Dankzij dat ik jou op facebook heb kan ik wel genieten van jou Spotifyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Steven heeft vaak wel leuke status updates. Rens, Smoofie en Tyron heb ik niks aan
Tyron?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Steven heeft vaak wel leuke status updates. Rens, Smoofie en Tyron heb ik niks aan
Dat kan ik zo wel raden. Negen van de tien keer zijn het autisten, mensen met een kantoorbaan of een combo van die twee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben zelfs niet benieuwd hoe mensen achter hun Fok! account eruit zien.
Goeie smaak heb ik wel ja, da's waarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dankzij dat ik jou op facebook heb kan ik wel genieten van jou Spotify
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, geen idee hoe dat gebeurd is eigenlijk
in mijn tijd heette dat nog gezichtschboekhquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij kunt trouwens aardig schilderen.
dm?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Die is blond toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan ik zo wel raden. Negen van de tien keer zijn het autisten, mensen met een kantoorbaan of een combo van die twee.
Saind niet doen man! Je had hem ook al niet moeten krijgen. Jij zag het omdat je kon zien wie ik als laatst had toegevoegd en ik hier zei dat ik Tyron had gevondenquote:
waarom nou nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Zie het niet heel goed maar geloof 't wel
[..]Nee
Je gaat naar Fok! meets en je hebt foto's van jezelf op je profiel. Wat loop je nou ineens anoniem te doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga even de namen weghalen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan ik zo wel raden. Negen van de tien keer zijn het autisten, mensen met een kantoorbaan of een combo van die twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |