Ditch the hihi thenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
Kom op het juiste moment!
Hihi, ik zei kom
Is da zo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Watertornado het volgende:
Mooie mijn was dat wel met die glazen ampullen met zuur erin.
Als ik het goed heb onthouden is het zuur dat bij een metaal zit wat een redoxreactie maakt en hierdoor spanning opwekt en zo de bom in werking stelt.quote:
Dat klinkt logischquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden is het zuur dat bij een metaal zit wat een redoxreactie maakt en hierdoor spanning opwekt en zo de bom in werking stelt.
Op zoek naar de schatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Myraela het volgende:
Kleine is een enorm boefje, en moet altijd bij je zitten. Zelfs als dat betekend dat die aan mijn broekloze benen omhoog moet klimmen. Pijnlijk, maar schattig.
* -Engel- smelt weg...... lieve poezelsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
De grote lijkt op grumpf. Zelfde ras.
Kleine is een enorm boefje, en moet altijd bij je zitten. Zelfs als dat betekend dat die aan mijn broekloze benen omhoog moet klimmen. Pijnlijk, maar schattig.
Heel vroeger jaren terug toen de euro nog iets waard wasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Grasje? Is it u?
of lijkt je ui alleen maar op die van hem
En ja vroeger was dit Singles ja
Sorryquote:
quote:
Ik ben een single zonder poesquote:
Juist nietquote:
Niet eens lullig?quote:
Uh huh.quote:
Ik offer me wel weer op...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nobelman en probleemoplosser. Jij bent het.
Voelt ie zich de man.quote:
Je verstoord de winterslaap van dit topicquote:
Winterslaap of coma?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je verstoord de winterslaap van dit topic
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je verstoord de winterslaap van dit topic
Hopelijk niet in een vegetatieve staat?quote:
Steek jij nou gewoon je tong naar me uit?quote:
meequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk niet in een vegetatieve staat?
Gelukkigquote:
ja .... gewoon omdat ik dat kanquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Steek jij nou gewoon je tong naar me uit?
Goed bezigquote:
Ok danquote:
Jazodusdanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |