SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
En dan zo'n slechte TT
Aldo jongen... je bent een faalhaas
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2013 16:26:49 ]![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
En dan zo'n slechte TT
Aldo jongen... je bent een faalhaassorry mama
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
En dan zo'n slechte TT
Aldo jongen... je bent een faalhaas![]()
pret is subjectiefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef MeneerLogica het volgende:
Had een leuke TT volgend op de vorige, doei pret
is het aai-over-de-bol tijd?quote:
Knuffeltijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pret is subjectief
[..]
is het aai-over-de-bol tijd?
* Fera knuffelt AldoA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik mag jou niet meerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pret is subjectief
[..]
is het aai-over-de-bol tijd?![]()
![]()
De woede die ik voelde toen ik de titel eindelijk had en het topic niet kon posten is wel moeilijk om te verbergen.![]()
jij hebt 1 kaap tegoed van mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef MeneerLogica het volgende:
De woede die ik voelde toen ik de titel eindelijk had en het topic niet kon posten is wel moeilijk om te verbergen.
Aldo moet op zijn vingers getikt wordenWant het is al heel lang duidelijk dat er niet meer gekaapt zou worden
![]()
![]()
De meeste negers die hun vocabulaire vervangen voor straattaal zijn niet heel snugger. Kan wel van de muziek genieten hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
de neger is niet perse dom, het is straattaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |