Haarbal loopt te fuckenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:55 schreef NotGuilty het volgende:
[..]sinds wanneer sluit een topic pas bij #303
Als post tegelijk gepost worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:55 schreef NotGuilty het volgende:
Goede toevoeging wel. Toen ik net mijn stuk typte heb ik daar ook over nagedacht, maar het gaat me iets te ver te impliceren dat de schadelijke gevolgen óók cultureel aangeleerd zijn. Niet in de laatste plaats omdat die zo dikwijls ook lichamelijk zijn - hoewel je natuurlijk weer kunt stellen dat veel lichamelijke schade een vertaling is van emotionele, en dus aangeleerde culturele normen en waarden, maar dan blijf je in een cirkel lopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Je maakt terecht een onderscheid tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Echter, bij verschillende volkeren (nu en in de geschiedenis) was het zoals ik aangaf goed gebruik dat gefortuneerde mannen een aantal had om af en toe seks mee te hebben: pedoseksualiteit dus. Dat werd geaccepteerd zoals wij man-vrouw seks accepteren.
Dat doet op zijn minst vermoeden dat de zeer schadelijke gevolgen voor de kinderen -die er in de context van onze samenleving ongetwijfeld zijn- niet als 'absoluut' moeten worden gezien. Je kunt je afvragen of die schade (die zich manifesteert op latere leeftijd) niet vooral het gevolg is van de ontdekking dat er iets met je is gebeurt wat absoluut niet geaccepteerd wordt en waar iedereen (het hele discours) zijn afschuw over uitspreekt. Ik ben er van overtuigt dat kinderen er geen/nauwelijks schadelijke effecten van zouden ondervinden als het in de hele structuur van het denken van onze maatschappij volstrekt normaal was.
Met andere woorden: juist het feit dat we met z'n alle vinden dat het verschrikkelijk is en dat kinderen er heel veel schade van ondervinden veroorzaakt/versterkt ironisch genoeg juist die schade. De opmerking van de eerste alinea van deze post ondersteunt dat: daar waar het volstrekt normaal was om seks met kinderen te hebben, waren de schadelijke gevolgen er niet.
Klopt wel vaker niet, geen idee waar dat aan ligtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:55 schreef NotGuilty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Congrats !quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:59 schreef Argelos het volgende:
Nice, Rechtsgeschiedenis binnengekopt op alleen de cali-module. Shoutout naar Paxcon voor de tip
Congrats!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:59 schreef Argelos het volgende:
Nice, Rechtsgeschiedenis binnengekopt op alleen de cali-module. Shoutout naar Paxcon voor de tip
Ik wilde het nieuwe topic openen om Kluwer te verbannen en dat mag niet, lapohunten is verboden.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt wel vaker niet, geen idee waar dat aan ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig
Ohnee, wat jij deed was geen lapohuntenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik wilde het nieuwe topic openen om Kluwer te verbannen en dat mag niet, lapohunten is verboden.
BOH Netjes man!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Congrats!
Heb zelf mijn eerste uitschieten van het jaar binnen, heb een 9 voor Inleiding Staats- en Bestuursrecht.
Gefeliciteerd gozer. Knap gedaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Congrats!
Heb zelf mijn eerste uitschieten van het jaar binnen, heb een 9 voor Inleiding Staats- en Bestuursrecht.
Proficiat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Congrats!
Ja nu zat ik ermeequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik wilde het nieuwe topic openen om Kluwer te verbannen en dat mag niet, lapohunten is verboden.
[..]Wel grappig
Doe een civiele inderdaad. Altijd goed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja nu zat ik ermeeHeb er maar een uit het voetbal getrokken.
CRvB durf ik niet meer
Thanks. En gefeliciteerd! Petje afquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Congrats!
Als we een naam noemen met een tussenvoegsel, maar we noemen het deel vóór het tussenvoegsel niet mee, gebruiken we een hoofdletter meneer SpotlessMind00.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja nu zat ik ermeeHeb er maar een uit het voetbal getrokken.
CRvB durf ik niet meer
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:11 schreef N0rah het volgende:
Omg, ik heb een 10 voor staats- en bestuursrecht. De enige. Wtf.![]()
Ook proficiat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:11 schreef N0rah het volgende:
Echt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:11 schreef N0rah het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:59 schreef Argelos het volgende:
Baas boven baas, congratsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:11 schreef N0rah het volgende:
Jouw toegevoegde waarde hier kan nooit vervangen worden Pax.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:14 schreef Paxcon het volgende:
En nou niet meer over mij beginnen! Ik ben vervangen
quote:
Thanks peeps. Ben echt ff flabbergasted, zó blij!quote:
Haha, heb m'n rijbewijs nog niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Echt?Knap én slim? Je kan vast niet autorijden
Maar gefeliciteerd! Echt super goed !
Thanks!! Hoeveel heb jij?quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jouw toegevoegde waarde hier kan nooit vervangen worden Pax.
Haha thanks! Aah super, ook jullie gefeliciteerd. Well done.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:16 schreef Keyos het volgende:
@N0rah
Je krijgt nog de felicitaties van VonBallusseck (ze heeft overigens ook een 9)
Edit:
Had hem net al gepubliceerd , heb een 9.
Geen zorgen, jij bent ook nog een streberquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:14 schreef Paxcon het volgende:
En nou niet meer over mij beginnen! Ik ben vervangen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jouw toegevoegde waarde hier kan nooit vervangen worden Pax.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen zorgen, jij bent ook nog een streber
Sorry Tchock.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als we een naam noemen met een tussenvoegsel, maar we noemen het deel vóór het tussenvoegsel niet mee, gebruiken we een hoofdletter meneer SpotlessMind00.
Wat goedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:11 schreef N0rah het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Congrats!
Goed bezig allebei. Dit geeft mij weer motivatie. Ik vind dat proefdraaien met Europees Recht 1 echt helemaal niets. Je krijgt de basis in het Engels en gaat vervolgens verder in het Nederlands. De logica ontgaat mij enigszins.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:11 schreef N0rah het volgende:
Nice!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:11 schreef N0rah het volgende:
bahquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind een 10 echt gaaf zeg, erg tof. Lekker bezig n0rah!
Verder deze avond; ik heb net zuurkool gehad, dat is ook gaaf zeg. Mét rookworst.
Een van de weinige dingen die ik niet lekker vind.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef Boterbartje het volgende:
Verder deze avond; ik heb net zuurkool gehad, dat is ook gaaf zeg. Mét rookworst.
heldquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:15 schreef N0rah het volgende:
[..]
[..]
Thanks peeps. Ben echt ff flabbergasted, zó blij!
[..]
Haha, heb m'n rijbewijs nog niet.Dank je!
[..]
Thanks!! Hoeveel heb jij?
Houd voor de rest wel van Hollands eten hoor...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef Boterbartje het volgende:
Serieus mensen die haten op zuurkool?
Ik als import hollander vind het zelfs smullen...
Foei!
ah ok; maar zuurkool is eigenlijk ook duits. EN LEKKERquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Houd voor de rest wel van Hollands eten hoor...
ah. Zuurkool is gewoon fucking goor, zure draadjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ah ok; maar zuurkool is eigenlijk ook duits. EN LEKKER
Al doet moeders nog zo haar best, ik krijg het niet weg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
ah. Zuurkool is gewoon fucking goor, zure draadjes![]()
Hmm, vind het heerlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:11 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Al doet moeders nog zo haar best, ik krijg het niet weg.
Hutspot en boerenkool zijn erg lekker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm, vind het heerlijk.
Net als stamppot bruine bonen, hutspot
hutspotquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm, vind het heerlijk.
Net als stamppot bruine bonen, hutspot
Gefeliciteerd man, netjes hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Congrats!
quote:
Thanks.quote:
Hehe dankje Bartje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef Boterbartje het volgende:
Haha.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nice, eckte bazen en bazinnen hebben een 10 op hun lijst.
Hoe kom je erbij dat jij niet slim bent?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef Boterbartje het volgende:
Wel allemaal slimme mensen hier zeg.. voel me steeds minder thuis
Denk dat het meer een kwestie van doen is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef Boterbartje het volgende:
Oh ik ben wel slim, dat weet ik gewoon (niet arrogant bedoeld ofzo).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:52 schreef N0rah het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat jij niet slim bent?
Daar moet je ook wel het een en ander voor doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh ik ben wel slim, dat weet ik gewoon (niet arrogant bedoeld ofzo).
Maar ik haal gewoon niet zulke cijfers zoals jullie, 10'en en 9'ens vliegen hier om m'n oren!
Er zijn meer dan genoeg mensen die slim zijn maar door gebrek aan inzet en/of motivatie geen hoge cijfers scoren. Daartegenover is er een groep mensen dat niet zo slim is maar door grote inzet en motivatie goede cijfers halen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef Boterbartje het volgende:
Ja, dat denk ik ook hoor. Ik zelf heb de intelligentie op dat stukje doen na.. eigenlijk heb je het dan ook over kennis zoals in deze quote: Knowledge is often mistaken for intelligence. This is like mistaking a cup of milk for a cow.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:53 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Denk dat het meer een kwestie van doen is.
Jup, maar dat is juist super knap als je dat kan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef N0rah het volgende:
[..]
Daar moet je ook wel het een en ander voor doen natuurlijk.
Merk zelf dat ik de hoorcolleges steeds meer en meer verwaarloos.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar discipline hebben om alles zo goed te leren en werkgroepen/hoorcolleges zo bij te houden.... echt diep diep respect. En het resultaat is er ook naar natuurlijk!
Ik ben eerste jaars en heb van vele vakken alleen de 1e of eerste 2 colleges gevolgd. Werkgroepen wel allemaal omdat verplicht maar ik heb er ook gewoon voor gekozen om te werken bijvoorbeeld. Het is dat ik dingen snel onthoud anders had ik nooit voor een tentamen kunnen leren. 10 minuten lezen en ik start al weer een aflevering van een of andere serie op om weer een uur met iets anders bezig te zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:57 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Merk zelf dat ik de hoorcolleges steeds meer en meer verwaarloos.
Ja, precies. Hoge cijfers halen vergt (meestal?) wel zeker een mate van intelligentie, maar ook een dosis discipline . Ik vind het gewoon zonde om met de intelligentie die ik bezit, lage cijfers te halen omdat ik weet dat ik met wat meer moeite en inspanning (het is niet zo'n ramp om werkgroepen en hoorcolleges bij te houden hoor) er veel meer uit kan halen. Zou je ook "moeten" doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook hoor. Ik zelf heb de intelligentie op dat stukje doen na.. eigenlijk heb je het dan ook over kennis zoals in deze quote: Knowledge is often mistaken for intelligence. This is like mistaking a cup of milk for a cow.
Maar discipline hebben om alles zo goed te leren en werkgroepen/hoorcolleges zo bij te houden.... echt diep diep respect. En het resultaat is er ook naar natuurlijk!
Ja dat ook. Heb een meisje in m'n onderwijsgroep zitten die erg veel moeite doet voor 6'jes en 7'ens. Best wel rot eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er zijn meer dan genoeg mensen die slim zijn maar door gebrek aan inzet en/of motivatie geen hoge cijfers scoren. Daartegenover is er een groep mensen dat niet zo slim is maar door grote inzet en motivatie goede cijfers halen.
Zo gaat dat hier ook vaak. Slechte zaak.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
10 minuten lezen en ik start al weer een aflevering van een of andere serie op om weer een uur met iets anders bezig te zijn
Daar komt de aap uit de mouw natuurlijk. Ik heb vorig blok elke werkgroep goed voorbereid, bij alle werkgroepen én hoorcolleges geweest. Ik ben écht niet zwaar hoogbegaafd , maar door deze inzet haal ik degelijke cijfers met soms een uitschieter als ik een vak vreselijk leuk vindt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben eerste jaars en heb van vele vakken alleen de 1e of eerste 2 colleges gevolgd. Werkgroepen wel allemaal omdat verplicht maar ik heb er ook gewoon voor gekozen om te werken bijvoorbeeld. Het is dat ik dingen snel onthoud anders had ik nooit voor een tentamen kunnen leren. 10 minuten lezen en ik start al weer een aflevering van een of andere serie op om weer een uur met iets anders bezig te zijn
Ja, is heel zonde wat ik doe.. jij doet het goed. Alles uit je intelligentie halen. Het is jammer om niet wat met je talenten te doen. Ik wil ook eigenlijk wel beter m'n best doen nu in tweede semester. Maar eerste semester heb ik in feite gekozen om te werken..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, precies. Hoge cijfers halen vergt (meestal?) wel zeker een mate van intelligentie, maar ook een dosis discipline . Ik vind het gewoon zonde om met de intelligentie die ik bezit, lage cijfers te halen omdat ik weet dat ik met wat meer moeite en inspanning (het is niet zo'n ramp om werkgroepen en hoorcolleges bij te houden hoor) er veel meer uit kan halen. Zou je ook "moeten" doen.
Keep up the good work. Het heeft bij mij ook echt met motivatie te maken. Ik kan een term als 'leuk' niet gebruiken. Ik probeer het wel leuk te vinden, uiteraard.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw natuurlijk. Ik heb vorig blok elke werkgroep goed voorbereid, bij alle werkgroepen én hoorcolleges geweest. Ik ben écht niet zwaar hoogbegaafd , maar door deze inzet haal ik degelijke cijfers met soms een uitschieter als ik een vak vreselijk leuk vindt.
Het is dat ik het ook leuk vind om hoorcolleges bij te wonen en de stof te volgen, anders had ik ook geen geweldige cijfers gehaald.
Je bent volgens mij ook wel iets jonger begonnen aan de opleiding dan ik dus daar zit misschien ook wel het verschil aan discipline in (ik had 4 jaar geleden nooit zo gemotiveerd geweest als nu, maar ik heb na wat jaren stuntelen met opleidingen wel het één en ander gezien).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, is heel zonde wat ik doe.. jij doet het goed. Alles uit je intelligentie halen. Het is jammer om niet wat met je talenten te doen. Ik wil ook eigenlijk wel beter m'n best doen nu in tweede semester. Maar eerste semester heb ik in feite gekozen om te werken..
Kan ik beamen, sinds ik consequenter alles volg haal ik veel hogere cijfers.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je bent volgens mij ook wel iets jonger begonnen aan de opleiding dan ik dus daar zit misschien ook wel het verschil aan discipline in (ik had 4 jaar geleden nooit zo gemotiveerd geweest als nu, maar ik heb na wat jaren stuntelen met opleidingen wel het één en ander gezien).
Probeer gewoon het plezier te zien in de vakken, je moet niet naar de hoorcolleges gaan omdat het moet, maar ook omdat je het leuk vindt. Ik heb dit hele jaar maar één hoorcollege gemist en daar baalde ik nog van ook, dat zal niet iedereen hebben, ik weet wel dat de mensen met hoge cijfers in mijn omgeving altijd gaan.
Ik vind sommige vakken ook gewoon leuk én leuke hoorcollegesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je bent volgens mij ook wel iets jonger begonnen aan de opleiding dan ik dus daar zit misschien ook wel het verschil aan discipline in (ik had 4 jaar geleden nooit zo gemotiveerd geweest als nu, maar ik heb na wat jaren stuntelen met opleidingen wel het één en ander gezien).
Probeer gewoon het plezier te zien in de vakken, je moet niet naar de hoorcolleges gaan omdat het moet, maar ook omdat je het leuk vindt. Ik heb dit hele jaar maar één hoorcollege gemist en daar baalde ik nog van ook, dat zal niet iedereen hebben, ik weet wel dat de mensen met hoge cijfers in mijn omgeving altijd gaan.
Ben jij al 20? Dacht 18 ofzo..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vind sommige vakken ook gewoon leuk én leuke hoorcollegesWas dit eerste semester vooral door werk. (probeer eens 45 uur i/d week te werken, werkcolleges volgen en dan OOK NOG hoorcolleges). Maar goed, we zullen verder zien
Joa ik ben 20, dat maakt misschien een verschil dan
Ik ben ook 19, maar 2e jaars, dus extra jongquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ben jij al 20? Dacht 18 ofzo..Ben ik dan de jongste hier (19)?
Ah, we hebben het weer over leeftijden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben ook 19, maar 2e jaars, dus extra jong
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah, we hebben het weer over leeftijden?
quote:
Ik ben 18quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ben jij al 20? Dacht 18 ofzo..Ben ik dan de jongste hier (19)?
Je bent zo jong als je je voeltquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah, we hebben het weer over leeftijden?
Dan voel ik me atm nog ouderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt
Kom maar ff lekker in mijn schaduw staan dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan voel ik me atm nog ouder
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kom maar ff lekker in mijn schaduw staan dan.
Een soort van ranglijstquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Misschien moeten we de leeftijden maar opnemen in de OP. Met het gemiddelde cijfer erachter en het aantal ECTS. Komt toch elke keer terug.
Je vind mij dus niet aardig ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Boterbartje het volgende:
En voorkeur voor microsoft of niet, dan weet ik wie ik aardig vind
Zelf ben ik ook (helaas) zo'n iemand. Ik vraag me af of dit alles is wat er bij mij erin zit of dat er eventueel nog meer eruit valt te halen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef N0rah het volgende:
Ja dat ook. Heb een meisje in m'n onderwijsgroep zitten die erg veel moeite doet voor 6'jes en 7'ens. Best wel rot eigenlijk.
maarja, een universitair diploma met 6jes is nog altijd beter dan geen diploma.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zelf ben ik ook (helaas) zo'n iemand. Ik vraag me af of dit alles is wat er bij mij erin zit of dat er eventueel nog meer eruit valt te halen.
Ja leuk joh en de minderheid krijgt dan een ster achter hun naam.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Misschien moeten we de leeftijden maar opnemen in de OP. Met het gemiddelde cijfer erachter en het aantal ECTS. Komt toch elke keer terug.
Als je je best doet en er niet meer in zit is dat toch niet erg, ik ben zelf ook zo iemand denk ik, dit jaar dan tenminstequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zelf ben ik ook (helaas) zo'n iemand. Ik vraag me af of dit alles is wat er bij mij erin zit of dat er eventueel nog meer eruit valt te halen.
Misschien moeten we sterren uitdelen aan novieten die het heel goed doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja leuk joh en de minderheid krijgt dan een ster achter hun naam.
Dat is wel handig idd. Ook voor wanneer je een inhoudelijke vraag hebt aan iemand die een master doet bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Welk jaar en richting iemand doet lijkt me wel handig. Dat vergeet ik steeds van iedereen.
Dan moet wel wat Yreal zei het voorkeur voor rechtsgebied er ook bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is wel handig idd. Ook voor wanneer je een inhoudelijke vraag hebt aan iemand die een master doet bijvoorbeeld.
Good to remind me.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Ties02 het volgende:
Ja ik ken ook niet iedereen, weet alleen dat Actaeon aan de RuG zit
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Ties02 het volgende:
Ja ik ken ook niet iedereen, weet alleen dat Actaeon aan de RuG zit
Dat lijkt me wel handig jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan moet wel wat Yreal zei het voorkeur voor rechtsgebied er ook bij.
Die mis ik even ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja leuk joh en de minderheid krijgt dan een ster achter hun naam.
Dat is het toch ook?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef Yreal het volgende:
Ik denk bij rug steeds aan rijksuniversiteit groningen..
Op de middelbare school blonk ik tenminste nog uit bij vakken als geschiedenis en maatschappijleer. Ik moet toegeven dat ik het soms moeilijk vind om te accepteren dat er niet meer in zit dan een plek in de middenmoot.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Ties02 het volgende:
Als je je best doet en er niet meer in zit is dat toch niet erg, ik ben zelf ook zo iemand denk ik, dit jaar dan tenminste
Uitgerekend jij snapt 'm niet?quote:
Jawel. Alle juristen moet iets van burgerlijk procesrecht afweten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:40 schreef Yreal het volgende:
ik vind trouwens nog steeds dat burgerlijk procesrecht geen plek heeft in de bachelor fiscaal
Jawel, wat niet serieus bedoeldquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je vind mij dus niet aardig ?
stickers!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien moeten we sterren uitdelen aan novieten die het heel goed doen.
Als je die 'G' ziet weet je toch meteen dat het over de Rijksuniversiteit Groningen gaat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, radbout universiteit en Rijksuniversiteit... gaat altijd fout hiero
Ah toch. Maar ik was wel quasi-serieus. Veel van dit soort gesprekken voeren we telkens weer. Ik was niet van plan om extra treinen in te zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uitgerekend jij snapt 'm niet?
70 jaar terug en zulks
Dat hele digitale tijdperk is zo onpersoonlijk, ik vind dat echte prestaties zoals die van N0rah stickers verdienen. Gewoon op 300grams papier, in een mooie gebroken witte enveloppe met krulhandschrift geschreven, en met vulpen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik dacht eerst stempeltjes maar dat gaat digitaal zo lastig. Vandaar sterretjes.
ik zit weer veel te veel met de ufo te spelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je die 'G' ziet weet je toch meteen dat het over de Rijksuniversiteit Groningen gaat?
Je moet ergens over praten right? Ik bedoel we gaan toch niet ineens serieus over het recht praten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah toch. Maar ik was wel quasi-serieus. Veel van dit soort gesprekken voeren we telkens weer. Ik was niet van plan om extra treinen in te zetten.
Hartstikke a-technisch inderdaad; dat heb je goed ingeschat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jawel, wat niet serieus bedoeld
Weet in elk geval dat je a-technisch bent of dagen in de starbuck slijt met blokjesblouse
ook dit is niet serieus
De eendenkooien zijn al een tijdje niet langsgeweest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet ergens over praten right? Ik bedoel we gaan toch niet ineens serieus over het recht praten?
starbucksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jawel, wat niet serieus bedoeld
Weet in elk geval dat je a-technisch bent of dagen in de starbuck slijt met blokjesblouse
ook dit is niet serieus
Huh dat is toch recht?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De eendenkooien zijn al een tijdje niet langsgeweest.
Als die dag komt, haak ik af.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet ergens over praten right? Ik bedoel we gaan toch niet ineens serieus over het recht praten?
ja stomme rekenopleidingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als die dag komt, haak ik af.
Kom maar kom maar kom maarrrrrrrr
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:48 schreef Yreal het volgende:
/fuck studeren ik ga weer een rondje vliegen met de ufo. Ik moet camera's op dit ding monteren zodat ik mijn buurmeisje kan bespieden
Hopelijk heeft je vriendin geen FOK!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:48 schreef Yreal het volgende:
/fuck studeren ik ga weer een rondje vliegen met de ufo. Ik moet camera's op dit ding monteren zodat ik mijn buurmeisje kan bespieden
Die ligt toch allang op bed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:48 schreef Yreal het volgende:
quote:
Deze gedachten kwamen inderdaad allebei in mij op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk heeft je vriendin geen FOK!
niet je buurmeisje willen bespiedenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk heeft je vriendin geen FOK!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:48 schreef Yreal het volgende:
Dat bedoel ik.. mensen met een hart voor techniek, die kiezen voor microsoft natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hartstikke a-technisch inderdaad; dat heb je goed ingeschat.
ja en mijn enige leuke is recentelijk verhuistquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn oudste buurmeisje is 6 peddotje
De koffie is opzich wel te drinken hoor. En ik bedoel geen frappucino met 10kg suiker maar een lekkere dubbele espresso.quote:
Toegegeven, zag er wel grappig uitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
had je nou die foto van dat ding gezien ?
Ik ben er nog nooit geweest maar er hangt echt zo'n nare hipstersfeer om het hele Starbucksgebeuren heen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De koffie is opzich wel te drinken hoor. En ik bedoel geen frappucino met 10kg suiker maar een lekkere dubbele espresso.
ook rondjes vliegen om de kat is prachtigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toegegeven, zag er wel grappig uit
Zonder twijfel. Ik was ook een beetje out of my league door die technische discussie met je aan te gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. mensen met een hart voor techniek, die kiezen voor microsoft natuurlijk.
Daarom koffie meenemenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest maar er hangt echt zo'n nare hipstersfeer om het hele Starbucksgebeuren heen.
hehe, ik ben niet gemeen tegen apple gebruikers of mensen die niets met ms hebben hoor. Alleen toen mijn vader zei dat hij twijfelde tussen een surface en een ipad heb ik duidelijk gemaakt dat ik hem nooit zou vergeven als hij apple ging steunenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zonder twijfel. Ik was ook een beetje out of my league door die technische discussie met je aan te gaan.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wees blij dat je internet hebt in dat gehucht.![]()
56 kb modem zeker?
Niet dat ik het doe, maar ik vind het wel wat hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja... zo'n thermoskan meenemen is ook weer wat...
Kijk uit, straks gaat het weer 4 topics over horloges en suits for men of hoe die schroothoop ook heet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef SaulGoodman het volgende:
Zo ik heb mijn 'horloge' definitief in de ban gedaan. Wat een afschuwelijk ding. Nou maar eens rondkijken voor het echte werk.
Jup, de 8s is niet echt een toptoestel maar voldoet prima hoor!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef Yreal het volgende:
oooh... tmobile heeft een zakelijke abbo
1 jaar, gratis htc windows 8s, 200 minuten onbeperkt internet voor 35 per maand. Dat is best een sjieke deal
ik heb een thermosmok met I (L) law erop (alleen is het hartje het teken van de radboud universiteitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja... zo'n thermoskan meenemen is ook weer wat...
Thermos kan met groene thee in de autoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Niet dat ik het doe, maar ik vind het wel wat hebben.
Daar heb ik geen problemen mee hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Kijk uit, straks gaat het weer 4 topics over horloges en suits for men of hoe die schroothoop ook heet.
Schroothoop?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Kijk uit, straks gaat het weer 4 topics over horloges en suits for men of hoe die schroothoop ook heet.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee hoor.
Pas maar op anders gaat het weer vier topics over HBO series en dergelijke.quote:
Ben zelf ook zeer benieuwd hoe de Lumia met windows 8 is. Nu aan de Iphone 4 en kan niet zo goed tegen veranderingen, maar wil het toch ook wel weer proberen. Wat een dilemma.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup, de 8s is niet echt een toptoestel maar voldoet prima hoor!
Ga zelf voor Lumia920 met 4GB internet, 90 min bellen, onbeperkt sms, onbeperkt bellen met vodafone abbonees en dat voor maar liefs 38 euro per maand.
u mad bro?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Pas maar op anders gaat het weer vier topics over HBO series en dergelijke.
Ik wacht nog steeds op mijn Lumia 920, slechte leveringen maar wachten waard natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ben zelf ook zeer benieuwd hoe de Lumia met windows 8 is. Nu aan de Iphone 4 en kan niet zo goed tegen veranderingen, maar wil het toch ook wel weer proberen. Wat een dilemma.
Just pick one.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Paxcon het volgende:
Niets zo saai als series die je niet kent, pakken waar je niks mee hebt en dito horloges.
Kan je me wat vertellen over de gebruiksvriendelijkheid van windows 8 t.o.v. ios.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn Lumia 920, slechte leveringen maar wachten waard natuurlijk.
Het OS laat apps onderling communiceren. Zo kun je vanuit je album fotos via whatsapp delen als waarin je bij iOS eerst via whatsapp die foto weer meot opzoeken. Verder gedraagt wp8 zich als massa opslag verbonden met de computer en heb je dus niet vandoen met programma's zoals iTunes. Skydrive enzo zijn crossplatform en facebook, twitter en linkedin zijn diep geintegreerd in het OS, wat erg fijn werkt. Verder zien de apps er mooi uit en strak uit door het desginlanguage van WP + dat het erg snel is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:15 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Kan je me wat vertellen over de gebruiksvriendelijkheid van windows 8 t.o.v. ios.
Wat een service:quote:
Nestor?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Wat een service:
Standaardantwoorden eerste kans tentamen januari 2013 (bestuursrecht 2)
Luiheid.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat niet bij elk vak
Waarom wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Rare (verwarrende) vraagstelling tot nu toe vind ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Of gewoon even lekker stiltequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Begin een ander onderwerp
Je moet èrgens small talk over kunnen voeren.
Omdat dat erg handig is.quote:
Feel my painquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Rare (verwarrende) vraagstelling tot nu toe vind ik.
Ah.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Omdat dat erg handig is.
[..]
Feel my pain
Hello darkness my old friend.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is ook fijn soms inderdaad! Goed punt.
Ben niet echt fan sorryquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hello darkness my old friend.
Simon and Garfunkel!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hello darkness my old friend.
dit.quote:
Deze keer zal ik er niet zijn, moet extra vroeg de bus hebben door de betonblokken die naar beneden zijn komen zetten op de metrohalte voor de EURquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De nachtploeg is vroeg vandaag.
hehehe, nog mensen dood of niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Deze keer zal ik er niet zijn, moet extra vroeg de bus hebben door de betonblokken die naar beneden zijn komen zetten op de metrohalte voor de EUR.
Ja best kut is dat, ik was gisteren onderweg naar Kralingse Zoom, stopt hij opeens bij Blaak en wordt er omgeroepen dat hij niet verder gaatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Deze keer zal ik er niet zijn, moet extra vroeg de bus hebben door de betonblokken die naar beneden zijn komen zetten op de metrohalte voor de EUR.
Er gaat toch nog wel een metro door naar voorschoterlaan of niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja best kut is dat, ik was gisteren onderweg naar Kralingse Zoom, stopt hij opeens bij Blaak en wordt er omgeroepen dat hij niet verder gaat.
Gelukkig niet, liep 20 min voor het gebeurde zelf nog door het station.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hehehe, nog mensen dood of niet?
Gisteren niet, zal toen wel geweest zijn omdat er meer op het spoor voor hem vast stonden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er gaat toch nog wel een metro door naar voorschoterlaan of niet?
Bijna beetje sensatie gehad.. jammer manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gelukkig niet, liep 20 min voor het gebeurde zelf nog door het station.
TVgids.nl of die serie?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik kijk net op tvgids.nl en zie dat er op BBC1 een nieuw seizoen Death in Paradise is begonnenIk dacht dat ze na seizoen 1 niet meer verder gingen.
Wat een topontdekking
Dat er een tweede seizoen aan de gang isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
TVgids.nl of die serie?
TVgids.nl app is erg fijn trouwens.
Windows 8 app?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat er een tweede seizoen aan de gang is
Navigeren door die app vind ik niet echt makkelijk
Sterktequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:00 schreef Boterbartje het volgende:
ik moet morgen ook vroeg op, 11 uur in Roffa zijn en dat duurt 2,5 uur om daar te komen.
hahaha ov planner plant mij met de fyraquote:
Ik ook niet. Ik ben als ik op zo'n tijdstip op moet echt meer zombie dan mens. Loop tegen voorwerpen op, doe compleet onlogische dingen, heb een dikke tien minuten nodig om mijn tas in te pakken, krijg geen hap door m'n keel, dat soort zaken. In de trein tegen een uur of acht kom ik iets bij met fijne muziek op, dan ontbijt ik met broodjes en energydrank en daarna ben ik weer een beetje functioneelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:05 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een tijden zeg. Ik ben geen mens in de ochtend.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben als ik op zo'n tijdstip op moet echt meer zombie dan mens. Loop tegen voorwerpen op, doe compleet onlogische dingen, heb een dikke tien minuten nodig om mijn tas in te pakken, krijg geen hap door m'n keel, dat soort zaken. In de trein tegen een uur of acht kom ik iets bij met fijne muziek op, dan ontbijt ik met broodjes en energydrank en daarna ben ik weer een beetje functioneel![]()
Herkenbaar.. ik kan wel eten 's morgens maar ik sta met m'n ogen dicht onder de douche, knal tegen deuren aan en dat soort dingen. Fiets ook vaak met 1 oog half open dan. Op het werk even flink koffie naar binnen en dan gas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben als ik op zo'n tijdstip op moet echt meer zombie dan mens. Loop tegen voorwerpen op, doe compleet onlogische dingen, heb een dikke tien minuten nodig om mijn tas in te pakken, krijg geen hap door m'n keel, dat soort zaken. In de trein tegen een uur of acht kom ik iets bij met fijne muziek op, dan ontbijt ik met broodjes en energydrank en daarna ben ik weer een beetje functioneel![]()
Geen zin in koffie meestal. Soms ook wel. En waarom dat voor paupers is mis ik een beetjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Herkenbaar
behalve dan ontbijten met energydrank want dat is voor paupers
Ditquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Herkenbaar
behalve dan ontbijten met energydrank want dat is voor paupers
Ik ook, alleen binnenkort beginnen de colleges weer dus zal ik er ook aan moeten gelovenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik kom vaak rond de middag pas mijn bed uit.
Dat zou ik ook graag zeven dagen per week doen, maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwarenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik ook niet. In de ochtend moet je niet te veel tegen mij zeggen, aangezien ik heel langzaam op gang moet komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:05 schreef SaulGoodman het volgende:
Wat een tijden zeg. Ik ben geen mens in de ochtend.
Reden waarom ik vandaag m'n middagdutje heb overgeslagen aangezien ik om 14:30 wakker wasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef SaulGoodman het volgende:
Dat is een ramp.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef Ties02 het volgende:
Daarom zijn die 9.00u tentamens ook zo fijn
Nieuwe pic yeah, waarom zijn uien zo klein.quote:
Na een paar min gaat het inderdaad wel. Heb eens gelezen dat dat ook met de jaren komt (no pun intended). Als puber/jong volwassene heb je een ander ritme en slaap je meer. Ik was vroeger ook een ramp in de ochtend, waar dat nu de eerste paar min nog zo is.quote:
Ja, fucking picresize werkt ook niet mee, helemaal uitgerekt enzo..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nieuwe pic yeah, waarom zijn uien zo klein.
over uien gesproken, laatst zo'n stomme vraag over uien in tentamen dat ik moest proesten
Je vorig pic was leukerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, fucking picresize werkt ook niet mee, helemaal uitgerekt enzo..![]()
Oh, wat voor vraag dan?
Waarom wordt organisatiecultuur vergeleken met een ui?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, fucking picresize werkt ook niet mee, helemaal uitgerekt enzo..![]()
Oh, wat voor vraag dan?
Eens,quote:
haha held.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat meisjes op internet niet bestonden, my whole life is a lie
Je dacht dat meisjes op internet niet bestonden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat meisjes op internet niet bestonden, my whole life is a lie
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom wordt organisatiecultuur vergeleken met een ui?
a) omdat in sommige culturen veel uien gegeten worden
b) omdat cultuur uit lagen bestaat net als een ui
c) omdat uien kunnen verrotten zoals cultuur
d) omdat er veel verschillende culturen zijn net als veel verschillende uien
Interessant. Niet herkenbaar, wel interessant.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Na een paar min gaat het inderdaad wel. Heb eens gelezen dat dat ook met de jaren komt (no pun intended). Als puber/jong volwassene heb je een ander ritme en slaap je meer. Ik was vroeger ook een ramp in de ochtend, waar dat nu de eerste paar min nog zo is.
Nee, deze is leuker als je 'm in het geheel zit. FokUI fokt 'm gewoon op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens,
al was je vorige pic leuker
Hey, ik zie een label. Ben jij psycholoog?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
haha held.
soms denk ik aan dat beeld dat fokkers allemaal rukkertjes zijn. en dan zie ik mezelf en denk ik; neh er zijn er vast meer die zo cool zijnno jokes, fok is gewoon gezellig
tuurlijk zitten er wat van die zolderautisten tussen maar over algemeen
ik moest lachen bij rotte uienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom wordt organisatiecultuur vergeleken met een ui?
a) omdat in sommige culturen veel uien gegeten worden
b) omdat cultuur uit lagen bestaat net als een ui
c) omdat uien kunnen verrotten zoals cultuur
d) omdat er veel verschillende culturen zijn net als veel verschillende uien
Misschien is dit haar ware aardquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
nu lijk je een agressieve straatbitch uit de ghetto, de vorige was vet lief
Deze beter?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
nu lijk je een agressieve straatbitch uit de ghetto, de vorige was vet lief
Yreal de casanova van dit topicquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Agressieve straatbitch uit de ghetto. Originele pickup line wel.
b?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef N0rah het volgende:
[..]
Je dacht dat meisjes op internet niet bestonden?
[..]En jouw antwoord was natuurlijk a?
Dat kan eindigen met een hoek, of dat je nooit meer aangekeken wordt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Agressieve straatbitch uit de ghetto. Originele pickup line wel.
oh god, dit was opzich te verwachtenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hey, ik zie een label. Ben jij psycholoog?
nou heeft norah mij al bestempeld als internet creep...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Doet me denken aan een vroegere vriend in een volle bus. Hey Daniel, ik ben vrijgezel en jij lust'em wel.
daar moest ik ook proestenquote:
neem een pilletje. Derhalve moet jij nog steeds eens uitleggen wat nou het verschil is tussen de htc 8x en 8s.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh god, dit was opzich te verwachten
nee, ik neem aan dat er veel kneusjes (geen label want is kneusje een diagnose? nop mening) zitten hier omdat ik dat beeld heb (mijn paradigma)
Maar wat blijkt dus, dat het niet zo is! uit eigen ervaring.
IK PLAK GEEN LABELS IK HAAT PSYCHOLOGIE WAT IS DIT VOOR ANTIPSYCHOLOGIE WIL JE DAT IK GA HUILEN
Je verwacht het niet, met je UFO.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
nou heeft norah mij al bestempeld als internet creep...
Yreal, derhalve is zoiets als daarom/vandaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
neem een pilletje. Derhalve moet jij nog steeds eens uitleggen wat nou het verschil is tussen de htc 8x en 8s.
IN DM !!!
dat was een grapjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je verwacht het niet, met je UFO.
Heb je er zelf naar gemaakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
nou heeft norah mij al bestempeld als internet creep...
Spannend.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat was een grapjelike i said, mijn huidige "buurmeisjes" zijn 75 en 39
ik heb geen idee waarom ik daar in vredesnaam derhalve typte. Spelling is dramatisch, maar dat soort dingen doe ik nooit foutquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yreal, derhalve is zoiets als daarom/vandaar.
Een lesbische verhouding met een veel oudere vrouw. Benieuwd hoe die ouders reageerden toen ze als 18-jarige met een vriendin van 54 thuiskwam.quote:
Godverquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een lesbische verhouding met een veel oudere vrouw. Benieuwd hoe die ouders reageerden toen ze als 18-jarige met een vriendin van 54 thuiskwam.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een lesbische verhouding met een veel oudere vrouw. Benieuwd hoe die ouders reageerden toen ze als 18-jarige met een vriendin van 54 thuiskwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |