Ik zoen alleen als ik dat ook echt wil. Als ik al weet dat het niets wordt, zal ik hem waarschijnlijk ook niet echt willen en dan heb ik geen behoefte om te zoenenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vraag:
Zouden jullie zoenen op een eerste date als het moment daar is, maar terwijl je in je achterhoofd weet dat het niets wordt?
Niet als ik het idee heb dat het niets wordt omdat haar uiterlijk mij niet aanspreekt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vraag:
Zouden jullie zoenen op een eerste date als het moment daar is, maar terwijl je in je achterhoofd weet dat het niets wordt?
Uiterlijk telt inderdaad wel heel erg meequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Niet als ik het idee heb dat het niets wordt omdat haar uiterlijk mij niet aanspreekt.
Ik zou er ook niet zelf mee beginnen.
Ogen dicht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef ook_gek het volgende:
Als ik denk mooie vrouw maar gaat hem qua relatie niet worden, zoen ik gewoon.
Maaaar zoenen jullie met ogen open of dicht
Ik met ogen open en soms hand in haar nek / hals
Dichtquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef ook_gek het volgende:
Over het algemeen dicht en mijn handen wisselt, maar liefst eentje op haar gezicht (wang, vlak bij haar mondquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef ook_gek het volgende:
Ogen dicht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef ook_gek het volgende:
Absoluutquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vraag:
dit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ogen dicht.
Als de zoen wat langer duurt, doe ik ze soms wel even open om te kijken
Serieuze gevaren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik wss van het weekend weer mocht ik zin hebben.
Geen tweede 'date' deze week. Aangezien meneer bang is te hallucineren op het werk
Jep.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vraag:
"Ja, ik wil wel met je afspreken, maar dan alleen op een overdekte plek, voor het geval ik word meegenomen door aliens"quote:
Dichtquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:11 schreef ook_gek het volgende:
Ik zit net te denken, maar nu begin ik te twijfelen. Ogen open of ogen dicht
Er is maar 1 manier om erachter te komenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:11 schreef ook_gek het volgende:
Ik zit net te denken, maar nu begin ik te twijfelen. Ogen open of ogen dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |