Nou, ik heb al wel gekeken naar aflevering 5 en 6 van dat FC nerds programma. Alleen: Jan Boskamp komt er niet zo veel in voor, en ik weet niet of mensen nou zitten te wachten op de romantische verrichtingen van Sammy of wat Steve de Janet nu weer te klagen heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Komt er nog een deel 3 van Boskamp?
Hear hear.quote:
Waarom?quote:
Hey, een nieuwe 'jeugdspeler'. Wat issie goed hè, die jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)-Cerny-naar-Ajax.htm
I can't get no
Zeker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe 'jeugdspeler'. Wat issie goed hè, die jeugdopleiding.
Kinderhandel héquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Niets mis mee toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jij bent zo vaak met Ajax bezig dat het gewoon zielig begint te worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, gelukkig hoeven ze Frank niet te pijpen om er te mogen komen spelen.quote:
Dat had ook gekund ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ook een positieve note zijn.
VBL / Het grote baas Manolev Topic! #1 Beste aankoop 09-10quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niets mis mee toch?
Beter dan een Manolev halen voor 3 miljoen.
Misschien kunnen ze jou pijpen om je nog zuurder te maken. Debiel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, gelukkig hoeven ze Frank niet te pijpen om er te mogen komen spelen.
Of misschien?
Ik reageer op een post van 422. Die is nog veel meer met Ajax bezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent zo vaak met Ajax bezig dat het gewoon zielig begint te worden.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, gelukkig hoeven ze Frank niet te pijpen om er te mogen komen spelen.
Of misschien?
Zo heb je mensen die dat met PSV hebben, zielige bendequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent zo vaak met Ajax bezig dat het gewoon zielig begint te worden.
Pijpen? Je weet niet eens wat het is man. Ga maar aan je moeder vragen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze jou pijpen om je nog zuurder te maken. Debiel.
Ik ben blij dat je mijn Labyad topic niet noemt, bedanktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
Haha, maakt Davy eens een topic aan voor een speler is het Manolev![]()
Dat was een nog veel grotere faal idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn Labyad topic niet noemt, bedankt
Ga jij lekker aan je moeder vragen of je nog meer zuurkool mag. Ik denk dat er nog wel meer bij kan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Pijpen? Je weet niet eens wat het is man. Ga maar aan je moeder vragen.
Of aan zijn vaderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Pijpen? Je weet niet eens wat het is man. Ga maar aan je moeder vragen.
Of zijn hond, die heeft het van zijn vader geleerd.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)-Cerny-naar-Ajax.htm
I can't get no
Inwendig heb ik al heel vaak om dat plaatje gelachen.quote:
Volgens mij valt iemand binnen Ajax op kleine iele kindertjes.quote:
Dat klopt, die voetballen ook.quote:
Ligeon.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie verwacht jij zondag als rechtsback?
En jij zit stiekem met je piemel in de hand, te fappen op Ajax.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Volgens mij valt iemand binnen Ajax op kleine iele kindertjes.
En maar fappen op die kleine Deentjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
Ja die jordiii loopt ook de hele zaterdag op de toekomst rond om de F-jes en E-tjes te bekijken. Bah.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat klopt, die voetballen ook.
[..]
Ligeon.
Egt hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Volgens mij valt iemand binnen Ajax op kleine iele kindertjes.
Zo vroeg zijn ze er nog niet, mag niet he.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En maar fappen op die kleine Deentjes.
Die komen helaas pas als ze 17 zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En maar fappen op die kleine Deentjes.
En dan claimt ie nog dat ie voor het voetbal komtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
Ja die jordiii loopt ook de hele zaterdag op de toekomst rond om de F-jes en E-tjes te bekijken. Bah.
Zelf? Of iemand anders en jij neemt zijn idee over?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..], Zelf dacht ik nog aan
Alderweireld RB en Veltman op CV
16 he.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Die komen helaas pas als ze 17 zijn.
Jij wil er ook wat mee doen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem een betere providerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
Wederom mislukte Caland z'n plaatje.
Ook z'n 'of z'n vader![]()
![]()
'-grap werd bijzonder slecht ontvangen.
Maar worden al jaren gescout. En er komt heel wat 'overtuigingskracht' kijken om ze te laten tekenen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |