Een goede pirouette en alles is schoon!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik hoef ook nooit te stofzuigen, gewoon 2 swifferdoekjes vasthouden en een keer de kamer rond lopen.
Maar alles wat op tafel stond ligt op de grondquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een goede pirouette en alles is schoon!
Collateral damage.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar alles wat op tafel stond ligt op de grond![]()
Eigen werkplekje voor Bos
Tofquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:55 schreef Muis006 het volgende:
http://www.zalando.nl/mint-berry-pullovers-wit-m3221i03u-003.html wil
Nice Bosquote:
Hij is er ook in het beige.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Nice Bos!
Gelukkig is die trui wit, die hoef ik niet
Sorry voor Barry Manilowquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Meh, ik moet er een beetje van janken stiekem, ssssssssssssssst
Tranentrekkerquote:
Jullie samenquote:
quote:
Tja, David is bij jou in goede handen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Pagan en Strega, dank jullie wel voor die lieve kaart en de theetjes blablabla en DAVID DUCHOVNY
Ghegheghe, erger dan Facebook dat Fok!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:31 schreef Pagan het volgende:
Bewolkt hier, met een kleur alsof er meer sneeuw gaat vallen.
Doordat ik op het truitje van muis klikte gisteren word ik mu overspoeld met Zalando ads.
Geen probleem, gevonden in HD, custom ondertitels er overheen en kijken maar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:51 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Heb je m wel gevonden?
Ik ben klaar met seizoen 1 nu, nog 1 seizoen te gaan![]()
Maar ik wil eerst ff Django Unchained en Life of Pi kijken voor ik verder ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |