SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bwehehe, gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het kan alle kanten op.. ik lig ook wel eens gewoon wakker
Nachtmerries heb ik gelukkig niet vaak.
![]()
dat kan ik alleen in een nachtmerrie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef Samzz het volgende:
Lucide dromen. En op een of andere manier helpt bij mij het vasthouden van m'n knuffel ook
.
nee wacht, ik herinner me alleen nachtmerries..... en die stoppen dus zodra ik besef dat ik droom en iets verander......![]()
@TGND: Begrijpelijk, dat is toch iets wat je even bezighoudt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Van Nutricia dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, Chocomel. Het merk.Winterspecial.
Moet straks toch naar de winkel, meteen kijken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja. Ik droomde dus dat ik in de Mc stond op het moment dat de Mc in de fik vloog. En ik geen kant op konquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:14 schreef Fera het volgende:
@TGND: Begrijpelijk, dat is toch iets wat je even bezighoudt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
O, geen idee. Ik hou me daar niet mee bezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van Nutricia dusMoet straks toch naar de winkel, meteen kijken
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ga even mijn broodje gezond fixen en sinaasappels persen.What you forget, you are gonna repeat.
Awwwwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk doordat ik gewoonweg slecht heb geslapen. Nachtmerries enzo
Ik weet niet meer waarover ik gedroomd heb, maar ik werd wakker en herhaalde het voor mezelf, want het was raar en er zaten FOK!kers in. Maar ik ben het al vergeten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Middag
Feliciteer me, ik mag eindelijk de huisarts bezoeken
Hoest nl. nog steeds de longen uit mijn lijf
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef Blind_Guardian het volgende:
Middag
Hoest nl. nog steeds de longen uit mijn lijf![]()
![]()
NIEUW: Foto's!![]()
Ik droomde vannacht dat ik in een gesticht á la "One Flew over the Cuckoo's Nest" gevangen zat, en de dokters waren nazi's die experimenten met ons deden
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Sterkte, ik denk dat je Codeïne krijgtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef Blind_Guardian het volgende:
Middag
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2013 13:17:40 ]![]()
Hee, die film heb ik ook thuis nog liggen, maar nog nooit gekekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in een gesticht á la "One Flew over the Cuckoo's Nest" gevangen zat, en de dokters waren nazi's die experimenten met ons deden
Ai, das wel naar jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik droomde dus dat ik in de Mc stond op het moment dat de Mc in de fik vloog. En ik geen kant op kon![]()
Damn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik droomde dus dat ik in de Mc stond op het moment dat de Mc in de fik vloog. En ik geen kant op konDromen over vuur vind ik altijd naar.
Zelf droomde ik dus over een soort psycho die kinderen (waaronder ik, ik was een stuk jonger in die droom) onder zijn hoede had als een soort mentor. Hij gaf workshops in meditatie ofzoiets, we waren op een soort kamp. Alleen verdwenen er stuk voor stuk kinderen op mysterieuze wijze. Een van de andere kinderen was er achtergekomen dat de man een kannibaal was die de kinderen stuk voor stuk opvrat. Alleen de kannibaal kwam er dus achter dat wij het ''wisten'' en zodoende was ik de volgende. Gelukkig werd ik net op tijd wakker.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dank je. Ik ging vanochtend er al langs maar toen was het inloopspreekuur net afgelopen (en geen minuutje langer inloop laten hoor). Dus meteen afspraak gemaakt voor vanmiddag. Eerst wou die assistente-kut nog steeds geen afspraak maken, tot ik aandrong.quote:
Misschien moest ik volgende keer maar eerst recht in d'r gezicht hoesten
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Ik heb jou niet horen hoesten van het weekendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef Blind_Guardian het volgende:
Middag
![]()
Maar gefeliciteerd
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ben dus niet de enige met zieke dromen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in een gesticht á la "One Flew over the Cuckoo's Nest" gevangen zat, en de dokters waren nazi's die experimenten met ons dedenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bij ons mag je aan de bali niet eens een afspraak maken. Moet je bellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dank je. Ik ging vanochtend er al langs maar toen was het inloopspreekuur net afgelopen (en geen minuutje langer inloop laten hoor). Dus meteen afspraak gemaakt voor vanmiddag. Eerst wou die assistente-kut nog steeds geen afspraak maken, tot ik aandrong.
Misschien moest ik volgende keer maar eerst recht in d'r gezicht hoesten
Als je echter bij de bali gaat bellen naar de bali is het wel goed denk ikNIEUW: Foto's!![]()
Fijn is dat he. Heerlijke kromheidquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bij ons mag je aan de bali niet eens een afspraak maken. Moet je bellen.
Als je echter bij de bali gaat bellen naar de bali is het wel goed denk ik![]()
Ik moet ook nodig naar de huisarts
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
het vuur in rennen. (als je beseft dat je droomt danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik droomde dus dat ik in de Mc stond op het moment dat de Mc in de fik vloog. En ik geen kant op kon)
![]()
Ben benieuwd. Als het maar iets is dat helpt, denk nl. zelf dat ik al 3 weken met bronchitis rondloop, maar dat mag de huisarts zelf uitzoeken. Meeste van die jurken stellen het niet op prijs als je zelf vermoedens aankaart.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sterkte, ik denk dat je Codeïne krijgtWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Lolquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je echter bij de bali gaat bellen naar de bali is het wel goed denk ik
als je beseft dat je droomt, kun je alles dromen... dus als je die controle hebt blaas je het vuur toch gewoon uit?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
het vuur in rennen. (als je beseft dat je droomt dan)
ga je weleens op kamp? mediteer je weleens?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn.Dromen over vuur vind ik altijd naar.
Zelf droomde ik dus over een soort psycho die kinderen (waaronder ik, ik was een stuk jonger in die droom) onder zijn hoede had als een soort mentor. Hij gaf workshops in meditatie ofzoiets, we waren op een soort kamp. Alleen verdwenen er stuk voor stuk kinderen op mysterieuze wijze. Een van de andere kinderen was er achtergekomen dat de man een kannibaal was die de kinderen stuk voor stuk opvrat. Alleen de kannibaal kwam er dus achter dat wij het ''wisten'' en zodoende was ik de volgende. Gelukkig werd ik net op tijd wakker.![]()
![]()
ps. weet iemand of je met codeine nog mag drinken? Zaterdag tof feest dat ik niet wil missen
Nope.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
ga je weleens op kamp? mediteer je weleens?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kan het feest niet tof zijn zonder alcohol dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
ps. weet iemand of je met codeine nog mag drinken? Zaterdag tof feest dat ik niet wil missenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Zal even op het doosje kijken voor je maar ik gok van niet of matigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
ps. weet iemand of je met codeine nog mag drinken? Zaterdag tof feest dat ik niet wil missen![]()
dat weet ik niet man. dit is nog nieuw voor mij... ik weet alleen hoe ik eruit ben gekomen zegmaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
als je beseft dat je droomt, kun je alles dromen... dus als je die controle hebt blaas je het vuur toch gewoon uit?
ik zat op een boot en ze wilden mij er steeds afgooien... (waarschijnlijk vanwege de vakantie ervoor dat ik op een ferry zat en over de railing naar beneden keek wat nogal imponerend was)
toen ik besefte dat ik in een droom zat ben ik zelf gesprongen, en werd ik wakker....![]()
Sorry maar dit moet even... het is baliequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je echter bij de bali gaat bellen naar de bali is het wel goed denk ik
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Bovendien als jij iets van ventolin krijgt voor je bronchitis dan is alcohol ook niet echt verstandig he
Allejesus ik kan wel bij de apotheek gaan werken![]()
![]()
Hier zitten werkelijk alleen nog maar taalnazi'squote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sorry maar dit moet even... het is balie![]()
![]()
![]()
Naar Bali bellen is best duur.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sorry maar dit moet even... het is balieEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar red ik me uit zoals iedereen hier als er zo'n taalnazi voorbij komt... "het mag beide"...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sorry maar dit moet even... het is balie
https://maps.google.nl/ma(...)uf_8dtKTdBg&t=w&z=17
Maar idd, je hebt gelijk
Ga solliciterenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
Bovendien als jij iets van ventolin krijgt voor je bronchitis dan is alcohol ook niet echt verstandig he
Allejesus ik kan wel bij de apotheek gaan werken
Goed, naar de winkels dus.. Pakketje ophalen, boodschappen halen en daarna geld incasseren
Ik droom altijd maf. Daarom heb ik ook een dromendagboek, ik schrijf alles op. Ik kan hem alleen even niet meer vinden tussen de verhuisspullen.quote:
Moet je daar serieus een diploma voor hebben? Je kan toch ook al doende leren wat er wel en niet op de verpakking staat?quote:
Apothekersassistente welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je daar serieus een diploma voor hebben? Je kan toch ook al doende leren wat er wel en niet op de verpakking staat?Je moet echt wel weten welke medicijnen bij welke kunnen enzo
![]()
![]()
Best logisch dat je een diploma moet hebben om met medicijnen te werken!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je daar serieus een diploma voor hebben? Je kan toch ook al doende leren wat er wel en niet op de verpakking staat?
Zelfs bij de supermarkt moet er een gediplomeerde muts bij de medicijnen staan
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik dit zo lees heb ik best een relaxte huisarts... Tot op zekere hoogte, that is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sorry popjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hier zitten werkelijk alleen nog maar taalnazi's![]()
Dit dus. Toen ik nog bij de Etos werkte mocht ik absoluut geen advies geven, hoewel ik het echt wel wist.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best logisch dat je een diploma moet hebben om met medicijnen te werken!
Zelfs bij de supermarkt moet er een gediplomeerde muts bij de medicijnen staan“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
HOAX!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Apothekersassistente welJe moet echt wel weten welke medicijnen bij welke kunnen enzo
dat lezen ze zelf ook altijd op van dat papiertje dat ze erbij printen.
Je ziet ook altijd de opluchting in hun ogen als ze vragen of je ervaring hebt met het medicijn en je "ja" zegt. Want dan hoeven ze niets op te zoeken.
En als je een vraag hebt moeten ze het vaak alsnog opzoeken.NIEUW: Foto's!![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
HOAX!
Je ziet ook altijd de opluchting in hun ogen als ze vragen of je ervaring hebt met het medicijn en je "ja" zegt. Want dan hoeven ze niets op te zoeken.
En als je een vraag hebt moeten ze het vaak alsnog opzoeken.![]()
Dan heb ik in dit geval dus ook een erg fijne apotheek, gewoon mensen met verstand van zaken, iig wat de reguliere medicatie betreftquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
HOAX!
En als je een vraag hebt moeten ze het vaak alsnog opzoeken..
't is gezelliger metquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan het feest niet tof zijn zonder alcohol dan?Jij hebt codeine in huis? Ook al aan de hoest?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Gele sticker:
Kan het reactievermogen verminderen ... pas op met alcoholWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Ja, want die verhaaltjes hebben ze uit hun hoofd geleerdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik in dit geval dus ook een erg fijne apotheek, gewoon mensen met verstand van zaken, iig wat de reguliere medicatie betreft.
quote:
nou de mijne lost mijn probleem niet op, maar ik weet nu wel dat ik geen soa hebquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:29 schreef Samzz het volgende:
Als ik dit zo lees heb ik best een relaxte huisarts... Tot op zekere hoogte, that is.
![]()
![]()
ze hebben een diploma, niemand zei iets over de stof onthoudenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
HOAX!
En als je een vraag hebt moeten ze het vaak alsnog opzoeken.![]()
![]()
Waarom dacht je van wel dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
nou de mijne lost mijn probleem niet op, maar ik weet nu wel dat ik geen soa hebEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat is je probleem dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
nou de mijne lost mijn probleem niet op, maar ik weet nu wel dat ik geen soa hebIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Duh, hoe wil je anders onthouden hoe medicatie werkt. De reden dat ik zeg reguliere medicatie is omdat ik nooit medicatie nodig heb en enkel eens wat op heb gehaald voor m'n zusjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, want die verhaaltjes hebben ze uit hun hoofd geleerd“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hehe, had ik net ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks, ontbijt en lunch in 1. Broodje gezond?
![]()
![]()
Jeuk aan de ballen is niet per definitie een SOA neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
nou de mijne lost mijn probleem niet op, maar ik weet nu wel dat ik geen soa heb.
Maar, waar heb je last van dan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik bedoelde meer van, dat ze het onthouden omdat die medicijnen vaak voorbij komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duh, hoe wil je anders onthouden hoe medicatie werkt. De reden dat ik zeg reguliere medicatie is omdat ik nooit medicatie nodig heb en enkel eens wat op heb gehaald voor m'n zusjes.
Yesh. Met versgeperste sinaasappelsapquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, had ik net ook. Broodje gezond?
Het geeft alleen altijd zoveel afwas
What you forget, you are gonna repeat.
Lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh. Met versgeperste sinaasappelsap
Het geeft alleen altijd zoveel afwas
Ja, helaas wel ja![]()
![]()
Oh, zo. Toch denk ik dat de mensen hier er wel verstand van hebben, zoveel info staat er niet op het lijstje dat ze printen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van, dat ze het onthouden omdat die medicijnen vaak voorbij komen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klasgenootje van me moest voor het werken bij de Kruidvat op den duur een mbo4 opleiding doen, vanuit de Kruidvat. Alleen dan mocht ze advies geven.What you forget, you are gonna repeat.
Etos heeft hetzelfde, allemaal interne opleidingen waar je ook leert over fytotherapeutische meuk, vitamines, zonnebrandcrèmes en zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Klasgenootje van me moest voor het werken bij de Kruidvat op den duur een mbo4 opleiding doen, vanuit de Kruidvat. Alleen dan mocht ze advies geven.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Godver, ik ging net door m'n rug heen. Ik kon heel even niet overeind komen, ik was bijna bang dat het helemaal niet meer zou lukken.
Doet nog steeds fucking zeer.
dacht ik niet....quote:is niet relevant. wat relevant is is dat ik klachten heb. en daarvoor naar de huisarts ga.quote:
kom ik daar na 2 weken...
>u heeft geen soa.
<ja primaen nu?
>en nu?
< ja ik heb klachten, daarvoor kwam ik hier.leuk om te horen dat ik geen soa heb. maar nu zijn niet ineens mijn klachten verdwenen...
> wilt u een nieuwe afspraak bij de huisarts plannen?![]()
![]()
dan zou ik elke morgen naar de dokter moetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeuk aan de ballen is niet per definitie een SOA nee.
![]()
![]()
Massage?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:43 schreef Fera het volgende:
Godver, ik ging net door m'n rug heen. Ik kon heel even niet overeind komen, ik was bijna bang dat het helemaal niet meer zou lukken.
Doet nog steeds fucking zeer.What you forget, you are gonna repeat.
Het schoot er echt in, ik voel me echt beperkt in bewegen nu. Ik voel het nog steeds achter in m'n rug.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
heb je daar vaker last van?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:43 schreef Fera het volgende:
Doet nog steeds fucking zeer.![]()
Jezusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
dacht ik niet....
[..]
is niet relevant. wat relevant is is dat ik klachten heb. en daarvoor naar de huisarts ga.
>u heeft geen soa.
<ja primaen nu?
>en nu?
< ja ik heb klachten, daarvoor kwam ik hier.leuk om te horen dat ik geen soa heb. maar nu zijn niet ineens mijn klachten verdwenen...
> wilt u een nieuwe afspraak bij de huisarts plannen?Je zou verwachten dat ze wel meer verstand hebben dan dat
![]()
![]()
Het is één keer eerder gebeurd, maar toen was het zo over.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Als je dat zo hoort zou je denken dat ze geen opgeleid personeel hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
dacht ik niet....
[..]
is niet relevant. wat relevant is is dat ik klachten heb. en daarvoor naar de huisarts ga.
>u heeft geen soa.
<ja primaen nu?
>en nu?
> wilt u een nieuwe afspraak bij de huisarts plannen?.
Doeiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zwitsal
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil al een uur naar het centrumquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja en nee ik heb het een keer gekregen vd hoest. Dus het ligt er nog.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:33 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
't is gezelliger met
[..]
Jij hebt codeine in huis? Ook al aan de hoest?![]()
Ruikt zo lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, op mijn gezicht en borstjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |