SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 22-01-2013 23:37:32 ]
Ik snap best dat een man na een etentje met mij in zijn nest ligt te zweten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ieeeeuuwwwww, boven de ballenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef sp3c het volgende:
zou een beetje jammer zijn als hij voor dat etentje begint te zweten
dude ...quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap best dat een man na een etentje met mij in zijn nest ligt te zweten.Ik snap dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap best dat een man na een etentje met mij in zijn nest ligt te zweten.En graag even Plane Crash Investigation aanzetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Grokken? Klinkt engquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Greys het volgende:
Hij was idd niet helemaal lekker.
Maar hij is aan het grokken en zweten en die is zo weer beter hoor![]()
Zolang je nog 4 rondes Shabu naar binnen werkt maak ik me geen zorgen
Dat ligt al zooooooo ver achter mequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En graag even Plane Crash Investigation aanzet.
mooiquote:
Gaat niet gebeuren, echtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Sushi is gezond. En hij gaat maar lekker aan een vitamine-infuus ofzo. Ik duld geen afwezigheid.
Word is het met je eens, 44 etersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
44 eters dus?
Kan iemand even meetellen ter controle in de OP?
Moet het morgenochtend doorgeven uiterlijk.
Ik tel ook 44quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
44 eters dus?
Kan iemand even meetellen ter controle in de OP?
Moet het morgenochtend doorgeven uiterlijk.
126 zijn het er.quote:
Ja maar zeg het nog maar een keer of dertien de komende dagen hoor!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef Takaiki het volgende:
Trusten allen!
Had ik al gezegd dat ik er zin in heb?![]()
Als Ynske en ik insneeuwen laten we Erik voor ons een weg banen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar zeg het nog maar een keer of dertien de komende dagen hoor!
VOORPRET
En sneeuw of geen sneeuw zaterdag, dan gaan we allemaal maar gewoon op tijd weg, we hebben er straks 14 dagen al aan kunnen wennen aan Nederland met sneeuw, het giet oan!
Ik ben zo heet dat dat makkelijk moet lukken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Ynske en ik insneeuwen laten we Erik voor ons een weg banen.
Dabedoellik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben zo heet dat dat makkelijk moet lukken.
*sizzle*quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben zo heet dat dat makkelijk moet lukken.
. We kunnen hem bij Henk in de keuken zetten als extra bakplaat.quote:
Rrrrrrradiant.quote:
Eensch met deze man!quote:
OMGquote:
Ik ook echtquote:
Als je het morgen doet is het nog op tijd hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:09 schreef Ml-etje het volgende:
Ow paniek enzulksmoet nog geld overmaken
Ja idd. Dat vind ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG
[..]
Ik ook echtSuperleuk om jou weer te zien ook en nu eens een beetje te spreken ipv dat vluchtige gedoe bij John Carter
Ik keek toevallig vannacht de foto's terug van die meetquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb met Mono nog gebarbecued in het Vondelpark.
Dafuq, krijg ik maar tien minuten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja idd. Dat vind ik ookBij JC was het een beetje rommelig. Ik ben nu van 17.15 tot en met 17.25 helemaal voor jou hoor ik net van mijn management
Morgen doen inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je het morgen doet is het nog op tijd hoorAls ik het er vrijdagavond maar af kan pinnen
Of misschien zaterdagochtend nog.
Leuk dat je ook weer komt
Bij de afterparty in het hotel met Cee, Ynske en Cat22 op de kamer heb je alle tijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dafuq, krijg ik maar tien minuten?
*pruil*
Oh nou poeh, lucky me!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij de afterparty in het hotel met Cee, Ynske en Cat22 op de kamer heb je alle tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou poeh, lucky me!Nou ik zal mijn management op de hoogte stellen van uw ongenoegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regelen we wel.
Ja ik ga een zonnedansje doen morgen. Een keer of dertien denk ik, just to be sure.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Morgen doen inderdaad
Gezelliebestel eens jurkjesweer?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mono is binnen die tien minuten wel klaar hoor. Valt allemaal een beetje tegen.
Ja doe dat! Want qua lengte moet ik je wel even aan mijn boezem drukken in een klef dansje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou ik zal mijn management op de hoogte stellen van uw ongenoegenRegelen we wel.
WAT!?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij de afterparty in het hotel met Cee, Ynske en Cat22 op de kamer heb je alle tijd
Het oorspronkelijke orakel dat die quote ooit uitbraakte is zaterdag ook aanwezigquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]Voor het jodelen de bergen uit zoals Cat dat mooi verwoord.
Die persoon MOET ik de hand schuddenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke orakel dat die quote ooit uitbraakte is zaterdag ook aanwezig
boleeeeeerootje!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ga een zonnedansje doen morgen. Een keer of dertien denk ik, just to be sure.
Want het bestelde jurkjesexemplaar dat morgen hier gaat arriveren - ijs en weder dienende- heeft geen mouwen
Arme Llquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die persoon MOET ik de hand schudden
Ik houd niet van bolerootjesquote:
Waaaarom bestel je dan een jurkje zonder mouwen voor een wintermeet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik houd niet van bolerootjes
Dat staat écht niet bij 1.82 op de een of andere manier
Omdat vrouwenlogicaquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaaarom bestel je dan een jurkje zonder mouwen voor een wintermeet?![]()
O ja, ik snapte dit niet.
Japs, ik snap dit nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat vrouwenlogica
Omdat het de enige was die ik nog een béétje leuk vond
Omdat ik hoop op een wonder
Omdat er tig waarschuwingen bij stonden dat je echt álles er onder ziet zitten, (qua stofje dan, niet letterlijk) dat alle waarschuwingsvlaggen had moeten laten wapperen, maar ik het toch besteld heb
Omdat ik zo enorm houd van terugsturen en meer paniek
quote:
Oh ik vind 'm leuk!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]Tis niet veel, maar ik vond het de enige die ik nog wel leuk vond.
Truttig he?Maar heej, burgerlijke bingo meet enzo.
[ afbeelding ]
Grote zwarte hoed met zo'n gaasje en klaar ben jequote:
quote:
It'll bequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat iederen huilen enzo. Ik wil plezier en dansen tot de zon op komt
Leuke basis, die doe je leuk aksessoraizen en dan komt dat helemaal goed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]Tis niet veel, maar ik vond het de enige die ik nog wel leuk vond.
Truttig he?Maar heej, burgerlijke bingo meet enzo.
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:25 schreef Ml-etje het volgende:
*rolt met ogen.
Die staat je vermoedelijk gewoon fab Greys!
Zal ik dan ook maar iets mouwloos uit den kast trekken?
Koulijden in duplo ftw
klein hoedje met gaasje heb ik!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Grote zwarte hoed met zo'n gaasje en klaar ben je.
ALSOF IK DAT HIER GA ZEGGENquote:
Oh ik laat het morgen wetenquote:Ik heb hier nog een stuk of 15 jurkjes liggen die je kunt komen passen.
Niet allemaal jouw maat, maar er zit vast wat tussen.
Je komt er in mei voor terug, gegarandeerdquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd hoe sommige van jullie in het echt zijn
Hehehe, ik schat je qua heupen iig smaller in dan ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
ALSOF IK DAT HIER GA ZEGGEN
Vrouw
[..]
Oh ik laat het morgen wetenOf die zwarte past, that is
Goed aanbod!!!
Ik schrijf me bij deze al inquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je komt er in mei voor terug, gegarandeerd
Ja he? Ik vind het niet eens een beledigingquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:28 schreef Oognip het volgende:
Greys, jij bent gek![]()
Tof jurkje! Beetje truttig, maar dat past wel bij je.
jij bent goed met complimenten he?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:28 schreef Oognip het volgende:
Greys, jij bent gek![]()
Tof jurkje! Beetje truttig, maar dat past wel bij je.
Watch this subforumquote:
quote:
Gelet op mijn PI was het maar een grapje hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ik vind het niet eens een belediging![]()
Dat is ook mijn ervaring, voor buitenstaanders is die sense of community heel vreemd zo via internetquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit vind ik echt wel het leuke van FOK! De saamhorigheid en gewoon gezellig met z'n allen bier drinken ondanks je sommige IRL misschien wel nooit zou aanspreken door de "verschillen".Ik probeer dat wel eens uit te leggen aan vrienden als ik het over FOK! heb
Ze snappen het niet echt
Al was het niet zo, ik vind mezelf ook eerder truttig dan slettigquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gelet op mijn PI was het maar een grapje hoor
Fok is niet uit te leggen aan buitenstaanders. Ik heb het altijd maar over 'mensen die ik via internet heb leren kennen.' Dat gaat nog net.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit vind ik echt wel het leuke van FOK! De saamhorigheid en gewoon gezellig met z'n allen bier drinken ondanks je sommige IRL misschien wel nooit zou aanspreken door de "verschillen".Ik probeer dat wel eens uit te leggen aan vrienden als ik het over FOK! heb
Ze snappen het niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |