SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 22-01-2013 17:32:23 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Als je zeker weet dat het uit de longen komt heeft dat weinig zin.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je dan wel compressies doet, toch?
Leuk dat je ook komtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ben wel weiko fan, dat andere merk ken ik niet geloof ik.
Jawel, want je kan dat toch aflezen van de situatie? Heeft iemand een doordringend voorwerp in zijn borst, komt het most likely uit de longen. Heeft iemand een bal tegen zijn harses gehad, en daarna hartstilstand, dan ws tong.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet, waar het vandaan komt? Of ten minste, ik zou dat niet uit gaan zoeken. Maar dat klinkt als een goed plan, schoonmaken met een zakdoekje.
Punt, maar doe je niks gaat hij soberso doodquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joah, beter iets dan niets. Maar als er gebroken ribben zijn dan kan het ook net het laatste tikje tot aan de hemelpoort zijn natuurlijk.
Wel een interessante discussie, heb ik me nog nooit echt in verdiept eigk.
Ik ging er even vanuit dat ik gewoon iemand 'vond' dus niet wetende wat er gebeurt isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel, want je kan dat toch aflezen van de situatie? Heeft iemand een doordringend voorwerp in zijn borst, komt het most likely uit de longen. Heeft iemand een bal tegen zijn harses gehad, en daarna hartstilstand, dan ws tong.
Dan vraag je omstanders en als die er niet zijn, ja, dan moet je een afweging maken. Ik vraag me af of het bij bloed uit de longen kwaad kan om toch te beademen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ging er even vanuit dat ik gewoon iemand 'vond' dus niet wetende wat er gebeurt is
Als er bloed uit de longen komt en je gaat beademen, adem je het zo de longen weer in dus dat schiet niet op. Maar misschien wel compressies dan. Maar bij een longbloeding is het toch al verloren zaak en gaat de patient heel snel dood.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan vraag je omstanders en als die er niet zijn, ja, dan moet je een afweging maken. Ik vraag me af of het bij bloed uit de longen kwaad kan om toch te beademen.
Ga ik vragen.
En als het allebei is? Iemand een bal tegen z'n harses en daardoor valt ie in een mes...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel, want je kan dat toch aflezen van de situatie? Heeft iemand een doordringend voorwerp in zijn borst, komt het most likely uit de longen. Heeft iemand een bal tegen zijn harses gehad, en daarna hartstilstand, dan ws tong.
Dan doe je de mes ondersteunend afbinden en bel je 112, blijf je de vitale fucnties controleren en hou je shock in de gaten. Denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als het allebei is? Iemand een bal tegen z'n harses en daardoor valt ie in een mes...
WAT DAN?
En als ie in shock is waar merk je dat aan en wat doe je er aan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan doe je de mes ondersteunend afbinden en bel je 112, blijf je de vitale fucnties controleren en hou je shock in de gaten. Denk ik.
Ff kijken
Gazallag hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]Goede post dit.
En Rob komt ook ?![]()
Top meet , nu al.
Ik denk eerder Qwea en Catquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:07 schreef Greys het volgende:
En mocht er eentje tegen de grond gaan kunnen Qwea en Nip ons redden zie ik al.
Altijd handig
Staat ie goed?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit, mijn jurkje is binnen![]()
Weet ik nog niet, heb hem nog niet uitgepaktquote:
Spannendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, heb hem nog niet uitgepaktWacht even tot D. thuis is. Maar ben zo bang voor de teleurstelling
Shock kun je niet opheffen. Dus je blijft de vitale functies = abc controleren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
En als ie in shock is waar merk je dat aan en wat doe je er aan?
Nee. Wel mond op kut. Of piemel. Is iets beter nog.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En mag je mond-op-mond doen na een orgasme?
relevant!
Hopen op een overvaller zodat ik er minstens 6km achteraan kan rennen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]Goede post dit.
En Rob komt ook ?![]()
Top meet , nu al.
PIEMEL IN KUTquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Wel mond op kut. Of piemel. Is iets beter nog.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hopen op een overvaller zodat ik er minstens 6km achteraan kan rennen.
De mosterd-na-de-maaltijd approachquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Wel mond op kut. Of piemel. Is iets beter nog.
Heej!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:07 schreef Greys het volgende:
En mocht er eentje tegen de grond gaan kunnen Qwea en Nip ons redden zie ik al.
Altijd handig
oeh, Q en ik samen aan de kiss of life?.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk eerder Qwea en Caten dan mogen ze mijn kiss of life gebruiken
Maar wat maakt het uit, mijn jurkje is binnen![]()
Die met die dubbelganger/naamgenoot?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:18 schreef Monopoly het volgende:
Die beruchte kale jongeman ook even op de hoogte gesteld dat zijn aanwezigheid op prijs wordt gesteld.
Kleine Vuistdikke Kloppende Monopoly?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:18 schreef Monopoly het volgende:
Die beruchte kale jongeman ook even op de hoogte gesteld dat zijn aanwezigheid op prijs wordt gesteld.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kleine Vuistdikke Kloppende Monopoly?
Dubbelganger?quote:
Danny?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:18 schreef Monopoly het volgende:
Je hebt een legendarische meet gemist denk ik..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]Blauwaderige yoghurtpomp
[..]
Dubbelganger?
En zuster, wat moet u doen als er geen steriele gazen aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:08 schreef Qwea het volgende:
borstletsel :
Knellende kleding losmaken
GEEN VOORWERPEN VERWIJDEREN DIE UIT DE BORST STEKEN
Slachtoffer in half zittende houding brengen en hem ondersteunen
Steriel compres op de wond leggen en aan 3 zijdes afdekken met plastic eroverheen (indien geen mes erin)
Slachtoffer op de gewonde zijde in stabiele zijligging, ABC controleren en blijven controleren
112 bellen
mij ken je verder ook niet en toch ga je een biertje met me drinken. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]Daar zou ik best een biertje mee willen drinken, maar ik ken hem verder niet
O NOES!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zuster, wat moet u doen als er geen steriele gazen aanwezig zijn?
Nou?
Nou?
Dat is zoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
mij ken je verder ook niet en toch ga je een biertje met me drinken. Ik zie het probleem niet.
Als jij hem gevraagd hebt... Vast!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is zoNou, hopelijk dat hij komt
Yum! En wat doe je in de thuiszorg als je een ouwetje treft die zo'n beetje d'r halve beenhuid opgestroopt heeft en lekker bloed?quote:
quote:
Badkuip vol soda poeder en die ouwe daar in leggen. Rustig koppie thee drinken en wachten op de ambulance broedersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yum! En wat doe je in de thuiszorg als je een ouwetje treft die zo'n beetje d'r halve beenhuid opgestroopt heeft en lekker bloed?![]()
En er is geen verbandmateriaal in huis
Even een reminderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]Blauwaderige yoghurtpomp
[..]
Dubbelganger?
Afbinden met oude lakens.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yum! En wat doe je in de thuiszorg als je een ouwetje treft die zo'n beetje d'r halve beenhuid opgestroopt heeft en lekker bloed?![]()
Natuurlijk, ik ben een man van mijn woordquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even een reminder
Bierlaars met cider.
Echte, geen heinekennamaaktroep
die weet ik!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan echte cider vraagik me afquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben een man van mijn woord
Ik heb contacten in Rotterdam.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan echte cider vraagik me af
Die Jilz rommel drink ik niet hoor.
Jizz ook niet
Optie 2quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Badkuip vol soda poeder en die ouwe daar in leggen. Rustig koppie thee drinken en wachten op de ambulance broeders
Heb ik nog een tip voor je, eerst die huid weer terugleggen hè, als er geen gazen zijn is er vast inco materiaal, kun je prachtig absorberend verband van knippenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
die weet ik!![]()
Dan douw je er een schone theedoek op ga je alle kastjes door tot je over de datum gazen vindt in gesloten verpakking. [/ervaring]![]()
En natuuuuuurlijk doe je eerst je handschoenen aan die je standaard in je zak hebt zitten
Heeft Henk eigenlijk goede cider?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan echte cider vraagik me af
Die Jilz rommel drink ik niet hoor.
Jizz ook niet
Geen. Maaaaaaaaar Henk heeft frambozenbier, lekker!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft Henk eigenlijk goede cider?![]()
Anders red ik het ook prima op roseetjes, daar niet van.
Wat een bazenmeet was dat he!quote:
Deze en de mix meet, puike meets!quote:
Aaaaw damn! Natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb ik nog een tip voor je, eerst die huid weer terugleggen hè, als er geen gazen zijn is er vast inco materiaal, kun je prachtig absorberend verband van knippen
Oooooooooh, ik hou zo van de thuiszorg
goeden tip!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen. Maaaaaaaaar Henk heeft frambozenbier, lekker!
*kuch*ManVanDrank*kuch*quote:
quote:
En de L&S meets. Die weer eens niet is doorgegaan dit jaarquote:
op maat geknipt incootje nodig?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:31 schreef sp3c het volgende:
ow man, die vieze praatjes van jullie hebben wel effect hoor
Oeh! Lindemans?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo ben jij toch ook aan je prothese gekomen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie yvonne ook echt van adres naar adres gaan met een enorme koffer vol met atributen van medische hulpmiddelen
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aaaaw damn! Natuurlijk!![]()
![]()
Heerlijk toch, zulke improvisaties?![]()
Uiteraard eerst huid terugleggen. En als je dan een paar dagen later weer komt en het flapje heeft niet gepakt dan mag je het afknippen.
ga door!quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja![]()
En dat jij al weeeeeeken voor de huisarts het ziet aan de kleur van een teen kan zien dat ie eraf gaat/moet
Thuiszorg
Wattenstijfjequote:
Gekocht van een riekende zwerver ja. Zoals wel vaker koop ik nog wel eens atributen van daklozen als ik een avond in het glaasje heb gekeken. Een bonte verzameling spullen waar ik regelmatig nog wel wat aan heb ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zo ben jij toch ook aan je prothese gekomen?
Ik zal zaterdag je lekkende stoma wel even verschonenquote:
Zullen we een 2 in 1 actie doen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag je lekkende stoma wel even verschonen
Jaaa, nog bedankt voor dat "Doodlopende weg" verkeersbord, die hangt nu op m'n toiletdeurquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gekocht van een riekende zwerver ja. Zoals wel vaker koop ik nog wel eens atributen van daklozen als ik een avond in het glaasje heb gekeken. Een bonte verzameling spullen waar ik regelmatig nog wel wat aan heb ja.
Zomg ja?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij komen wel zusteren zaterdagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we een 2 in 1 actie doen?
Gratis catheter erbij
Ja! lekker joh!quote:
Zelfs ik heb ooit Jillz gedronken. Maar dat kwam omdat een serveerster mij er in had geluisd en het had aangeprezen als een nieuwe, hippe cider.quote:
Ohquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zelfs ik heb ooit Jillz gedronken. Maar dat kwam omdat een serveerster mij er in had geluisd en het had aangeprezen als een nieuwe, hippe cider.
Ik ga even tegen Henk gillen op facebook dat ie genoeg moet inslaan!quote:
Woohooquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga even tegen Henk gillen op facebook dat ie genoeg moet inslaan!
jij moet weer te ver gaan natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag je lekkende stoma wel even verschonen
Voor the people not in the know:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:50 schreef Muis006 het volgende:
Percy staat op mijn schoot tussen mijn lichaam en de laptop in.
Eerder andersomquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor the people not in the know:
Percy is haar huisslaaf.
Stabiliseren en niks aan doen tot de ambulance er is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:54 schreef Ole het volgende:
En wat doen de zusters met een gebroken pootje?
Stabiliseren en niks aan doen tot de ambulance er is.quote:
Ik sla altijd een arm om iemand heen en sus tot er geen traan meer vloeitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stabiliseren en niks aan doen tot de ambulance er is.
Aan Erik overdragen.quote:
Wa moek damee?quote:
En als er wat anders vloeit?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik sla altijd een arm om iemand heen en sus tot er geen traan meer vloeit.
Een mes insteken en lekker ronddraaienquote:
Geen idee. Maar ik kon er ook niks mee en je lijkt een leuke methode te hebben om met gebroken harten om te gaan.quote:
En dan het mes niet verwijderen en een inco erop!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een mes insteken en lekker ronddraaien
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een mes insteken en lekker ronddraaien
over topic killer gesprokenquote:
stemmen waar wie en hoequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb op je gestemd hoor Yvonne!
Hier Ynske!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:46 schreef yvonne het volgende:
http://www.geschiedenison(...)erstewereldoorlog.nl Nu we hier toch zo gezellig zitten en ik zelf stemmen moet ronselen, stem hier ff op? Is mine
Yns, mag ik met jou en Cat meerijdenquote:
Durf je niet meer met ons ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yns, mag ik met jou en Cat meerijden?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yns, mag ik met jou en Cat meerijden?
my inner geek likesquote:
quote:
Dus erik, wil jij please een adres naar mij pmmen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik weet zijn huis te wonen! Al is adres richting chauffeur voor de zekere geit altijd handig.
Jullie komen uit een hele andere richting johquote:
Was jij niet diegene die knappe mannen stalkt in de omgeving van Eindhoven ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dus erik, wil jij please een adres naar mij pmmen?
Vrees niet, ik doe heul geen zaken met vrouwen in het algemeenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die knappe mannen stalkt in de omgeving van Eindhoven ?Pas op Erik, doe geen zaken met deze dame.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrees niet, ik doe heul geen zaken met vrouwen in het algemeen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die knappe mannen stalkt in de omgeving van Eindhoven ?Pas op Erik, doe geen zaken met deze dame.
Volgens mij waren de Homo's de vorige meet meer vertegenwoordigd, of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
TMM telt wel voor een stuk of drie jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Volgens mij waren de Homo's de vorige meet meer vertegenwoordigd, of ligt dat aan mij?
Buiten de traditie met mij danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het erg tegenvallen altijd op deze meetsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Volgens mij waren de Homo's de vorige meet meer vertegenwoordigd, of ligt dat aan mij?
Toch zou jij eens erover moeten denken meer zaken te doen met vrouwen. Je bent er goed in.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het erg tegenvallen altijd op deze meets. Het zijn meer tussen de (riskant) 20 en 35
. Tenminste, voor zover ik kon zien was er nooit iemand ouder dan 35.
Openlijke flirts hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch zou jij eens erover moeten denken meer zaken te doen met vrouwen. Je bent er goed in.
Nou... vertel danquote:
Irl ben ik degene die stil in het hoekje zit en geen oogcontact durft te maken.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil Cat een knuffel geven zaterdag
This brings back so many memoriesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Shock kun je niet opheffen. Dus je blijft de vitale functies = abc controleren.
Shock = Grauw zien, zweten, onrustig, dorst hebben, bleke nagelbedden, slap/krachtloos.
ABC controleren, luchtweg vrij maken/ houden, slachtoffer beschermen tegen afkoelen. Slachtoffer niet laten praten, jij wel praten, gerust stellen, in een reddingsdeken of fleece deken wikkelen, ook hoofd, 112 bellen, NIET actief opwarmen, eventuele uitwendige bloeding stoppen, niet laten drinken, en indien slachtoffer niet ademt reanimatie;
dat wil ik toch heul niet wetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil Cat een knuffel geven zaterdag
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke knappe mannen heb ik daar dan moeten stalken?
Oh er komen genoeg knappe mannen: LompeHork, Bart, Robdriessen (als ik gay was zou ik hem doen tegelijk met Erik) en Erik jaquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh er komen genoeg knappe mannen: LompeHork, Bart, Robdriessen (als ik gay was zou ik hem doen tegelijk met Erik) en Erik ja
quote:
Erik isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh er komen genoeg knappe mannen: LompeHork, Bart, Robdriessen (als ik gay was zou ik hem doen tegelijk met Erik) en Erik ja
dan heb je meneer muis nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga dus allemaal knappe mannen zien zaterdagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
dan heb je meneer muis nog niet gezienEn Roger
En ik vergeet er vast nog een paar.
Dat!quote:
of hetero vrouw. Je mag kiezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga dus allemaal knappe mannen zien zaterdag
Proberen jullie mij homo te maken ofzo
Misschien kan ik beter een CD'tje branden en dan hopen dat het geen faal-CD wordtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat!![]()
Erikkkkk! Neem je weer je goede ESF muziek mee voor onderweg?![]()
Moet je even aan Ynske vragen welk gaatje ze heeft.
plan!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien kan ik beter een CD'tje branden en dan hopen dat het geen faal-CD wordt.
kort lijstjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef Monopoly het volgende:
Knappe hetero vrouwen dan ?
Greys, yvonne
Dat laatste snap ik nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
plan!
Zal ik mijn Les Mis cd's meenemen als backup?
Of -ik doe eens gek- zullen we Ynske vragen wat haar voorkeur heeft?
Misschien wil zij geen ESF of les mis horen.quote:
de live versie geeft de realiteit een stuk beter weer.quote:
Wiens auto is het?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien wil zij geen ESF of les mis horen.
Die van Ynske.quote:
Ik hoorde dat yvonne shots tequila gaat uitdelen, dus de realiteit zal vervormd worden. Dan heb ik weer de volgende ochtend mijn telefoon nodig om uit te puzzelen wat er de avond is gebeurd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
de live versie geeft de realiteit een stuk beter weer.
Blijf slapen! Dan heb je een stuk of wat brakke mensen om je te helpenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoorde dat yvonne shots tequila gaat uitdelen, dus de realiteit zal vervormd worden. Dan heb ik weer de volgende ochtend mijn telefoon nodig om uit te puzzelen wat er de avond is gebeurd.
Ja dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja die optie heb ik nog wel ergens in gedachte.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blijf slapen! Dan heb je een stuk of wat brakke mensen om je te helpen![]()
En er zijn altijd foto's . En de foto emmer![]()
ah, snap!quote:
Neem een draagbare cd-speler mee, zo weet je zeker datje op de achterbank de macht over de muziek hebtquote:
Lennyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
dan heb je meneer muis nog niet gezienEn Roger
En ik vergeet er vast nog een paar.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat!![]()
Erikkkkk! Neem je weer je goede ESF muziek mee voor onderweg?![]()
Moet je even aan Ynske vragen welk gaatje ze heeft.
quote:
zie je! k zei t alquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef Monopoly het volgende:
Knappe hetero vrouwen dan ?
Greys, yvonne
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien kan ik beter een CD'tje branden en dan hopen dat het geen faal-CD wordt.
Les Misquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
plan!
Zal ik mijn Les Mis cd's meenemen als backup?
Of -ik doe eens gek- zullen we Ynske vragen wat haar voorkeur heeft?
Een male 3.5mm gaatje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
AUX met kabeltje van aux naar aux
of cd
of radio
K val op mannenquote:
tieten zeker he?quote:
maakt me niet uitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
de live versie geeft de realiteit een stuk beter weer.
quote:
JAquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blijf slapen! Dan heb je een stuk of wat brakke mensen om je te helpen![]()
En er zijn altijd foto's . En de foto emmer![]()
ik ook nietquote:
waarom niet, doe eens gek en blijf pittenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja die optie heb ik nog wel ergens in gedachte.
de kabel is een manneke ja, en mn radio die wil m graag erin gestoken krijgenquote:
niet als je mobiel ook wat aan t kloten bentquote:
Hoe doe je dat mobiel?quote:
Quoten, alles kopieren en weer terug naar topic. Quoten, alles kopieren en weer terug naar topic. Quoten, alles kopieren en weer terug naar topic. Quoten, alles kopieren en weer terug naar topic.quote:
volgens mij kan dat nietquote:
zo beter Peter?quote:
lang leven gewoon quoten dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Quoten, alles kopieren en weer terug naar topic. Quoten, alles kopieren en weer terug naar topic. Quoten, alles kopieren en weer terug naar topic. Quoten, alles kopieren en weer terug naar topic.
x zo vaak als je wil quoten.
Kutwerk dus
Zelfde conclusie hier.quote:
Misschien kan je a la Moses je staf erin steken zodat je er langs kan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef Peter het volgende:
Ja hoor
Ik houd niet zo van een donkerrode vloed die voorbij stroomt
Ik houd niet zo van het scheiden van een rode zeequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien kan je a la Moses je staf erin steken zodat je er langs kan?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan mijn vriendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet je zeker dat je geen latente hetero bent?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef Peter het volgende:
Ja hoor
Ik houd niet zo van een donkerrode vloed die voorbij stroomt
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat er mannen zijn die onverstoord dan toch gaan beffenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van het scheiden van een rode zee.
SLIERTJES EN BONKJES!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat er mannen zijn die onverstoord dan toch gaan beffen![]()
DON'T ASK!!!
dat vind ik nu ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:39 schreef Peter het volgende:
[..]
SLIERTJES EN BONKJES!iiiiiuuuuuuueeeeeeuuuuuuuwwwww. *rilll* Vrouwen*** *ril* brrr.
.
Als je een tampon in doet dan snap ik het nogquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat er mannen zijn die onverstoord dan toch gaan beffen![]()
DON'T ASK!!!
dan nog niet, gewoon ieuw als rood als IEUWquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je een tampon in doet dan snap ik het nogmaar anders
Als je een tampon in doet is het niet rood daarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan nog niet, gewoon ieuw als rood als IEUW
of je kruipt onder ons bedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou wel willen overnachten, maar ik woon in Den Haag, vind het dan zonde om een hotel te boeken. Kan wel tot laat blijven en gewoon de nachttrein pakken. In het weekend reis ik grati. Dan alleen nog maar even half uurtje lopen of lui en lam in de taxi
Ik ben 2 meter lang, op z'n minst in het midden liggenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
of je kruipt onder ons bed
Cahaaat!!!!
Oehquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben 2 meter lang, op z'n minst in het midden liggen
Gaan wij samen dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
of je kruipt onder ons bed
Cahaaat!!!!
Dat wordt een interessante knuffel zaterdagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben 2 meter lang, op z'n minst in het midden liggen
onze kamer ja. Over ons bed is nog niet gesproken aldaar.quote:
Dan wordt Cee jaloers denk ikquote:
Bed is al gereserveerd las ik net. Dus niet meer nodig ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
onze kamer ja. Over ons bed is nog niet gesproken aldaar.
Bedoelde u: Over ons bed aldaar is nog niet gesproken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
onze kamer ja. Over ons bed is nog niet gesproken aldaar.
Alweerquote:
Ja maar toen was ik het weer vergeten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alweer? Dat zei je vanmiddag ook al.
zo'n lange benen heb ik nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef Monopoly het volgende:
Dat gaat makkelijk passen. Ik heb even een paint gemaakt ter ondersteuning:
[ afbeelding ]
quote:
Klinkt als een feestje waar ik bij moet zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik zie nu voor me hoe Cee spiegeleieren eet in bed
En dan zie je de foto's met een bak sterke koffie en weet je het weer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Monopoly het volgende:
Donderdag een fles cider scoren voor yvonne, vrijdag feestje in Lelystad en dan zaterdag brak naar Den Haag om op de rampstadrail te stappen naar Rotterdam![]()
Gaat weer zo'n weekend worden dat ik zondag in bed lig en me afvraag waarom ik het nog doe
Vantevoren spierverslappers in nemenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb altijd twee dagen spierpijn na een meeten dan was ik nog niet eens blijven slapen.
Dus
Ja dat is een heel goed idee voor mij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vantevoren spierverslappers in nemenyvonne heeft vast wel wat bij zich in d'r medische kit die ze mee sleept voor ongevallen met messen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat is een heel goed idee voor mij.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:16 schreef Qwea het volgende:
Geslaagd! Plus dat ze zeiden dat ze erg onder de indruk waren want alles goed
Een baard?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Kwam vast door je bazenhaar
W moeten rond 0.14u uiterlijk de metro hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou wel willen overnachten, maar ik woon in Den Haag, vind het dan zonde om een hotel te boeken. Kan wel tot laat blijven en gewoon de nachttrein pakken. In het weekend reis ik grati. Dan alleen nog maar even half uurtje lopen of lui en lam in de taxi
Is er iemand sterk genoeg om mij te sjouwen ? Anders regel ik een rolstoel voor de terugweg. Wel makkelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:28 schreef Peter het volgende:
[..]
W moeten rond 0.15u uiterlijk de metro hebben.
Die rijdt minder lang door.. moeten we al een half uur eerder weg of al rond 23.30 geloof ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef Monopoly het volgende:
Ja we kunnen ook lijn 9 pakken vanaf CS. Moeten voor beide een stukje lopen naar die nieuwe halte aan de zijkant.
Dan gaan we voor 16. Die rijdt weer blijkbaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Die rijdt minder lang door.. moeten we al een half uur eerder weg of al rond 23.30 geloof ik.
Maar ridjt eerder zijn laatste rit dan nr 9quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan gaan we voor 16. Die rijdt weer blijkbaar
Ah zoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar ridjt eerder zijn laatste rit dan nr 9
Met de trein naar station moerwijk is de laatste optie zonder nachtbussen/nachttrams etc.
En die sprinter rijdt door naar Centraal, handig voor sp3kkie.
Geen idee waar sp3kkie woontquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah zo
Ja ik vind het allemaal prima. We kunnen desnoods ook met nachtnet en vanaf HS een taxi delen met z'n 3'en. Zetten we Sp3c af, en rijden we door richting Moerwijk. Kost maar 10 p.p dan
goed planquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah zo
Ja ik vind het allemaal prima. We kunnen desnoods ook met nachtnet en vanaf HS een taxi delen met z'n 3'en. Zetten we Sp3c af, en rijden we door richting Moerwijk. Kost maar 10 p.p dan
regentessekwartier (veldherenkwartier meer specifiek)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen idee waar sp3kkie woont. Maar thuis komen doen we wel
Met de fiets naar het station een optie?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
regentessekwartier (veldherenkwartier meer specifiek)
valt te lopen vanaf HS, ik prefereer de taxi maar als je naar moerwijk moet is dat een flink eind om volgens mij
Ok dank je voor het vragen! Maar dan eet ie niet mee dus? Nee he?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef Monopoly het volgende:
Steven doet zijn best te komen. Hij moet werken tot 18.00 maar dan komt hij daarna als het lukt
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef robdriessen het volgende:
Zojuist geld overgemaakt. Er is geen ontkomen meer aan. Altijd al eens toegeschreeuwd willen worden tijdens de bingo dat ik m'n muil moet houden
Hij komt helpen de drank weg te krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok dank je voor het vragen! Maar dan eet ie niet mee dus? Nee he?
Want ik moet morgenochtend (vroeg) het aantal eters doorgeven
Nu even terug lezen, want ik zag stiekem tijdens het Shabuën een hilarische paint op mijn foon langskomen
lol, ze heeft 1x gewonnen en kan er niet over ophoudenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik hou desnoods 5 bingokaarten in de gaten.![]()
Vorige week nog winnie the pooh bingo gedaan met een paar verstandelijk gehandicapten, gister nog winnie the pooh mens erger je niet gedaan met verstandelijk gehandicapten (alles gewonnen natuurlijk) en ik denk dat het wel duidelijk is dat ik in een flow zit.
Een concurrent dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij komt helpen de drank weg te krijgen
Zie het als een uitdaging ipv een vijandquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef Monopoly het volgende:
Dat gaat makkelijk passen. Ik heb even een paint gemaakt ter ondersteuning:
[ afbeelding ]
Die moet niet zeiken, die zat vanavond nog levend en wel met mij in de Shabu.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Oognip het volgende:
Oh nee! Ik lees net op FB dat Henk denkt griep te hebbenHet zou een ramp zijn
Te zweten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moet niet zeiken, die zat vanavond nog levend en wel met mij in de Shabu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |