ach ik voeg schijnbaar te weinig toequote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:18 schreef supersof het volgende:
Ja die vind ik ook raar. Maar ik vind het raarder dat jij er niet in staat
aaawhquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach ik voeg schijnbaar te weinig toemaakt mij niet uit hoor
haha ja oke, maar toch. Je bent hier echt veel en ik vind je een heel leuke user, dus vind wel dat jij ook een nominatie verdient. Maarjaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach het zijn maar internetverkiezingen
haha ach het leven is nou eenmaal oneerlijk somsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:23 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja oke, maar toch. Je bent hier echt veel en ik vind je een heel leuke user, dus vind wel dat jij ook een nominatie verdient. Maarja
wat?! de lotto?quote:
Ik vind het ook raar dat ik er niet in staquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:18 schreef supersof het volgende:
Ja die vind ik ook raar. Maar ik vind het raarder dat jij er niet in staat
quote:
Snel pak je oplader!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:35 schreef Fok-it het volgende:
64% accu nu op mijn mobiel en ik moet nog tot een uur of half 3Autistenzorgen spelen op
Thanksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Stu, ik ben zoooooo blij voor je![]()
![]()
Ik ben onderweg.quote:
quote:
Die zijn nu toch? Flash heeft het 2012 tagje al heel lang dus ik neem aan dat mensen die nu winnen het 2013 tagje krijgen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt eerst nog die van 2013 he
dat kan niet want die van 10:53 komt nu 10:58 dus rijdt er nog wel een treinquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:48 schreef Fok-it het volgende:
De trein van 10:.38 naar Maastricht gaat niet, die van 11.08 gaat niet maar de trein van 10:53 heeft 5 minuten vertragingwat een schijnheilige kutmelding van de NS. Zeg gewoon dat niks rijdt ofzo
er werd gezegd dat deze van 2012 warenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zijn nu toch? Flash heeft het 2012 tagje al heel lang dus ik neem aan dat mensen die nu winnen het 2013 tagje krijgen?
Wat doe jij in Maastricht?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:48 schreef Fok-it het volgende:
De trein van 10:.38 naar Maastricht gaat niet, die van 11.08 gaat niet maar de trein van 10:53 heeft 5 minuten vertragingwat een schijnheilige kutmelding van de NS. Zeg gewoon dat niks rijdt ofzo
Ik studeerde toch in Eindhoven?quote:
Oh dat wist ik nietquote:
Daar woon ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nietik dacht Utrecht.
Geen idee hoe het werkt. Maar Flash in KSC heeft die tag al heel lang met 2012quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er werd gezegd dat deze van 2012 waren
Nou niet zo flauw doen danquote:
Ik ben flauw.quote:
Lekkaahquote:
laatste dag ja?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:59 schreef Fok-it het volgende:
Oh hij rijdtnou laatste dagje Eindhoven. Ben ik daar ook vanaf
Vind het jammer dat ik er niet in sta, had toch wel goed geprobeerd..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Tong80 en vin vind ik raar, de andere vind ik best logisch
Gesprek met mijn slber. Kan helaas geen klasgenoten meer zien want die hebben om kwart over 3 tentamen. Wel echt de tofste klas die ik heb gehad dus daar baal ik wel van mja.quote:
ja dat is ook wel apartquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vind het jammer dat ik er niet in sta, had toch wel goed geprobeerd..
aawh rockquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vind het jammer dat ik er niet in sta, had toch wel goed geprobeerd..
Kun je niet een andere dag naar ze toe gaan dan? En je zou toch nog twee weken proberen zei je?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gesprek met mijn slber. Kan helaas geen klasgenoten meer zien want die hebben om kwart over 3 tentamen. Wel echt de tofste klas die ik heb gehad dus daar baal ik wel van mja.
heeee roald!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:19 schreef Ro-ald het volgende:
Heeywat ben ik toch blij dat ik nooit met de trein hoef
Joepiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:19 schreef Ro-ald het volgende:
Heeywat ben ik toch blij dat ik nooit met de trein hoef
Nee. Ik zei dat dat gesprek pas over 2 weken wasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Kun je niet een andere dag naar ze toe gaan dan? En je zou toch nog twee weken proberen zei je?
oooh oke. succes met gesprek enzquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik zei dat dat gesprek pas over 2 weken wasmaar eerder gepland dus
ja ga ik denk ik ook nog wel doen. Keertje uit eten nog ofzo
quote:
ja moet je wel zsm je studie stopzetten. En dan krijg je alles na feb terug.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]zal niet veel meer zijn dan bevestiging
wil nog wel ff weten hoe dat zit met collegegeld want dat kreeg ik geloof ik nog terug als ik voor februari stopte.
Inderdaad. Maar ik ga ff uit de slow. Vind het niet fijn praten op mijn mob.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja moet je wel zsm je studie stopzetten. En dan krijg je alles na feb terug.
okee doeeiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik ga ff uit de slow. Vind het niet fijn praten op mijn mob.![]()
Was te merken jaquote:
hahaha ja echt hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:31 schreef msacras het volgende:
Vin genomineerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tranen lopen over m'n wangen.
En Tong80 is wel een bazenuser dus dat mag.
Verder, gutenmorgen
Watskebeurt dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:31 schreef msacras het volgende:
Vin genomineerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso, jong van geestquote:En Tong80 is wel een bazenuser dus dat mag.
handigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:33 schreef msacras het volgende:
Mogge Sof
Ik ben echt zo'n klapmongool af en toe
Moest ik om 11 uur op school zijn, word ik om 10 voor 11 wakker
Had ik gedaan dmv mn telefoon, maar die lag niet goed aan de oplader ofzo dus de batterij ging leeg vannacht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
handig![]()
misschien je wekker zetten
ooh dat is vervelendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Had ik gedaan dmv mn telefoon, maar die lag niet goed aan de oplader ofzo dus de batterij ging leeg vannacht.
En m'n moeder is gewoon aan het werk en m'n vader is ziek dus die konden me ook niet wakker maken ofzo haha.
Ik moest iets eerder op school zijn om een boek van iemand te lenen, daarna Frans mondeling en ik heb ook een toets, maar pas om 12:40.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh dat is vervelendhad je een toets of gewoon school.
goed bezigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik moest iets eerder op school zijn om een boek van iemand te lenen, daarna Frans mondeling en ik heb ook een toets, maar pas om 12:40.![]()
Dat boek heeft ze dus even ergens anders achter gelaten en die Frans mondeling verplaats ik dan maar even.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:31 schreef msacras het volgende:
Vin genomineerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Tong80 is wel een bazenuser dus dat mag.
Verder, gutenmorgen
oke wat gezelligquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:29 schreef Ro-ald het volgende:
Ik was gisteren op de foto geweest met Filemon
Paardenpension in Naardenquote:
Thanks,jij ook succes alvastquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes!!
Ook van wat strandtenten positieve berichten gehad dus binnenkort gesprekken plannen
succes!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes!!
Ook van wat strandtenten positieve berichten gehad dus binnenkort gesprekken plannen
Ik vind paarden maar niksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Paardenpension in NaardenHeeft tenminste te maken met mijn oude opleiding.
Hoewel ik niet zoveel met paarden heb
Ja verzorgen inderdaad,hok schoonmaken. En longeren ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind paarden maar niks
Maar wat moet je dan precies doen? Paarden verzorgen?
uitmesten en vegenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind paarden maar niks
Maar wat moet je dan precies doen? Paarden verzorgen?
quote:
Lekker poep vegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja verzorgen inderdaad,hok schoonmaken. En longeren ofzo.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Lekker poep vegen.
Verdient het goed?
Genoeg voor een jongen die op zich zelf woontquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Lekker poep vegen.
Verdient het goed?
Ahh, ¤1000 per maand?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Genoeg voor een jongen die op zich zelf woont
Zo ongeveer jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh, ¤1000 per maand?
Maar alvast succes dan.
Hypo.
Zoveel emotie erbij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh, ¤1000 per maand?
Maar alvast succes dan.
Hypo.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké opnieuw:
Hypo skatje, loveyou heb je gemist, wjnmk kusje dit dat omg omg![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:46 schreef Ro-ald het volgende:
A-J leuk dat wij gewoon weer aardig tegen elkaar kunnen doen trouwens
Oh ik dacht van welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo ruzie? Ik was nooit boos op je.
[..]
Lesbo xD
Beter. Ik ook ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toetsweek, dus vanochtend toets gehad, nu al uit
Jij dan?
Succes met je toetsweek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toetsweek, dus vanochtend toets gehad, nu al uit
Jij dan?
Hoe is het gegaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Beter. Ik ook ja.![]()
Nu toetsweek voorbij![]()
quote:
Jij was diegene die random boos werd, daar irriteerde ik me aan, that's all.quote:
Nee is goedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan?
Ik moet nog 3 dagen
[..]
[..]
Jij was diegene die random boos werd, daar irriteerde ik me aan, that's all.
Maar laten we er niet meer over hebben.
Nou ja. Als je je bedenkt dat ik vrijwel niet heb geleerd; ja ging goedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan?
Ik moet nog 3 dagen
[..]
[..]
Jij was diegene die random boos werd, daar irriteerde ik me aan, that's all.
Maar laten we er niet meer over hebben.
Haha, net zesjes of wel hoger?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nou ja. Als je je bedenkt dat ik vrijwel niet heb geleerd; ja ging goed!
Succeswel hoge cijfers halen jij
Ik ben heel blij met alles boven de 5.5quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, net zesjes of wel hoger?
Te laat, ik heb sowieso al toetsen verneuktMaar thanks
zesjesmentaliteitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met alles boven de 5.5![]()
aww
quote:
Hiiiiiiiiquote:
Je hebt wel knappe mooiboys op je fb fotoquote:
kloptquote:
Haha, ik nu ook hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met alles boven de 5.5![]()
aww
Ik hoor daar zeker niet bij?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt wel knappe mooiboys op je fb foto
Nee ik haat op Heppie's vmbomentaliteit. Enkel die van Heppie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef Ro-ald het volgende:
Haten op vmbo & mbo, Hypo -1 Roald credits voor jou.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hoor daar zeker niet bij?
Die in het midden is een bekende Nederlander.
Omg omg Hypo vind(t)? mij liefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee ik haat op Heppie's vmbomentaliteit. Enkel die van Heppie.
Jij bent wel lief verder.
Engels is altijd makkelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, ik nu ook hoor
Mijn engels ging wel goed, maar moet ook wel
Een vriend van mij met mondeling oefenen: I'm à really happy boy.
Like what
Hij heeft wel een rare lachquote:
Zie je ik begin het te lerenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
vindt ja
Jullie zijn allemaal liefHeppie is de liefste hier wel
Fijn dat je mij zo lief vindtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee ik haat op Heppie's vmbomentaliteit. Enkel die van Heppie.
Jij bent wel lief verder.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had wel een biertje gedronken op zijn kosten
gelukkigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
vindt ja
Jullie zijn allemaal liefHeppie is de liefste hier wel
Ja maar jij bent slim en zoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat wist ik toen ik 9 was ook al.
Als je wilt weten waarom ik op de foto ben geweest met Filemon,moet je vanavond om 21:50 naar De week van Filemon kijken op Ned 3quote:
Haha, ik ging helemaal stuk, vooral omdat hij het zo serieus zei.quote:
gemerkt ja 'ik prik je uit liefde'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Dat haten doe ik uit liefde ja.
Niets uitgevoerdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat leer je op de basisschool dude. Wat heb jij gedaan die jaren?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gemerkt ja 'ik prik je uit liefde'
Alles goed?quote:
oeh okequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je wilt weten waarom ik op de foto ben geweest met Filemon,moet je vanavond om 21:50 naar De week van Filemon kijken op Ned 3
awww zaterdag dan extra veelquote:
niet echtquote:
In het mbo deed ik ook bijna niets maar wel diploma gehaaldquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Op de basisschool had ik nog wel een soort van motivatie. Denk ik.
Daalt met de jaren dat.
quote:
Daar is het bijna moeilijk om je diploma niet te halen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In het mbo deed ik ook bijna niets maar wel diploma gehaald
Ja inderdaad maar ze vonden mij ook erg lief op die schoolquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daar is het bijna moeilijk om je diploma niet te halen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:06 schreef Ro-ald het volgende:
Ali B cd luisteren die ik 'vroeger' had gekocht![]()
dank jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]beterschap
* LittleBrownie geeft een fruitmandje
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar ze vonden mij ook erg lief op die school
Ik kon ook wel behoorlijk irritant zijn en moest ik een uitstuurbrief halen en in een time-out lokaal zittenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Vroeger vonden ze mij ook nog lief
een time-out lokaal? Wat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kon ook wel behoorlijk irritant zijn en moest ik een uitstuurbrief halen en in een time-out lokaal zitten
Godsamme wat klinkt dat infantielquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja daar moest je gaan zitten dan tijdens de les als je er uitgestuurd werd
Ja dat was op het vmbo,mbo gewoon op de gang of zo en rondjes lopen door de school.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Godsamme wat klinkt dat infantiel![]()
Bij ons is het 'ja oké ga maar weg. Doei.'
Tjah het was een vmbo en mbo school in eenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:13 schreef ChesterPerry het volgende:
jesus op welke mbo heb jij gezeten dat ze je als een klein kind behandelen
HYPODEPYPODEHYPOquote:
omg omg omg fauxquote:
JA HEEL ERG GOED EIGENLIJK. SCHEIKUNDE WENT BETTER THAN EXPECTED. EN VROEG VRIJ = HELE MIDDAG NIKSENquote:
je bent terugquote:
quote:
LAAT ONS.quote:
MOOIquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
JA HEEL ERG GOED EIGENLIJK. SCHEIKUNDE WENT BETTER THAN EXPECTED. EN VROEG VRIJ = HELE MIDDAG NIKSEN
promiquote:
HEB JIJ DONUTS? WELKE SOORT? DIE GELE ZIJN VET LEKKER MAN, DIE NAAR BANAAN SMAKEN. MET DAN DIE CHOCOLADEVLOKKEN EROPquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
LAAT ONS.
[..]
MOOIIK HAD OOK SCHEIKUNDE VANDAAG. EN NU GA IK NIKS DOEN OMDAT EINDE TOETSWEEK. EN IK EET DONUTS WANT DIE ZIJN LEKKER
oMG JIJ WEETquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
HEB JIJ DONUTS? WELKE SOORT? DIE GELE ZIJN VET LEKKER MAN, DIE NAAR BANAAN SMAKEN. MET DAN DIE CHOCOLADEVLOKKEN EROP
jaa toppie joppie, ik heb gewoon nog een hele middag om te niksenquote:
OMGOMGOMG JA DIE ZIJN ZO LEKKERquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
HEB JIJ DONUTS? WELKE SOORT? DIE GELE ZIJN VET LEKKER MAN, DIE NAAR BANAAN SMAKEN. MET DAN DIE CHOCOLADEVLOKKEN EROP
aah lekkaahquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
jaa toppie joppie, ik heb gewoon nog een hele middag om te niksenmet jou?
Klinkt goed, waar ben je nu dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aah lekkaahja prima, nu een uur niksen en dan naar huis
oh nog een uurtje overleven dusquote:
zit mobiel maar neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
oh nog een uurtje overleven dusFOK! niet geblokkeerd op jouw school?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:30 schreef Ro-ald het volgende:
'Ik meen het serieus het is geen poep wat ik praat'- Ali B
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik dm'en met een FOK!ker, kreeg zijn fb link, staat dat hij een relatie heeft, maar hij vraagt of ik een keer wil meeten.
Wauuwwwww
meeten is meteen 'ik vind je leuk'?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik dm'en met een FOK!ker, kreeg zijn fb link, staat dat hij een relatie heeft, maar hij vraagt of ik een keer wil meeten.
Wauuwwwww
Kan toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Wauuwwwww
Hij zegt van wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
meeten is meteen 'ik vind je leuk'?
Mogen we raden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:34 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb leuk contact met een leuke FOK!kster en ze wilt ook meeten
(Ga nog niet zeggen wie)
Supersof?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zeg wel als het goed is via een dm
Niet zo, maar van je bent leuk dit dat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hij zegt 'ik vind je leuk, laten we meeten'?
Okok mooiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet zo, maar van je bent leuk dit dat.
Maar heb toch al nee gezegd, no problem.
Nee zij durft nog niet te meeten of zoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Supersof?
[..]
Niet zo, maar van je bent leuk dit dat.
Maar heb toch al nee gezegd, no problem.
Hypo danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee zij durft nog niet te meeten of zo
Iemand uit deze SC?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee zij durft nog niet te meeten of zo
spannend!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:34 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb leuk contact met een leuke FOK!kster en ze wilt ook meeten
(Ga nog niet zeggen wie)
jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wij gaan wel een keer meeten toch met Heppy
oehquote:
stiekem welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ja of nee gezegd ja
Link?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:42 schreef LittleBrownie het volgende:
wejo er is een fok chatroulette, wist ik niet
graagquote:
oh weet ik niet, ik hou me daar allemaal niet mee bezigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar zij heeft al een vriend toch?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh weet ik niet, ik hou me daar allemaal niet mee bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awwwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
graagvalt mee op zich
het afwachten is erger
vroeger in een spier geprikt
de pijn
Internet serieus nemenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je verraadt jezelf al gigantisch met al je flirtopmerkingen naar haar toe
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]ja pff als ik dat ook nog van iedereen moet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Maar misschien is het dan uit ofzo, zou best kunnenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja pff als ik dat ook nog van iedereen moet weten
ik moet me groot houden, man zijn enzulksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
awww
Mehik word altijd helemaal hysterisch en zo dan
![]()
ik ben een watje
ja zou kunnen, of ze heeft zin in een avontuurtje met Roroquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar misschien is het dan uit ofzo, zou best kunnen
Uhu. Klopt. Daarom vrouw zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik moet me groot houden, man zijn enzulks
Stiekem ben je jaloersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zou kunnen, of ze heeft zin in een avontuurtje met Roro
Soms?quote:
vrouwenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Uhu. Klopt. Daarom vrouw zijn
Ik zit altijd eerst nog 10 minuten zo 'neeeeeniet prikken
nee wacht
WAAAACHT
'
_!
Ja nee goed op dat na dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:50 schreef Ro-ald het volgende:
Vrouw zijn lekker bevallen en ongesteld zijn nee echt top joh vrouw zijn
Man zijn
ja met je gemeen doen tegen Hypo dit datquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiekem ben je jaloers
[..]
Soms?
ja echt wel manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiekem ben je jaloers
[..]
Soms?
Ik ben niet gemeen, hypo en ik zijn het gewoon niet met elkaar mee eens soms.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja met je gemeen doen tegen Hypo dit dat
Je zei dat ik geen leuke FOK!ster was.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet gemeen, hypo en ik zijn het gewoon niet met elkaar mee eens soms.
Maar ik geef wel om haar
wat dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]_! Heppie
ja![]()
ik kan daar gewoon niet mee omgaan
maar je.moet het met haar eens zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet gemeen, hypo en ik zijn het gewoon niet met elkaar mee eens soms.
Maar ik geef wel om haar
Moet ik je troosten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoop het, voel me nu heel erg zielig
Mijn hart, wat doe jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je zei dat ik geen leuke FOK!ster was.
Het is uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet zo'n pussy zoals jij, ik heb mijn eigen meningquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar je.moet het met haar eens zijn
ja maarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je hoeft niet telkens schijnheilig 'vrouwen' te doen schat
ja
ik mag dat nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n pussy zoals jij, ik heb mijn eigen mening
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet ik je troosten?![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Mijn hart, wat doe jeja wanneer gaan we daten danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |