Bij Mobile vikings heb je 2GB, 1 uur per dag bellen naar andere Vikings en 1000 smsjes naar andere netwerken en 1000 naar andere Vikings.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef J.Appleseed het volgende:
Om mijn MB-gebruik in de trein en bus een beetje te beperken heb ik mezelf 'getrakteerd' op een 4th gen iPod Nano.
[ afbeelding ]
Gewoon waar 'ie voor bedoeld is; muziek te luisteren in de trein en bus, zodat ik niet doelloos op internet ga zitten rondsurfen. Momenteel gebruik ik zo'n 800 MB per maand en dat is zo'n 300 MB over mijn limiet (hoewel me dit maar 7,50 kost wil ik toch graag beneden de 500 MB blijven).
Tweedehandsje, zonder headset of kabels. Van een vriend een iPad-oplader (zo'n blokje) gekregen en een getapete 30-pins USB kabel. Die kabel wordt binnenkort vervangen door een andere (wel een nepperd, ga echt geen 20 euro neertellen voor een kabel!).
Ook zal ik waarschijnlijk EarPods aanschaffen, maar dat zien we dan wel weer. Misschien eerst even testen of ze überhaupt werken met dit model iPod, of heeft iemand daar al ervaringen mee? Door Google word ik niet veel wijzer.
Doen het gewoon met je ipod.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef J.Appleseed het volgende:
Om mijn MB-gebruik in de trein en bus een beetje te beperken heb ik mezelf 'getrakteerd' op een 4th gen iPod Nano.
[ afbeelding ]
Gewoon waar 'ie voor bedoeld is; muziek te luisteren in de trein en bus, zodat ik niet doelloos op internet ga zitten rondsurfen. Momenteel gebruik ik zo'n 800 MB per maand en dat is zo'n 300 MB over mijn limiet (hoewel me dit maar 7,50 kost wil ik toch graag beneden de 500 MB blijven).
Tweedehandsje, zonder headset of kabels. Van een vriend een iPad-oplader (zo'n blokje) gekregen en een getapete 30-pins USB kabel. Die kabel wordt binnenkort vervangen door een andere (wel een nepperd, ga echt geen 20 euro neertellen voor een kabel!).
Ook zal ik waarschijnlijk EarPods aanschaffen, maar dat zien we dan wel weer. Misschien eerst even testen of ze überhaupt werken met dit model iPod, of heeft iemand daar al ervaringen mee? Door Google word ik niet veel wijzer.
Ik ben over het algemeen super tevreden met Vodafone (vooral wat betreft dekking in mijn omgeving) en ik heb ook geen plannen om over te stappenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Bij Mobile vikings heb je 2GB, 1 uur per dag bellen naar andere Vikings en 1000 smsjes naar andere netwerken en 1000 naar andere Vikings.
Als je twijfelt of vragen hebt, stuur mij maar een DM.
15 euro per maand, en je zit niet vast aan een abonnement. Het is prepaid
En als je het neemt dan kan je mijn nummer opgeven en dan krijg ik een gratis herlading. (ik zeg dit erbij omdat ik ook een doel heb bij het promoten van een netwerk)
Idd, dat snap ik ook niet.quote:
Ik heb precies dezelfde iPod met ditto earpods, en ze bevallen mij uitstekend.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
Psies. Gewoon lekker simpel, ook geen zorgen meer over mijn batterij o.i.d.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef blow... het volgende:
[..]
Doen het gewoon met je ipod.
Weet je zwker dat je earpods wil?
In NL zitten ze op het KPN netwerk geloof ik. Weet niet of dat enigszins goed is, ben Belg. Maar voor elke Nederlander die ik aanmaak krijg ik een herlading van 25 euro, is altijd mooi meegenomenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen super tevreden met Vodafone (vooral wat betreft dekking in mijn omgeving) en ik heb ook geen plannen om over te stappen
Toch bedankt voor de tip.
Uit china kun je hele leuke dopjes importeren voor 30 euro hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Psies. Gewoon lekker simpel, ook geen zorgen meer over mijn batterij o.i.d.
Lijkt me wel. Heb bij mijn Note de gewone in-ear Samsung dingen maar mij leken de EarPods wel oké.
Of vind je dat ik beter andere kan nemen?
Het schijnt dat Philips ook heel goede oortjes maakt voor rond de 20 euro.
Ik hoef i.i.g. geen Beatsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef blow... het volgende:
[..]
Uit china kun je hele leuke dopjes importeren voor 30 euro hoor
Over beats gesproken: in mijn nieuwe rom zit automatisch beats audio manager. Wat doet dit precies?quote:
http://www.ebay.com/itm/S(...)Earbud-/271034597824?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik hoef i.i.g. geen Beats
Hoewel, misschien die in-ears. Moet ik eens bij een vriendin van me luisteren of dat echt verschil maakt. Maar ik zie wel, eerst eens kijken hoe mijn Samsung oortjes het doen bij dat ding.
Geen beats in-earquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik hoef i.i.g. geen Beats
Hoewel, misschien die in-ears. Moet ik eens bij een vriendin van me luisteren of dat echt verschil maakt. Maar ik zie wel, eerst eens kijken hoe mijn Samsung oortjes het doen bij dat ding.
Mja, ik zie wel. Zoveel keus, als die Samsungs het goed doen gebruik ik die. Boeit me allemaal niet eigenlijkquote:
Ja, ze zijn wel fijn. Maar ik heb laatst vergeleken en de geluidskwaliteit verschilt echt per headset en toestel; Samsung-oortjes klinken op Sony's en iPods heel anders dan op Samsung-toestellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:51 schreef blow... het volgende:
Ik moet zeggen at ik de standaard samsung oortjes, itt die van apple, best asrdig vind.
Ligt wss aan de jack-uitgang.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Mja, ik zie wel. Zoveel keus, als die Samsungs het goed doen gebruik ik die. Boeit me allemaal niet eigenlijk
[..]
Ja, ze zijn wel fijn. Maar ik heb laatst vergeleken en de geluidskwaliteit verschilt echt per headset en toestel; Samsung-oortjes klinken op Sony's en iPods heel anders dan op Samsung-toestellen.
Paar uur geleden besteld, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/S(...)Earbud-/271034597824?
6.30 euro.
Ze moeten wel even worden ingespeeld dus na een poos(je) gaan ze beter klinken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Paar uur geleden besteld, ben benieuwd.
Is dat niet bij alle geluidsdingen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze moeten wel even worden ingespeeld dus na een poos(je) gaan ze beter klinken.
Nog minder zelfs en ze worden als heel goed getest: http://www.head-fi.org/t/(...)sound-so-good-for-10quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ligt misschien aan de iOS versie maar op de iPad 2 met iOS 5 en iOS 6 is een map ook gewoon een map op de iPad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:56 schreef Svyatagor het volgende:
Vraagje namens mijn pa: hij heeft een iPad 1st gen op de kop getikt en wil er foto's opzetten. Hij heeft een hele geordende foto-bibliotheek op zijn windowscomputer, met veel sub- en subsubdirectories. Alleen gooit de iPad alles op een grote hoop als hij het synchroniseert via iTunes.
Is er een windows-programmaatje waarmee je een handige structuur op je iPad kunt aanbrengen en handmatig foto's kunt overzetten? Ik krijg hem sowieso niet aan de mac / iphoto.
Nee, de foto app op de iPad snapt maar 1 laag met mappen (albums), submappen snapt die niet, dus een hiërarchie aan submappen wordt platgeslagen tot 1 lange lijst albums.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:29 schreef OverRated het volgende:
Alleen ik weet niet of submappen ook werken.
Precies, en daar wil ik iets aan doen. Maar dat kan misschien niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:34 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, de foto app op de iPad snapt maar 1 laag met mappen (albums), submappen snapt die niet, dus een hiërarchie aan submappen wordt platgeslagen tot 1 lange lijst albums.
Hoeveel gigabyte is de foto collectie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:56 schreef Svyatagor het volgende:
Vraagje namens mijn pa: hij heeft een iPad 1st gen op de kop getikt en wil er foto's opzetten. Hij heeft een hele geordende foto-bibliotheek op zijn windowscomputer, met veel sub- en subsubdirectories. Alleen gooit de iPad alles op een grote hoop als hij het synchroniseert via iTunes.
Is er een windows-programmaatje waarmee je een handige structuur op je iPad kunt aanbrengen en handmatig foto's kunt overzetten? Ik krijg hem sowieso niet aan de mac / iphoto.
Ik weet het niet precies, ik schat wel 3 - 4 GB. Dropbox is inderdaad ook een goede optie, ga ik voorleggen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hoeveel gigabyte is de foto collectie?
Je zou het bijvoorbeeld in een Dropbox map kunnen zetten.
En dan iets met de auto upload functie van Dropbox.
btw. (Je kan hier je Dropbox tot 18GB laten groeien)
En het aandeel staat op -10%.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Q1 Apple results: $54.5 bln revenue, $13.1 bln profit. Sold 47.8 mln iPhones, 22.9 mln iPads, 4.1 mln Macs, 12.7 mln iPods. http://goo.gl/7kSGK
Goedemiddag!
Dat Apple daalt omdat de verwachtingen van Apple zelf voor het komende kwartaal lager zijn dan verwacht en omdat de omzet iets lager is dan verwacht: prima, maar -10% na je beste kwartaal ooit vind ik toch erg vreemd.quote:Apple’s market value has fallen by the combined market value of two Nokias plus two RIMs in the hours since its results came out.
Die Samsung, ook al zijn ze vergeleken met andere in-ears weer niets, zijn echt idioot veel beter dan die troep wat Apple levert. Ik snap Apple met geluid sowieso niet, zelfs het geluid uit mijn MBP is nog erger dan de Acer die ik ervoor had.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Psies. Gewoon lekker simpel, ook geen zorgen meer over mijn batterij o.i.d.
Lijkt me wel. Heb bij mijn Note de gewone in-ear Samsung dingen maar mij leken de EarPods wel oké.
Of vind je dat ik beter andere kan nemen?
Hmhh, met de MacBook Pro vind ik 't wel meevallen (13-inch). Hoewel ik alleen muziek luister met de BassJump aangesloten. Misschien ook iets voor jou? Geweldig apparaatje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die Samsung, ook al zijn ze vergeleken met andere in-ears weer niets, zijn echt idioot veel beter dan die troep wat Apple levert. Ik snap Apple met geluid sowieso niet, zelfs het geluid uit mijn MBP is nog erger dan de Acer die ik ervoor had.
Ik vind het geluid uit de MB nog wel meevallen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die Samsung, ook al zijn ze vergeleken met andere in-ears weer niets, zijn echt idioot veel beter dan die troep wat Apple levert. Ik snap Apple met geluid sowieso niet, zelfs het geluid uit mijn MBP is nog erger dan de Acer die ik ervoor had.
Dalende marge vinden de aandeelhouders natuurlijk zorgwekkend.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef TC03 het volgende:
Een probleem is dat de marge is gedaald van 45% naar 38%. Het kan bijna niet anders of de iPad mini heeft hieraan een grote bijdrage geleverd, aangezien Apple zelf aangeeft dat deze marges heeft die veel lager zijn dan gemiddeld voor Apple.
Ik vin het geluid uit mijn MBP13" juist erg goed. Beter dan mijn oudere Toshiba Satallitequote:Op donderdag 24 januari 2013 07:26 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik vind het geluid uit de MB nog wel meevallen.
Dat bedoelde ik juistquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:33 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik vin het geluid uit mijn MBP13" juist erg goed. Beter dan mijn oudere Toshiba Satallite
|Voor zo nu en dan films kijken op bed is het primaquote:
Toch niet via jack hequote:Op donderdag 24 januari 2013 08:41 schreef Estolan het volgende:
[..]
|Voor zo nu en dan films kijken op bed is het prima
maar niks is nter dan gewoon op een 7.2DTS set aansluiten( HarmanKardon receiver met Kef speakers )
Margedaling is vrijwel geheel verklaard door margedaling in de iPhone: AEX / Apple - magische formule leidt tot miljardenwinst (II)quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
En het aandeel staat op -10%.
[..]
Dat Apple daalt omdat de verwachtingen van Apple zelf voor het komende kwartaal lager zijn dan verwacht en omdat de omzet iets lager is dan verwacht: prima, maar -10% na je beste kwartaal ooit vind ik toch erg vreemd.
Een probleem is dat de marge is gedaald van 45% naar 38%. Het kan bijna niet anders of de iPad mini heeft hieraan een grote bijdrage geleverd, aangezien Apple zelf aangeeft dat deze marges heeft die veel lager zijn dan gemiddeld voor Apple.
Een iPad met retina scherm voor ¤329 wordt zodoende een lastig verhaal denk ik.Ik ben benieuwd wat Apple met de iPad gaat doen komend jaar. Misschien zoiets:
¤329 iPad mini
¤429 iPad mini met retina scherm en A6X
¤479 full size iPad met retina scherm en A6X
Ik heb gelukkig een setje monitoren die er altijd aan hangen als die op bureau staat dus zo veel last heb ik er niet vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 06:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmhh, met de MacBook Pro vind ik 't wel meevallen (13-inch). Hoewel ik alleen muziek luister met de BassJump aangesloten. Misschien ook iets voor jou? Geweldig apparaatje.
[ afbeelding ]
Ze zijn blijkbaar niet bij alle producten goedkoper dan andere bedrijvenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:55 schreef Iwanius het volgende:
Nog mensen hier die al hun opwachting bij de Media Markt hebben gemaakt nu deze de BTW vrije dagen hebben? Ik niet i.i.g.
Nope, bij mij doorzoekt 'ie collegeboeken (>600 pagina's) heel snel. Dat was ten tijde van mijn 5400rpm harde schijf... met mijn SSD zal het nog sneller zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:50 schreef zuiderbuur het volgende:
Vraagje aan de mac-gebruikers: welk programma gebruiken jullie om pdf-files te lezen?
Ik dacht vroeger dat Preview echt helemaal top was: ik kan pagina's 90 graden draaien met mijn vingers, ik kan figuren openen en bewerken, pagina's uit documenten halen en elders samenvoegen....
totdat ik besefte dat de zoekfunctie (cmd+f) echt soms bijzonder traag is (ik heb het hier dan over documenten van 20 tot 100 pagina's). Soms loopt de boel vast, soms kijk ik minutenlang naar een zandlopertje.![]()
![]()
In "Adobe Reader" op mijn macbook krijg ik bij "open full reader search.." een balkje dat de vordering bij het zoeken weergeeft, en dan heb ik vrijwel onmiddellijk alle resultaten?![]()
Ondervinden jullie dat ook?
Hoe helpen monitoren bij geluid?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een setje monitoren die er altijd aan hangen als die op bureau staat dus zo veel last heb ik er niet van
Studio monitors zijn speakersquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoe helpen monitoren bij geluid?
Awwww.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoe helpen monitoren bij geluid?
kan je met die nieuwe dan geen volume etc bedienen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:53 schreef Croissant.fr het volgende:
Graag wil ik even mijn ervaringen met Apple earpods delen.
Ik heb ze gekocht toen de iPhone 5 net uit was en ik gebruik ze nog steeds. In combinatie met iPhone / laptop en iPad. De pasvorm is voor mij redelijk, alleen heeft 1 oortje de neiging om steeds uit te vallen. Het geluid is vrij goed en ze sluiten omgevingsgeluid vrij goed af.
Nadeel: met een helm op (op de scooter) is het geluid bagger, als ik met mijn hoofd beweeg hoor ik weer wat. Dit probleem had ik niet met mijn vorige iPod oordoppen.
Zal ik ze opnieuw kopen? Nee, hierna weer het oude type waarmee ik het volume kan bedienen. En als ze die niet meer hebben moet ik maar eens gaan kijken naar echte (dure) oordoppen.
Ah, zo. Hehe ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Studio monitors zijn speakers
Goede doppen kunnen heel goedkoop zijn hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:53 schreef Croissant.fr het volgende:
Graag wil ik even mijn ervaringen met Apple earpods delen.
Ik heb ze gekocht toen de iPhone 5 net uit was en ik gebruik ze nog steeds. In combinatie met iPhone / laptop en iPad. De pasvorm is voor mij redelijk, alleen heeft 1 oortje de neiging om steeds uit te vallen. Het geluid is vrij goed en ze sluiten omgevingsgeluid vrij goed af.
Nadeel: met een helm op (op de scooter) is het geluid bagger, als ik met mijn hoofd beweeg hoor ik weer wat. Dit probleem had ik niet met mijn vorige iPod oordoppen.
Zal ik ze opnieuw kopen? Nee, hierna weer het oude type waarmee ik het volume kan bedienen. En als ze die niet meer hebben moet ik maar eens gaan kijken naar echte (dure) oordoppen.
Ja echt geweldig intelligent altijdquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:38 schreef TC03 het volgende:
Ik maakte zojuist de fout om bij een bericht over Apple de reacties op nujij te lezen.![]()
Post eens wat beeldmateriaalquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:55 schreef blow... het volgende:
Die deuk is niet schadelijk toch voor de interne hardware?
http://store.apple.com/nl(...)ss-keyboard?fnode=3equote:Op donderdag 24 januari 2013 18:53 schreef Xetran het volgende:
Weet iemand nog een fatsoenlijk redelijk groot toetsenbord voor iPad? Hoef geen dock of zo, gewoon iets wat fijn typen is voor bijvoorbeeld wat skype gesprekken.
Ook de laatste keer dat ik een iphone neem. Belachelijke prijs kwaliteit verhouding. En dan doel ik oa op de snelle breekbaarheid van de iphone.quote:
Ook altijd weer dat Mac OS een dumbed down systeem voor atechnische mensen zou zijn. Yeah right.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:47 schreef TC03 het volgende:
Bij nader inzien zijn de reacties vaak nog intelligenter op Tweakers, dus het valt wel mee.
Bij Tweakers beginnen ze altijd over het gebrek aan een filesysteem of dat er 'te weinig innovatie is' (oftewel: mensen met kennis maar zonder visie) terwijl je op Nujij verhalen leest over omaatjes die nu met een iPad aan het internetten zijn.
Omdat de belachelijke groei niet belachelijk genoeg was. Raar gedoe die aandelen.quote:
"Oe! Ze halen maar 8 Miljard pure winst en hebben maar 137 Miljard kasreserve... VERKOPEN!!!"quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Omdat de belachelijke groei niet belachelijk genoeg was. Raar gedoe die aandelen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ook altijd weer dat Mac OS een dumbed down systeem voor atechnische mensen zou zijn. Yeah right.
Altijd weer hetzelfde liedje, ik doe me nog niet eens meer de moeite om zulke reacties te lezen.
EDIT
Oh, en mijn USB naar 30 pins kabel is ook binnengekomen vandaag. Blijkbaar toch een originele, helemaal nieuw voor 7,- inclusief verzenden. Beat that Apple, met je 20 euro voor een flut kabeltje
Nu nog de iPod binnenkrijgen
Niet imho, het is gewoon achterlijk duur voor een kabeltje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]wat?
20 euro voor een gewoon kabeltje is gewoon ontzettend duur imho.
Beetje duur geintje voor een stukje ijzer met wat plastic. Zoek eigenlijk wat goedkopersquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl(...)ss-keyboard?fnode=3e
?
SPOILER: FotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://tweakers.net/categ(...)BhYQwkTQwMDZRia2trAQquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:49 schreef Xetran het volgende:
[..]
Beetje duur geintje voor een stukje ijzer met wat plastic. Zoek eigenlijk wat goedkopers
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:59 schreef J.Appleseed het volgende:
Vraagje trouwens: aangezien ik de oplader voor mijn telefoon altijd bij mijn nachtkastje heb insteken i.v.m. mijn docking station wil ik graag de iPod-oplader gebruiken om mee naar school te nemen om daar de iPod of telefoon mee op te laden.
Ik neem aan dat dit geen probleem is? De iPod-oplader is een klein MagSafe-achtig brickje (met de USB-aansluiting verticaal (productnr. A1102), zie foto) en de telefoon-oplader is de standaard Samsung Galaxy Note oplader.
iPod-oplader zegt het volgende: AC INPUT 0.15A Max.
Samsung-oplader zegt dit: INPUT 100-240V - FREQUENCY 0.15A. OUTPUT 5.0V --- 1.0A
Kan ik de Samsung zonder problemen met de iPod-oplader opladen indien echt nodig?Tuurlijk, ze leveren allebei gewoon 5W en 5V over USB. Bizarre oplader op de foto trouwens, zeker niet origineel van Apple?SPOILER: FotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Jewel, maar van de eerste iPod met USB-aansluiting naar wat ik heb begrepen. Staat (c) 2005 op.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze leveren allebei gewoon 5W en 5V over USB. Bizarre oplader op de foto trouwens, zeker niet origineel van Apple?
Hoopte voor wat ervaringen. Heb er een paar in de winkel vast gehad maar ik vond er best veel maar meuk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://tweakers.net/categ(...)BhYQwkTQwMDZRia2trAQ
Als je het meerendeel meuk vindt denk ik toch dat je weer uitkomt bij het Apple Keyboard. Een geweldig toetsenbord, hoor. Mocht je er geen 70 euro aan willen spenderen kun je er ook een tweedehands kopen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:20 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hoopte voor wat ervaringen. Heb er een paar in de winkel vast gehad maar ik vond er best veel maar meuk.
Het is echt inderdaad een geweldig toetsenbord, onovertroffen kwaliteit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als je het meerendeel meuk vindt denk ik toch dat je weer uitkomt bij het Apple Keyboard. Een geweldig toetsenbord, hoor. Mocht je er geen 70 euro aan willen spenderen kun je er ook een tweedehands kopen.
P'sies. Heb hier ook nog ergens een bedrade liggen van mijn vorige iMac. Naar het schijnt kun je die dingen zelfs in de vaatwasmachine doen om ze schoon te maken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is echt inderdaad een geweldig toetsenbord, onovertroffen kwaliteit.
Ik zal eens kijken naar een tweedehandse. 70 euro vind ik echt teveel geld. Ik heb voor datzelfde geld mijn mechanische toetsenbord die zo'n 4 keer groter is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als je het meerendeel meuk vindt denk ik toch dat je weer uitkomt bij het Apple Keyboard. Een geweldig toetsenbord, hoor. Mocht je er geen 70 euro aan willen spenderen kun je er ook een tweedehands kopen.
fluctuatie met meer 'waarde' dan nokia en RIM samenquote:
Dit wil ik ook. Hoe bevalt het na twee weken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:33 schreef Slickk het volgende:
[..]
Heb zelf de 830 erin zitten, gecombineerd met nieuwe HDD en omgezet naar 1 schijf als Fusion Drive: werkt perfect en ontzettend snel.
HDD van 250gb dus vervangen door 1 van 750gb en ipv de Superdrive de SSD in een caddy (plaatsing andersom is bij nieuwere modellen beter).
Zeker de moeite waard om er eens naar te kijken; je hebt veel opslagruimte én de snelheid. Superdrive heb ik in een externe USB-case die ik bij m'n caddy kreeg via eBay (voor ¤20 totaal uit China, geen geld)
Alleen m'n accu geeft nu 'Onderhoud vereist' aan, maarja, wat wil je ook na 40 maanden... Doet het nog wel bijna 3 uur op de accu gelukkig. Hoe duur is een nieuwe accu eigenlijk? ¤120?
840 degradeert sneller, kan dan beter voor de 840 pro gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit wil ik ook. Hoe bevalt het na twee weken?
Zijn er grote verschillen tussen de Samsung 830 en 840?
Voor degenen die ook een SSD willen: bij de MediaMarkt is nu weer de '21% BTW weg ermee'-actie
Mjah die bedoelde ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:20 schreef n8n het volgende:
[..]
840 degradeert sneller, kan dan beter voor de 840 pro gaan
dat moet genoeg zijn voor het OS en applicaties, ben daar zelf <40GB aan kwijt. grotere schijven zijn doorgaans wel sneller dan hun kleine broertjes maar dat zal in de marges liggenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah die bedoelde ik eigenlijk ook.
Maar ik zie dat die er niet is in 64GB. Dat moet volgens mij wel genoeg zijn voor OS X toch?
Die dude die Woz speelt vind ik echt niet passen.quote:
Ah oke, mooi.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:27 schreef n8n het volgende:
[..]
dat moet genoeg zijn voor het OS en applicaties, ben daar zelf <40GB aan kwijt. grotere schijven zijn doorgaans wel sneller dan hun kleine broertjes maar dat zal in de marges liggen
geen idee moet nog halen en heb macbook dus geen keus zonder om te bouwenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, mooi.
Op https://ssdkit.nl/handleiding.html staat dat de SSD/HDD waar OS X op staat op de plek vd originele HDD moet. Heb(ben) jij/jullie dat ook?
Iddquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
Die dude die Woz speelt vind ik echt niet passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |