Ditch the hihi thenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
Kom op het juiste moment!
Hihi, ik zei kom
Is da zo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Watertornado het volgende:
Mooie mijn was dat wel met die glazen ampullen met zuur erin.
Als ik het goed heb onthouden is het zuur dat bij een metaal zit wat een redoxreactie maakt en hierdoor spanning opwekt en zo de bom in werking stelt.quote:
Dat klinkt logischquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden is het zuur dat bij een metaal zit wat een redoxreactie maakt en hierdoor spanning opwekt en zo de bom in werking stelt.
Op zoek naar de schatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Myraela het volgende:
Kleine is een enorm boefje, en moet altijd bij je zitten. Zelfs als dat betekend dat die aan mijn broekloze benen omhoog moet klimmen. Pijnlijk, maar schattig.
* -Engel- smelt weg...... lieve poezelsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
De grote lijkt op grumpf. Zelfde ras.
Kleine is een enorm boefje, en moet altijd bij je zitten. Zelfs als dat betekend dat die aan mijn broekloze benen omhoog moet klimmen. Pijnlijk, maar schattig.
Heel vroeger jaren terug toen de euro nog iets waard wasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grasje? Is it u?
of lijkt je ui alleen maar op die van hem
En ja vroeger was dit Singles ja
Sorryquote:
quote:
Ik ben een single zonder poesquote:
Juist nietquote:
Niet eens lullig?quote:
Uh huh.quote:
Ik offer me wel weer op...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nobelman en probleemoplosser. Jij bent het.
Voelt ie zich de man.quote:
Je verstoord de winterslaap van dit topicquote:
Winterslaap of coma?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je verstoord de winterslaap van dit topic
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je verstoord de winterslaap van dit topic
Hopelijk niet in een vegetatieve staat?quote:
Steek jij nou gewoon je tong naar me uit?quote:
meequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk niet in een vegetatieve staat?
Gelukkigquote:
ja .... gewoon omdat ik dat kanquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Steek jij nou gewoon je tong naar me uit?
Goed bezigquote:
Ok danquote:
Jazodusdanquote:
Maar -Engel-, wat doet u nu?quote:
Heb ik nu met leren.. mja was pas rond 8 uur thuis.. moe en moet om 5 uur weer op.. dus dan maar niet lerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Prima..... ik heb alleen wat last van werk/opruim etc ontwijkend gedrag
hehehequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb ik nu met leren.. mja was pas rond 8 uur thuis.. moe en moet om 5 uur weer op.. dus dan maar niet leren
omdat ik 6 uur bus moetquote:
Mooi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zussenenzo-en.
Vind je lief helemaal goed
Logischquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
omdat ik 6 uur bus moeten wakker moet worden enzo douchen
etc en natuurlijk een kwartier extra in bed moet blijven liggen
hehehehequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef dawg het volgende:
tegen de tijd dat jij arts bent doen robots al het werk in de ok's en gaat een consult via skype, evietje.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
omdat ik 6 uur bus moeten wakker moet worden enzo douchen
etc en natuurlijk een kwartier extra in bed moet blijven liggen
Denk het niet zo snel. Een belangrijk deel van het arts zijn is de patient echt te zien, te onderzoeken.. sommige dingen moet je echt irl zien, ruiken en of voelen. Maar er kan vast en zeker een boel via skypequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef dawg het volgende:
tegen de tijd dat jij arts bent doen robots al het werk in de ok's en gaat een consult via skype, evietje.
Hehehehequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Al wordt dat bij mij al snel half uur/drie kwartier.
serieuzerie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk het niet zo snel. Een belangrijk deel van het arts zijn is de patient echt te zien, te onderzoeken.. sommige dingen moet je echt irl zien, ruiken en of voelen. Maar er kan vast en zeker een boel via skype
Aha. De bekende "doet dit pijn?" En nadat je dit hebt bevestigd NOG EVEN HARDER DAAR DRUKKENquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk het niet zo snel. Een belangrijk deel van het arts zijn is de patient echt te zien, te onderzoeken.. sommige dingen moet je echt irl zien, ruiken en of voelen. Maar er kan vast en zeker een boel via skype
Haha oaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aha. De bekende "doet dit pijn?" En nadat je dit hebt bevestigd NOG EVEN HARDER DAAR DRUKKEN
Nog een patiënt nodig?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha oa
maar zonder grappen en grollen is het heel belangrijk.
mwoah heb er wel genoeg gezien vandaagquote:
Nog leuke mannen gehad?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah heb er wel genoeg gezien vandaagEn morgen zie ik er vast ook genoeg
ik wilde eerst nog zeggen dat erectiestoornissen via skype beoordelen een vertekend beeld kan geven dus in dat opzicht is het beter om het heft even in eigen hand te hebben idd, maar daar had je vast ook nog serieus op gereageerd.quote:
Geen idee.. let er nooit zo op.. zie het als patienten.. niet als potentiele leuke mannenquote:
hihihihihiquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wilde eerst nog zeggen dat erectiestoornissen via skype beoordelen een vertekend beeld kan geven dus in dat opzicht is het beter om het heft even in eigen hand te hebben idd, maar daar had je vast ook nog serieus op gereageerd.
Zodra de patient gaat lachen mag je hem links laten liggen dus?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha oa
maar zonder grappen en grollen is het heel belangrijk.
Wat voor dokter ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen idee.. let er nooit zo op.. zie het als patienten.. niet als potentiele leuke mannen
Maar zaten een boel leuke en aardige mensen tussen
Een lekkere.quote:
Hahaha nee,, dan probeer ik neutraal te blijven, maar moet meestal toch lachenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodra de patient gaat lachen mag je hem links laten liggen dus?
nu nog een kwakzalver.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor dokter ben je eigenlijk?
quote:
Goede wijn behoeft geen krans.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Evie het volgende:
doe geen make up op.. mn haar zit in een suf knotje.. en een witte jas is niet mijn idee van een lekkere outfit.. maar thnx
![]()
![]()
De enige afdeling in het ziekenhuis waar je de uitslag al hebt voor je de arts hebt gezien?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Evie het volgende:
Zalver zeker met de afdeling waar ik nu sta..![]()
![]()
Hahahaha die jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige afdeling in het ziekenhuis waar je de uitslag al hebt voor je de arts hebt gezien?
thnx I guessquote:
de gebedsruimte?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
jeuk en bultjes afdeling?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
quote:
Af en toe doe ik idd een schietgebedje dat de arts mn wangen niet ziet opvlammen voor ik niks meer durf te zeggen en niet durf te laten zien wat ik in huis hebquote:
oooooowwww koesiekoest kroel kroelquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:14 schreef Barbusse het volgende:
Ja, daar ben ik weer. Ik zit weer gelukkig. Gleed uit van al dat geslijm hier.
Ach dat komt nog welquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Af en toe doe ik idd een schietgebedje dat de arts mn wangen niet ziet opvlammen voor ik niks meer durf te zeggen en niet durf te laten zien wat ik in huis hebwhahahaha te ernstig en grappig!
Goed.. te vermoeid alleen. is iedereen net wakker.. kak ik alweer in...quote:
quote:
hou die witte jas maar dicht inderdaad. straks worden er nog fouten gemaakt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Af en toe doe ik idd een schietgebedje dat de arts mn wangen niet ziet opvlammen voor ik niks meer durf te zeggen en niet durf te laten zien wat ik in huis hebwhahahaha te ernstig en grappig!
Hahahaha is meer uit en om het niets hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef dawg het volgende:
[..]
hou die witte jas maar dicht inderdaad. straks worden er nog fouten gemaakt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oooooowwww koesiekoest kroel kroel
oehhhhhquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En een goede echte -Engel- knuffel
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En een goede echte -Engel-TM knuffel
hmmm. beetje jammer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha is meer uit en om het niets hoor![]()
Alhoewelj/k
Klaar met het winterweer. Anders dan dat alles prima.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:18 schreef Evie het volgende:
Goed.. te vermoeid alleen. is iedereen net wakker.. kak ik alweer in...
Denk alleen dat ik met mn overmatig bloosgedrag zelf een consultje moet aanvragen op mn afdeling![]()
Korte antwoord is goed
Hoe is het daar?
Te koud, te droog, te guur, te nat, te depressief of last van huidprobleempjes?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klaar met het winterweer. Anders dan dat alles prima.
Te koud, te guur en te glad. En ook last van een droge huid. Ik heb voor het eerst in mijn leven huidcrème gebruikt. Dat kan toch niet als man zijnde?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef Evie het volgende:
Te koud, te droog, te guur, te nat, te depressief of last van huidprobleempjes?haha
nu kan ik niet meer fantaseren over jou in een witte jas met daaronder mooie lingerie en high heels.quote:
tuurlijk wel... je hebt geen slaap nodig, zolang je hydraterende dagcreme gebruiktquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te koud, te guur en te glad. En ook last van een droge huid. Ik heb voor het eerst in mijn leven huidcrème gebruikt. Dat kan toch niet als man zijnde?
Jawel dat kan zeker.. wel even checken wat voor een creme het is.. Sommige drogen de huid alleen meer uitquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te koud, te guur en te glad. En ook last van een droge huid. Ik heb voor het eerst in mijn leven huidcrème gebruikt. Dat kan toch niet als man zijnde?
Ik slaap liever dan dat ik smeer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
tuurlijk wel... je hebt geen slaap nodig, zolang je hydraterende dagcreme gebruikt
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:26 schreef dawg het volgende:
[..]
nu kan ik niet meer fantaseren over jou in een witte jas met daaronder mooie lingerie en high heels.![]()
Draag ik nooit als ik coschappen loop.. als ik ooit ergens een aanstelling krijg welquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:26 schreef dawg het volgende:
[..]
nu kan ik niet meer fantaseren over jou in een witte jas met daaronder mooie lingerie en high heels.![]()
Ik heb op het werk gecheckt bij de vrouw met de mooiste huid. Ik zei: dat wil ik ook hebben. Had ik én huidcrème en een goeie beurt gemaakt bij een leuke collega.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:26 schreef Evie het volgende:
Jawel dat kan zeker.. wel even checken wat voor een creme het is.. Sommige drogen de huid alleen meer uit
Kun je niet zo'n spekbinder ceintuur eromheen spannen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]doe geen make up op.. mn haar zit in een suf knotje.. en een witte jas is niet mijn idee van een lekkere outfit.. maar thnx
![]()
![]()
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef dawg het volgende:
[..]
dat moeilijk doen van evie natuurlijk.
pics.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Draag ik nooit als ik coschappen loop.. als ik ooit ergens een aanstelling krijg wel![]()
Dan is het doeidoei platte schoenen
Kan zijn dat ze die gebruikt omdat ze een vette huid heeft, of omdat ze strakkere huid wil enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb op het werk gecheckt bij de vrouw met de mooiste huid. Ik zei: dat wil ik ook hebben. Had ik én huidcrème en een goeie beurt gemaakt bij een leuke collega.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je niet zo'n spekbinder ceintuur eromheen spannen?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
oehhhhhmag ik er ook een.. geef ik er een Evieknuffel voor terug..
ooo voel de liefde![]()
Tot nu toe werkt het prima. Zowel de crème als het compliment aan de collega. Morgen mag ze ff bij mij voelen hoe zacht het nou aanvoelt bij een ander.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:29 schreef Evie het volgende:
Kan zijn dat ze die gebruikt omdat ze een vette huid heeft, of omdat ze strakkere huid wil enzoIs dan niet zo werkzaam.. maar je merkt het vanzelf he?!
leuke collega's
mwoah genoeg actie gehad voor voorlopigquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:29 schreef dawg het volgende:
[..]
de beste fantasie is een live fantasie.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]jij Evie altijd
IK voel de LIEFDE![]()
Hahaha ouwe flirterquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot nu toe werkt het prima. Zowel de crème als het compliment aan de collega. Morgen mag ze ff bij mij voelen hoe zacht het nou aanvoelt bij een ander.
hand geschud van iemand?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:30 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah genoeg actie gehad voor voorlopig![]()
Jammer voor je
[..]ooo die zijn fijn
De liefde![]()
![]()
De beste manier om de kou uit mijn botten te krijgen.quote:
Ben je nu tegen mijn achterhoofd aan het slaan met een stinksigaar?quote:
En ik word weer overgeslagenquote:
Hahahahahahaquote:
Hihihi nee het is een ijsje.. allemaal prut op je kop. It beats a cumshot euhm..quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nu tegen mijn achterhoofd aan het slaan met een stinksigaar?
Nomm nomm nommquote:
inside ja, ik begrijp er geen fuck van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:33 schreef Evie het volgende:
[..]
HahahahahahaInsidejoke
![]()
![]()
whaha van te veel mensen..
![]()
whahahaha
mehhh
Maar is TMI om je uitleg te geven gok ik zo![]()
hooo wacht.. slanke hete schoonhedenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef dawg het volgende:
[..]
inside ja, ik begrijp er geen fuck van.
en foon leeg plus tijd voor een mary-jane. een slanke hete schoonheid.
adiosssss
Bijna!quote:
Time of death? Docter Eviequote:
Dan dokter verlos ons uit ons lijdenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen idee... ligt al jaren op sterven. Dus ik kan er geen uitspraken over doen![]()
Dan denk ik dat we collectief de stekker uit het stopcontact moeten trekkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan dokter verlos ons uit ons lijden
Danny?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we collectief de stekker uit het stopcontact moeten trekken
Nog niet, maar waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ex-kroegmeneer, ...... nu bootmeneer ????
TOFquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog niet, maar waarschijnlijk wel ja
Vertel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
OWWWWWW woewoewoequote:
ooow vertel!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
oehhh wat voor een werk?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als alles meezit heb ik werk op een cruiseschip.
Awesome. Zal je trakteren op bier dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga een schip kapen om naar Malta te varen.
Tof he.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
OWWWWWW woewoewoe
doet dansje.... springt bur om de nek... jumpt rond de auto....
WANNEEEEEEER!!!!!
HOE LAAT!
WAAR! boeien waar..... ik ga natuurlijk
hoi Hertje
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als alles meezit heb ik werk op een cruiseschip.
Dat gaat zeker langs Italie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mij met mij met mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tof he.![]()
2 oktober, Melkweg, zaal open om 19 uur, begint om 20 uur. Kost maar 28 euro!
Nu moet ik nog iemand regelen om mee te gaan.
Wat is deze Olly?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met mij met mij met mij![]()
Gaan we allebei heel hard zingen en dansen enzo.....
Kunnen we al kaarten kopen?
Ha, vind ik nog geeneens zo'n heel slecht idee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met mij met mij met mij![]()
Gaan we allebei heel hard zingen en dansen enzo.....
Kunnen we al kaarten kopen?
Uiteraard.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat zeker langs Italie?
't is een goed idee..... je hoeft niet alleen naar de melkweg... desnoods kan je meerijden met de auto al ga ik liever met de trein.....quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ha, vind ik nog geeneens zo'n heel slecht idee.
Vrijdag gaat het in de voorverkoop.
Vanavond heb ik geen tijd.quote:
Ik trein gratis he.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't is een goed idee..... je hoeft niet alleen naar de melkweg... desnoods kan je meerijden met de auto al ga ik liever met de trein.....
en oe ik moet een reminder zetten
Salsa?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]maar Royco.... Ich mochte gern ein bischen Tanzen
![]()
![]()
Je zegt zelf dat je liever met de trein gaat. Ik bevestig dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe ja maar ik niet, maar met jou mee wel een stukje 40% korting
ojaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je liever met de trein gaat. Ik bevestig dat.
Catchy shit, hier moet ik mee oppassen.quote:
Hai.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tof he.![]()
2 oktober, Melkweg, zaal open om 19 uur, begint om 20 uur. Kost maar 28 euro!
Nu moet ik nog iemand regelen om mee te gaan.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Catchy shit, hier moet ik mee oppassen.
Nee iets langerquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
2 oktober? Ik dacht volgende week ofzo.
GOED voorbereiden .... Mika kocht ik op 11-8 was ook pas oktoberquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
2 oktober? Ik dacht volgende week ofzo.
Goddamn zover weg, ik ben al zo een ramp met plannenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
GOED voorbereiden .... Mika kocht ik op 11-8 was ook pas oktober
Jawel..... kijk de clipquote:
Ik denk dat Hertje haar en mijn Why groot genoeg is omdat te doen..... en 28 eu kan ik nu wel missenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goddamn zover weg, ik ben al zo een ramp met plannen.
Single? Leuk?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jawel..... kijk de clip
Mijn neef deed met het bowlen de olly shufflewat een held.... ik snap best dat alle ladies hem diggen
Ow moest ik hem ook nog kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jawel..... kijk de clip
Mijn neef deed met het bowlen de olly shufflewat een held.... ik snap best dat alle ladies hem diggen
Euh okquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk dat Hertje haar en mijn Why groot genoeg is omdat te doen..... en 28 eu kan ik nu wel missen
Die zin moest ik 5x lezen om er iets van te snappen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk dat Hertje haar en mijn Why groot genoeg is omdat te doen..... en 28 eu kan ik nu wel missen
Single weet ik niet.... laatst Svzje uhuhquote:
Goed hequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die zin moest ik 5x lezen om er iets van te snappen.
Ik denk het.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed he
En heb je het kunnen ontcijferen?
ja.... anders gezegd ... dat we het beide graag genoeg willen om het gewoon te regelen en te gaanquote:
Ha, goed begrepen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... anders gezegd ... dat we het beide graag genoeg willen om het gewoon te regelen en te gaan
Dat is de Olly shuffle?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef -Engel- het volgende:
Olly shuffleop 2:10 tot ongeveer 2:13
Nou ik weet het niet van Hertje, maar de lui met wie ik naar Quex was enzo en ik welquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daar worden jullie helemaal wild van?
Wiewatwaar?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef Faxie het volgende:
Komt Bambi naar Huppel zaterdagavond of zondag?
Pannenkoekenmeet bij Lola in Hoorn, maar daarna gaan we naar Huppel in Gorinchem, en blijven daar slapen.quote:
Haha, spontane meet? Maar ik kan niet dit weekend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pannenkoekenmeet bij Lola in Hoorn, maar daarna gaan we naar Huppel in Gorinchem, en blijven daar slapen.
Aangepaste meetquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, spontane meet? Maar ik kan niet dit weekend.
Ransaap.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aangepaste meet![]()
Maar jammer wel
Echt geen gaatje vrij?
Zaterdag overdag mijn moeder helpen verhuizen, 's avonds een gala waarvan ik onderdeel van de organisatie ben. Zondag uitbrakken, terug naar mijn kamer reizen en verder slapen. Maandagochtend weer vroeg de wekker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aangepaste meet![]()
Maar jammer wel
Echt geen gaatje vrij?
Jammer welquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zaterdag overdag mijn moeder helpen verhuizen, 's avonds een gala waarvan ik onderdeel van de organisatie ben. Zondag uitbrakken, terug naar mijn kamer reizen en verder slapen. Maandagochtend weer vroeg de wekker.
Bestaat er leven buiten Fok?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, tja. Ik heb zomaar een leven buiten fok om.
Uhuh .... Olly houdt van netquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Barbusse het volgende:
Hij draagt een kostuum, das tenminste iets.
Nu even niet. Nu even wat drinken. Binnenkort weer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh .... Olly houdt van net
Verder SUIT UP
Drink something GOOOOOODquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu even niet. Nu even wat drinken. Binnenkort weer.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Drink something GOOOOOOD
Hmm.... zal ik een glaasje nemen?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ [url=[/url] ]
Voor nu, goed genoeg voor u?
Het is echt mooi daarbuiten.quote:
Inderdaad. Op de foto's. Die kleine is een behoorlijke boefje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jouw katten zijn zo SCHATTIG!!![]()
Ik weet niet welke je vaker bestelde. Genoeg dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die had ik op Malta best vaak....
of had ik die mojito meer .... hmmm
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet welke je vaker bestelde. Genoeg dus
Haha, ik ken ze alleen van foto's ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad. Op de foto's. Die kleine is een behoorlijke boefje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Dus als je weer een keer langskomt, genoeg cocktails dus voor ons! Gezelligquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]Zeg het maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.... ik hou wel van een drankie
Boefjes zijn eventjes leuk, soms ben je hem wel eventjes zat. Maar ze zijn beide echt schatjes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, ik ken ze alleen van foto's ja.
Maar boefjes zijn vaak wel leuk.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Bam! Hoi! Ik ben er! Nu is iedereen blij!
HGWDtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog wat hints, tips etc te goed van je
So bring it!!!!!
Oh ja, dat kan ik me voorstellen inderdaad. Zo zien ze er wel uit ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boefjes zijn eventjes leuk, soms ben je hem wel eventjes zat. Maar ze zijn beide echt schatjes.
je bedoelt feitjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
HGWDtje
Ik heb nog wat hints, tips etc te goed van je
So bring it!!!!!
Uhuh .....quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus als je weer een keer langskomt, genoeg cocktails dus voor ons! Gezellig![]()
Nee ik ken je niiiiiiiiiiiiiiieeet, maar ik doe een poging.... so shootquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
je bedoelt feitjeseven googlen hoor
Niet dat ik ze niet uit mijn hoofd ken natuurlijk, maar ik weet ze voor 99% zeker, 1% even extra bevestiging
je kent me tochhhhhh
Een vlo kan 350 maal zijn eigen lichaamslengte springen! Als een mens dat kon dan kun je over 7 voetbalvelden springen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik ken je niiiiiiiiiiiiiiieeet, maar ik doe een poging.... so shoot
Volgende week kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh .....
heb je al iets gehoord over je huisje op het oog?
praktisch .... oke nextquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een vlo kan 350 maal zijn eigen lichaamslengte springen! Als een mens dat kon dan kun je over 7 voetbalvelden springen!
duim duim duim duimquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende week kijken.Drie slaapkamers, twee badkamers. Ruimte zat dus.
niet met hun tong?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vlinders proeven met hun poten.
Nou ja met hun poten dus. Zullen ze ook wel mee swaffelen dan. Op al die zoete honingquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet met hun tong?
Hoe werkt dat dan?
hehehequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja met hun poten dus. Zullen ze ook wel mee swaffelen dan. Op al die zoete honing
ja en geantwoordquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Duurde te lang je hebt al dm
Gij vuige hosselbaasquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Moedig haar nu niet aan. Daar gaat mijn enige kans op stoeien vanavond
Zulks een Griekse tragedietmquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet hosselbaas genoeg want ze is alsnog pleite
Nou ja ik kan ervoor kiezen om 10 minuten te lopen naar mijn vriendin nog... keuzes keuzesquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zulks een Griekse tragedietmDat wordt handkarren voor jou dus.
Het leven is zwaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik kan ervoor kiezen om 10 minuten te lopen naar mijn vriendin nog... keuzes keuzes
10 minuten hier in de sneeuw is als 14 minuten ofzo hoor. Jij lekker gemakkelijk praten daar met je 70 gradenquote:
Ja, vandaag heerlijk gelunched op een terras in de zonquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
10 minuten hier in de sneeuw is als 14 minuten ofzo hoor. Jij lekker gemakkelijk praten daar met je 70 graden
Daarom. Ik wil je niet jaloers maken ofzo, maar hier in Nederland hebben we mooie sneeuw waar je lekker moeilijk doorheen kan lopen en mooie handschoenen die onze kou opvangen voor ons. Ik wil niet stoken ofzo maar als je iets positiefs wil proberen te zien in iets negatiefs dan ben je hier aan het juiste adres. Straks komt de zomer hier weer, blegh!quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, vandaag heerlijk gelunched op een terras in de zon
Zomerquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daarom. Ik wil je niet jaloers maken ofzo, maar hier in Nederland hebben we mooie sneeuw waar je lekker moeilijk doorheen kan lopen en mooie handschoenen die onze kou opvangen voor ons. Ik wil niet stoken ofzo maar als je iets positiefs wil proberen te zien in iets negatiefs dan ben je hier aan het juiste adres. Straks komt de zomer hier weer, blegh!
Hoezo? Ik keek gelijk naar het soort sedimentatie aan de kust. Ieder zijn ding.quote:
Ja jij maar faxie denkt altijd met zijn pener.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik keek gelijk naar het soort sedimentatie aan de kust. Ieder zijn ding.
Ah, dat is wel waar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja jij maar faxie denkt altijd met zijn pener.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja jij maar faxie denkt altijd met zijn pener.
Leugens!quote:
Vertel ons alles over je ervaringen met Faxie zijn penis.quote:
Die hou ik lekker voor mezelfquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vertel ons alles over je ervaringen met Faxie zijn penis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |