Ik ga een ajax vlag meenemenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:18 schreef Takaiki het volgende:
- niet praten over voetbal buiten 010
- niet tegen Henk zeggen dat zijn eten uit blik, pak of vriezert komt
ESF is een veilig onderwerp
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe is de kwaliteit van de satesaus eigenlijk?
gehaktballen en limoncello voor jou dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bak maar geen spareribs voor mij, ik ga alleen zaken eten die met satesaus goed combineren!
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
nee, dat combineert misschien niet zo goed met satesaus
Ik zet jou naast mijn meneerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wordt soms wat onsamenhangend in combinatie met saus. Sorry
Ik ook. Meestal icm witte sausquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wordt soms wat onsamenhangend in combinatie met saus. Sorry
Relevante link.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe is de kwaliteit van de satesaus eigenlijk?
30 om 2. En eerst beginnen met compressies en niet beademen, want er zit nog zuurstof in de longen wat je moet gaan rond pompen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Q, zit de stof goed in je hoofd?
Hoe vaak hartmassage en hoe vaak beademen?
Yayquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
30 om 2. En eerst beginnen met compressies en niet beademen, want er zit nog zuurstof in de longen wat je moet gaan rond pompen!
Daar heb je toch zo'n 'zakje' voor? "Kiss of life" of zoiets?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
YayGeslaagd!
En als iemand heel vies in zijn mond is, wat doe je dan?
of een condoom.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo'n 'zakje' voor? "Kiss of life" of zoiets?
Heel vies in zijn mond? Kotsen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
YayGeslaagd!
Maar dat zakje heb je toch niet standaard?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo'n 'zakje' voor? "Kiss of life" of zoiets?
Ooh bij beademen! Gelaatsdoekje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
YayGeslaagd!
die is er idd niet standaard.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dat zakje heb je toch niet standaard?Ik heb zo'n zakje gekocht en aan mijn sleutelbos gedaan, altijd handig. Maar het zakje gaat heel snel kapot
Stabiele zijligging heeft toch weinig zin als je moet reanimerenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel vies in zijn mond? Kotsen?
Stabiele zijligging!
Weet ik eigenlijk ook niet hoe dat zit. Maar common sense zegt : Alleen borstcompressies.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Stabiele zijligging heeft toch weinig zin als je moet reanimeren
Ik bedoel gewoon als ie schuimbekt of bloed uit zijn mond komt of zo
Ik weet trouwens niet wat je moet doen als er bloed uit de mond komt, als je dan gaat reanimeren en mond op mond dan heb je alleen maar kans dat je het bloed in de longen blaast toch?
ligt eraan waar het bloed vandaan komt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Stabiele zijligging heeft toch weinig zin als je moet reanimeren
Ik bedoel gewoon als ie schuimbekt of bloed uit zijn mond komt of zo
Ik weet trouwens niet wat je moet doen als er bloed uit de mond komt, als je dan gaat reanimeren en mond op mond dan heb je alleen maar kans dat je het bloed in de longen blaast toch?
Maar ik neem aan dat je dan wel compressies doet, toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ligt eraan waar het bloed vandaan komt.
Als het uit de longen komt heeft beademen sowieso al weinig zin denk ik.
Heeft iemand op zijn tong gebeten dan zou ik de mond met een zakdoekje schoonmaken, indien beschikbaar zakje erop en blazen maar.
Dat weet je toch niet, waar het vandaan komt? Of ten minste, ik zou dat niet uit gaan zoeken. Maar dat klinkt als een goed plan, schoonmaken met een zakdoekje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ligt eraan waar het bloed vandaan komt.
Als het uit de longen komt heeft beademen sowieso al weinig zin denk ik.
Heeft iemand op zijn tong gebeten dan zou ik de mond met een zakdoekje schoonmaken, indien beschikbaar zakje erop en blazen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |