SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Wel een jammerlijke TT voor topic nummer 1000
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
DAFUK! Wat een klote-TT
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
i love boobies
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel een jammerlijke TT voor topic nummer 1000
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Wat is met deze TT?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel een jammerlijke TT voor topic nummer 1000quote:quote:quote:quote:quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik had als TT "A t/m F" in gedachten. Nu kan dat niet meer.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
inderdaadquote:borsten
Det Som En Gang Var
Kapot.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]![]()
Heul niet.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mannenbuikjes wel. Maar sowieso: mannen.quote:![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Na 3x ctrl+f5 wel.
Falen met de TT, en falen om een afbeelding te plaatsen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
NIEUW: Foto's!![]()
Borsten hebben dan ook geen mond of stembanden.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
ik zie alleen de urlquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Heuui foto. Hoe gaat het inmiddels met je?quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
QFTquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Falen met de TT, en falen om een afbeelding te plaatsen...Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Ik ben er pas achter gekomen dat die definitie voor ieder anders is. Moeilijk.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
My thoughts exactly.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
BazenTT, bek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Falen met de TT, en falen om een afbeelding te plaatsen...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vrouwenbuikjes dan. Komt op hetzelfde neer.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:meeste mannenbuikjes zijn harig. Of stiekem jongensbuikjes.
Man : checkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannenbuikjes wel. Maar sowieso: mannen.![]()
Bierbuik: check![]()
Vrouwenbuikjesquote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
same herequote:
Det Som En Gang Var
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vrouwenbuikjes dan. Komt op hetzelfde neer.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Beetje haar isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:35 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]meeste mannenbuikjes zijn harig. Of stiekem jongensbuikjes.
maar geen gorilla achtig want
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Jawel.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb schijnbaar een heel lief buikje
quote:
Liever een sixpack.Maar chubby kan ik ook wel waarderen.
pics.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb schijnbaar een heel lief buikje[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vrouw =/= meisje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vrouwenbuikjes dan. Komt op hetzelfde neer.![]()
Sixpacksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
.
Ja.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Chubby is my middle namequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
![]()
Ja.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Beetje vetjes is welmaar bierbuik lookalike nee.
Waarheid dat !quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mijn buik heeft nog steeds een vervaagd litteken
Klote blindedarm in 2009Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Ooit borsten horen praten dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent de enige die dat vind, nee dus.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Doen vrouwen moeilijk over dat litteken. Nee toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
Klote blindedarm in 2009I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik heb jou nog nooit gezien hier, geloof ik.quote:
slaap zequote:
Det Som En Gang Var
Een gewoon litteken neem ik dan aan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
Klote blindedarm in 2009
Ik heb een litteken van mijn navel naar beneden. Niet vaag, niks. Gewon duidelijk zichtbaar en lelijk.What you forget, you are gonna repeat.
Nee, maar daar ging het ook niet om.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ooit borsten horen praten dan?![]()
Volgens mij zoekt DW ruzie vandaagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent de enige die dat vind, nee dus.
same herequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien hier, geloof ik.
ik vroeg het me ook al afLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ben er idd niet vaak. Net wanneer ik tijd over hebquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien hier, geloof ik.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef rival het volgende:
mannenbuik: check!
harige buik: hell no
bierbuik: hell no
sixpack: .. nee ook niet......
![]()
![]()
![]()
Hoe weet jij nou waar ik aan denk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar daar ging het ook niet om.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Noem je dit ruzie zoeken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Volgens mij zoekt DW ruzie vandaag[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik klik op de datum+tijd wat gequote wordt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar ik aan denk?![]()
Jij bent zo'n open boek... iedereen ziet datquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar ik aan denk?NIEUW: Foto's!![]()
Was me anders niet opgevallen van 't weekend, of op foto's..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een gewoon litteken neem ik dan aan?
Ik heb een litteken van mijn navel naar beneden. Niet vaag, niks. Gewon duidelijk zichtbaar en lelijk.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Want alles wat ik hier neerzet is precies wat ik denk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik klik op de datum+tijd wat gequote wordt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee, maar wel waar je op antwoordt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want alles wat ik hier neerzet is precies wat ik denk?![]()
Ja, zo'n typische horizontale streep rechtonder. En of jouw buik lelijk is heb ik niet kunnen beoordelen, maar voor zover ik weet/hoor weegt de rest van jou ruimschoots tegen dat litteken opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een gewoon litteken neem ik dan aan?
Ik heb een litteken van mijn navel naar beneden. Niet vaag, niks. Gewon duidelijk zichtbaar en lelijk.
Mij wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was me anders niet opgevallen van 't weekend, of op foto's..[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ooit borsten horen praten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik mijn buik niet laat zien en ook zoveel mogelijk vermijd op foto's te zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was me anders niet opgevallen van 't weekend, of op foto's..What you forget, you are gonna repeat.
Druk, stress, SOG'en.. Verder prima. En met jou?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe gaat het met DW? Of vraag ik nu iets totaal stoms...
Ah zoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik mijn buik niet laat zien en ook zoveel mogelijk vermijd op foto's te zetten.
Mjah, als je het zelf vervelend vind snap ik het wel
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je bent wel retetrots op die TT van je die niemand anders kan waarderen he.quote:Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Primaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Druk, stress, SOG'en.. Verder prima. En met jou?![]()
![]()
![]()
![]()
1000ste topic en het gaat over de TT
Det Som En Gang Var
Oh, trouwens de Amandel Chocomel gevonden, vanmiddag even proberen als ik alles af heb wat ik moet doen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan Cleopatra in Dante's InfernoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb een streepje van navel naar beneden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Faxie het volgende:
Buiken zonder haar zijn jongensbuikjes overigens![]()
btw, wat betekent SOG'en nou weer?Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
sjokomelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, trouwens de Amandel Chocomel gevonden, vanmiddag even proberen als ik alles af heb wat ik moet doen..![]()
![]()
Kan er weinig aan doen dat daar geen haar groeitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Faxie het volgende:
Buiken zonder haar zijn jongensbuikjes overigens![]()
![]()
Studie Ontwijkend Gedrag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
btw, wat betekent SOG'en nou weer?![]()
Randgevalletjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een streepje van navel naar beneden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doet me denken aan Cleopatra in Dante's Infernodeeplinking verbodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat komt doordat ik mij vandaag superieur voel aan de rest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:42 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Je bent wel retetrots op die TT van je die niemand anders kan waarderen he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef rival het volgende:
een litteken heeft vaak een goed verhaal erachter, en ik heb verhalen genoeg rondom mijn lichaam![]()
Heb er 7![]()
![]()
Goffur.quote:Andere dan maar.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doet me denken aan Cleopatra in Dante's Infernozie niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn vriend heeft ook zo'n litteken. Ik vind het wel stoer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
Klote blindedarm in 2009
Littekens vind ik sowieso wel tof, eigenlijk.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Treasure Trillquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een streepje van navel naar beneden.
ik heb er een op mijn kuitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:44 schreef rival het volgende:
een litteken heeft vaak een goed verhaal erachter, en ik heb verhalen genoeg rondom mijn lichaam
tattoo overheen laten zetten
Det Som En Gang Var
Ahaa, mijn afkortingenwoordenboek is nog niet gemoderniseerdquote:
Hm ik heb geen echte littekens... Mja een op m'n achterhoofd van ruzie met m'n grote zus heel lang geleden toen ze nog veel groter was dan ik![]()
![]()
Neef van me heeft er een over z'n oog, van boven naar beneden. Brommerongeluk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook zo'n litteken. Ik vind het wel stoer.
Littekens vind ik sowieso wel tof, eigenlijk.![]()
Ik moest ook even hard nadenkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ahaa, mijn afkortingenwoordenboek is nog niet gemoderniseerd![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze?Hij is niet zo duidelijk.
Dan kan je bij mij je hart ophalen. Heb er ook nog een van 10cm aan de binnenkant van mijn rechterarm toen ik met m'n dronken kop afgelopen zomer 's nachts ging wandelen in het bos en in een bos takken verdweenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook zo'n litteken. Ik vind het wel stoer.
Littekens vind ik sowieso wel tof, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]das beter die doet etSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze?Hij is niet zo duidelijk.
Det Som En Gang Var
Ik heb een huge litteken op mijn rug. En heb sowieso overal littekens zitten, ik heb heel snel wondjes enzo en dat worden bijna allemaal littekens.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef Faxie het volgende:
Hm ik heb geen echte littekens... Mja een op m'n achterhoofd van ruzie met m'n grote zus heel lang geleden toen ze nog veel groter was dan ik
Krab je ze open?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een huge litteken op mijn rug. En heb sowieso overal littekens zitten, ik heb heel snel wondjes enzo en dat worden bijna allemaal littekens.![]()
Happy trail.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Da's minder. Gezichtslittekens zijn vaak de meest vervelende.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neef van me heeft er een over z'n oog, van boven naar beneden. Brommerongeluk.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Of ik ze nou open krab of niet, het worden sowieso littekens.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ik verberg ze niet. heb er absoluut geen problemen mee...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er een op mijn kuit
tattoo overheen laten zetten![]()
Dan heb ik een jongensbuikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:43 schreef Faxie het volgende:
Buiken zonder haar zijn jongensbuikjes overigensIk heb echter wel een navelsikje
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
My belly is like jelly
[ afbeelding ]
quote:
Dat is wel kut, mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of ik ze nou open krab of niet, het worden sowieso littekens.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]die zijn engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze?Hij is niet zo duidelijk.
je kan er wel iets instoppen nu![]()
![]()
dat kanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik verberg ze niet. heb er absoluut geen problemen mee...
ik stoorde me er enorm aanLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Waarom dacht ik aan een zweepje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een huge litteken op mijn rug. En heb sowieso overal littekens zitten, ik heb heel snel wondjes enzo en dat worden bijna allemaal littekens.
beterschapquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Heb er 4 op me been van een grote operatie. Blindedarm waar er 1 zit. Arm 1 van bot die er doorheen stak en nog een op me arm van vallen met kermis.![]()
Hij is de enige kennerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat jij er als enige om kan lachen zegt natuurlijk al genoeg![]()
![]()
Je bent een SM freak?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom dacht ik aan een zweepje?Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Yup.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat is wel kut, mooi klaar mee.De niet-gedoopte kinderen komen eruit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
die zijn eng
je kan er wel iets instoppen nuDaar houd ik niet eens blauwe plekken aan over, laat staan littekens.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom dacht ik aan een zweepje?
Ik heb alleen een paar al vervaagde littekens op armen.. Verder niet volgens mij
Wat zegt dat dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat jij er als enige om kan lachen zegt natuurlijk al genoegNIEUW: Foto's!![]()
Ik heb allemaal littekens op m'n rechterhand. Dat krijg je als je met dieren werkt.
Nee, kwam gewoon in me opquote:
laat je niks wijsmaken door die gasten met hun behaarde ruggen enzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan heb ik een jongensbuikIk heb echter wel een navelsikje
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig is de schat niet zo moeilijk te vinden__!
Ik heb een huge litteken op mijn rechterhand, omdat ik er 2x aan geopereerd ben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:51 schreef Fera het volgende:
Ik heb allemaal littekens op m'n rechterhand. Dat krijg je als je met dieren werkt.
4 en 10 zijn tofquote:
dat laatste wil ik nog wel een keer doenquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Verkapte-ik-heb-een-grote-pener-post.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig is de schat niet zo moeilijk te vindenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja maar daar zitten geen GIFsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De meeste hebben ook wel KPD toegang hoor![]()
![]()
klinkt als een bijzondere filmquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
De niet-gedoopte kinderen komen eruit.![]()
![]()
30cm toch?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-ik-heb-een-grote-pener-post.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig is de schat niet zo moeilijk te vinden
Maar ik houd niet van harige buiken.
Spel.quote:
Alles kaal dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar ik houd niet van harige buiken.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Haar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar ik houd niet van harige buiken.
Sammieeequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef Samzz het volgende:
DW topic. En dan ook nog eens nummer 1000
!
Ik ben weer terug. Voor even. Dan ben ik weer een paar weken weg.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat valt gelukkig meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
laat je niks wijsmaken door die gasten met hun behaarde ruggen enzo![]()
![]()
![]()
Zeg he... jij weet wel beter hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je vind me dik he HE HE!!!!!!!!!!JD?quote:quote:Mij lijkt 6 wel leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat laatste wil ik nog wel een keer doen
Borsthaar en een happy trail.quote:Maar buikhaar... Nee
Als ik mensen nu over schatten en jongens/mannen buiken hoor praten wil ik die opeens allemaal aanraken
Scrubs, JD had een hele screenplay van Dr.Aculaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg he... jij weet wel beter hoor
[..]
JD?
[..]
[..]
Mij lijkt 6 wel leuk![]()
Als je maar gelukkig bentquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sammieee
Ik ben weer terug. Voor even. Dan ben ik weer een paar weken weg.!
Ik ben gelukkig, ik eet chocolade met nootjes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Voor jou wil ik wel een keertje scheren hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar ik houd niet van harige buiken.![]()
![]()
Ah, tja... zoals de meeste grappige plaatjes op het internet zijn de grappen vaak niet origineelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Scrubs, JD had een hele screenplay van Dr.Acula
Scrubs is wel briljant daar-en-tegen
Heb alles al 6 keer gezienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
John Dorian! Ik vind Scrubs zó leuk
.
![]()
![]()
Ik vind een beetje wel mooi en zacht...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Borsthaar en een happy trail.Maar buikhaar... Nee
Daarentegen is gewoon één woord, hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, tja... zoals de meeste grappige plaatjes op het internet zijn de grappen vaak niet origineel
Scrubs is wel briljant daar-en-tegen.
Klopt haha, heb het zo vaak gezien maar als het op tv is blijf ik toch altijd plakken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, tja... zoals de meeste grappige plaatjes op het internet zijn de grappen vaak niet origineel
Scrubs is wel briljant daar-en-tegen![]()
Heeft D veel haar?quote:
serieus?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
ik heb het wel eens gekeken er kon niet meer dan een glimlachje vanafLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Scrubsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Wat maak je weer heerlijke sugestieve opmerkingen.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Genoeg in ieder geval. Op de juiste plekken.quote:
Suggestieve.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat maak je weer heerlijke sugestieve opmerkingen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Is geniaal, de vriendschap tussen Turk en JD, Dr Cox. The janitorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
serieus?
ik heb het wel eens gekeken er kon niet meer dan een glimlachje vanafKrijg zin om het te kijken
![]()
![]()
sorryquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarentegen is gewoon één woord, hoor.
Jep, heb ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klopt haha, heb het zo vaak gezien maar als het op tv is blijf ik toch altijd plakken.
WIl ook niet de dvd box kopen ofzo, want dan ga ik er niet voor zitten.
Maar als ik het op tv tegenkom blijft ie vaak aanstaan ja
Dat is hoe ik rol.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat maak je weer heerlijke sugestieve opmerkingen.Op zijn billen dus?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Genoeg in ieder geval. Op de juiste plekken.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Had het gedownload op me pc staan. Wil ooit nog de box kopen. Nu net Lost, The wire en House aangeschaft dus eerst dat maar kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
sorry
[..]
Jep, heb ik ook.
WIl ook niet de dvd box kopen ofzo, want dan ga ik er niet voor zitten.
Maar als ik het op tv tegenkom blijft ie vaak aanstaan ja![]()
Nope, zijn kontje is glad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol.
[..]
Op zijn billen dus?
[..]
Ja, ik vind het leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
serieus?
ik heb het wel eens gekeken er kon niet meer dan een glimlachje vanaf. Vooral Dr. Cox
.
Nee, ik ben niet gelukkig. Heb in een maand tijd maar één keer behoorlijk kunnen trainen, voor de rest heeft het weer roet in het eten gegooid. Dus nu ben ik chagrijnig omdat ik me niet af kan reageren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je maar gelukkig bent!
Ik ben gelukkig, ik eet chocolade met nootjes.
Maar ik heb vrijdag wel een heel leuk feestje gehad (met mijn roze lenzen in), en ik eet nu biggetjes.
mja ik ken het maar nee het doet het em niet voor mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is geniaal, de vriendschap tussen Turk en JD, Dr Cox. The janitorKrijg zin om het te kijken
the big bang theory daarin tegen vind ik dan wel weer leukLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Je wil mannenbuiken aanrakenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:55 schreef zeefje het volgende:
Als ik mensen nu over schatten en jongens/mannen buiken hoor praten wil ik die opeens allemaal aanrakenWat is daar nou zo interessant aan?
Het kietelt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind een beetje wel mooi en zacht...
Sarah Chalkequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is geniaal, de vriendschap tussen Turk en JD, Dr Cox. The janitorKrijg zin om het te kijken
mja die vond ik wel scherp met zijn opmerkingenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind het leuk. Vooral Dr. Cox
.
Det Som En Gang Var
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet gelukkig. Heb in een maand tijd maar één keer behoorlijk kunnen trainen, voor de rest heeft het weer roet in het eten gegooid. Dus nu ben ik chagrijnig omdat ik me niet af kan reageren.
Maar ik heb vrijdag wel een heel leuk feestje gehad (met mijn roze lenzen in), en ik eet nu biggetjes.
.
Ja, het weer is niet leuk zo, het is het allemaal net niet, laat het dan óf zo hard sneeuwen dat er dik een meter ligt óf gewoon geen sneeuw.
Biggetjes!
Oh bah bijna valentijn
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ga weer. Tot later. Owhja en morgen nieuwe telefoon kopen
Alleen op sommige momenten in de serie was ze te graatmager. Verder onwijs knapquote:Vooral in de latere seizoenen.
![]()
Er zit in ieder geval geen haar op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft een goede kont, ja?Hoewel ik dat ook niet heel erg zou vinden.
TBBT is ook gewoon leuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ken het maar nee het doet het em niet voor mij
the big bang theory daarin tegen vind ik dan wel weer leukHoewel er ook nog wel eens foutieve grappen instaan.
Ik heb wat zwarte tepelvlammers, haar in dat kuiltje tussen borstkas en buik en een navelsikje. Wat vinden de dames daarvan?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
dat wel maar ik vind het vermakelijk en het kijkt makkelijk wegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
TBBT is ook gewoon leuk.Hoewel er ook nog wel eens foutieve grappen instaan.
Det Som En Gang Var
Ik vind haar eigenlijk alleen in de laatste seizoenen echt knap. In het begin vooral nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Alleen op sommige momenten in de serie was ze te graatmager. Verder onwijs knapVooral in de latere seizoenen.
.
Inderdaad, en niet met die vervelende wind erbij. Sneeuw moet dwarrelen, niet in mijn ogen geblazen worden met orkaankracht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ja, het weer is niet leuk zo, het is het allemaal net niet, laat het dan óf zo hard sneeuwen dat er dik een meter ligt óf gewoon geen sneeuw.
Biggetjes!
En die ex van Dr. Cox, rawrquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Alleen op sommige momenten in de serie was ze te graatmager. Verder onwijs knapVooral in de latere seizoenen.
Pics.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb wat zwarte tepelvlammers, haar in dat kuiltje tussen borstkas en buik en een navelsikje. Wat vinden de dames daarvan?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Naja ze zat er altijd al onder. Alleen wilde ze haar onzeker doen overkomen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk alleen in de laatste seizoenen echt knap. In het begin vooral niet.
![]()
Waarom zeg je 'Oh, bah'? Wordt er van je verwacht dat je eraan deelneemtquote:?
Dat gezeik weerquote:.
M'n ex vond het niet zo leuk dat we er nooit wat aan deden, gewoon omdat ik het onzin vond![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:59 schreef zeefje het volgende:
Ik ga weer. Tot later. Owhja en morgen nieuwe telefoon kopen![]()
![]()
Ik wil meeeequote:. Alleen ik ben er te slecht in
Tepelhaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb wat zwarte tepelvlammers, haar in dat kuiltje tussen borstkas en buik en een navelsikje. Wat vinden de dames daarvan?De rest is prima.
is het ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat gezeik weer.
M'n ex vond het niet zo leuk dat we er nooit wat aan deden, gewoon omdat ik het onzin vondLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik wil meeee. Alleen ik ben er te slecht in
![]()
tja als je er te slecht in bent
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
het kan heel goed zijn dat ik straks nog naar Klina ga, ik verga van de pijnWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad, en niet met die vervelende wind erbij. Sneeuw moet dwarrelen, niet in mijn ogen geblazen worden met orkaankracht..
Ze zat er altijd onder? Hoewel ik ook nu nog wel eens zoiets heb van... Neh. Beetje afhankelijk van de aflevering.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Naja ze zat er altijd al onder. Alleen wilde ze haar onzeker doen overkomen.
Wel een ontzettend grappige rol.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grassprietjes kietelen meer dan een boomstam
Mijn conditie is echt zo slecht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
tja als je er te slecht in bentI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ja ik bedoel zelfde vrouw alleen op het begin deden ze geen make up etc om haar warrig te doen overkomen. Maarja alles past gewoon in die serie. Alleen vond Ted denk ik de minste.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ja.
[..]
Ze zat er altijd onder? Hoewel ik ook nu nog wel eens zoiets heb van... Neh. Beetje afhankelijk van de aflevering.
Wel een ontzettend grappige rol.![]()
kalm aan opbouwenquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hoi, slechte kaper!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
tja als je er te slecht in bent![]()
![]()
Lapohunt gemistquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
tja als je er te slecht in bent![]()
![]()
![]()
Ben naar huisarts
Benieuwd wat ik voorgeschreven ga krijgen. Hopelijk iets wat samen met alcohol mag.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Mag ik even zeggen dat ik Lana Parilla een mooie vrouw vind? Dank u.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja verplichte ik hou van jou meuk kopen, geven en zeggenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lekker samen zijn met je valentijn
[b]AirwiN schreef [/b]
zoietsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als in minuut lopen, minuutje rennen.wie?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik Lana Parilla een mooie vrouw vind? Dank u.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Oh, op die manier. Ik doelde eigenlijk niet eens op de make-up, ze is in de jaren best wel positief veranderd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja ik bedoel zelfde vrouw alleen op het begin deden ze geen make up etc om haar warrig te doen overkomen. Maarja alles past gewoon in die serie. Alleen vond Ted denk ik de minste.
Ted vind ik ook niet zo en Todd ook niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Prioriteiten, jij hebt ze.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:04 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ben naar huisarts
Benieuwd wat ik voorgeschreven ga krijgen. Hopelijk iets wat samen met alcohol mag.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Gewoon geen relatie hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja verplichte ik hou van jou meuk kopen, geven en zeggen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zeg je 'Oh, bah'? Wordt er van je verwacht dat je eraan deelneemt?
![]()
Maar ik heb gewoon een hekel aan V-day
[b]AirwiN schreef [/b]
Of een relatie met iemand die het ook gestolen kan wordenquote:.
Bweurkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja verplichte ik hou van jou meuk kopen, geven en zeggen
Ik vind die vrouw van 'friends with benefits mooi' nice eyes. Alleen geen idee meer hoe ze heet
Dat lukt me welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhuhquote:
Ik wil van die klotehoest af voor ik geen longen meer heb, maar komend weekend ook een leuk feestje met bier hebben
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet![]()
Maar ik heb gewoon een hekel aan V-day!
Ik niet. Ik vind de commercie er omheen stom, dat wel.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ja oneerlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Topic nummer 1000 die jij zou kapenik was op de uni
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mila kunis?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:06 schreef zeefje het volgende:
Ik vind die vrouw van 'friends with benefits mooi' nice eyes. Alleen geen idee meer hoe ze heetIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mila Kunisquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:06 schreef zeefje het volgende:
Ik vind die vrouw van 'friends with benefits mooi' nice eyes. Alleen geen idee meer hoe ze heet![]()
![]()
Eigen schuld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja oneerlijkik was op de uni
![]()
Ik vind Valentijnsdag altijd wel leuk.
Ik heb veel liever dat iemand spontaan zegt dat hij/zij van me houdt dan verplicht op valentijnsdagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Ik niet. Ik vind de commercie er omheen stom, dat wel.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Die vind ik dus niks aan hequote:
[quote]Op dinsdag 22 januari 2013 15:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mila Kunis
[/quote
Jaha![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
grrrrrrrrrr![]()
dan kaap ik lekker 10.000
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is zoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb veel liever dat iemand spontaan zegt dat hij/zij van me houdt dan verplicht op valentijnsdag.
Al interesseert het me vrij weinig wanneer hij het zegt, eigenlijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daarom sloeg ik Valentijnsdag altijd over bij m'n ex. Vond ze niet zo leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb veel liever dat iemand spontaan zegt dat hij/zij van me houdt dan verplicht op valentijnsdagSuccesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
grrrrrrrrrr![]()
dan kaap ik lekker 10.000![]()
![]()
Mag ik even zeggen dat jouw onderschrift te lang is!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Regina in Once Upon A Time.quote:
mijn psychotherapeute is een mooie madam ze
maar oh zo onbereikbaar, ook voor mannenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik ook. Toch geef ik geen neuk om Valentijnsdag, verder.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een relatie hé“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn ex ging moeite doen om met Valentijn thuis te zijn, dus niet op een eiland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom sloeg ik Valentijnsdag altijd over bij m'n ex. Vond ze niet zo leuk
[..]
Succes
Ik verklaarde hem voor gek!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
zolang het maar echt isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo.
Al interesseert het me vrij weinig wanneer hij het zegt, eigenlijk.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Die van modern family lijkt er wel opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:08 schreef zeefje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 22 januari 2013 15:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mila Kunis
[/quote
Jaha![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom sloeg ik Valentijnsdag altijd over bij m'n ex. Vond ze niet zo leuk
Die moet ik nog steeds aanpassen, maar ben te luiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat jouw onderschrift te lang is!!
Dat is niet de enige reden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een relatie hé
Juist!!quote:
En niet omdat het verplicht is
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex ging moeite doen om met Valentijn thuis te zijn, dus niet op een eiland.
Ik verklaarde hem voor gek!![]()
das wel een lekker wijf jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Regina in Once Upon A Time.
[ afbeelding ]Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Forum Opties Forumhop: Hop naar: