SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Wel een jammerlijke TT voor topic nummer 1000
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
DAFUK! Wat een klote-TT
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
i love boobies
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel een jammerlijke TT voor topic nummer 1000
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Wat is met deze TT?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel een jammerlijke TT voor topic nummer 1000quote:quote:quote:quote:quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik had als TT "A t/m F" in gedachten. Nu kan dat niet meer.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
inderdaadquote:borsten
Det Som En Gang Var
Kapot.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]![]()
Heul niet.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mannenbuikjes wel. Maar sowieso: mannen.quote:![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Na 3x ctrl+f5 wel.
Falen met de TT, en falen om een afbeelding te plaatsen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
NIEUW: Foto's!![]()
Borsten hebben dan ook geen mond of stembanden.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
ik zie alleen de urlquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Heuui foto. Hoe gaat het inmiddels met je?quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
QFTquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Falen met de TT, en falen om een afbeelding te plaatsen...Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Ik ben er pas achter gekomen dat die definitie voor ieder anders is. Moeilijk.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
My thoughts exactly.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
BazenTT, bek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Falen met de TT, en falen om een afbeelding te plaatsen...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vrouwenbuikjes dan. Komt op hetzelfde neer.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:meeste mannenbuikjes zijn harig. Of stiekem jongensbuikjes.
Man : checkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannenbuikjes wel. Maar sowieso: mannen.![]()
Bierbuik: check![]()
Vrouwenbuikjesquote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
same herequote:
Det Som En Gang Var
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vrouwenbuikjes dan. Komt op hetzelfde neer.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Beetje haar isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:35 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]meeste mannenbuikjes zijn harig. Of stiekem jongensbuikjes.
maar geen gorilla achtig want
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Jawel.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb schijnbaar een heel lief buikje
quote:
Liever een sixpack.Maar chubby kan ik ook wel waarderen.
pics.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb schijnbaar een heel lief buikje[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vrouw =/= meisje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vrouwenbuikjes dan. Komt op hetzelfde neer.![]()
Sixpacksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
.
Ja.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Chubby is my middle namequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
![]()
Ja.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Beetje vetjes is welmaar bierbuik lookalike nee.
Waarheid dat !quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mijn buik heeft nog steeds een vervaagd litteken
Klote blindedarm in 2009Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Ooit borsten horen praten dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent de enige die dat vind, nee dus.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Doen vrouwen moeilijk over dat litteken. Nee toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
Klote blindedarm in 2009I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik heb jou nog nooit gezien hier, geloof ik.quote:
slaap zequote:
Det Som En Gang Var
Een gewoon litteken neem ik dan aan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
Klote blindedarm in 2009
Ik heb een litteken van mijn navel naar beneden. Niet vaag, niks. Gewon duidelijk zichtbaar en lelijk.What you forget, you are gonna repeat.
Nee, maar daar ging het ook niet om.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ooit borsten horen praten dan?![]()
Volgens mij zoekt DW ruzie vandaagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent de enige die dat vind, nee dus.
same herequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien hier, geloof ik.
ik vroeg het me ook al afLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ben er idd niet vaak. Net wanneer ik tijd over hebquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien hier, geloof ik.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef rival het volgende:
mannenbuik: check!
harige buik: hell no
bierbuik: hell no
sixpack: .. nee ook niet......
![]()
![]()
![]()
Hoe weet jij nou waar ik aan denk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar daar ging het ook niet om.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Noem je dit ruzie zoeken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:39 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Volgens mij zoekt DW ruzie vandaag[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik klik op de datum+tijd wat gequote wordt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar ik aan denk?![]()
Jij bent zo'n open boek... iedereen ziet datquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar ik aan denk?NIEUW: Foto's!![]()
Was me anders niet opgevallen van 't weekend, of op foto's..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een gewoon litteken neem ik dan aan?
Ik heb een litteken van mijn navel naar beneden. Niet vaag, niks. Gewon duidelijk zichtbaar en lelijk.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Want alles wat ik hier neerzet is precies wat ik denk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik klik op de datum+tijd wat gequote wordt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee, maar wel waar je op antwoordt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want alles wat ik hier neerzet is precies wat ik denk?![]()
Ja, zo'n typische horizontale streep rechtonder. En of jouw buik lelijk is heb ik niet kunnen beoordelen, maar voor zover ik weet/hoor weegt de rest van jou ruimschoots tegen dat litteken opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een gewoon litteken neem ik dan aan?
Ik heb een litteken van mijn navel naar beneden. Niet vaag, niks. Gewon duidelijk zichtbaar en lelijk.
Mij wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was me anders niet opgevallen van 't weekend, of op foto's..[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ooit borsten horen praten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik mijn buik niet laat zien en ook zoveel mogelijk vermijd op foto's te zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was me anders niet opgevallen van 't weekend, of op foto's..What you forget, you are gonna repeat.
Druk, stress, SOG'en.. Verder prima. En met jou?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe gaat het met DW? Of vraag ik nu iets totaal stoms...
Ah zoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik mijn buik niet laat zien en ook zoveel mogelijk vermijd op foto's te zetten.
Mjah, als je het zelf vervelend vind snap ik het wel
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: