Slecht ideequote:
Lang verhaal. Zelfde principe als dit in ieder geval:quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo ga je dan zwemmen met autisten?
quote:Zwemmen voor kinderen met een autisme verwante stoornis
Berlicum (Sint-Michielsgestel): De Hoefse Vonder in Berlicum verzorgt al jaren met een enthousiast team diverse zwemactiviteiten. Voor vele doelgroepen kunnen er lessen gevolgd worden die variëren van baby/peuter/kleuter-zwemmen, de ABC-lessen voor kinderen en volwassenen, trimzwemmen, aquarobics, meer bewegen voor ouderen en sinds een half jaar ook speciale lessen voor bijzondere kinderen, kinderen met een vorm van autisme. Onze nieuwe uitdaging voor 2009 is het opzetten van een aantal speciale lessen voor ouder en bijzonder kind samen. U kunt hierbij denken aan kinderen met een vorm van autisme (bijv. pdd-nos of asperger). Op sportief gebied valt het niet altijd mee om leuke activiteiten te vinden voor deze groep kinderen in de leeftijd van 4 tot en met 7 jaar. In kleine groepjes (maximaal 6 kinderen + 6 ouders) zullen wij actief en ontspannend met elkaar aan het werk gaan. Omdat het heel belangrijk is om het aantal prikkels voor deze kinderen zoveel mogelijk te beperken, leent het instructiebad zich hier uitstekend voor. Binnen deze aangename ruimte worden de kinderen niet afgeleid door bijvoorbeeld drukte van andere badgasten. De lessen zullen een keer per maand plaatsvinden op zondagmorgen en duren drie kwartier. De data voor de zondagen tot aan de zomervakantie zijn 8 april, 17 mei, 14 juni en 12 juli. De ervaring tot nu toe is dat er binnen de groep een echte band ontstaat waarbij er begrip voor elkaar is. Zo kan iedereen op eigen wijze invulling geven aan de les en krijgen de kinderen hun oefening op maat aangeboden. Bent u samen met uw kind enthousiast geworden informeer dan naar de mogelijkheden en maak van 2009 een bijzonder sportief jaar. Tel. (073) 5033147.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)geen-engel-was.dhtml
R6 mag ook hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Slecht idee![]()
(en die van mij is niet verzekerd![]()
)
Waarom ben ik niet uitgenodigd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lang verhaal. Zelfde principe als dit in ieder geval:
[..]
R6 keertje ruilen voor 440?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
R6 mag ook hoor.
Sowieso rijdt een 500F lekker man, wat is daar nou weer mis mee.![]()
En alle mensen maar denken dat het buitenlanders waren.quote:Deze gozer heeft zelfs nog vijf namen: Tom Kantelberg, Stefano Bruggink, Jordy Moeskops, Ismail Bouziane en Bob Sloots. Nog 3 te gaan.
de quote verpeste hemquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
R6 mag ook hoor.
Sowieso rijdt een 500F lekker man, wat is daar nou weer mis mee.![]()
Vrouwen overdreven chique overdag en mannen in trainingspakkies of spijkerbroek, wit hemd en trendy blazertje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe zien die mensen er eigenlijk uit? Normaal of zie je het gelijk?
Stfuquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat één Benno L. in Nederland genoeg is geweest.
Ik ga altijd met de motor naar De Kuip. Zet hem altijd vlak bij de ticketverkoop neer. Meestal op de R6, soms op de GS500F (als mijn chick meegaat).quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de quote verpeste hem
Maar nee, mss van de zomer wel een leuk idee.
Ga jij wel eens naar feyenoord met de fiets? Zet je hem dan voor de kuip of ?
Zijn ook buitenlanders, het zijn Belgen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En alle mensen maar denken dat het buitenlanders waren.![]()
Kanker lekker dit.
En dr word niks gesloopt dus?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga altijd met de motor naar De Kuip. Zet hem altijd vlak bij de ticketverkoop neer. Meestal op de R6, soms op de GS500F (als mijn chick meegaat).
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Scooter wel
Paar keer op een yamaha TZR gereden, ging ook makkelijk 130
Ziet er dan niet uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vrouwen overdreven chique overdag en mannen in trainingspakkies of spijkerbroek, wit hemd en trendy blazertje.
Je snapt wat ik bedoel toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn ook buitenlanders, het zijn Belgen.
Waarom zouden ze voertuigen van medeFeijenoorders slopen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En dr word niks gesloopt dus?
Denk van de lente dat ik dan ook lekker met de motor ga, zoveel gezeik anders met parkeren / de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |