013 09:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit lijkt inderdaad niet te kloppen, is dit aandeel soms gecorrigeerd? Ik heb er nog een paar aangepast zo was er 1 aandeel gesplitst, op zich geen ramp, ik kan met terugwerkende kracht gewoon de beginscore aanpassen.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 09:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja, volgens mij heeft Pharming een reverse split gehadOk ik zal het later vandaag even opzoeken en corrigeren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 05:47 schreef jaco het volgende:
Ik vraag me wel af of het aandeel KONINKLIJKE KPN gecorrigeerd is voor de ontvangen claim."Als gevolg van de claimemissie zijn de optiecontracten aangepast volgens de ratio methode. De ratio is bepaald op 0,60628 aan de hand van de slotkoers van het aandeel KPN op 25 april 2013. De bestaande contracten KPN zijn gesplitst in een contract KPN met onderliggende waarde 100 en een contract KPO met een afwijkende onderliggende waarde van 65 aandelen. De uitoefenprijzen zijn vermenigvuldigd met de ratio. "quote:Op maandag 13 mei 2013 09:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ga in principe gewoon van de tickers uit, wat zou het volgens jou moeten zijn?
Volgens mij kun je dat ook aanhouden voor de aandelen. Dus imho de beginprijs met deze factor vermeningvuldigen, dan heb je gecorrigeerd voor de claimemissie. Sanitycheck iemand?![]()
http://www.iex.nl/Nieuws/(...)n-reverse-split.aspxquote:Op maandag 13 mei 2013 10:50 schreef raptorix het volgende:
[..]Ok ik zal het later vandaag even opzoeken en corrigeren.
![]()
Ik ben blij dat ik alleen aandelen heb die ik gratis heb gehad, want ik snap geen moer van al dit gedoequote:Op maandag 13 mei 2013 11:21 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
http://www.iex.nl/Nieuws/(...)n-reverse-split.aspx
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Forum Opties Forumhop: Hop naar: