SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JE MAG OOK WEL ZEGGEN HOOR ALS JE GEEN WIJN MET ME WIL DRINKENquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha. Wij drinken zo vaak samen.Alles kan, zolang je er van droomtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Oke. Ja. Dat is wel zo. Hoor. Misschien.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Jij aan de pils?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
I'm a lonely girl, come on you want to, so won't you pay if you wanna go down lalalalaWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik doe braaf oefeningen, heb nu een avond boven gezeten. ietwat verkeerde houding.... dus voel het nu welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest
Hoe is het met je arm/schouder eigenlijk?![]()
![]()
Hallo. Ik en geen wijn. Volgens mij is er niemand op FOK! die dat gaat geloven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JE MAG OOK WEL ZEGGEN HOOR ALS JE GEEN WIJN MET ME WIL DRINKEN
[..]
Alles kan, zolang je er van droomt![]()
Ik droom zoveel, maar mijn leed gaat er niet van weg. Geef me tips!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vertel me over je leed en ik zal doen wat ik kan doen bebeh.. Zal zelfs m'n beste pak er voor aantrekkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hallo. Ik en geen wijn. Volgens mij is er niemand op FOK! die dat gaat geloven.![]()
Ik droom zoveel, maar mijn leed gaat er niet van weg. Geef me tips!What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Nahwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe braaf oefeningen, heb nu een avond boven gezeten. ietwat verkeerde houding.... dus voel het nu welKusje op
![]()
![]()
Beter een bus dan de wasbakquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leffe Tripel, op aanraden van Samzz. Beetje te veel op waardoor ik de bus onder heb gekotst
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hmz.... nog 1 cognacje voor het slapen.... of toch naar bed....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Arme busschauffeur.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leffe Tripel, op aanraden van Samzz. Beetje te veel op waardoor ik de bus onder heb gekotst
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oeh trek je een pak voor mij aan? Ik ben zeer benieuwd, wat genereus dat je dit voor me over hebt. Hoeveel kan ik nog van u vragen voor dat uwer geduld het einde bereikt?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vertel me over je leed en ik zal doen wat ik kan doen bebeh.. Zal zelfs m'n beste pak er voor aantrekkenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Mijn geduld is eindeloos.. Glaasje wijn volstaatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh trek je een pak voor mij aan? Ik ben zeer benieuwd, wat genereus dat je dit voor me over hebt. Hoeveel kan ik nog van u vragen voor dat uwer geduld het einde bereikt?!![]()
Zo, ik ook ja. Maar zo ben ik ook een keer in de trein onderuit gegaan, mensen hebben me toen opgevangen. Was tering heet en ik stond in een overvolle trein, ben gewoon voor het eerst in mijn leven ko gegaan in openbaar gelegenheid. Gelukkig kreeg ik toen wel een plek en alles.quote:
Ik heb altijd wijn voor jou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn geduld is eindeloos.. Glaasje wijn volstaat![]()
Denk je niet bij na op zo'n momentquote:
En er zaten gasten in de bus die vroegen wanneer ik eruit moest en drukten voor mij op het knopje![]()
![]()
![]()
Warm gewordenquote:
Mag ik je aanraken?
Waar was die meet dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk je niet bij na op zo'n moment
En er zaten gasten in de bus die vroegen wanneer ik eruit moest en drukten voor mij op het knopje
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |