Heb erover gedacht te beginnen voor m'n motorrijbewijs maar fuck het, ben 19 mag ik alsnog alleen licht rijden en heb geen geld om zelf een motor te kopen. Wacht wel tot ik afgestudeerd en ouder ben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Als je geen motorrijbewijs hebt niet, maar mocht je je A-volledig hebben ben je welkom om zo'n ding rustig een week mee te nemen. Alleen mijn ZX10R leen ik niet uit, dat is mijn baby.
Ik snap wat je bedoelt, ik haalde ook opgelucht adem toen de moordenaar van Pim Fortuyn een aardappel bleek te zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er dan niet uit.
[..]
Je snapt wat ik bedoel toch?
(Geen kut Marokkanen zeg maar)
Geen ideequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zouden ze voertuigen van medeFeijenoorders slopen?
Sowieso weten een hoop mensen wel dat hij van mij is en dat ze niet met me willen fucken, dat scheelt. Maar toch, waarom zouden ze Feijenoordersmaterialen slopen?
Uit onderzoek van de gemeente Rotterdam blijkt dat 99%!!!! van de straatroven met/zonder geweld door niet-autochtone Nederlanders worden gepleegd. 48% van Rotterdam is allochtoon.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:15 schreef mrstylo het volgende:
Je snapt wat ik bedoel toch?
(Geen kut Marokkanen zeg maar)
Jij mag alleen maar 11KW rijdenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb erover gedacht te beginnen voor m'n motorrijbewijs maar fuck het, ben 19 mag ik alsnog alleen licht rijden en heb geen geld om zelf een motor te kopen. Wacht wel tot ik afgestudeerd en ouder ben.
Helmslot aan mijn fiets heb ik (zo'n haakje). Maar je mag hem anders afgeven bij de stewards bij de ticketscan. Krijg je een garderobenummertje mee. Is totaal 10 seconden werk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen ideeKan me alleen voorstellen dat mensen die in een pleuris bui zijn daar motors gaan lopen omtrappen enzo.
Ik zorg wel dat ik hem dicht bij jou fiets zet dan![]()
(Hoe doe je dat trouwens met je helm, mag die gewoon mee naar binnen ?
In Belgie mag je trouwens met alleen B rijbewijs ook al 125cc op de weg rijden geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij mag alleen maar 11KW rijden. Lekker met 90km/h een vrachtwagen inhalen
![]()
.
Zie het nog wel eens gebeuren dat er een soort burger oorlog komtquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uit onderzoek van de gemeente Rotterdam blijkt dat 99%!!!! van de straatroven met/zonder geweld door niet-autochtone Nederlanders worden gepleegd. 48% van Rotterdam is allochtoon.
Ontken nou maar eens dat het geen allochtonenprobleem is.
Ja precies, vind ik de moeite nie. M'n scooter had meer kw dan datquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij mag alleen maar 11KW rijden. Lekker met 90km/h een vrachtwagen inhalen
![]()
.
Ah relaxed. nu al zin in de lentequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Helmslot aan mijn fiets heb ik (zo'n haakje). Maar je mag hem anders afgeven bij de stewards bij de ticketscan. Krijg je een garderobenummertje mee. Is totaal 10 seconden werk..
Willen ze in Nederland ook invoeren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Belgie mag je trouwens met alleen B rijbewijs ook al 125cc op de weg rijden geloof ik.
Laat ik het zo zeggen: in een straat waar wij letterlijk het enige Nederlandse gezin zijn, ben ik altijd erg blij met het feit dat we een wapenbunker bezitten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie het nog wel eens gebeuren dat er een soort burger oorlog komt
Wat is je bron hiervoor?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uit onderzoek van de gemeente Rotterdam blijkt dat 99%!!!! van de straatroven met/zonder geweld door niet-autochtone Nederlanders worden gepleegd. 48% van Rotterdam is allochtoon.
Ontken nou maar eens dat het geen allochtonenprobleem is.
Pussy. Ik ben gisteren nog op de ZX10R gaan rijden.quote:
Je bedoeld je ouders hun huis, of verspreek je je nou?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: in een straat waar wij letterlijk het enige Nederlandse gezin zijn, ben ik altijd erg blij met het feit dat we een wapenbunker bezitten..
Veiliger dan die jochies van 16 op lomp snelle brommers. Met B ben je in ieder geval volwassenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Willen ze in Nederland ook invoeren.. Le-vens-ge-vaar-lijk.
bedoeltquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bedoeld je ouders hun huis, of verspreek je je nou?
quote:
Hetzelfde onderzoek is afgelopen jaar gedaan, met wederom een 99% score voor de allochtonen.quote:Negenennegentig procent van de in 2001 gearresteerde straatrovers in Rotterdam, waren van buitenlandse komaf. Slechts in één procent van de gevallen betrof het een autochtone Nederlander.
Vorig jaar waren er 1166 aangiften van straatroof. De politie hield 223 verdachten aan. Ongeveer 45% van de verdachten is van Antilliaanse afkomst, 38% komt uit Marokko. Een 16% heeft zijn wortels in Turkije dan wel Oost-Europese landen, 1% is van Nederlandse komaf.
ach je hebt iig genoeg werk dan komende jarenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Willen ze in Nederland ook invoeren.. Le-vens-ge-vaar-lijk.
Niets voor mij , ik ben een goed weer heldquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pussy. Ik ben gisteren nog op de ZX10R gaan rijden..
Ik rijd letterlijk 350 dagen per jaar, plusminus.
Ik wil link van die bron graag. Heb niets aan beetje tekst in een quote.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Hetzelfde onderzoek is afgelopen jaar gedaan, met wederom een 99% score voor de allochtonen.. In het tweede onderzoek ging het om een nog veel grotere schaal echter.
die lomp snelle brommers mogen ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Veiliger dan die jochies van 16 op lomp snelle brommers. Met B ben je in ieder geval volwassen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach je hebt iig genoeg werk dan komende jaren
Daarom heb ik dus een GS500F, R6 en ZX10R voor de deur.quote:Niets voor mij , ik ben een goed weer heldAl wil ik dan wel die chopper voor als t ook kutter weer is, dan kan ik de zx6rr voor echt leuke ritten houden
Standaard schakelbrommertje loopt vaak ook al 70, en dan zonder oefening over het fietspad. Lekker manquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die lomp snelle brommers mogen ook niet
zou nooit niet een ventje van net 18 zonder motor ervaring op zn ding zetten, al helemaal niet op een sportfiets, alleen t sturen is al een vak apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |