Dit dus. Niets sexier dan een man met lange benen en een super mooie spijkerbroek waar zijn kont goed in uit komtquote:
Zoals altijd. Niks boven een mooie jeans. Maarja dan ben je natuurlijk wel minder uniekquote:Op zondag 31 maart 2013 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wij zijn het zo eens. En dan komt Frank als klap op de vuurpijl aan dat hij lakschoenen mooi vindt
Daar heb je je kapsel/gezicht/postuur/uitstraling en boven al je innerlijk toch nog voor?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zoals altijd. Niks boven een mooie jeans. Maarja dan ben je natuurlijk wel minder uniek
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit dus. Niets sexier dan een man met lange benen en een super mooie spijkerbroek waar zijn kont goed in uit komt
Frankquote:Op zondag 31 maart 2013 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wij zijn het zo eens. En dan komt Frank als klap op de vuurpijl aan dat hij lakschoenen mooi vindt
Lijkt me ook iddquote:Op zondag 31 maart 2013 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar heb je je kapsel/gezicht/postuur/uitstraling en boven al je innerlijk toch nog voor?
quote:
O ja. Ik was bijna vergeten dat de Hollandse mannen allemaal zo'n uniek kapsel/gezicht/postuur/uitstraling hebben.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar heb je je kapsel/gezicht/postuur/uitstraling en boven al je innerlijk toch nog voor?
Ik hoop eigenlijk dat ALLE FOK!'ers er op overstappen, weet ik ze in het dagelijks leven mooi te ontwijkenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:44 schreef wenfer2 het volgende:
Frank
Binnenkort stapt hij denk ik ook wel over op de Double monks. Is het niet?![]()
Nou ik kan ze beter onderscheiden dan aziatenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:46 schreef wenfer2 het volgende:
O ja. Ik was bijna vergeten dat de Hollandse mannen allemaal zo'n uniek kapsel/gezicht/postuur/uitstraling hebben.
Dan open ik een eigen schoenenzaak. En krijgen alle moderators 50% korting op het gehele assortiment.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ALLE FOK!'ers er op overstappen, weet ik ze in het dagelijks leven mooi te ontwijken
Alleen maar met van die zeilboten of ook wat fatsoenlijke sneakers?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dan open ik een eigen schoenenzaak. En krijgen alle moderators 50% korting op het gehele assortiment.
Wat een verrekte slijmbal ben je toch ook hè?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:50 schreef wenfer2 het volgende:
Dan open ik een eigen schoenenzaak. En krijgen alle moderators 50% korting op het gehele assortiment.
Wie heeft er nog behoefte aan sneakers als ik voldoende kwalitatieve double monks op maat lever?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Alleen maar met van die zeilboten of ook wat fatsoenlijke sneakers?
Post eens wat foto's van outfits van jezelf waar je zo ook daadwerkelijk aan hebt... Koppie ff zwart maken.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wie heeft er nog behoefte aan sneakers als ik voldoende kwalitatieve double monks op maat lever?![]()
koop dan eens andere merken dan de eeuwige G-Star/Diesel/Replay.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zoals altijd. Niks boven een mooie jeans. Maarja dan ben je natuurlijk wel minder uniek
Er komt poep uit die kont hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:31 schreef Cactus1 het volgende:
Dit dus. Niets sexier dan een man met lange benen en een super mooie spijkerbroek waar zijn kont goed in uit komt
Kleren maken de man simpelweg niet meer dan dat de man de kleren maakt. Een pannenkoek in een pak ziet er gewoon uit als een pannenkoek. Hoe mooi het pak ook is.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:01 schreef x3ro het volgende:
TS is student lopende op een paar pauper van Bommels in een slecht zittend pak. Leuk geprobeerd maar ik vind het altijd grappig hoe je in casual 'duurdere' spullen(Lanvin, Hermes etc) er alsnog tich keer stijlvoller uitziet dan het studentje met zijn slecht zittende pak. En NEE, je halve stufi erdoor draaien voor een paar Santoni double monks maken het geheel er niet beter op!
Alsjeblieft niet nee, die topics ben ik toch wel zo spuugzat. Iedereen die elkaar probeert af te troeven met hun naar eigen mening superioriteit.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:12 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Kleren maken de man simpelweg niet meer dan dat de man de kleren maakt. Een pannenkoek in een pak ziet er gewoon uit als een pannenkoek. Hoe mooi het pak ook is.
Over slecht zittende pakken begin ik niet eens.
Dit klopt wel, aangezien de pannenkoek het pak niet kan dragenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:12 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Kleren maken de man simpelweg niet meer dan dat de man de kleren maakt. Een pannenkoek in een pak ziet er gewoon uit als een pannenkoek. Hoe mooi het pak ook is.
Over slecht zittende pakken begin ik niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |