abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124600564
Ik ben hier dus ook mee begonnen en heb nu een lijn die ijzererts vervoert en eentje die kolen vervoert:



Ik haal telkens alle beschikbaar kolen en ijzererts op bij het station. Toch staat er niet dat ik 100% heb getransporteerd, maar veel minder, waardoor de productie niet toeneemt. Hoe kan dit?
gr gr
pi_124604656
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben hier dus ook mee begonnen en heb nu een lijn die ijzererts vervoert en eentje die kolen vervoert:

[ afbeelding ]

Ik haal telkens alle beschikbaar kolen en ijzererts op bij het station. Toch staat er niet dat ik 100% heb getransporteerd, maar veel minder, waardoor de productie niet toeneemt. Hoe kan dit?
Er zijn vele factoren die invloed hebben op het percentage, helemaal 100% is volgens mij niet eens te doen. In dit geval kan het bij jou wel alvast helpen om te zorgen dat je te allen tijde een trein op het station hebt staan die cargo ophaalt. Dus al voordat er een volle vertrekt, moet er al een andere klaar staan om te laden.
Verder zien je spoor, station en signals er ook niet helemaal lekker uit, maar daar is ook genoeg documentatie over te vinden om dit te verbeteren :)
pi_124605027
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Er zijn vele factoren die invloed hebben op het percentage, helemaal 100% is volgens mij niet eens te doen. In dit geval kan het bij jou wel alvast helpen om te zorgen dat je te allen tijde een trein op het station hebt staan die cargo ophaalt. Dus al voordat er een volle vertrekt, moet er al een andere klaar staan om te laden.
Verder zien je spoor, station en signals er ook niet helemaal lekker uit, maar daar is ook genoeg documentatie over te vinden om dit te verbeteren :)
Ah bedankt. Ik had nog niet door dat je kon instellen dat de trein moest wachten tot ie vol was. Bij mij reden de treinen halfvol in het rond!

En wat is er mis met mijn signals? Dat is juist het enige waarin ik me een beetje verdiept had. Volgens mij kan er niks botsen nu. Enige nadeel is dat ik misschien wat veel bochten en hoogteverschillen heb.
gr gr
  donderdag 28 maart 2013 @ 18:53:50 #124
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_124616777
Ik heb passagierstreinen in een grote 8 rijden. alleen komen ze uiteindelijk achter elkaar te rijden. Is er een manier dat ik ze op gelijkwaardige afstand van elkaar kan laten rijden?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_124626717
Wat vinden jullie van het spel Transport Giant?

Ik vind Transport Giant ook een erg leuk spel misschien wel beter dan Open TTD
  donderdag 28 maart 2013 @ 22:15:25 #126
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124626796
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:53 schreef trigt013 het volgende:
Ik heb passagierstreinen in een grote 8 rijden. alleen komen ze uiteindelijk achter elkaar te rijden. Is er een manier dat ik ze op gelijkwaardige afstand van elkaar kan laten rijden?
http://wiki.openttd.org/Timetable
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 28 maart 2013 @ 22:48:45 #127
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_124628611
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Kermit. het volgende:
Wat vinden jullie van het spel Transport Giant?

Ik vind Transport Giant ook een erg leuk spel misschien wel beter dan Open TTD
Vind ik ook wel leuk, krijg het alleen niet goed werkend onder W7.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:21:47 #128
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_124630297
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Kermit. het volgende:
Wat vinden jullie van het spel Transport Giant?

Ik vind Transport Giant ook een erg leuk spel misschien wel beter dan Open TTD
Ik ben vind de ouderwetse stijl van OpenTTD leuker :@ .

Zodra ik Half Life 1 uitgespeeld heb, dan kom ik wel weer eens kijken op de FOK! server :) .
pi_124672485
Nederland-scenario met FIRS en alle sets die 'Dutch' in de naam hebben :9~
pi_124824660
Ik heb afgelopen weekend het spel weer eens gedownload en geprobeerd. Ik kon nog steeds spelen zoals ik dat altijd gedaan had, maar ik weet 1 ding niet meer. Ik bouwde vroeger voor invoegende treinen een cirkel track waarin treinen op snelheid bleven rijden totdat er op het hoofd spoor plek was. Dan kon de trein op snelheid invoegen ipv uit stilstand. Wanneer er geen plek was ging de trein nog een rondje. Dit was zover ik nog weet met pre/exit signals.

Ik heb op internet gezocht en ik heb 't niet kunnen vinden. Weet iemand waar ik het over heb en ook nog hoe dit in zijn werking gaat?
pi_124826235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Kermit. het volgende:
Wat vinden jullie van het spel Transport Giant?

Ik vind Transport Giant ook een erg leuk spel misschien wel beter dan Open TTD
dies wel leuk, maar daar missen veel mensen de complexiteit van (Open)TTD
pi_124834840
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:35 schreef mschol het volgende:

[..]

dies wel leuk, maar daar missen veel mensen de complexiteit van (Open)TTD
Ik heb gister weer Transport Giant gespeeld maar is inderdaad vele malen minder dan OpenTTD. Ik zoek trouwens een spel dat er erg op transport giant leek qua grafics maar qua besturing leek het erg op OpenTTD. In dit spel kan je zelf boerderijen maken en deze uitbreiden als er meer vraag was. Ik ben alle tycoon en transport games al afgegaan maar ben hem niet tegen gekomen.

Het is geen simutrans, railroad tycoon, openttd , transport giant of traffic giant.

Kunnen jullie mij helpen? :D
pi_124910084
quote:
5s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:30 schreef SimonBalk het volgende:
Ik heb afgelopen weekend het spel weer eens gedownload en geprobeerd. Ik kon nog steeds spelen zoals ik dat altijd gedaan had, maar ik weet 1 ding niet meer. Ik bouwde vroeger voor invoegende treinen een cirkel track waarin treinen op snelheid bleven rijden totdat er op het hoofd spoor plek was. Dan kon de trein op snelheid invoegen ipv uit stilstand. Wanneer er geen plek was ging de trein nog een rondje. Dit was zover ik nog weet met pre/exit signals.

Ik heb op internet gezocht en ik heb 't niet kunnen vinden. Weet iemand waar ik het over heb en ook nog hoe dit in zijn werking gaat?
Ik heb het al gevonden, het is een cyclotron voor de mensen die het ook willen weten.
pi_124911070
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:04 schreef SimonBalk het volgende:

[..]

Ik heb het al gevonden, het is een cyclotron voor de mensen die het ook willen weten.
Heb je een screenshot? :@
dag
pi_124911295
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:36 schreef Peter het volgende:

[..]

Heb je een screenshot? :@
http://wiki.openttd.org/Railway_Designs#Cyclotrons

Ziet er complex uit zeg.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_124911396
Waarom zou je zoveel sporen maken? Als je 2 treinen op een route zet dan vervoeren ze alles wat een fabriek produceert.
pi_124911429
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:47 schreef Kermit. het volgende:
Waarom zou je zoveel sporen maken? Als je 2 treinen op een route zet dan vervoeren ze alles wat een fabriek produceert.
Als je een ringlijn door je land maakt en daarop alles aansluit kan het wel handig zijn ;)
dag
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:49:13 #138
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124911446
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:47 schreef Kermit. het volgende:
Waarom zou je zoveel sporen maken? Als je 2 treinen op een route zet dan vervoeren ze alles wat een fabriek produceert.
In het begin ja.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_124912253
Kijk dit nou:
Is dit een nieuwe game op komst ofzo? Of gewoon een hobbyist die alles 3D maakt?

Oh en wtf:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_124919606
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Kijk dit nou:
Is dit een nieuwe game op komst ofzo? Of gewoon een hobbyist die alles 3D maakt?

Oh en wtf:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat die 3D versie maar gauw komen, ziet er tof uit :)
pi_124922322
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:48 schreef Peter het volgende:

[..]

Als je een ringlijn door je land maakt en daarop alles aansluit kan het wel handig zijn ;)
Ik heb een ringlijn van 6 sporen breed en ik wil niet dat die treinen moeten stoppen voor inkomend verkeer. Dat was al gelukt maar dan kwamen de invoegende treinen wel tot stilstand. Met een cyclotron blijft ook de invoegende trein rijden en voegt hij in wanneer er ruimte is. Hierdoor blijft de trein op snelheid en kan je meer capaciteit halen uit je ring.

Meestal heb ik er 2. 1 voor hout naar de houtzagerij en 1 voor goederen van de houtzagerij naar een stad. Bij elk nieuw spel probeer ik weer meer ideeën mee te nemen van het vorige spel om zo steeds betere/efficiëntere track designs te maken
pi_124947596
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Kijk dit nou:
Is dit een nieuwe game op komst ofzo? Of gewoon een hobbyist die alles 3D maakt?

Oh en wtf:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de yt comment geeft ie aan dat hij het zelf maakt;) maar alles op dezelfde manier laat bewegen als in OTTD
pi_125317141
Ik heb een station wat hout accepteert terwijl er helemaal geen houtzagerij in de buurt staat.
Hoe kan dit?
pi_125317173
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:44 schreef JTT het volgende:
Ik heb een station wat hout accepteert terwijl er helemaal geen houtzagerij in de buurt staat.
Hoe kan dit?
Wat staat er wel in de buurt dan=
dag
pi_125318167
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:45 schreef Peter het volgende:

[..]

Wat staat er wel in de buurt dan=
het enige wat in het bereik van het station zou moeten vallen is een hoogoven.
Toch accepteert hij behalve ijzererts ook hout en passagiers
pi_125318260
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef JTT het volgende:

[..]

het enige wat in het bereik van het station zou moeten vallen is een hoogoven.
Toch accepteert hij behalve ijzererts ook hout en passagiers
Is het een Duits scenario? :X
dag
pi_125318264
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef JTT het volgende:

[..]

het enige wat in het bereik van het station zou moeten vallen is een hoogoven.
Toch accepteert hij behalve ijzererts ook hout en passagiers
Stond er misschien een houtzagerij die (pas) failliet is gegaan?
pi_125318272
quote:
9s.gif Op maandag 15 april 2013 18:19 schreef Peter het volgende:

[..]

Is het een Duits scenario? :X
:D
pi_125318605
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:19 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Stond er misschien een houtzagerij die (pas) failliet is gegaan?
nee
  maandag 15 april 2013 @ 18:29:05 #150
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_125318634
quote:
9s.gif Op maandag 15 april 2013 18:19 schreef Peter het volgende:

[..]

Is het een Duits scenario? :X
_O-
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')