personage komt eigenlijk uit eaten alivequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef DeHovenier het volgende:
TT is een referentie naar Kill Bill
Dat moet ik ff opzoeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:58 schreef n8n het volgende:
[..]
personage komt eigenlijk uit eaten alive
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:50 schreef janrad het volgende:
Het gevecht met Hoyt lukt mij dus absoluut niet. Absoluut de domste bossfight die ik ooit heb gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:52 schreef n8n het volgende:
[..]Huh leg eens uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef n8n het volgende:
[..]Heb je het nu niet over Vaas ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
Als je Vaas al omgelegd hebt, ben je zo goed als bij het einde.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:40 schreef n8n het volgende:
Ben de interesse in het spel wel een beetje kwijt na Vaas
Beter dan ga ik er nog ff voor zittenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:55 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Als je Vaas al omgelegd hebt, ben je zo goed als bij het einde.
Ja niemand gebruikt hetquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef Thrilled het volgende:
Ik probeerde hem gisteravond op de Xbox online te spelen maar kon geen match vinden.. is er iets mis met de online-mogelijkheid?
Doet 't gewoon hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef Thrilled het volgende:
Ik probeerde hem gisteravond op de Xbox online te spelen maar kon geen match vinden.. is er iets mis met de online-mogelijkheid?
idem hierzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Beter dan ga ik er nog ff voor zitten
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef -CRASH- het volgende:
Ubisoft: ‘fans hoeven niet weer 4 jaar op een nieuwe Far Cry te wachten’
Tussen de release van Far Cry 2 en Far Cry 3 zat vier jaar tijd en dat is vrij lang, zeker tegenwoordig. We worden immers doodgegooid met sequels. Far Cry 2 was een succes in de verkoop, maar was toch niet helemaal Far Cry zoals men het wilde zien. Far Cry 3 keerde tot op zekere hoogte terug naar de roots en dat is een succesverhaal gebleken en dat betekent automatisch ook dat er nog genoeg leven in de franchise zit.
Yves Guillemot, de Ubisoft CEO, heeft bij aan aandeelhoudersvergadering aangegeven dat de fans niet weer vier jaar hoeven te wachten op een nieuwe Far Cry. Hiermee bevestigd hij dus dat we tussen nu en vier jaar een vierde Far Cry mogen verwachten. De achterliggende reden is overigens deels dat Far Cry 3 het veel beter doet dan in de eerste instantie werd verwacht.
Misschien is Ubisoft al bezig met een nieuwe Far Cry en als dat het geval is, dan zullen we daar op de E3 van 2014 vast meer van gaan zien. Heel misschien de aankomende E3 al, maar die kans lijkt ons bijzonder klein.
http://www.psx-sense.nl/
Hopelijk niet....quote:
ach, het feit dat ze 5 jaar wachten te lang vinden is voor mij een signaal dat de kwaliteit naar beneden gaat/moet om vaker games uit te brengen om zo weer meer omzet te genereren (CoD anyone?)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hopelijk niet....
1. je hebt niks meer om naar uit te kijken
2. De kwaliteit wordt minder
Ze moeten gewoon een paar Top spellen
om de 5 jaar uitbrengen.
GTA
Far Cry
Just Cause
|
Forum Opties | |
---|---|