SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Het kan ook echt zijn op Valentijnsdag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist!!
En niet omdat het verplicht is“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Van beiden erg lelijke foto's.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Die van modern family lijkt er wel op
[ afbeelding ]
En dank u, Giertje.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mij ook, hoewel ik wel bezig was met een 19-jarige te hosselen. Maar nee, toch neit.quote:Bier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Uhuh
Ik wil van die klotehoest af voor ik geen longen meer heb, maar komend weekend ook een leuk feestje met bier hebben
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Het is maar net hoe je het zelf invult.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
BEWBZ!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat een kut TT.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ging meer om de vergelijking. Maar valt meer op in de seriesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Van beiden erg lelijke foto's.
En dank u, Giertje.![]()
Nog zoiets met Valentijnsdag. De vrouw in kwestie verwacht (voor zover ik weet) altijd dat de man iets "speciaals" gaat doen.
![]()
![]()
haar vind ik ook wel erg mooi
vooral in de serie sherlock als irene adlerLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat gaat te furrrquote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
100% oneensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
haar vind ik ook wel erg mooi
vooral in de serie sherlock als irene adler![]()
Ik rij wel achter je aan met Eye of The Tiger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
wens me succes als ik even rocky ga nadoenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Klinkt totaal niet herkenbaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
Nog zoiets met Valentijnsdag. De vrouw in kwestie verwacht (voor zover ik weet) altijd dat de man iets "speciaals" gaat doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef sararaats het volgende:
ze fallen Madonna whiz ze big boobies by Van Clompgeniale serie is geniaal
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
als je dat zou willen doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik rij wel achter je aan met Eye of The Tiger.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ligt eraan hoe je vriendin in elkaar zit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Mja iddquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
Dus niet he... ik ben zo romantisch als een baksteen op de noordpool, dus verwacht van mij maar helemaal niks
quote:Daarom ook "voor zover ik weet".quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je vriendin in elkaar zit.![]()
Daar heb je wel een punt. Maar als je al van iemand houd kan je dat ook in december bv zeggen dan persé ik feb.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het zelf invult.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Wel een goed album, met dit nummer.quote:
Ik doe mijn best wel een andere keer, maar niet op fucking Valentijnsdagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja iddDus niet he... ik ben zo romantisch als een baksteen op de noordpool, dus verwacht van mij maar helemaal niks
![]()
![]()
dat had ik dus ook als gedachtegangquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel een goed album, met dit nummer.
Det Som En Gang Var
Ik neem me vriendin vaak mee uit eten of zomaar ergens heen maar ga het niet doen op 14 februari omdat dat hoort ofzo. Gemaakte verassingen![]()
November in dit geval. Maar V-Day is er toch niet per se om voor de eerste keer te zeggen dat je van iemand houdt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Maar als je al van iemand houd kan je dat ook in december bv zeggen dan persé ik feb.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bij mijn ex verwachtte ik het wel, omdat we dan een jaar samen zouden zijn. Maar hij dumpte me vlak ervoor, dus jammer dan. Verder kan het me gestolen worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
Ik deed met m'n ex nooit mee aan de commercie zelf, de gedachte erachter dan weer wel.. Wij deden dan ook nooit de standaard valentijns dingenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het zelf invult.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee, V-Day is er voor de commerciequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
November in dit geval. Maar V-Day is er toch niet per se om voor de eerste keer te zeggen dat je van iemand houdt?.
Dat verwachten we het hele jaar door van jullie!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
De gedachte erachter is wel leuk. Ik kreeg vaak een gedichtje van mijn ex, zelf geschreven. Maar die kreeg ik wel vaker van hem. Dat vind ik wel speciaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik deed met m'n ex nooit mee aan de commercie zelf, de gedachte erachter dan weer wel.. Wij deden dan ook nooit de standaard valentijns dingen
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Now show them dem tittiesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat had ik dus ook als gedachtegang
Rouequote:
Ehm, meestal ga je wat leuks doen om maar te laten zien hoeveel je van elkaar houd. Zo zie ik het.. en ik vind dat je dat ook gewoon elke willekeurige dag kan doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
November in dit geval. Maar V-Day is er toch niet per se om voor de eerste keer te zeggen dat je van iemand houdt?I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:die ga ik nu gelijk effe opzetten ook
Det Som En Gang Var
Valentijnsdag is eigenlijk een dag om je vrienden en familie te laten merken dat je ze waardeert.
En toen opeens was het de dag dat geliefden elkaar kapotneukten, maar alleen als de man niet was vergeten om chocolade, bloemen en juwelen te halen.
Was hij dat wel vergeten dan volgt ruzie![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
wij hebben een verjaardag op Valentijnsdag, ook best speciaal of niet?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik vond de ouderwetse gedachte altijd wel leuk. Anoniem een briefje/kaartje krijgen van iemand die een oogje op je heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, V-Day is er voor de commercie.
Of sturen, for that matter.
Het heeft niet echt praktisch nut, maar toch.
Surprise, surprisequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat verwachten we het hele jaar door van jullie!!.
![]()
Klopt. Maar het kan OOK op Valentijnsdag. Het is geen of/of verhaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ehm, meestal ga je wat leuks doen om maar te laten zien hoeveel je van elkaar houd. Zo zie ik het.. en ik vind dat je dat ook gewoon elke willekeurige dag kan doen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Prepare to be disappointedquote:
Ja haha basisschool en dan kijken hoeveel kaarten je kreegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond de ouderwetse gedachte altijd wel leuk. Anoniem een briefje/kaartje krijgen van iemand die een oogje op je heeft.Of sturen, for that matter.
Het heeft niet echt praktisch nut, maar toch.![]()
![]()
die kreeg ik ooit een keer een "anoniem" kaartje kon aan het handschrift zien van wie die wasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond de ouderwetse gedachte altijd wel leuk. Anoniem een briefje/kaartje krijgen van iemand die een oogje op je heeft.Of sturen, for that matter.
Het heeft niet echt praktisch nut, maar toch.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ja, dat is wel leuk iddquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het heeft niet echt praktisch nut, maar toch.. Gebeurde op de middelbare school veel, dan kon je anoniem een kaartje kopen met een roos en die werden dan bezorgd op Valentijnsdag
.
Ik wil ook kaartjes sturen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het heeft niet echt praktisch nut, maar toch.
0.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja haha basisschool en dan kijken hoeveel kaarten je kreeg
Nicequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
In Mei gaan we naar z'n nieuwe show
Jij mag datquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaaaaa.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is wel leuk idd. Gebeurde op de middelbare school veel, dan kon je anoniem een kaartje kopen met een roos en die werden dan bezorgd op Valentijnsdag
.
Maar als het gezien wordt als een soort "bezorgdag" voor wijn en chocola, zou ik er depri van worden.
Boeide me ook vrij weinig, ik vond niemand leuk op de basisschool.quote:
Pff. Chocoladetoetje op en meteen hoofdpijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Iddquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaaaaa.
Maar als het gezien wordt als een soort "bezorgdag" voor wijn en chocola, zou ik er depri van worden..
Ik heb in de derde eens vier rozen gehad. Allemaal anoniem, ben er op de dag van vandaag nog steeds niet achter van wie ze kwamen
.
ik was daar toen ook nog heul niet mee bezigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Boeide me ook vrij weinig, ik vond niemand leuk op de basisschool.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik 1, had ik later ook mee maar basisschool relaties stellen geen reet voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Boeide me ook vrij weinig, ik vond niemand leuk op de basisschool.![]()
Ik had de hele basisschool hetzelfde vriendjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Boeide me ook vrij weinig, ik vond niemand leuk op de basisschool.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had altijd 0 kaartjes, behalve in groep 7, toen had ik 2 vriendinnetjes tegelijkertijdquote:
Geen leraren opgepakt sindsdien?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd.
Ik heb in de derde eens vier rozen gehad. Allemaal anoniem, ben er op de dag van vandaag nog steeds niet achter van wie ze kwamen
.
![]()
![]()
Mijn vriendje op de basisschool is homo. Toentertijd nog niet, maar nu wel
.
Neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Geen leraren opgepakt sindsdien?.
Niceeee. Op onze school deden ze dat niet, jammer genoeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd.
.
Misschien op een reünie eens vragen?
Hij staat in april in Leeuwarden, erg verleidelijk... Ik kom er alleen niet achter wanneer het precies is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
In Mei gaan we naar z'n nieuwe show[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nah, het boeit me niet genoegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Niceeee. Op onze school deden ze dat niet, jammer genoeg.
Misschien op een reünie eens vragen?. Maar toentertijd barstte ik natuurlijk van nieuwsgierigheid.
Ik deed maar gewoon alsof ze van de leukste jongens op school kwamenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wel leuk die anonieme dingen. Behalve als je erachter komt dat ze van de grootste creep zijn.
Oh, en er was een meisje op de mavo waar ik een zwak voor had, maar ik was te verlegen om haar zelfs nog maar aan te sprekenHeb haar wel een valentijnskaart door de brievenbus geduwd, geen idee of ze me dat zag doen, maar heb haar er iig nooit over gehoord.
Tuurlijk, beetje je ego groot houdenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik deed maar gewoon alsof ze van de leukste jongens op school kwamen.
Heb ooit een kaart gehad van het meisje met de harige armen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was daar toen ook nog heul niet mee bezigIk zat op een erg kleine school. Groepen 3/4/5 en 6/7/8 in één klaslokaal. Weinig leuke jongens. Bovendien werd ik die hele periode af en aan gepest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik 1, had ik later ook mee maar basisschool relaties stellen geen reet voor.Schattig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had de hele basisschool hetzelfde vriendjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had altijd 0 kaartjes, behalve in groep 7, toen had ik 2 vriendinnetjes tegelijkertijdLike a boss.
Enige vriendinnetje van toen was het leukste meisje uit de klas. Maar in groep 8 ging ze ineens met een ander. Nu is ze dik en single
![]()
![]()
ik werd ook gepest maar zover ik me kan herinneren had ik sowieso weinig met mijn klasgenootjes ik was heel erg op mezelfquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:25 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik zat op een erg kleine school. Groepen 3/4/5 en 6/7/8 in één klaslokaal. Weinig leuke jongens. Bovendien werd ik die hele periode af en aan gepest.
[..]
Schattig.
[..]Like a boss.
Det Som En Gang Var
Dat ging zo schitterend hequote:In de bus van de gymzaal terug naar school, ik zat met Jasmijn naast me, Annika zat voor ons. Draait ze zich ineens op en zegt: "jij hebt iets met Jasmijn en dat wil ik ook! Ik wil ook jouw vriendinnetje zijn!"
Ik: "ok, gaaf"
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ging zo schitterend heIn de bus van de gymzaal terug naar school, ik zat met Jasmijn naast me, Annika zat voor ons. Draait ze zich ineens op en zegt: "jij hebt iets met Jasmijn en dat wil ik ook! Ik wil ook jouw vriendinnetje zijn!"
Ik: "ok, gaaf"baas
Det Som En Gang Var
Like a bossquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ging zo schitterend heIn de bus van de gymzaal terug naar school, ik zat met Jasmijn naast me, Annika zat voor ons. Draait ze zich ineens op en zegt: "jij hebt iets met Jasmijn en dat wil ik ook! Ik wil ook jouw vriendinnetje zijn!"
Ik: "ok, gaaf"![]()
![]()
Ik ook. Ik zat altijd te tekenen en werd vaak als enige niet uitgenodigd voor feestjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik werd ook gepest maar zover ik me kan herinneren had ik sowieso weinig met mijn klasgenootjes ik was heel erg op mezelfDat deed wel zeer.
And so began the first threesomequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik: "ok, gaaf"![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
mja zeker op die leeftijd ik snap jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zat altijd te tekenen en werd vaak als enige niet uitgenodigd voor feestjes.Dat deed wel zeer.
Det Som En Gang Var
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik: "ok, gaaf"Lol. Prachtig.
Ik werd wel uitgenodigd op feestjes, ging ook, maar waarom weet ik niet want het waren ook niet echt vrienden of zoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zat altijd te tekenen en werd vaak als enige niet uitgenodigd voor feestjes.Dat deed wel zeer.
![]()
![]()
Wanneer? Staat gewoon op z'n sitequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij staat in april in Leeuwarden, erg verleidelijk... Ik kom er alleen niet achter wanneer het precies is.
17.04.2013
Stadsschouwburg De Harmonie
LeeuwardenNIEUW: Foto's!![]()
Ik werd ook gepest, van groep 5 tot mavo 4quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
![]()
Nu boeit het me inderdaad geen fuck meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zeker op die leeftijd ik snap je
Schiet mij maar lek, in een maand tijd gewoon twee broeken kwijt. En niemand heeft ze, waar de neuk zijn ze dan
?
gelijk heb jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu boeit het me inderdaad geen fuck meer.
maar toch als er ooit iets van een reunie komt
dan ben ik er niet bij ik heb geen behoefte om die mensen weer te zienLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Opgegeten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:29 schreef Samzz het volgende:
Schiet mij maar lek, in een maand tijd gewoon twee broeken kwijt. En niemand heeft ze, waar de neuk zijn ze dan
?
![]()
Bij lief thuis?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:29 schreef Samzz het volgende:
?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik bedoelde hoeveel. Ik ga even kijken of ik het kan realiseren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wanneer? Staat gewoon op z'n site
17.04.2013
Stadsschouwburg De Harmonie
Leeuwarden[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik zie/spreek de meesten nog regelmatigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
gelijk heb je
dan ben ik er niet bij ik heb geen behoefte om die mensen weer te zien
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik in de kleuterklas, in groep 3 en 4 wat minder en in groep 5 begon het weer tot aan HAVO 3. Dat was meer negeren op een gegeven moment. Toen ging ik mezelf ook expres afsluiten en kreeg ik zo'n: "Val allemaal kapot" attitude. In de vierde kreeg ik vrienden, mede door mijn eigen lef.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik werd ook gepest, van groep 5 tot mavo 4![]()
Iewlquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
oke danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie/spreek de meesten nog regelmatig
ik niet van geen enkele opleiding spreek ik nog mensen ervan eigenlijkLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik zat altijd met mijn neus in de boeken. Nu nog steeds.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik werd ook gepest maar zover ik me kan herinneren had ik sowieso weinig met mijn klasgenootjes ik was heel erg op mezelf
Leeuwenhartquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik in de kleuterklas, in groep 3 en 4 wat minder en in groep 5 begon het weer tot aan HAVO 3. Dat was meer negeren op een gegeven moment. Toen ging ik mezelf ook expres afsluiten en kreeg ik zo'n: "Val allemaal kapot" attitude. In de vierde kreeg ik vrienden, mede door mijn eigen lef.![]()
![]()
Kan ik me niet voorstellen... Nee, daar liggen ze niet.quote:Lekker spijkerbroekigquote:.
Van de basisschool niet, nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
gelijk heb je
dan ben ik er niet bij ik heb geen behoefte om die mensen weer te zienA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
nerdjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zat altijd met mijn neus in de boeken. Nu nog steeds.
Det Som En Gang Var
Gheghe.quote:Ik was toen spontaan naast een meisje gaan zitten, wat ik totaal niet kende. Dat werd mijn beste vriendin.
Tja, dat kan ik ook niet achterhalen daarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedoelde hoeveel. Ik ga even kijken of ik het kan realiseren.NIEUW: Foto's!![]()
Books were my first love, and they will be my last.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Om nomquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen... Nee, daar liggen ze niet.
[..]
Lekker spijkerbroekig.
![]()
![]()
20,50, heb het net gevonden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik ook niet achterhalen daar[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
van voortgezet is er wel 1 die ik nog een keer weer wil zienquote:
maar dat is puur omdat we dezelfde interesses haddenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Boeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Books were my first love, and they will be my last.
Meestal de risicos waar je het meeste aan twijfelt en die je eigenlijk niet durft werken het best. Als je gewoon denkt fuck it er valt niks te verliezen kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Gheghe.Ik was toen spontaan naast een meisje gaan zitten, wat ik totaal niet kende. Dat werd mijn beste vriendin.
![]()
![]()
same herequote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Books were my first love, and they will be my last.
lezen
Det Som En Gang Var
er gaat niks boven een boekquote:
Det Som En Gang Var
Ik wel een paar, van een vast vriendengroepje dat we hadden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
van voortgezet is er wel 1 die ik nog een keer weer wil zien
maar dat is puur omdat we dezelfde interesses haddenEn misschien een aantal van de pesters, benieuwd wat er van ze terecht is gekomen. Ben altijd benieuwd of zij het dan ook nog zo weten.
yeahquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Boobs were my first love, and they will be my last.![]()
![]()
Jij snaptquote:Pagina's vastpakken en omslaanquote:het papier onder je vingers voelen
De geur van nieuwe boeken
Ik heb gisteren weer 3 nieuwe boeken gekocht. En er staat nog 1 in bestelling.
In dat programma gepest is het altijd wel duidelijk dat ze meestal zelf niet doorhebben wat ze een ander aandoenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel een paar, van een vast vriendengroepje dat we hadden.En misschien een aantal van de pesters, benieuwd wat er van ze terecht is gekomen. Ben altijd benieuwd of zij het dan ook nog zo weten.
![]()
Wel waard om het eens te peilen, denk ik. Ik denk namelijk dat veel pesters wel weten dat ze ooit gepest hebben, maar niet weten wat ze ermee hebben aangericht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel een paar, van een vast vriendengroepje dat we hadden.En misschien een aantal van de pesters, benieuwd wat er van ze terecht is gekomen. Ben altijd benieuwd of zij het dan ook nog zo weten.
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Klopt. Ik had daarvoor nog nooit zoiets gedaan. Nooit spijt van gehad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Meestal de risicos waar je het meeste aan twijfelt en die je eigenlijk niet durft werken het best. Als je gewoon denkt fuck it er valt niks te verliezen kom je al een heel eindNet zoals ik bij een jongen die ik leuk vond op schoot ben gaan zitten, omdat hij mijn plaats op de bank had ingenomen. Werd ook een succes.
ik denk het nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
of dat ze het anders hebben ervarenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Yesquote:The casual vacancy
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij snapt
[..]
Pagina's vastpakken en omslaanhet papier onder je vingers voelen
Ik heb gisteren weer 3 nieuwe boeken gekocht. En er staat nog 1 in bestelling.
Die zeker![]()
![]()
ouwe boeken hebben ook een lekkere geur vind ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij snapt
[..]
Ik heb gisteren weer 3 nieuwe boeken gekocht. En er staat nog 1 in bestelling.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik ben intussen trouwens even seizoen 1 van Scrubs aan het binnenhalen
Haha wat een beetje zelfvertrouwen al niet met je doetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik had daarvoor nog nooit zoiets gedaan. Nooit spijt van gehad.Net zoals ik bij een jongen die ik leuk vond op schoot ben gaan zitten, omdat hij mijn plaats op de bank had ingenomen. Werd ook een succes.
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij snapt
[..]
Ik heb gisteren weer 3 nieuwe boeken gekocht. En er staat nog 1 in bestelling..
Ik heb ook drie boeken liggen, hier. Maar die mag ik pas lezen als ik voor m'n verjaardag deel 3.1 van Song of Ice and Fire heb gekregen.
Piraat!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben intussen trouwens even seizoen 1 van Scrubs aan het binnenhalen![]()
Is die echt zo slecht, of ging je er stiekem toch met verwachtingen in?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat heb ik ook één keer gekeken, ja. Ik ben niet zo iemand die gaat haten op vroegere pesters, maar vrienden zal ik er nooit mee worden. En als ze dan zouden vragen waarom, zou ik dat ook zonder morren uitleggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
In dat programma gepest is het altijd wel duidelijk dat ze meestal zelf niet doorhebben wat ze een ander aandoenJa, inderdaad. Ook afhankelijk van de leeftijd. Vooral op de basisschool weten ze vaak niet wat voor impact dat kan hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel waard om het eens te peilen, denk ik. Ik denk namelijk dat veel pesters wel weten dat ze ooit gepest hebben, maar niet weten wat ze ermee hebben aangericht.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vanaf die periode is het wel gaan groeien. Daarvoor had het een ijzig minpunt bereikt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha wat een beetje zelfvertrouwen al niet met je doet
Klopt en dat is logisch, eerste indrukken en die daarna gelden altijd mee. Genoeg andere mensen die je wel accepteren zoals je bent en fuck de mensen die dat niet doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik ook één keer gekeken, ja. Ik ben niet zo iemand die gaat haten op vroegere pesters, maar vrienden zal ik er nooit mee worden. En als ze dan zouden vragen waarom, zou ik dat ook zonder morren uitleggen.
[..]
Ja, inderdaad. Ook afhankelijk van de leeftijd. Vooral op de basisschool weten ze vaak niet wat voor impact dat kan hebben.![]()
Als je zo een kutperiode meemaakt is dat ook niet zo raar natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanaf die periode is het wel gaan groeien. Daarvoor had het een ijzig minpunt bereikt.![]()
Op de middelbare school is het denk ik vooral afhankelijk van de leeftijd, ontwikkeling van de hersenen en het leren wat consequenties van gedragingen zijn en deze ook vooraf kunnen inzien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik ook één keer gekeken, ja. Ik ben niet zo iemand die gaat haten op vroegere pesters, maar vrienden zal ik er nooit mee worden. En als ze dan zouden vragen waarom, zou ik dat ook zonder morren uitleggen.
[..]
Ja, inderdaad. Ook afhankelijk van de leeftijd. Vooral op de basisschool weten ze vaak niet wat voor impact dat kan hebben.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klopt. Behalve bibliotheekboeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ouwe boeken hebben ook een lekkere geur vind ik3.1quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb ook drie boeken liggen, hier. Maar die mag ik pas lezen als ik voor m'n verjaardag deel 3.1 van Song of Ice and Fire heb gekregen.
aSoS moet je gewoon in 1x hebben, heb ik ook.
Ik heb het eerste boek al uit, de 2e ben ik halverwege me
Er zijn altijd mensen die je niet mogen, die mensen zijn het niet waard om mee om te gaan.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb niet het geld om in één keer alle boeken te kopenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Behalve bibliotheekboeken.
[..]
3.1aSoS moet je gewoon in 1x hebben, heb ik ook.
. Ze kosten hier 20 euro per stuk.
Downloaden mag.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |