Als ze dat nu zouden doen zouden Telegraaf en GeenStijl er meteen bovenop duiken waarom de politie in dit soort dure auto's moeten rijden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:16 schreef Karina het volgende:
Toffe auto! Maar de Porsches vond ik zelf toch wel vetter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De auto's die ze nu hebben op de snelweg zijn ook dure getunede auto;s hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Als ze dat nu zouden doen zouden Telegraaf en GeenStijl er meteen bovenop duiken waarom de politie in dit soort dure auto's moeten rijden.
Dat klopt. Maar het gaat om de beeldvorming en dit soort media zijn vaak niet helemaal objectief.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:39 schreef vosss het volgende:
[..]
De auto's die ze nu hebben op de snelweg zijn ook dure getunede auto;s hoor
Geenstijl/Powned is gevormd door elitaire balletjes die denken beter te zijn dan de rest. Neuk hen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:59 schreef Iwanius het volgende:
Maar wat is je punt. GeenStijl/ PowNed geven aan dat zij 'rechts' zijn in dit mediabestel.
Zou niet eens zo'n slecht idee zijn. Is een groter afschrikmiddel denk ik dan die dure Audi's en Volvo's. Om nog maar niet van de Golfjes te spreken met een "R" in de stoel gedrukt die ik laatst bij één van de verkeersprogramma's voorbij zag komen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Als ze dat nu zouden doen zouden Telegraaf en GeenStijl er meteen bovenop duiken waarom de politie in dit soort dure auto's moeten rijden.
Voor onopvallende wagens wil nog wel eens worden geput uit de voorraad van inbeslag genomen voertuigen. Daar zitten af en toe best snelle wagens bij, en soms met een ophanging die het ook nog veilig maakt om hoge snelheden te halen (dat laatste is niet altijd het geval).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:21 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Zou niet eens zo'n slecht idee zijn. Is een groter afschrikmiddel denk ik dan die dure Audi's en Volvo's. Om nog maar niet van de Golfjes te spreken met een "R" in de stoel gedrukt die ik laatst bij één van de verkeersprogramma's voorbij zag komen.
Sinds wanneer krijgt het Geen Stijl / PowNed gebeuren het predikaat elitair?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Geenstijl/Powned is gevormd door elitaire balletjes die denken beter te zijn dan de rest. Neuk hen.
Die dingen schenen door scherp inkopen zelfs nog erg betaalbaar in gebruik te zijn. Ik heb alleen nooit begrepen waarom ze altijd de versies zonder dakje gebruikten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:16 schreef Karina het volgende:
Toffe auto! Maar de Porsches vond ik zelf toch wel vetter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daardoor konden de agenten in de auto staan en vanuit die positie met armgebaren het verkeer regelen. Dat was ook de reden waarom die dingen tweedehands altijd compleet verruineerde stoelen hadden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:09 schreef CafeRoker het volgende:
Ik heb alleen nooit begrepen waarom ze altijd de versies zonder dakje gebruikten.
Ik heb ze als jochie regelmatig, op weg naar de cel voor een paar uur, van de binnenkant mogen aanschouwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:24 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kent dit witte monster niet? Als jochie hoorde je deze auto van de Politie al van ver aankomen en wist je maar 1 ding: Maken dat je wegkomt met al zijn gegrom en indrukwekkend chassis.
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:48 schreef Iwanius het volgende:
Wat ook wel grappig was waren die helmen die de agenten in die Porsche droegen.
[ afbeelding ]
Ik vergeleek ze altijd met veredelde vliegtuigpiloten uit de tweede wereldoorlog.
Witspuiten mag, zoeklicht mag, oranje zwaailichten mogen.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Je zit ook vrij hoog alleen rijst de vraag nog of je eigenlijk anno 2013 deze auto in het wit mag laten spuiten,vervolgens optuigen met een groot zoeklicht en ermee rondrijden.
Ze waren wit. De ME uitvoering was blauw.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:16 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Witspuiten mag, zoeklicht mag, oranje zwaailichten mogen.
Blauwe zwaailichten mogen niet, zelfs niet als ze niet aangesloten zijn.
De versie van de Rotterdamse politie was trouwens blauw. Ik heb er nog in gezeten toen ik als lagere-school jochie tegen een rijdende auto was aangehold en mijn knie had opengehaald.
zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:29 schreef mvdejong het volgende:
[..]
En wat later :
[ afbeelding ]
Naar verluid was het de schuld van de andere chauffeur, niet van de politie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |