Ze pakte het ook helemaal verkeerd aan de kolonies, ipv uitbuiten, hadden ze moeten indoctrineren en meer blanke sturen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:45 schreef Saind het volgende:
Nee serieus ik zeg altijd maar zo, Indië verloren, rampspoed geboren
Gewoon strenger zijn, beter onder de knie houden. Zweep d'rover.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze pakte het ook helemaal verkeerd aan de kolonies, ipv uitbuiten, hadden ze moeten indoctrineren en meer blanke sturen.
Zoals bijna met alle ex kolonies waren de Britten er niet zo voor dat NL die behieldquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze pakte het ook helemaal verkeerd aan de kolonies, ipv uitbuiten, hadden ze moeten indoctrineren en meer blanke sturen.
Weet ik, maar dat bedoel ik ook. Als ze in de 17e eeuw al begonnen met indoctrinatie was het rond 1900 gewoon nieuw-nederland en geen uitbuit kolonie meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals bijna met alle ex kolonies waren de Britten er niet zo voor dat NL die behield
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Gewoon strenger zijn, beter onder de knie houden. Zweep d'rover.
En zorgen dat ze van onze roomblanke dochters afblijven, ik moet niks hebben van dat mengen.
Rassen moet je puur houden
hou je inquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:48 schreef Saind het volgende:
[..]
En zorgen dat ze van onze roomblanke dochters afblijven, ik moet niks hebben van dat mengen.
Amerikanen vooral.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals bijna met alle ex kolonies waren de Britten er niet zo voor dat NL die behield
Je dochter zal maar met een islamietje of neger thuiskomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:48 schreef Saind het volgende:
[..]
ik ga je vindenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:52 schreef Differ het volgende:
[..]
Ook Eriksen terug naar ze eigen land
Allebei niet, gewoon omdat je altijd met die familie blijft zitten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
Nee maar even serieus: mijn zoon thuis met een Marokkaanse o.i.d., geen probleem. Die meiden zijn hartstikke liberaal over het algemeen.
Mijn dochter met een Marokkaanse vent.....
Heb al meerdere ouders boos gemaakt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je dochter zal maar met een islamietje of neger thuiskomen..
Zuid Afrika; Britten, Indonesië; Britten via Australië, waar hebben de Amerikanen iets van NL overgenomen?quote:
Erg man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kut ik moest lachen en ik zit in de biebquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:55 schreef Caland het volgende:
Voor dat soort situaties moet je ook altijd een knuppel hebben liggen net onder de rand van je bankstel.
Kan je onverwacht zo in één keer vol op die smoel rammen.
Of met een kamper. Ook lekker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |