En als we dan toch lekker aan het insinueren zijn, Valverde komt toch ook uit Murcia?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:29 schreef DeeBee het volgende:
Haha, heel subtiel ook, dat clenbuterol zo specifiek genoemd wordt...
Vergeet LL Cool S niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:40 schreef OProg het volgende:
[..]
En als we dan toch lekker aan het insinueren zijn, Valverde komt toch ook uit Murcia?
Haver papquote:Na het verlaten van fietsen, Martinez (minnaar sportscholen, bodybuilding en gewichtheffen, een handvat volgens degenen die hem kennen vreselijke armen, abs en schouders) werd voor een tijd in amateur-coach van de federatie Murcia, en begon studie. Hij maakte een voedings-cursus en begon een carrière in de verpleging en royaal verspreid kennis en voedingsadvies-het gebruik van BCAA's en haver pap voor herstelwerkzaamheden-onder zijn voormalige teamgenoot team en vrienden.
Minnaar van sportscholen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik haalde even een Spaanstalig artikel door Google translate:
[..]
Haver pap
Ik ben benieuwd wie dat ooit gezegd heeftquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:14 schreef Ereinion het volgende:
Ik vraag me af welke sporters bij hem klant waren. Dat kunnen geen wielrenners zijn, want die zijn allemaal schoon na 2006 (of 2008, afhankelijk van wie je gelooft, of misschien 2010, maar in ieder geval de laatste jaren).
Nou, van testosteron kon je ook van een aanklampertje achteraan het peleton, veranderen in een renner die meedeed voor de prijzen. Zelfs Hamilton ondervond dat in volle EPO tijd, voor hij al EPO gebruikte. Bepaalde steroïde hebben als neveneffect dat ze ook extra rode bloedlichaampjes aanmaakten (ok niet zoals EPO, maar toch het is weer een klein voordeeltje) + je recupereert veel sneller. De eerste EPO gebruikers reden toen ook al rond (waarschijnlijk nog niet te veel dat dan weer wel). Ik vind wel dat alles uit mag komen, zo krijgen de renners het signaal dat het ooit toch gaat uitkomen. Nu nog die verjaringstermijn ongedaan maken en we zitten op de goede weg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
25 jaar terug gaan vind ik niet zoveel toevoegen.
Bovendien waren de middelen van toen, volgens mij, niks vergelijken met de EPO van later. Zoals je zegt EPO was een gamechanger.
Nadat zijzelf gepakt zijn bijvoorbeeld? Noem eens iemand voor wie jij respect hebt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb respect voor mensen die getuigen op momenten dat het niet trendy is om op een kar te springen.
Even een oude quote opgezocht:quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:35 schreef baggerbaas het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)j-dopingarts-spanje/
Ook Bartoli werd destijds aan deze naam gelinkt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad eerder aan Flecha denken dan aan Dekker (zowel T als E), die in z'n Fassa-tijd 'plots' prima zware klassiekers aankon en o.a. Zurich en de Ronde van Lazio won.
Ludo Diercxkens die al tijdens de test zelf bekende (ik dacht corticosteroïde), en het resultaat later bleek niet eens positief dan ook nog. Maar die werd dan gezien als de kop van jut in die tijd. Maar ja, hij is afkomstig uit mijn streek, misschien wat te subjectief van mij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nadat zijzelf gepakt zijn bijvoorbeeld? Noem eens iemand voor wie jij respect hebt?
Zat dat topic ook te lezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Even een oude quote opgezocht:
[..]
Ook Bartoli werd destijds aan deze naam gelinkt.
Oud nieuws dus. Werd aardig neergesabeld hierquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:50 schreef marcodej het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)op_lijstFuentes.html
Tegen wie heeft hij getuigd dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ludo Diercxkens die al tijdens de test zelf bekende (ik dacht corticosteroïde), en het resultaat later bleek niet eens positief dan ook nog. Maar die werd dan gezien als de kop van jut in die tijd. Maar ja, hij is afkomstig uit mijn streek, misschien wat te subjectief van mij.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef TargaFlorio het volgende:
FOK betrokken bij georganiseerd dopinggebruik![]()
Verkeerd verstaan dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tegen wie heeft hij getuigd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |