Gewoon een tulbandje met notenvulling, en die vol laten zuigen met een lekkere likeurquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Met een beetje drank erin is natuurlijk altijd lekker.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Gewoon een tulbandje met notenvulling, en die vol laten zuigen met een lekkere likeur
Ik wel, maar nog steeds niks mis met mijn BMI.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]lekker. Al ben ik niet zo een cake-eter.
Ik kan ook eten wat ik wil, ik word niet dik. Roomboterkoek vind ik trouwens wel erg lekker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik wel, maar nog steeds niks mis met mijn BMI.
Ik kan een hele simpele roombotercake al waarderen
Hmmm, haalt het voorlopig niet. Bij origineel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Oh hier zijn jullie, heerlijk programma
Maar ik krijg er zo'n trek vanquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hmmm, haalt het voorlopig niet. Bij origineel.
Ik mis Sue en de blauwe ogen van Paul![]()
Je kan toch ten minste even een koningstaart bakkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar ik krijg er zo'n trek vantwee pakjes liga en een gevulde koek heb ik tijdens het programma verorbert
Nee, ben meer een eterquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je kan toch ten minste even een koningstaart bakken
Die halve recepten zijn precies volgens het format. En ik neem toch wel aan dat de deelnemers dat kennen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:47 schreef MaximusTG het volgende:
Vond het wel een geinig programma om met een half oog te kijken. Mooie mengelmoes aan deelnemers. Alhoewel het wel vrij duidelijk leek deze aflevering wie echt de slechtste waren.
Ik vroeg me alleen af of de kandidaten van te voren wisten dat ze zo halve recepten zouden krijgen. Was duidelijk dat sommige deelnemers daar meer moeite mee hadden dan andere.
Martine Bijl idd erg leuk als presentatrice. Meelevend ook. Maar daarom is het ook van Max natuurlijk :p.
Ik vond het haar ontzettend leuk doen in ieder gevalquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:50 schreef Etcetera het volgende:
Heerlijk kneuterig programmaMarine Bijl is geknipt voor de presentatie volgens mij
Eens, gelijk bij de intro stonden mijn tenen al krom, ze was aan het acteren ipv aan het presenteren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Begonnen.
Eerlijk gezegd vind ik Martine Bijl maar vervelend.
En vergeet de kneuterige filmpjes over de kandidaten niet. Gisteren al een kat gezien ook, bij Evert. We worden verwend.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:28 schreef RobinOok het volgende:
Die maakte een grapje hoor, dat we al genoeg boter aten. Ze was het gewoon vergeten. Beetje te subtiel grapje voor de meeste Nederlanders, maar echt wel een grapje.
En dat het allemaal truttig en kneuterig is hoort gewoon zo. Dat is de format, daar draait het om. Heerlijk kneuterig en truttig en lief en zachtmoedig en aardig en lekker en keuvelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |