Zegt wie? Bron?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Immers heeft betere stats dan Eriksen las ik ergens. En Eriksen is al wereldtop, zegt men.
Eriksen zijn edele delen hebben al meer succes dan Immers ooit gehad heeftquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Immers heeft betere stats dan Eriksen las ik ergens. En Eriksen is al wereldtop, zegt men.
Zag ik hier vanochtend voorbijkomen in de sc, ik geloofde het ook niet en heb het niet gechekt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zegt wie? Bron?
Oh wacht, jij bent het.
Het was geen grapje, als ik een grapje maak dan nemen jullie het serieus en nu was het serieus, gelijk een grapjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
DP ik heb je grapje ook gedahan hahahaha
Mijn tweet is anders ook behoorlijk reeel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was geen grapje, als ik een grapje maak dan nemen jullie het serieus en nu was het serieus, gelijk een grapje
Dat zegt genoeg over statistiekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
Immers wel meer goals en assists dit seizoen dan Eriksen.
Just saying man. Immers is een onderschatte held. Eriksen is een overschatte kneus. Zegt de statistiek hè.quote:
Maar het is Davy man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kunt het als een compliment zien, het is dan misschien niet jouw cup of tea maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |