Met dit heb ik ervaring gehad in een relatie. En dat is verdomde moeilijk en denk niet dat ik het weer snel zal doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook weer zo. Ik zou echt het gevoel hebben dat ik genoegen zou nemen met minder. Ik vind het echt jammer, want dit was echt een vrouw die qua interesses goed bij me zou passen. Maar ik vond haar dus te dik en ze heeft haar leven niet goed op orde en dat vind ik wel een probleem voor iemand van die leeftijd. Ze moet economisch wel zelfstandig zijn.
Haha, Nou onze karakters pasten gewoon echt niet bij elkaar, hele andere levensinstelling wat dat betreft... maar daar kom je pas na een tijdje achter want in het begin is alles nog leukquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee nee!![]()
Ja, ik vind mezelf ook een oppervlakkige trut, al gaat het bij mij dus niet alleen om uiterlijk.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee nee!![]()
Ja, ik vind mezelf ook een oppervlakkige trut, al gaat het bij mij dus niet alleen om uiterlijk.
Wat? Een meid met schulden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met dit heb ik ervaring gehad in een relatie. En dat is verdomde moeilijk en denk niet dat ik het weer snel zal doen.
Zij is idd zoals ze nu is en daar moet ik mee dealen, maar ik voel me ook een beetje besodemieterd: foto's uit een slankere periode posten, geen full body pictures, jezelf 'volslank' noemen, terwijl je wel wat meer bent dan dat... Ik voel me een beetje Silenus die op dat punt ook de mist ingingquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou ja, als je even realistisch denkt: Waarom zou zij van te voren al rekening moeten houden met jouw eisenlijstje? Zij is zoals ze is op het moment dat je haar hebt ontmoet. Het komt hier telkens terug maar als je iemand echt leuk vindt maken veel dingen minder uit dan je van te voren had bedacht. Je vindt haar dus gewoon niet leuk genoeg, ook prima toch?
Was dat een tijdelijk iets? Want ik kreeg het idee dat dit een chronisch probleem was. Door haar studie weinig baanmogelijkheden en voor andere dingen was ze te oud of niet specifiek genoeg opgeleid. Dan zie ik het echt niet gebeuren dat ik met zo'n vrouw twee keer per jaar op vakantie ga naar het buitenland.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met dit heb ik ervaring gehad in een relatie. En dat is verdomde moeilijk en denk niet dat ik het weer snel zal doen.
Je hoeft er helemaal niet mee te dealen toch? Je kunt het er gewoon verder bij laten. Misschien wat minder verwachten en wat meer rekening ermee houden dat iedereen "op zijn best" op zo'n site staat en dat het in het echt altijd wat tegen valt. Want dat is mijn ervaring wel na flink wat dates.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij is idd zoals ze nu is en daar moet ik mee dealen, maar ik voel me ook een beetje besodemieterd: foto's uit een slankere periode posten, geen full body pictures, jezelf 'volslank' noemen, terwijl je wel wat meer bent dan dat... Ik voel me een beetje Silenus die op dat punt ook de mist inging.
Misschien vind ik haar idd niet leuk genoeg om me over die dingen heen te kunnen zetten. Komt ook door al die dingen die terecht of niet toch in verband gebracht worden met een gezet postuur: luiheid, geen maat kunnen houden, niet van beweging houden, niet geïnteresseerd zijn in hoe je eruit ziet... ze had ook helemaal geen moeite gedaan zichzelf een beetje op te doffen ofzo. Net alsof ze zichzelf niet de moeite waard vond. Vind ik jammer! Zat ik dan in m'n leuke jurkje
Dat weet ik ook niet eens. Ik hink echt op twee gedachten:quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, je schaar is dus weer dicht
Gooi een muntje op:quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet eens. Ik hink echt op twee gedachten:
- doe niet zo oppervlakkig, muts, en geef het een kans
- ja maar...
Ze ging de schuldsanering in. Ze had op dat moment geen baan wegens medische klachten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was dat een tijdelijk iets? Want ik kreeg het idee dat dit een chronisch probleem was. Door haar studie weinig baanmogelijkheden en voor andere dingen was ze te oud of niet specifiek genoeg opgeleid. Dan zie ik het echt niet gebeuren dat ik met zo'n vrouw twee keer per jaar op vakantie ga naar het buitenland.
Dat gevoel heb ik nu al, haha. Ik denk dat ik toch even een mailtje ga sturen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gooi een muntje op:
- Kop, doorgaan
- Munt, stoppen
Als je na afloop het gevoel hebt dat je nog een keer wil gooien, is je beslissing duidelijk
"Wat vond je er nou zelf van?"quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nu al, haha. Ik denk dat ik toch even een mailtje ga sturen.
Wat zal ik erin zetten?"Wat vond je ervan?"
Schijterdquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nu al, haha. Ik denk dat ik toch even een mailtje ga sturen.
Wat zal ik erin zetten?"Wat vond je ervan?"
Je doet wel allemaal aannames.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij is idd zoals ze nu is en daar moet ik mee dealen, maar ik voel me ook een beetje besodemieterd: foto's uit een slankere periode posten, geen full body pictures, jezelf 'volslank' noemen, terwijl je wel wat meer bent dan dat... Ik voel me een beetje Silenus die op dat punt ook de mist inging.
Misschien vind ik haar idd niet leuk genoeg om me over die dingen heen te kunnen zetten. Komt ook door al die dingen die terecht of niet toch in verband gebracht worden met een gezet postuur: luiheid, geen maat kunnen houden, niet van beweging houden, niet geïnteresseerd zijn in hoe je eruit ziet... ze had ook helemaal geen moeite gedaan zichzelf een beetje op te doffen ofzo. Net alsof ze zichzelf niet de moeite waard vond. Vind ik jammer! Zat ik dan in m'n leuke jurkje
Ik ben daar zelf ook heel erg schuldig aan, laatst nog een discussie gehad daarover hier op Fok. Niets mis mee, maar soms moet je er eventjes overheen stappen en het nog een tweede date geven, zeker als je twijfelt. Je hebt haar voor jezelf niet keihard afgewezen, dus in dat geval zou ik gaan voor het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:22 schreef Viking84 het volgende:
@Mystikvm: je hebt helemaal gelijk, maar vooroordelen en hokjesdenken zit wel ingebakken in de mens, omdat dat de meest overzichtelijke manier is om naar de wereld te kijken. Zou er zelf ook wel minder last van willen hebben.
Zo, mailtje gestuurd. Gezegd dat ik het leuk vond om haar te zien (en dat is ook zo) en gevraagd hoe zij het vond. Ben benieuwd!
Omdat ik aan het werk benquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:24 schreef ook_gek het volgende:
Oeh! Spannend! Maar waarom niet via whatsapp?
En dan kan mailen en fokken wel? Vreemde redenatiequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik aan het werk ben.
Of een poging daartoe doe iig.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, wel wat fors, maar ze blijkt een voormalig zwemkampioene,
Ik zit nu achter de computer, valt minder op als ik wat anders doe tussendoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan kan mailen en fokken wel? Vreemde redenatie
achter een pc zitten kan op kantoor beter staan dan de telefoon in de handen hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan kan mailen en fokken wel? Vreemde redenatie
Ik dacht alleen Viking84, zijn er nog meer dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
wat zitten hier trouwens opvallend veel lesbiennes of niet? Qua verhouding? (in dit topic)
Fascination is er ook één (of is die bi?) en volgens mij nog iemand, maar weet de naam even niet meer. Ik vind het trouwens niet erg hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik dacht alleen Viking84, zijn er nog meer dan?
FASJIENEEZJON IS OOK EEN LESBO, HOE VAAK MOETEN WE DIT NOG ZEGGEN!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik dacht alleen Viking84, zijn er nog meer dan?
Stiekem op de wc pielen met je telefoonquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit nu achter de computer, valt minder op als ik wat anders doe tussendoor.
Als ik steeds met m'n telefoon zit te pielen wel.
Cue.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef Viking84 het volgende:
en volgens mij nog iemand, maar weet de naam even niet meer.
Wist ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
FASJIENEEZJON IS OOK EEN LESBO, HOE VAAK MOETEN WE DIT NOG ZEGGEN!
Je bent zeker weinig onlinequote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wist ik niet
Maar ik loop hier ook nog niet zo lang mee
Is die bi?quote:
Jij hebt een bloot meisje als ava. Jij bent zeker ook een lesbo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wist ik niet
Maar ik loop hier ook nog niet zo lang mee
Misschien stiekem wel, diep van binnenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt een bloot meisje als ava. Jij bent zeker ook een lesbo?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mystikvm, ik vind je echt een kanjer! Helemaal top! Geweldig!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik had dus gemaild en heb een mailtje teruggehad (en dan wel meteen![]()
![]()
natuurlijk, ik ben een ramp
). Ik geloof dat we het erover eens zijn dat we gaan kijken hoe het zich ontwikkelt
. Prima!
Leuk! Wat zegt je gevoel nu?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:11 schreef Viking84 het volgende:
![]()
). Ik geloof dat we het erover eens zijn dat we gaan kijken hoe het zich ontwikkelt
. Prima!
Leuk! Ben benieuwd hoe de 2e date gaat! Al wat afgesproken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:11 schreef Viking84 het volgende:
![]()
. Prima!
Toch wel soort van opgelucht, want nu hoef ik niet direct een beslissing te nemen hierover en dat wil/kan ik eigenlijk ook niet. Dus dat zegt wel genoegquote:
Gematigd positief dus! Maar weet je zeker dat je niet wilt afspreken om je zelf te bewijzen dat je geen oppervlakkige trut bent?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toch wel soort van opgelucht, want nu hoef ik niet direct een beslissing te nemen hierover en dat wil/kan ik eigenlijk ook niet. Dus dat zegt wel genoeg.
Nee, nog niets nieuws afgesproken, binnenkort maar even doen.
Oh nee, dat is het nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gematigd positief dus! Maar weet je zeker dat je niet wilt afspreken om je zelf te bewijzen dat je geen oppervlakkige trut bent?
Ik heb niet gezegd dat ik haar weg zou duwen als ze me zou zoenenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:31 schreef Linguine het volgende:
Ahh goed Viking! Ben benieuwd..
Denk niet dat ik snel nog een keer zou afspreken als het de eerste date niet helemaal klikt qua aantrekkingskracht. Dan bedoel ik dus niet het uiterlijk maar dat je zin hebt om te zoenen zodra je m aankijkt. De ervaring leert me dat het de keren daarna dan ook niet komt..
Kortom: Je bent een onzeker iemand en nu laat je je eigen onzekerheid op de loop terwijl je de ander écht harstikke leuk vindt. En dat is.... stom, inderdaad. Niet meer doen dus. Hoeveelste date is dit?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Het duurt nog lang voordat ik mijn laatste date opnieuw zie...Te lang naar mijn idee geloof ik (alhoewel 1,5 week tussen dates op zich natuurlijk ook maar relatief is), maar agendatechnisch kan/kon het niet anders. Ik ga wel meer twijfelen...irritant, want weet niet of het komt door de lange tijd, door de reacties op tussendoor berichtjes die ik moeilijk vind te peilen, mijn eigen twijfels, mijn eigen onzekerheid, ik weet het niet. Afwachten...
Niet denken voor andere mensen is mij ooit eens gezegdquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Het duurt nog lang voordat ik mijn laatste date opnieuw zie...Te lang naar mijn idee geloof ik (alhoewel 1,5 week tussen dates op zich natuurlijk ook maar relatief is), maar agendatechnisch kan/kon het niet anders. Ik ga wel meer twijfelen...irritant, want weet niet of het komt door de lange tijd, door de reacties op tussendoor berichtjes die ik moeilijk vind te peilen, mijn eigen twijfels, mijn eigen onzekerheid, ik weet het niet. Afwachten...
2 dates gehad. En terwijl ik de ander écht hartstikke leuk vind? Ik twijfel al vanaf het beginquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kortom: Je bent een onzeker iemand en nu laat je je eigen onzekerheid op de loop terwijl je de ander écht harstikke leuk vindt. En dat is.... stom, inderdaad. Niet meer doen dus. Hoeveelste date is dit?
Het is ook niet zozeer zijn berichtjes of reacties waar ik over twijfel ofzo, hij laat zich over het algemeen erg positief uit, het is meer een vaag gevoel bij mezelf over deze situatie (en ook wel over het algemeen over mezelf zonder daar heel expliciet iets over te zeggen nuquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet denken voor andere mensen is mij ooit eens gezegd
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je eens naar het oostblok gaan (Kroatie, Hongarije, Bosnie, Slovenië etc..)quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef Craptacular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt me op hoe weining vrouwelijke vrouwen in NL rondlopen. Ik ben laatst in Barcelona geweest. Een verademing in vergelijking met de boerinnen hier.
Tja, de kledingstijl van de gemiddelde Nederlandse man is ook om te huilen, dus wat dat betreft passen ze wel goed bij elkaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je eens naar het oostblok gaan (Kroatie, Hongarije, Bosnie, Slovenië etc..)
Als vrouwen daar uitgaan zien ze er tenminste uit als vrouwen! Hakken, goed verzorgd etc...
hier in nl gaan ze nog stappen met uggs![]()
Eensquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, de kledingstijl van de gemiddelde Nederlandse man is ook om te huilen, dus wat dat betreft passen ze wel goed bij elkaar.
Dat is inderdaad ook waar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, de kledingstijl van de gemiddelde Nederlandse man is ook om te huilen, dus wat dat betreft passen ze wel goed bij elkaar.
Nee dat valt wel mee. Wat je in het Oostblok wel goed ziet is dat vrouwen OF bloedmooi zijn OF oerlelijk. Iets ertussenin bestaat niet echt daarquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:39 schreef de_nachtwacht het volgende:
Nou het kan aan mij liggen hoor, maar toen ik in Praag was ben ik amper mooie vrouwen tegengekomen.![]()
Veel minder dan in Nederland of Spanje bijvoorbeeld. Is het beeld van de vele mooie Oost-Europese dames niet vooral ontstaan door al die websites met importbruidjes? Volgens mij valt het in werkelijkheid erg tegen namelijk.
ik denk dat je niet goed om je heen hebt gekeken. of het jouw smaak niet is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:39 schreef de_nachtwacht het volgende:
Nou het kan aan mij liggen hoor, maar toen ik in Praag was ben ik amper mooie vrouwen tegengekomen.![]()
Veel minder dan in Nederland of Spanje bijvoorbeeld. Is het beeld van de vele mooie Oost-Europese dames niet vooral ontstaan door al die websites met importbruidjes? Volgens mij valt het in werkelijkheid erg tegen namelijk.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
*kuch*quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef Re het volgende:
ik kijk over een paar uur weer hier, als ik kleuterjuf moet gaan spelen dan zal ik dat ook doen...
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:03 schreef Silenus het volgende:
Aangezien we allebei knettergaar zijn van het werk (en fokken) gaat ze voor me koken bij haar thuis en daarna lekker op de bank hangen. Living on the edge, die actieve bowling-avonturen komen later wel weer.
ik lees hier anders vooral geklaag over paiqers en paiqsters.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:17 schreef Perzephone het volgende:
Ik blijf voortaan bij Paiq, waar de normale mensen zitten
Tssk, stelletje zuurtjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ik lees hier anders vooral geklaag over paiqers en paiqsters.
Je hebt overal wel aparte mensen tussen zittenquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ik lees hier anders vooral geklaag over paiqers en paiqsters.
Fixedquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:17 schreef Perzephone het volgende:
Ik blijf voortaan bij Paiq, waar de normale geen mensen zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |