Ditch the hihi thenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
Kom op het juiste moment!
Hihi, ik zei kom
Is da zo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Watertornado het volgende:
Mooie mijn was dat wel met die glazen ampullen met zuur erin.
Als ik het goed heb onthouden is het zuur dat bij een metaal zit wat een redoxreactie maakt en hierdoor spanning opwekt en zo de bom in werking stelt.quote:
Dat klinkt logischquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden is het zuur dat bij een metaal zit wat een redoxreactie maakt en hierdoor spanning opwekt en zo de bom in werking stelt.
Op zoek naar de schatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Myraela het volgende:
Kleine is een enorm boefje, en moet altijd bij je zitten. Zelfs als dat betekend dat die aan mijn broekloze benen omhoog moet klimmen. Pijnlijk, maar schattig.
* -Engel- smelt weg...... lieve poezelsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
De grote lijkt op grumpf. Zelfde ras.
Kleine is een enorm boefje, en moet altijd bij je zitten. Zelfs als dat betekend dat die aan mijn broekloze benen omhoog moet klimmen. Pijnlijk, maar schattig.
Heel vroeger jaren terug toen de euro nog iets waard wasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grasje? Is it u?
of lijkt je ui alleen maar op die van hem
En ja vroeger was dit Singles ja
Sorryquote:
quote:
Ik ben een single zonder poesquote:
Juist nietquote:
Niet eens lullig?quote:
Uh huh.quote:
Ik offer me wel weer op...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nobelman en probleemoplosser. Jij bent het.
Voelt ie zich de man.quote:
Je verstoord de winterslaap van dit topicquote:
Winterslaap of coma?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je verstoord de winterslaap van dit topic
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je verstoord de winterslaap van dit topic
Hopelijk niet in een vegetatieve staat?quote:
Steek jij nou gewoon je tong naar me uit?quote:
meequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk niet in een vegetatieve staat?
Gelukkigquote:
ja .... gewoon omdat ik dat kanquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Steek jij nou gewoon je tong naar me uit?
Goed bezigquote:
Ok danquote:
Jazodusdanquote:
Maar -Engel-, wat doet u nu?quote:
Heb ik nu met leren.. mja was pas rond 8 uur thuis.. moe en moet om 5 uur weer op.. dus dan maar niet lerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Prima..... ik heb alleen wat last van werk/opruim etc ontwijkend gedrag
hehehequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb ik nu met leren.. mja was pas rond 8 uur thuis.. moe en moet om 5 uur weer op.. dus dan maar niet leren
omdat ik 6 uur bus moetquote:
Mooi.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zussenenzo-en.
Vind je lief helemaal goed
Logischquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
omdat ik 6 uur bus moeten wakker moet worden enzo douchen
etc en natuurlijk een kwartier extra in bed moet blijven liggen
hehehehequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef dawg het volgende:
tegen de tijd dat jij arts bent doen robots al het werk in de ok's en gaat een consult via skype, evietje.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
omdat ik 6 uur bus moeten wakker moet worden enzo douchen
etc en natuurlijk een kwartier extra in bed moet blijven liggen
Denk het niet zo snel. Een belangrijk deel van het arts zijn is de patient echt te zien, te onderzoeken.. sommige dingen moet je echt irl zien, ruiken en of voelen. Maar er kan vast en zeker een boel via skypequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef dawg het volgende:
tegen de tijd dat jij arts bent doen robots al het werk in de ok's en gaat een consult via skype, evietje.
Hehehehequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Al wordt dat bij mij al snel half uur/drie kwartier.
serieuzerie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk het niet zo snel. Een belangrijk deel van het arts zijn is de patient echt te zien, te onderzoeken.. sommige dingen moet je echt irl zien, ruiken en of voelen. Maar er kan vast en zeker een boel via skype
Aha. De bekende "doet dit pijn?" En nadat je dit hebt bevestigd NOG EVEN HARDER DAAR DRUKKENquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk het niet zo snel. Een belangrijk deel van het arts zijn is de patient echt te zien, te onderzoeken.. sommige dingen moet je echt irl zien, ruiken en of voelen. Maar er kan vast en zeker een boel via skype
Haha oaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aha. De bekende "doet dit pijn?" En nadat je dit hebt bevestigd NOG EVEN HARDER DAAR DRUKKEN
Nog een patiënt nodig?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha oa
maar zonder grappen en grollen is het heel belangrijk.
mwoah heb er wel genoeg gezien vandaagquote:
Nog leuke mannen gehad?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah heb er wel genoeg gezien vandaagEn morgen zie ik er vast ook genoeg
ik wilde eerst nog zeggen dat erectiestoornissen via skype beoordelen een vertekend beeld kan geven dus in dat opzicht is het beter om het heft even in eigen hand te hebben idd, maar daar had je vast ook nog serieus op gereageerd.quote:
Geen idee.. let er nooit zo op.. zie het als patienten.. niet als potentiele leuke mannenquote:
hihihihihiquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wilde eerst nog zeggen dat erectiestoornissen via skype beoordelen een vertekend beeld kan geven dus in dat opzicht is het beter om het heft even in eigen hand te hebben idd, maar daar had je vast ook nog serieus op gereageerd.
Zodra de patient gaat lachen mag je hem links laten liggen dus?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha oa
maar zonder grappen en grollen is het heel belangrijk.
Wat voor dokter ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen idee.. let er nooit zo op.. zie het als patienten.. niet als potentiele leuke mannen
Maar zaten een boel leuke en aardige mensen tussen
Een lekkere.quote:
Hahaha nee,, dan probeer ik neutraal te blijven, maar moet meestal toch lachenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodra de patient gaat lachen mag je hem links laten liggen dus?
nu nog een kwakzalver.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor dokter ben je eigenlijk?
quote:
Goede wijn behoeft geen krans.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Evie het volgende:
doe geen make up op.. mn haar zit in een suf knotje.. en een witte jas is niet mijn idee van een lekkere outfit.. maar thnx
![]()
![]()
De enige afdeling in het ziekenhuis waar je de uitslag al hebt voor je de arts hebt gezien?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Evie het volgende:
Zalver zeker met de afdeling waar ik nu sta..![]()
![]()
Hahahaha die jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige afdeling in het ziekenhuis waar je de uitslag al hebt voor je de arts hebt gezien?
thnx I guessquote:
de gebedsruimte?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
jeuk en bultjes afdeling?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
quote:
Af en toe doe ik idd een schietgebedje dat de arts mn wangen niet ziet opvlammen voor ik niks meer durf te zeggen en niet durf te laten zien wat ik in huis hebquote:
oooooowwww koesiekoest kroel kroelquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:14 schreef Barbusse het volgende:
Ja, daar ben ik weer. Ik zit weer gelukkig. Gleed uit van al dat geslijm hier.
Ach dat komt nog welquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Af en toe doe ik idd een schietgebedje dat de arts mn wangen niet ziet opvlammen voor ik niks meer durf te zeggen en niet durf te laten zien wat ik in huis hebwhahahaha te ernstig en grappig!
Goed.. te vermoeid alleen. is iedereen net wakker.. kak ik alweer in...quote:
quote:
hou die witte jas maar dicht inderdaad. straks worden er nog fouten gemaakt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Af en toe doe ik idd een schietgebedje dat de arts mn wangen niet ziet opvlammen voor ik niks meer durf te zeggen en niet durf te laten zien wat ik in huis hebwhahahaha te ernstig en grappig!
Hahahaha is meer uit en om het niets hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef dawg het volgende:
[..]
hou die witte jas maar dicht inderdaad. straks worden er nog fouten gemaakt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oooooowwww koesiekoest kroel kroel
oehhhhhquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En een goede echte -Engel- knuffel
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En een goede echte -Engel-TM knuffel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |