Er was ook nog een 'Clasicomano (Luigi)' dacht ik.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf, Classico Mano was toch al bekend? Werd toch gelinkt aan Bartoli?
Yup. De klassieke man van Luigi Checcini, is agemeen aangenomenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er was ook nog een 'Clasicomano (Luigi)' dacht ik.
Dan zou ik inderdaad eerder aan Flecha denken dan aan Dekker (zowel T als E), die in z'n Fassa-tijd 'plots' prima zware klassiekers aankon en o.a. Zurich en de Ronde van Lazio won.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup. De klassieke man van Luigi Checcini, is agemeen aangenomen
Bartoli en volgens mij Flecha zaten toen bij Checcini, als ik het goed heb.
nee, hoe hij toen in de media kwam, als je andere mensen over hem hoorde, de doe-maar-gewoon regio waar hij toen woondequote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:22 schreef Ereinion het volgende:
Een nuchtere Noord-Hollander? Kende jij hem al dan al sinds hij 12 was of zo? Want vanaf de beloften heeft hij altijd al een grote mond gehad.
quote:Maar ja, goed dat we jouw ongedefinieerde onderbuikgevoel hebben, dan weten we in ieder geval zeker dat we dit jaar niks van Dekker hoeven te verwachten.
Rabo was zijn grote mond zat. Ik dacht dat dat nu wel duidelijk was. Hij trok veel te veel zijn eigen plan en dat waren ze bij Rabo gewoon zat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:53 schreef The_Hives het volgende:
Ik weet het niet hoor met die Dekker. Gister een 10 minuten durende item gezien op RTVNH.
'vroeger' was het echt een nuchtere Noord-Hollandse jongen uit de polder. Maar als ik hem nu hoor praten, ik wil hem graag geloven maar krijg toch iedere keer het gevoel dat er meer met hem aan de hand is. Die discussie is al vaker gevoerd maar Rabo zet hem echt niet zomaar aan de kant....
Iemand kan ook voor een dusdanige sfeer zorgen dat de rest van de ploeg niet rendeert ofdat het in ieder geval zijn weerslag heeft. Dan zie je in voetbalelftallen ook wel eens... Ik dienk dat zoiets het probleem is geweest.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:53 schreef The_Hives het volgende:
...Die discussie is al vaker gevoerd maar Rabo zet hem echt niet zomaar aan de kant....
dat grote mond gedoe heeft hij van de jeugd al, tijdens zijn nieuwelingen/junioren tijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:22 schreef Ereinion het volgende:
Een nuchtere Noord-Hollander? Kende jij hem al dan al sinds hij 12 was of zo? Want vanaf de beloften heeft hij altijd al een grote mond gehad. Maar ja, goed dat we jouw ongedefinieerde onderbuikgevoel hebben, dan weten we in ieder geval zeker dat we dit jaar niks van Dekker hoeven te verwachten.
Ja, het is overigens ook typisch Nederlands om relatief véél olympische medailles te winnen per inwoner.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Typisch nederlands dat ze een winnaarsmentaliteit niet kunnen handelen.
hartstikke mooi zo'n mentaliteit maar hij heeft het niet echt waar kunnen maken. En als je dan in aanloop naar een Tour waar je een belangrijke rol gaat krijgen in het diepste vormdal komt past het je niet om te klagen dat je niet mee mag naar de Tour.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Typisch nederlands dat ze een winnaarsmentaliteit niet kunnen handelen.
Niet waar kunnen maken? Nou ja, hij heeft wel meer gewonnen dan welke actieve Nederlandse prof. Dan moeten die anderen wel heel diep door het stof gaan. Dat hij vorig jaar niet mee mocht naar de Tour had natuurlijk niets te maken met zijn vormdal, Pieter Weening zit al drie jaar in een nog groter vormdal, en wordt ook vrolijk opgesteld. Achteraf kan je duidelijk stellen dat voor de Tour al lang beslist was dat Dekker geen toekomst meer had bij de Rabobank.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hartstikke mooi zo'n mentaliteit maar hij heeft het niet echt waar kunnen maken. En als je dan in aanloop naar een Tour waar je een belangrijke rol gaat krijgen in het diepste vormdal komt past het je niet om te klagen dat je niet mee mag naar de Tour.
My wordsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dekker heeft de uitstraling en arrogantie van een echte topper. Winnaarstype die voor zichzelf kiest om de top te halen. Rabobank kon dat duidelijk niet hebben. In Nederland gaan ze wel voor succes maar je bent al snel een arrogante zak. Hoe vaak hoor je wel niet uitspraken als 'hij is nog zo gewoon gebleven'. Rot op, als je echt naar de top wil moet je het nou eenmaal anders aanpakken. Uitstraling hebben waar anderen 'bang' voor zijn. Thomas Dekker leek mij eindelijk eens zo'n type renner.
Publiekslieveling Sven Kramer is niet minder arrogant. En die wordt wel door het Nederlandse publiek in de armen gesloten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dekker heeft de uitstraling en arrogantie van een echte topper. Winnaarstype die voor zichzelf kiest om de top te halen. Rabobank kon dat duidelijk niet hebben. In Nederland gaan ze wel voor succes maar je bent al snel een arrogante zak. Hoe vaak hoor je wel niet uitspraken als 'hij is nog zo gewoon gebleven'. Rot op, als je echt naar de top wil moet je het nou eenmaal anders aanpakken. Uitstraling hebben waar anderen 'bang' voor zijn. Thomas Dekker leek mij eindelijk eens zo'n type renner.
Eh, waar is Kramer arrogant dan? Ik zou hem eerder realistisch noemen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:32 schreef thettes het volgende:
[..]
Publiekslieveling Sven Kramer is niet minder arrogant.
niet minder dan Dekker bedoelde ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eh, waar is Kramer arrogant dan? Ik zou hem eerder realistisch noemen.
Dekker idem trouwens, wat hij wel doet is de lat hoog leggen voor zichzelf.
Kramer is totaal niet arrogant in ieder geval. Dekker ook niet dus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef thettes het volgende:
[..]
niet minder dan Dekker bedoelde ik.
Wat versta je onder arrogant dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef thettes het volgende:
Leuk punt, maar ik denk dat veel mensen wel Kramer als enigszins arrogant ervaren. Alleen dat hoeft dus niet meteen negatief te zijn. Misschien ook niet het beste voorbeeld hoor, maar ik blijf bij m'n punt dat het allemaal wel meevalt hoe slecht we "arrogante/zelfbewuste" sporters behandelen in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |