Ik eerst ook hoor, maar volgens mij heeft SOK dus alleen respect voor wielrenners die uit het niets doping bekennen en een sloot andere wielrenners erbij lappen richting anti-dopingautoriteiten, zonder dat daar enige aanleiding voor is.quote:
twitter:CyclingFlash twitterde op woensdag 23-01-2013 om 13:05:08Meanwhile the MPCC has the (!) solution for a cleaner image of the sport - http://t.co/rBZXSyya reageer retweet
Wie zegt dan dat er opeens totaal geen doping gebruikt gaat worden? Niemand. Natuurlijk zal er nog doping gebruik worden, het gaat er alleen om op welke schaal. En ik ben ervan overtuigd dat dat op een minder grote schaal dan voorheen is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:05 schreef Sunshineboy het volgende:
Ik geloof er niks van dat er de komende jaren geen doping gebruikt wordt. Binnenkort is er iets nieuws ontdekt dat pas rond 2025 goed ontdekt kan worden.....
Quotering Boogie: 1:1.001quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef JohnDDD het volgende:
Zo, die Dekker mag zijn voordeur wel dichtspijkeren, er gaan een paar mensen heeelemaal niet blij zijn met zijn bekentenissen. Ik vind het natuurlijk fantastisch dat het eindelijk allemaal eens naar buiten komt!!!!! Laten we hier zsm een dopingtoto organiseren ivm de komende onthullingen.
Maar zelfs al gebruikt slechts een enkeling, je kunt het wielrennen (en wellicht andere sporten) dan toch geen eerlijke sport meer vinden? Waarom het dan volgen? Ja, natuurlijk is het een prachtige sport.. maar eigenlijk kijk je naar GTST op de fiets.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat er opeens totaal geen doping gebruikt gaat worden? Niemand. Natuurlijk zal er nog doping gebruik worden, het gaat er alleen om op welke schaal. En ik ben ervan overtuigd dat dat op een minder grote schaal dan voorheen is.
Interessanter wordt:quote:
Elke sport is op die manier geen eerlijk sport meer, want in ELKE sport wordt doping gebruikt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:12 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Maar zelfs al gebruikt slechts een enkeling, je kunt het wielrennen (en wellicht andere sporten) dan toch geen eerlijke sport meer vinden? Waarom het dan volgen? Ja, natuurlijk is het een prachtige sport.. maar eigenlijk kijk je naar GTST op de fiets.
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 23-01-2013 om 13:23:15En ook Remmert Wielinga zou klant zijn geweest bij Fuentes. #NRC reageer retweet
Remmertquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef Steven184 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 23-01-2013 om 13:23:15En ook Remmert Wielinga zou klant zijn geweest bij Fuentes. #NRC reageer retweet
Nou dit is me toch een scoop!twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 23-01-2013 om 13:26:46Verder in NRC: de documenten uit het politiedossier - ook over ene A.C. reageer retweet
Zonneveld heeft gauw de neiging zichzelf te serieus te nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Nou dit is me toch een scoop!twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 23-01-2013 om 13:26:46Verder in NRC: de documenten uit het politiedossier - ook over ene A.C. reageer retweet
Wel een junior die in 2006 de Tirreno-Adriatico won dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Dat hele classicomano = T. Dekker verhaal is al honderd jaar oud en klopt niks van, toen was hij nog een junior ofzo.
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 23-01-2013 om 13:27:55Anonieme bron vertelt over ontmoeting met Fuentes qwa. Hij zei: 'Ik heb Alberto Contador gespaard voor het Spaanse wielrennen.' reageer retweet
Hopelijk weten we het na de rechtzaak die maandag begint.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Was A.C. nou Antonio Colom of Alberto Contador?
Kunnen ze die anonieme bron ook weer eens vinden die aangaf dat als Fuentes zou praten Spanje het EK en WK zou verliezen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:31 schreef TheArt het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 23-01-2013 om 13:27:55Anonieme bron vertelt over ontmoeting met Fuentes qwa. Hij zei: 'Ik heb Alberto Contador gespaard voor het Spaanse wielrennen.' reageer retweet
Dat was Alberto Contador, is terug te vinden in het eerste rapport van de Guardia Civil.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Was A.C. nou Antonio Colom of Alberto Contador?
Klopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat was Alberto Contador, is terug te vinden in het eerste rapport van de Guardia Civil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |