Ik zoen alleen als ik dat ook echt wil. Als ik al weet dat het niets wordt, zal ik hem waarschijnlijk ook niet echt willen en dan heb ik geen behoefte om te zoenenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vraag:
Zouden jullie zoenen op een eerste date als het moment daar is, maar terwijl je in je achterhoofd weet dat het niets wordt?
Niet als ik het idee heb dat het niets wordt omdat haar uiterlijk mij niet aanspreekt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vraag:
Zouden jullie zoenen op een eerste date als het moment daar is, maar terwijl je in je achterhoofd weet dat het niets wordt?
Uiterlijk telt inderdaad wel heel erg meequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Niet als ik het idee heb dat het niets wordt omdat haar uiterlijk mij niet aanspreekt.
Ik zou er ook niet zelf mee beginnen.
Ogen dicht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef ook_gek het volgende:
Als ik denk mooie vrouw maar gaat hem qua relatie niet worden, zoen ik gewoon.
Maaaar zoenen jullie met ogen open of dicht
Ik met ogen open en soms hand in haar nek / hals
Dichtquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef ook_gek het volgende:
Over het algemeen dicht en mijn handen wisselt, maar liefst eentje op haar gezicht (wang, vlak bij haar mondquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef ook_gek het volgende:
Ogen dicht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef ook_gek het volgende:
Absoluutquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vraag:
dit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ogen dicht.
Als de zoen wat langer duurt, doe ik ze soms wel even open om te kijken
Serieuze gevaren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik wss van het weekend weer mocht ik zin hebben.
Geen tweede 'date' deze week. Aangezien meneer bang is te hallucineren op het werk
Jep.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vraag:
"Ja, ik wil wel met je afspreken, maar dan alleen op een overdekte plek, voor het geval ik word meegenomen door aliens"quote:
Dichtquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:11 schreef ook_gek het volgende:
Ik zit net te denken, maar nu begin ik te twijfelen. Ogen open of ogen dicht
Er is maar 1 manier om erachter te komenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:11 schreef ook_gek het volgende:
Ik zit net te denken, maar nu begin ik te twijfelen. Ogen open of ogen dicht
Precies! Maar uhm wie ga ik misbruiken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om erachter te komen
Ik pass...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies! Maar uhm wie ga ik misbruiken.
quote:
Dicht, denk ik. Let ik nooit zo op. Ik kan niet EN zoenen EN opletten of ik mijn ogen open of dicht hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef ook_gek het volgende:
Gewoon aan de dame in kwestie van te voren aangeven dan weet je zeker dat daar geen misverstanden over bestaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
En dames..stel een jongen zoent jullie of gaat verder na een eerste date?
Vinden jullie het dan het heel erg kut als hij daarna zegt dattie het toch bij die ene keer wil laten?
Kan ik zo niet zeggen hoor.. Ligt aan hoe het verder allemaal is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Vinden jullie het dan het heel erg kut als hij daarna zegt dattie het toch bij die ene keer wil laten?
Ligt eraan wat ik van hem vind. Misschien is wil ik ook niet meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Klopt, het wordt dan echt "lust" en er zit totaal niks achter... dus ja, je bent het kwijt, maar daar is dan alles mee gezegd vaakquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gewoon aan de dame in kwestie van te voren aangeven dan weet je zeker dat daar geen misverstanden over bestaan.
En ja, het kan wel kut zijn als dat niet duidelijk was van te voren. Zelf vind ik de "we zien wel waar het toe leidt" benadering fijner, kan het nog alle kanten op. Heb namelijk zelf ook wel eens gehad dat ik daarna geen interesse meer had. Overigens is een one night stand qua seks meestal "meh" vind ik.
Haha dat je elkaar dan aankijkt, m'n hoofd gaat langzaam naar d'r toe en dan vlak voordat onze lippen elkaar raken nog ff "ja ik wil verder niks hoor" mompelen voordat je overgaat op actie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gewoon aan de dame in kwestie van te voren aangeven dan weet je zeker dat daar geen misverstanden over bestaan.
En ja, het kan wel kut zijn als dat niet duidelijk was van te voren. Zelf vind ik de "we zien wel waar het toe leidt" benadering fijner, kan het nog alle kanten op. Heb namelijk zelf ook wel eens gehad dat ik daarna geen interesse meer had. Overigens is een one night stand qua seks meestal "meh" vind ik.
Iedereen wil dat gewoonquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:22 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind dit zo'n leuk onderwerp
Kerels
Flirten
Teasen
Daten![]()
Zoenen![]()
Knuffelen![]()
Seks
Ze wil misschien ook wel niks met jou, weet jij veel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Haha dat je elkaar dan aankijkt, m'n hoofd gaat langzaam naar d'r toe en dan vlak voordat onze lippen elkaar raken nog ff "ja ik wil verder niks hoor" mompelen voordat je overgaat op actie.
Nou vertel er alles maar over!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:22 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind dit zo'n leuk onderwerp
Kerels
Flirten
Teasen
Daten![]()
Zoenen![]()
Knuffelen![]()
Seks
Nee daarom. Stel een meid doet dat bij mij en ik vind d'r super leuk zou ik het wel kut vinden maar denken ach, was leuk avond. Volgende. Zou ik het haar niet kwalijk nemen oid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ze wil misschien ook wel niks met jou, weet jij veel.
teasen niet? is toch niet zo moeilijk, gewoon niet te serieus zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
teasen en flirten kan ik echt niks mee trouwens
Da's niet mijn ervaring...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar meestal zijn vrouwen daar wel iets gevoeliger in.
Als je het echt wilt weten, mijn dm knop zit in het hoekjequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou vertel er alles maar over!
Hoe vaak, wat doe je allemaal, slik je, hoe teas je, teas en flirt je met getrouwde mannen?
Wat wil je dan, dat ze tegen je zeggen dat ze met je willen neuken, zonder enige aanleiding?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon gelijk er op duiken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel iets meer misschien maar het kan voor een man net zo goed lullig voelen als hij andere intenties heeft. Daarom een beetje in het midden laten, je weet immers nooit hoe het zal lopen. Als je echt al zeker weet dat het verder niks wordt en merkt dat de ander jou al heel leuk vindt zou ik wel eerlijk zijn erover.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee daarom. Stel een meid doet dat bij mij en ik vind d'r super leuk zou ik het wel kut vinden maar denken ach, was leuk avond. Volgende. Zou ik het haar niet kwalijk nemen oid.
Maar meestal zijn vrouwen daar wel iets gevoeliger in.
Ik flirt met iedereen, lelijke vrouwen, lelijke manne, normale mannen, kassamensen etc etc...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou vertel er alles maar over!
Hoe vaak, wat doe je allemaal, slik je, hoe teas je, teas en flirt je met getrouwde mannen?
Als je echt verliefd bent zal het ongeveer gelijk liggen. Maar na 1 date?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's niet mijn ervaring...
Volgens mij is het trouwens om het even en zijn mannen daar net zo vaak "gevoeliger" in als vrouwen....
Bij mij is het 50-50 in mijn omgevingquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Als je echt verliefd bent zal het ongeveer gelijk liggen. Maar na 1 date?
Ken weinig van m'n mannelijke vrienden die daar wakker van zal liggen. Maar bij vrouwen bijv wel.
ik hou het bij vrouwenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik flirt met iedereen, lelijke vrouwen, lelijke manne, normale mannen, kassamensen etc etc...
houdt je scherp
Ik doe het niet bewust, maar volgens vrienden doe ik het constantquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik flirt met iedereen, lelijke vrouwen, lelijke manne, normale mannen, kassamensen etc etc...
houdt je scherp
Zo zo, livin on the edge! (Flauwquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke soms zeg ik ook dingen met opzet om te flirten
Dat idd. Die verhalen van hierboven horen niet echt thuis in dit topic.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wat zijn echte dateverhalen?
Een verslag over je date?
Plus waarom zou je dat met het hele forum willen delen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd. Die verhalen van hierboven horen niet echt thuis in dit topic.
Als het ooit nog eens zo ver komt, zal ik erop letten en laat ik het je wetenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef ook_gek het volgende:
Herkenbaar... en als je vijf jaar later dan aan die persoon herinnerd wordt, ineens bedenken dat ze wel heel veel hints had gegeven die je nooit zagquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, jullie begrijpen me verkeerdIk ben gewoon blind voor hints, dat is alles
Ja mensen die zeggen: "Ik was vroeger verliefd op jou!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... en als je vijf jaar later dan aan die persoon herinnerd wordt, ineens bedenken dat ze wel heel veel hints had gegeven die je nooit zag.
Nooit wat aan doen! tenzij het echt onrealistisch is, maar over het algemeen is het alleen maar goed als je weet wat je wilt (niet met oogkleppen rondlopen, maar ook nit aan jezelf gaan twijfelen!). Ik zeg altijd maar zo: liever alleen dan met iemand waar ik niet 100% voor kan gaan...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel steeds minder voor een tweede date eigenlijk. Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer me tegenstaat en dat vind ik niet echt een goed uitgangspunt. Ben nu al bezig haar te veranderen, zodat ze wel perfect aan mijn wensenlijstje voldoet. Aan de andere kant vraag ik me weer af of ik niet te veeleisend ben en eens wat realistischer moet worden. Ik leg de bal bij haar, denk ik. Ik ben altijd de eerste die mailt na een date en de knoop doorhakt, nu mag de ander het eens doen. Als ik nu een mail stuur dat ik niet verder wil, krijg ik toch geen eerlijk antwoord terug ("Ik ben het met je eens dat er geen klik was.") Hoor ik niets meer, ook goed
. Ik heb een maandabo van Lexa gekregen voor m'n verjaardag, dus dit weekend maar eens rondkijken of daar nog leuke vrouwen zitten.
Niet mee eens. Je kan ook onrealistisch veeleisend zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit wat aan doen! tenzij het echt onrealistisch is, maar over het algemeen is het alleen maar goed als je weet wat je wilt (niet met oogkleppen rondlopen, maar ook nit aan jezelf gaan twijfelen!). Ik zeg altijd maar zo: liever alleen dan met iemand waar ik niet 100% voor kan gaan...
Ik zei ook: Tenzij het onrealistisch is...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet mee eens. Je kan ook onrealistisch veeleisend zijn.
Ja, van die dingen die je achteraf liever niet geweten hadquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... en als je vijf jaar later dan aan die persoon herinnerd wordt, ineens bedenken dat ze wel heel veel hints had gegeven die je nooit zag.
Of meerdere mensen die onafhankelijk van elkaar vragen waarom ik nooit wat met die interesse van X heb gedaan... uhm, had ze interesse dan? En dan blijkt dat bij heel veel vroegere klasgenoten bekend te zijn, behalve bij mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja mensen die zeggen: "Ik was vroeger verliefd op jou!" en dat je dan pas snapt waarom ze steeds zeiden dat je er goed uit zag en dat ze niet geloofden dat je lesbisch was enzo
.
Ook weer zo. Ik zou echt het gevoel hebben dat ik genoegen zou nemen met minder. Ik vind het echt jammer, want dit was echt een vrouw die qua interesses goed bij me zou passen. Maar ik vond haar dus te dik en ze heeft haar leven niet goed op orde en dat vind ik wel een probleem voor iemand van die leeftijd. Ze moet economisch wel zelfstandig zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit wat aan doen! tenzij het echt onrealistisch is, maar over het algemeen is het alleen maar goed als je weet wat je wilt (niet met oogkleppen rondlopen, maar ook nit aan jezelf gaan twijfelen!). Ik zeg altijd maar zo: liever alleen dan met iemand waar ik niet 100% voor kan gaan...
Maar wat is onrealistisch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zei ook: Tenzij het onrealistisch is...
Nou ja ik had een beetje hetzelfde met m'n ex...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook weer zo. Ik zou echt het gevoel hebben dat ik genoegen zou nemen met minder. Ik vind het echt jammer, want dit was echt een vrouw die qua interesses goed bij me zou passen. Maar ik vond haar dus te dik en ze heeft haar leven niet goed op orde en dat vind ik wel een probleem voor iemand van die leeftijd. Ze moet economisch wel zelfstandig zijn.
Ja dat zijn dingen die je mag verwachten...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar wat is onrealistisch?Wat mag je van iemand verwachten?
Dat wat ik schrijf toch wel? (goed voor je lijf zorgen en economisch zelfstandig zijn?)
Nou ja, als je even realistisch denkt: Waarom zou zij van te voren al rekening moeten houden met jouw eisenlijstje? Zij is zoals ze is op het moment dat je haar hebt ontmoet. Het komt hier telkens terug maar als je iemand echt leuk vindt maken veel dingen minder uit dan je van te voren had bedacht. Je vindt haar dus gewoon niet leuk genoeg, ook prima toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar wat is onrealistisch?Wat mag je van iemand verwachten?
Dat wat ik schrijf toch wel? (goed voor je lijf zorgen en economisch zelfstandig zijn?)
Maar zoeits, dat iemand probeert je te veranderen, kom je meestal pas later achter. Niet na 1 date.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja ik had een beetje hetzelfde met m'n ex...
We pasten qua interesses supergoed bij elkaar, maar had toch problemen met haar gewicht (nooit gezegd overigens) en het feit dat ze mij teveel wou veranderen, maar dat terzijde
Ik kon er gewoon echt niet overheen komen en vond mezelf echt een oppervlakkige eikel!
Maar ja toen ik met haar ging dacht ik het al maar wou het toch proberen omdat iedereen altijd zegt dat ik teveel eisen heb...
Nou, de rest is geschiedenis
Ja ik heb ook 4 maanden "iets" gehadquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar zoeits, dat iemand probeert je te veranderen, kom je meestal pas later achter. Niet na 1 date.
Nee nee!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja ik had een beetje hetzelfde met m'n ex...
We pasten qua interesses supergoed bij elkaar, maar had toch problemen met haar gewicht (nooit gezegd overigens) en het feit dat ze mij teveel wou veranderen, maar dat terzijde
Ik kon er gewoon echt niet overheen komen en vond mezelf echt een oppervlakkige eikel!
Maar ja toen ik met haar ging dacht ik het al maar wou het toch proberen omdat iedereen altijd zegt dat ik teveel eisen heb...
Nou, de rest is geschiedenis
Met dit heb ik ervaring gehad in een relatie. En dat is verdomde moeilijk en denk niet dat ik het weer snel zal doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook weer zo. Ik zou echt het gevoel hebben dat ik genoegen zou nemen met minder. Ik vind het echt jammer, want dit was echt een vrouw die qua interesses goed bij me zou passen. Maar ik vond haar dus te dik en ze heeft haar leven niet goed op orde en dat vind ik wel een probleem voor iemand van die leeftijd. Ze moet economisch wel zelfstandig zijn.
Haha, Nou onze karakters pasten gewoon echt niet bij elkaar, hele andere levensinstelling wat dat betreft... maar daar kom je pas na een tijdje achter want in het begin is alles nog leukquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee nee!![]()
Ja, ik vind mezelf ook een oppervlakkige trut, al gaat het bij mij dus niet alleen om uiterlijk.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee nee!![]()
Ja, ik vind mezelf ook een oppervlakkige trut, al gaat het bij mij dus niet alleen om uiterlijk.
Wat? Een meid met schulden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met dit heb ik ervaring gehad in een relatie. En dat is verdomde moeilijk en denk niet dat ik het weer snel zal doen.
Zij is idd zoals ze nu is en daar moet ik mee dealen, maar ik voel me ook een beetje besodemieterd: foto's uit een slankere periode posten, geen full body pictures, jezelf 'volslank' noemen, terwijl je wel wat meer bent dan dat... Ik voel me een beetje Silenus die op dat punt ook de mist ingingquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou ja, als je even realistisch denkt: Waarom zou zij van te voren al rekening moeten houden met jouw eisenlijstje? Zij is zoals ze is op het moment dat je haar hebt ontmoet. Het komt hier telkens terug maar als je iemand echt leuk vindt maken veel dingen minder uit dan je van te voren had bedacht. Je vindt haar dus gewoon niet leuk genoeg, ook prima toch?
Was dat een tijdelijk iets? Want ik kreeg het idee dat dit een chronisch probleem was. Door haar studie weinig baanmogelijkheden en voor andere dingen was ze te oud of niet specifiek genoeg opgeleid. Dan zie ik het echt niet gebeuren dat ik met zo'n vrouw twee keer per jaar op vakantie ga naar het buitenland.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met dit heb ik ervaring gehad in een relatie. En dat is verdomde moeilijk en denk niet dat ik het weer snel zal doen.
Je hoeft er helemaal niet mee te dealen toch? Je kunt het er gewoon verder bij laten. Misschien wat minder verwachten en wat meer rekening ermee houden dat iedereen "op zijn best" op zo'n site staat en dat het in het echt altijd wat tegen valt. Want dat is mijn ervaring wel na flink wat dates.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij is idd zoals ze nu is en daar moet ik mee dealen, maar ik voel me ook een beetje besodemieterd: foto's uit een slankere periode posten, geen full body pictures, jezelf 'volslank' noemen, terwijl je wel wat meer bent dan dat... Ik voel me een beetje Silenus die op dat punt ook de mist inging.
Misschien vind ik haar idd niet leuk genoeg om me over die dingen heen te kunnen zetten. Komt ook door al die dingen die terecht of niet toch in verband gebracht worden met een gezet postuur: luiheid, geen maat kunnen houden, niet van beweging houden, niet geïnteresseerd zijn in hoe je eruit ziet... ze had ook helemaal geen moeite gedaan zichzelf een beetje op te doffen ofzo. Net alsof ze zichzelf niet de moeite waard vond. Vind ik jammer! Zat ik dan in m'n leuke jurkje
Dat weet ik ook niet eens. Ik hink echt op twee gedachten:quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, je schaar is dus weer dicht
Gooi een muntje op:quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet eens. Ik hink echt op twee gedachten:
- doe niet zo oppervlakkig, muts, en geef het een kans
- ja maar...
Ze ging de schuldsanering in. Ze had op dat moment geen baan wegens medische klachten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was dat een tijdelijk iets? Want ik kreeg het idee dat dit een chronisch probleem was. Door haar studie weinig baanmogelijkheden en voor andere dingen was ze te oud of niet specifiek genoeg opgeleid. Dan zie ik het echt niet gebeuren dat ik met zo'n vrouw twee keer per jaar op vakantie ga naar het buitenland.
Dat gevoel heb ik nu al, haha. Ik denk dat ik toch even een mailtje ga sturen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gooi een muntje op:
- Kop, doorgaan
- Munt, stoppen
Als je na afloop het gevoel hebt dat je nog een keer wil gooien, is je beslissing duidelijk
"Wat vond je er nou zelf van?"quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nu al, haha. Ik denk dat ik toch even een mailtje ga sturen.
Wat zal ik erin zetten?"Wat vond je ervan?"
Schijterdquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nu al, haha. Ik denk dat ik toch even een mailtje ga sturen.
Wat zal ik erin zetten?"Wat vond je ervan?"
Je doet wel allemaal aannames.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij is idd zoals ze nu is en daar moet ik mee dealen, maar ik voel me ook een beetje besodemieterd: foto's uit een slankere periode posten, geen full body pictures, jezelf 'volslank' noemen, terwijl je wel wat meer bent dan dat... Ik voel me een beetje Silenus die op dat punt ook de mist inging.
Misschien vind ik haar idd niet leuk genoeg om me over die dingen heen te kunnen zetten. Komt ook door al die dingen die terecht of niet toch in verband gebracht worden met een gezet postuur: luiheid, geen maat kunnen houden, niet van beweging houden, niet geïnteresseerd zijn in hoe je eruit ziet... ze had ook helemaal geen moeite gedaan zichzelf een beetje op te doffen ofzo. Net alsof ze zichzelf niet de moeite waard vond. Vind ik jammer! Zat ik dan in m'n leuke jurkje
Ik ben daar zelf ook heel erg schuldig aan, laatst nog een discussie gehad daarover hier op Fok. Niets mis mee, maar soms moet je er eventjes overheen stappen en het nog een tweede date geven, zeker als je twijfelt. Je hebt haar voor jezelf niet keihard afgewezen, dus in dat geval zou ik gaan voor het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:22 schreef Viking84 het volgende:
@Mystikvm: je hebt helemaal gelijk, maar vooroordelen en hokjesdenken zit wel ingebakken in de mens, omdat dat de meest overzichtelijke manier is om naar de wereld te kijken. Zou er zelf ook wel minder last van willen hebben.
Zo, mailtje gestuurd. Gezegd dat ik het leuk vond om haar te zien (en dat is ook zo) en gevraagd hoe zij het vond. Ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |