Juistquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zie het als de Darwin-awards voor het internet.
Jij bent me nog nooit opgevallen. Dusja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:24 schreef Jachtgeweer het volgende:
Was ik genomineerd dan?Ik vind het wel een eer dat ik genoemd word in je post trouwens
Het ligt er wel aan in welk subforum dan. Maar in KLB ja dan welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wie wil er nou niet pronken met een Yvonne Awards Winnaar title? Het straalt gewoon een hoeveelheid autisme uit dat menig FOK!ker jaloers ervan wordt.
Deze man heeft het door.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wie wil er nou niet pronken met een Yvonne Awards Winnaar title? Het straalt gewoon een hoeveelheid autisme uit dat menig FOK!ker jaloers ervan wordt.
Waarom staat er eigenlijk "A-J 2.0" in je ondertitel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik had wel genomineerd willen worden.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:19 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Waarom staat er eigenlijk "A-J 2.0" in je ondertitel?
verkiezing van klbhoer is verschoven naar mei dus je hebt nog alle kans op een awardquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik had wel genomineerd willen worden.
Ben jij dat in je UI?quote:
En ik ben een hoer omdat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:21 schreef Rectum het volgende:
[..]
verkiezing van klbhoer is verschoven naar mei dus je hebt nog alle kans op een award
Godverquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:21 schreef Rectum het volgende:
[..]
verkiezing van klbhoer is verschoven naar mei dus je hebt nog alle kans op een award
Die foto in je fobo is dat je voor of achterkant?quote:
Hjb over Meloewa.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GodverMeloewa heeft al tijden geen concurrentie meer.
Ben je achterlijk of gewoon dom?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die foto in je fobo is dat je voor of achterkant?
Ik dacht dat chinezen altijd op de rug sliepen, vandaar!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je achterlijk of gewoon dom?
Ik snap jouw grap niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat chinezen altijd op de rug sliepen, vandaar!
Ik ook niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |