DP kijk dm help me.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:12 schreef Doublepain het volgende:
Veel anonieme kijkers die hier lurken
Ik zal kijken wat ik kan doen, even geduldquote:
Nee dat is voor jouw rekeningquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Just saying man. Immers is een onderschatte held. Eriksen is een overschatte kneus. Zegt de statistiek hè.
stevenmacdonaldsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Teh fuck wie is hamburgerjongen
Ik vind het heel moeilijk om hier de logica uit te halen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Just saying man. Immers is een onderschatte held. Eriksen is een overschatte kneus. Zegt de statistiek hè.
Jij hebt iets tegen negers?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
Godverdomme wat heb ik de schurft aan Humberto Tan.
Nquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk om hier de logica uit te halen.
Niet erg. Het is moeilijk aanhaken bij een godheid als ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk om hier de logica uit te halen.
Nee. Mijn ouders zijn beide neger.quote:
Oei. Sterkte daarmee man, dat moet klote zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Mijn ouders zijn beide neger.
Het blijft confronterend.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei. Sterkte daarmee man, dat moet klote zijn.
Ja. Is ook mijn broer. Lekker overzichtelijk op feestjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je kent je biologische vader dus?
Boskamp heeft gisteren al zijn eerste mep verkocht van 2013quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Komt er nog een deel 3 van Boskamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |