SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Het kan ook echt zijn op Valentijnsdag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist!!
En niet omdat het verplicht is“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Van beiden erg lelijke foto's.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Die van modern family lijkt er wel op
[ afbeelding ]
En dank u, Giertje.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mij ook, hoewel ik wel bezig was met een 19-jarige te hosselen. Maar nee, toch neit.quote:Bier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Uhuh
Ik wil van die klotehoest af voor ik geen longen meer heb, maar komend weekend ook een leuk feestje met bier hebben
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Het is maar net hoe je het zelf invult.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
BEWBZ!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat een kut TT.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ging meer om de vergelijking. Maar valt meer op in de seriesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Van beiden erg lelijke foto's.
En dank u, Giertje.![]()
Nog zoiets met Valentijnsdag. De vrouw in kwestie verwacht (voor zover ik weet) altijd dat de man iets "speciaals" gaat doen.
![]()
![]()
haar vind ik ook wel erg mooi
vooral in de serie sherlock als irene adlerLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat gaat te furrrquote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
100% oneensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
haar vind ik ook wel erg mooi
vooral in de serie sherlock als irene adler![]()
Ik rij wel achter je aan met Eye of The Tiger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
wens me succes als ik even rocky ga nadoenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Klinkt totaal niet herkenbaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
Nog zoiets met Valentijnsdag. De vrouw in kwestie verwacht (voor zover ik weet) altijd dat de man iets "speciaals" gaat doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef sararaats het volgende:
ze fallen Madonna whiz ze big boobies by Van Clompgeniale serie is geniaal
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
als je dat zou willen doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik rij wel achter je aan met Eye of The Tiger.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ligt eraan hoe je vriendin in elkaar zit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Mja iddquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
Dus niet he... ik ben zo romantisch als een baksteen op de noordpool, dus verwacht van mij maar helemaal niks
quote:Daarom ook "voor zover ik weet".quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je vriendin in elkaar zit.![]()
Daar heb je wel een punt. Maar als je al van iemand houd kan je dat ook in december bv zeggen dan persé ik feb.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het zelf invult.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Wel een goed album, met dit nummer.quote:
Ik doe mijn best wel een andere keer, maar niet op fucking Valentijnsdagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja iddDus niet he... ik ben zo romantisch als een baksteen op de noordpool, dus verwacht van mij maar helemaal niks
![]()
![]()
dat had ik dus ook als gedachtegangquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel een goed album, met dit nummer.
Det Som En Gang Var
Ik neem me vriendin vaak mee uit eten of zomaar ergens heen maar ga het niet doen op 14 februari omdat dat hoort ofzo. Gemaakte verassingen![]()
November in dit geval. Maar V-Day is er toch niet per se om voor de eerste keer te zeggen dat je van iemand houdt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Maar als je al van iemand houd kan je dat ook in december bv zeggen dan persé ik feb.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bij mijn ex verwachtte ik het wel, omdat we dan een jaar samen zouden zijn. Maar hij dumpte me vlak ervoor, dus jammer dan. Verder kan het me gestolen worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
Ik deed met m'n ex nooit mee aan de commercie zelf, de gedachte erachter dan weer wel.. Wij deden dan ook nooit de standaard valentijns dingenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het zelf invult.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee, V-Day is er voor de commerciequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
November in dit geval. Maar V-Day is er toch niet per se om voor de eerste keer te zeggen dat je van iemand houdt?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat verwachten we het hele jaar door van jullie!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
De gedachte erachter is wel leuk. Ik kreeg vaak een gedichtje van mijn ex, zelf geschreven. Maar die kreeg ik wel vaker van hem. Dat vind ik wel speciaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik deed met m'n ex nooit mee aan de commercie zelf, de gedachte erachter dan weer wel.. Wij deden dan ook nooit de standaard valentijns dingen
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Now show them dem tittiesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat had ik dus ook als gedachtegang
Rouequote:
Ehm, meestal ga je wat leuks doen om maar te laten zien hoeveel je van elkaar houd. Zo zie ik het.. en ik vind dat je dat ook gewoon elke willekeurige dag kan doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
November in dit geval. Maar V-Day is er toch niet per se om voor de eerste keer te zeggen dat je van iemand houdt?I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:die ga ik nu gelijk effe opzetten ook
Det Som En Gang Var
Valentijnsdag is eigenlijk een dag om je vrienden en familie te laten merken dat je ze waardeert.
En toen opeens was het de dag dat geliefden elkaar kapotneukten, maar alleen als de man niet was vergeten om chocolade, bloemen en juwelen te halen.
Was hij dat wel vergeten dan volgt ruzie![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
wij hebben een verjaardag op Valentijnsdag, ook best speciaal of niet?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik vond de ouderwetse gedachte altijd wel leuk. Anoniem een briefje/kaartje krijgen van iemand die een oogje op je heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, V-Day is er voor de commercie.
Of sturen, for that matter.
Het heeft niet echt praktisch nut, maar toch.
Surprise, surprisequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat verwachten we het hele jaar door van jullie!!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |