personage komt eigenlijk uit eaten alivequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef DeHovenier het volgende:
TT is een referentie naar Kill Bill
Dat moet ik ff opzoeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:58 schreef n8n het volgende:
[..]
personage komt eigenlijk uit eaten alive
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:50 schreef janrad het volgende:
Het gevecht met Hoyt lukt mij dus absoluut niet. Absoluut de domste bossfight die ik ooit heb gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:52 schreef n8n het volgende:
[..]Huh leg eens uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef n8n het volgende:
[..]Heb je het nu niet over Vaas ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
Als je Vaas al omgelegd hebt, ben je zo goed als bij het einde.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:40 schreef n8n het volgende:
Ben de interesse in het spel wel een beetje kwijt na Vaas
Beter dan ga ik er nog ff voor zittenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:55 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Als je Vaas al omgelegd hebt, ben je zo goed als bij het einde.
Ja niemand gebruikt hetquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef Thrilled het volgende:
Ik probeerde hem gisteravond op de Xbox online te spelen maar kon geen match vinden.. is er iets mis met de online-mogelijkheid?
Doet 't gewoon hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef Thrilled het volgende:
Ik probeerde hem gisteravond op de Xbox online te spelen maar kon geen match vinden.. is er iets mis met de online-mogelijkheid?
idem hierzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Beter dan ga ik er nog ff voor zitten
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef -CRASH- het volgende:
Ubisoft: ‘fans hoeven niet weer 4 jaar op een nieuwe Far Cry te wachten’
Tussen de release van Far Cry 2 en Far Cry 3 zat vier jaar tijd en dat is vrij lang, zeker tegenwoordig. We worden immers doodgegooid met sequels. Far Cry 2 was een succes in de verkoop, maar was toch niet helemaal Far Cry zoals men het wilde zien. Far Cry 3 keerde tot op zekere hoogte terug naar de roots en dat is een succesverhaal gebleken en dat betekent automatisch ook dat er nog genoeg leven in de franchise zit.
Yves Guillemot, de Ubisoft CEO, heeft bij aan aandeelhoudersvergadering aangegeven dat de fans niet weer vier jaar hoeven te wachten op een nieuwe Far Cry. Hiermee bevestigd hij dus dat we tussen nu en vier jaar een vierde Far Cry mogen verwachten. De achterliggende reden is overigens deels dat Far Cry 3 het veel beter doet dan in de eerste instantie werd verwacht.
Misschien is Ubisoft al bezig met een nieuwe Far Cry en als dat het geval is, dan zullen we daar op de E3 van 2014 vast meer van gaan zien. Heel misschien de aankomende E3 al, maar die kans lijkt ons bijzonder klein.
http://www.psx-sense.nl/
Hopelijk niet....quote:
ach, het feit dat ze 5 jaar wachten te lang vinden is voor mij een signaal dat de kwaliteit naar beneden gaat/moet om vaker games uit te brengen om zo weer meer omzet te genereren (CoD anyone?)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hopelijk niet....
1. je hebt niks meer om naar uit te kijken
2. De kwaliteit wordt minder
Ze moeten gewoon een paar Top spellen
om de 5 jaar uitbrengen.
GTA
Far Cry
Just Cause
www.canyourunit.comquote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef leoon. het volgende:
Speelt iemand toevallig Far Cry 3 op deze laptop? Of kan iemand mij bevestigen dat ik hem wel kan spelen op medium bijv?
Ja ik speel hem op de laptop. Op recommended low settings. Nog niet eens zo lelijk. Medium kon ook maar dan wordt me laptop te warm en ctd'd hij...quote:Op maandag 11 februari 2013 19:05 schreef leoon. het volgende:
Speelt iemand toevallig Far Cry 3 op deze laptop? Of kan iemand mij bevestigen dat ik hem wel kan spelen op medium bijv?
Die mannetjes uit het 2e plaatje, die kom ik ook regelmatig tegen. Hoe kan je die makkelijk omleggen? Ik kan met mijn AK47 blijven schieten, maar deze mannetjes blijven rustig overeind. irritante is dat ik tot nu toe nog maar 1 wapen tegelijk mee op pad kan nemenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef Mark94 het volgende:
Gisteren gebeurde er weer iets vreemds (het spel zit nog vol met glitches). We zaten weer met z'n tweeën een co-op missie op insane te doen. Op een gegeven moment moet je een bom in een lift doen, en als die lift open gaat komt er zo'n Privateer Heavy Flamer uit. Dus zeg maar als een soort eindbaas voor de checkpoint. Maar nu kwam er dus een Pirate Molotov Thrower uit.!
Dit klopt sowieso ook niet, want volgens mij haten de piraten van Vaas en de huurlingen van Hoyt elkaar. Die zouden dan nooit samen kunnen zijn. En dit was een missie met alleen maar huurligen. Maar in ieder geval, het verschil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om meerdere wapens tegelijk mee te kunnen nemen, moet je holsters craften die steeds meer wapens kunnen dragen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:00 schreef hvan het volgende:
[..]
Die mannetjes uit het 2e plaatje, die kom ik ook regelmatig tegen. Hoe kan je die makkelijk omleggen? Ik kan met mijn AK47 blijven schieten, maar deze mannetjes blijven rustig overeind. irritante is dat ik tot nu toe nog maar 1 wapen tegelijk mee op pad kan nemen
De multiplayer vind ik niks aan, co-op daarentegen kun je wel aardig wat uren uit halen. Probeer ze bijvoorbeeld uiteindelijk ook allemaal op insane te halen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:13 schreef maurisioo het volgende:
Best leuke singleplayer. Maar is de multiplayer en co op ook leuk?
Gewoon onthouden welke je hebt ingedrukt (of niet) totdat je ze allemaal weet toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 02:35 schreef speedcore het volgende:
ik word niet goed van die klote quicktime missiesik wil gvd schieten op alles wat beweegt , niet 300 keer een toetsencombinatie opnieuw inrammen tot het wel " goed " en elke keer weer die stomme tering animatie opnieuw zien
you know the definition of insanity you know the definition of insanity you know the definition of insanity now we never be able to marry now we never be able to ma...FUCK OFF
Nice! Ik speel 't spel nu nog amper omdat er niks meer te doen valt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:02 schreef -CRASH- het volgende:
Far Cry 3 updates to bring Master difficulty, 'reset outpost' option
Campaign and multiplayer changes promised in "upcoming patches"
Far Cry 3 players will soon be able to crank up the difficulty and respawn hostile outposts thanks to "upcoming patches".
Without announcing any firm dates, Ubisoft has detailed new features planned for the game including a new Master difficulty, which will be unlocked after a player finishes the campaign on Adventurer, Survivor or Warrior settings.
A new 'Reset Outposts' option is also planned, which will let players who've completed the main story missions to revert all outposts back to their original hostile state.
On the multiplayer side, a "more intuitive feedback interface" and a new feedback tags feature will be added.
Map makers will be able to test their creations before publishing them for the general public with a new Beta Test Mode, and a new 'Find Other Maps by the Same Author' option is on the way.
Check out more details on promised updates over on the official forum.
Thanx voor de info. Eerst maar eens zorgen dat ik holsters krijg. Ik was er inmiddels ook al achter gekomen dat als je die mannetjes op hun kop schiet, ze dan ook al vrij snel neer gaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:57 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Om meerdere wapens tegelijk mee te kunnen nemen, moet je holsters craften die steeds meer wapens kunnen dragen.
http://www.ign.com/wikis/far-cry-3/Weapon_Holsters
En je kunt ze het beste met flamethrower, incendiaries of grenades doden denk ik.
Als je de Signature Weapons hebt zijn ze ook zo dood trouwens.
Nog een methode: pak een 4x4 met machinegun achterop, zijn ongelimiteerd kogels en kost niks.
En die gastanks op hun rug.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef hvan het volgende:
[..]
Thanx voor de info. Eerst maar eens zorgen dat ik holsters krijg. Ik was er inmiddels ook al achter gekomen dat als je die mannetjes op hun kop schiet, ze dan ook al vrij snel neer gaan.
Aangereden bedoel je? Nee ze vallen je misschien aan, maar dan schiet je ze even neer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:55 schreef maurisioo het volgende:
wat gebeurd er trouwens als je een vriend per ongeluk hebt ondergereden en ze zich vijandig gaan gedragen? is dat erg?
Oke dat scheelt dan weerquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:28 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Aangereden bedoel je? Nee ze vallen je misschien aan, maar dan schiet je ze even neer.
Vaak komt er ook hulp, maar dan maai je die ook neer.
En als ze allemaal dood zijn en je op een ander stuk komt (verder het gebied in of zo) vallen ze je niet meer aan.
Kan je PC 't wel aan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:41 schreef maurisioo het volgende:
Het spel crasht bij mij ontzettend vaak. Terwijl, toen ik hem gedownload had om te proberen, dat nooit voor kwam. Wel jammer.
Ja hoor. Heb i5 3000 nogwat en geforce 540 M 2gb dacht ik of het was 640 maar maakt niet uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |