quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Of met een kamper. Ook lekker.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:55 schreef Caland het volgende:
Voor dat soort situaties moet je ook altijd een knuppel hebben liggen net onder de rand van je bankstel.
Kan je onverwacht zo in één keer vol op die smoel rammen.
Ze hebben niks van ons overgenomen, ze vonden/vinden dat het tijdperk van koloniaal europa over was en de kolonien terug moesten naar oorspronkelijke bevolking.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zuid Afrika; Britten, Indonesië; Britten via Australië, waar hebben de Amerikanen iets van NL overgenomen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:54 schreef Smoofie het volgende:
Een normale neger oké, maar een turk of weet ik wat voor vuilnisbakmoslim. Gadverdamme.
Serieus, "bevestigd"?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je bevestigd het stereotype maar weer eens.
je kale moederquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Serieus, "bevestigd"?
Doe op z'n minst je best man.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van alle VBL sc-ers zou ik het denk ik het ergst vinden als mn dochter thuis kwam met Tyron. Maar Day-V Geo volgen op korte afstand.
wees maar blij dat je nooit kinderen krijgtquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van alle VBL sc-ers zou ik het denk ik het ergst vinden als mn dochter thuis kwam met Tyron. Maar Day-V Geo volgen op korte afstand.
Is ook zo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
wees maar blij dat je nooit kinderen krijgt
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Zitten je gewoon te fucken man.
Sorry. Ben al weer rustig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom dit nou weer ineens man? Doe een rustig joh.
Oke.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je bevestigd het stereotype maar weer eens.
Tyron snapt de Nederlandse taal niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Serieus, "bevestigd"?
Doe op z'n minst je best man.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goeie ondertitel heb je welquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Smoofie is bijv. wel serieus.
[..]
Sorry. Ben al weer rustig.
[..]
Oke.
en moet met een hoofdletter jammerquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:59 schreef Differ het volgende:
[..]
Tyron snapt de Nederlandse taal niet.![]()
en Eriksen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |