Ja dat zijn idd de kleuren die ik ook zou doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:
En ik draag rood meestal met donkerblauw, wit, evt zwart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf net bij de hema deze gescoord, kon het printje niet weerstaan![]()
Niemand is een polo-kind.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind Floris geen polo kind![]()
Nja broek is besteld, in t ergste geval is t niks![]()
Teksten enzo ligt er een beetje aan wat.
Nou ja, als je al Floris heet, trouwens....quote:
je bent niet de enigequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:27 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dan ben ik misschien de enige, maar ik vind soms een polo wel leuk
M had al al spencers vanaf maat 56...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:36 schreef Suikertante het volgende:
Jij hebt zelfs spencers![]()
Ik moet zeggen dat M het goed kan hebben met die grote kijkers erboven, maar wij hebben afgesproken dat we niet aan kraagjes doen. We hebben veel vrienden waar de kinderen vanaf dag één overhemdjes dragen enzo, vinden we zo non-knuffelig..
met een beetje pasvorm rond de 40 euro. Maar meestal koop ik ze in de uitverkoop voor rond de 25 (Cars) of 3 voor de prijs van 2 bij We.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
Hoeveel kost een fatsoenlijke spijkerbroek je nu, buurvrouw? Voor de jongens dan.
Babies kunnen helemaal geen kraagjes, die hebben nog geen nekquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:36 schreef Suikertante het volgende:
Ik moet zeggen dat M het goed kan hebben met die grote kijkers erboven, maar wij hebben afgesproken dat we niet aan kraagjes doen. We hebben veel vrienden waar de kinderen vanaf dag één overhemdjes dragen enzo, vinden we zo non-knuffelig..
ok, een van de t-shirts was dan ook een Nirvana shirtjequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
Kan wel, maar ik heb het niet veel gedaan. Hardnekkige associatie met de alto's op mijn middelbare school.
Ik heb nu een prachtige visual van alto's in rompers met lange mouwenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
Kan wel, maar ik heb het niet veel gedaan. Hardnekkige associatie met de alto's op mijn middelbare school.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb nu een prachtige visual van alto's in rompers met lange mouwen
Ja, die mannen ook altijd! Tijdens een van zijn oppasdagen had mijn lief Ivan dit aan gedaan:quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:44 schreef Suikertante het volgende:
Ik denk dat mijn vriend dat wel gaat doen ja.. En ik was zelf die alto op de middelbare school
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb nu een prachtige visual van alto's in rompers met lange mouwen
wel joh, dat is zó schattigquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:36 schreef Suikertante het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders kun je m altijd nog een jurk aantrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja, hij heeft in elk geval nog kleding aan. Mijn vent laat hem gerust de hele dag in zijn pyjama.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die mannen ook altijd! Tijdens een van zijn oppasdagen had mijn lief Ivan dit aan gedaan:
[ afbeelding ]
Ik zat net te bladeren door mijn foto's om een exemplaar van Ivan met rode broek te vinden, en ik geloof dat op 80% van de foto's de kindjes in romper/ondergoed/pyjama staan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
nou ja, hij heeft in elk geval nog kleding aan. Mijn vent laat hem gerust de hele dag in zijn pyjama.
Wil je daarmee laten zien dat het best kan of dat mannen geen smaak hebben, Vlindur?quote:
Eeh. De combi die J Ivan heeft aangetrokken is geen pan, maar mits goed bij elkaar passend kan het best.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
Wil je daarmee laten zien dat het best kan of dat mannen geen smaak hebben, Vlindur?
Ik vind pyjama's ook zo fijn!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:51 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben dol op pyjama's en hou van knuffelbaby's in pyjama dus misschien ben ik ook wel zo'n pyjamamoeder
Nah, ik vind het geen gezicht. Maar die romper van Rienk eronder is leuk! Rood staat hem sowieso goed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef Vlindur het volgende:
Als er bij het shirt van Ivan een rode, witte of effen blauwe romper ging was het echt wel leuk!![]()
Rienk kan heel goed rood hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nah, ik vind het geen gezicht. Maar die romper van Rienk eronder is leuk! Rood staat hem sowieso goed.
En dan ook nog paarse Crocs, hè.
Mijn lief vindt het slonzig en daar trek ik me niks van aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:54 schreef Suikertante het volgende:
Ik doe het zelf eigenlijk ook, het zit zo lekker. En dan wel met een strak shirtje op een pyjamabroek en mijn haar niet los, zodat het er nog een beetje toonbaar uit ziet, mijn vriend beweert dat het sexy is dus ik neem dat maar gewoon van hem aan
Dat maakt NIETS goed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Rienk kan heel goed rood hebben
(De crocs zijn blauw)
Die zijn er ook nog! En ze hebben tegenwoordig zelfs praktische exemplaren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef Suikertante het volgende:
Ahnee wat gebeurt er dan met de ouderwetse waterschoentjes![]()
![]()
waar je altijd wondjes en beknelde tenen van krijgt
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:05 schreef Suikertante het volgende:
Haha volgens mij zaten wij samen op de grond bij de lift in de pauze vegetarisch te lunchen bellelena![]()
Becky met zo'n snoetje zie ik het kraagje niet eens meer!
Meimeltje die is geen twee maanden oud! Valsspeler
Agut!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:04 schreef becky27 het volgende:
check shirt over romper + kraagje
[ afbeelding ]
Nee bij een baby vind ik het ook niet echt staan. Alhoewel we ze vast wel gehad hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:05 schreef Suikertante het volgende:
Meimeltje die is geen twee maanden oud! Valsspeler
wat een mupke!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:04 schreef becky27 het volgende:
check shirt over romper + kraagje
[ afbeelding ]
't Is maar waar je kind blij van wordt. Maar bij Crocs trek ik de grens. Dan maar een ongelukkig kind.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:05 schreef Suikertante het volgende:
Haha volgens mij zaten wij samen op de grond bij de lift in de pauze vegetarisch te lunchen bellelena
En Claudia, zelfs Piet Piraat?Respect!
Aww.quote:
Ohnee, ik discrimineerquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef Lijnloos het volgende:
[ afbeelding ]
Lange mauwen + polo
Maar Minke wordt ook gewoon een hockeytrutje!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Tsss hoe durf je ze hier ook nog eens te posten![]()
Ik wil die oohookkk weer
Hoewel dit exremely jongens-look is, vond ik het wel schattig...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ohnee, ik discrimineerBij een meisje vind ik het anders zie ik.
Maar dan nog, niet als ze net geboren is.
Lijn!!! je kan Minke dus echt GEEN blauw aantrekken!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef Suikertante het volgende:
![]()
Nee sorry, ik vind het niet lief en zacht genoeg voor zo'n uk ofzo.
Wel lief dat zijn speen bij zijn kussen past
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Lijn!!! je kan Minke dus echt GEEN blauw aantrekken!
dit bedoelde ik dus precies met de graaf Tel look en gebrek aan nek enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hoewel dit exremely jongens-look is, vond ik het wel schattig...
[ afbeelding ]
MInke vond van niet overigens
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |