Echt een kneus ben je he?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:17 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Jij geeft in je sollcitatiebrieven gelijk aan wat je loonwensen zijn ? Die zouden bij mij direct de prullenbak in gaan. Kom eerst maar eens langs, zien we dan wel of we je uberhaupt in dienst willen hebben.
Waarom ga je uit van iets dat je niet meer hebt ? Wat ga je doen als je geen baan vindt met een dergelijk salaris ? Op een gegevent moet je gewoon. En dan gaan anderen voor je beslissen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja want een salaris eis neerleggen waarmee je je rekeningen kan betalen is een gekke eis?
En je bewijst wederom dat je echt een domme gans bent. Want mijn minimale salaris eis is al 37% procent lager dan dat ik had. Ja jeetje wat ben ik veeleisend zeg....
Sodemieter op zeg.... Stelletje eikels
Het is niet alleen een gekke eis maar getuigt ook van weinig realitetisbesef. Zo werkt het niet, zeker niet bij uitzenburo's. Dan kan je nog zo netjes die mail opgestelt hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja want een salaris eis neerleggen waarmee je je rekeningen kan betalen is een gekke eis?
En je bewijst wederom dat je echt een domme gans bent. Want mijn minimale salaris eis is al 37% procent lager dan dat ik had. Ja jeetje wat ben ik veeleisend zeg....
Echt, jouw domheid blijft mij verbazen.....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:21 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Het is niet alleen een gekke eis maar getuigt ook van weinig realitetisbesef. Zo werkt het niet, zeker niet bij uitzenburo's. Dan kan je nog zo netjes die mail opgestelt hebben.
Het is dom niets aan je vaste lasten te doen en er maar vanuit te gaan dat je wel een baan vindt met een salaris dat het dekt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt, jouw domheid blijft mij verbazen.....
En jij bent zo dom om te denken dat ik niks aan mijn vaste lasten heb gedaan....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:23 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Het is dom niets aan je vaste lasten te doen en er maar vanuit te gaan dat je wel een baan vindt met een salaris dat het dekt.
Kennelijk niet genoeg he.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En jij bent zo dom om te denken dat ik niks aan mijn vaste lasten heb gedaan....
Echt, had die gast uit Turnhout jou niet wat schoppen kunnen verkopen? Want jij verdient ze eigenlijk wel met je domme gedoequote:
Een fatsoenlijke salarisindicatie meegeven is heel wat anders dan dreinen, zeuren en eigenwijs doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niveautje hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt, had die gast uit Turnhout jou niet wat schoppen kunnen verkopen? Want jij verdient ze eigenlijk wel met je domme gedoe
En dat maak jij er dus van....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:25 schreef Andromache het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke salarisindicatie meegeven is heel wat anders dan dreinen, zeuren en eigenwijs doen.
Ja ik verlaag me tot jouw niveau, misschien dat je het dan snaptquote:
Uit je houding blijkt wel degelijk het tweede.quote:
Uhm nee, dat is nog steeds jouw interpretatiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Uit je houding blijkt wel degelijk het tweede.
Ze mag dan aan het begin van haar carriere staan, maar ze heeft een verdomd goed punt hierquote:
Beetje gek dan dat ik niet de enige ben die dit opmerkt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm nee, dat is nog steeds jouw interpretatie
Zij zit als ik me niet vergis al heel snel tegen het punt aan dat ze Bijstand moet aanvragen. Aan het einde van het WW traject zijn ze doorgaans minder coulant.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja vaag! Het is toch overal 1 per week
ik heb ook tegen het einde gezeten van mijn ww, maar niks hoor. Gewoon tot einde 1 per week.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:39 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zij zit als ik me niet vergis al heel snel tegen het punt aan dat ze Bijstand moet aanvragen. Aan het einde van het WW traject zijn ze doorgaans minder coulant.
Ik denk het, jij zegt het.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Tja, met zo'n negatieve instelling ga je het niet redden. Dan kun je net zo goed gaan wachten op je bijstandsuitkering en dat alleen maar omdat je eigenwijs bent....
Misschien moet jij ook eerst even alles lezen voordat je een mening hier neerzet die dus niet kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk het, jij zegt het.
Ik heb nu ook werk en ik zit ook onder mijn laatst verdiende salaris. Maar ik heb nu werk en dat is voor mij het allerbelangrijkste.
Nou, al meteen roepen dat je niet minder wil verdienen dan bedrag X zorgt gewoon voor afkeer. En een stap terug is niet erg, en al helemaal niet als je je binnen een bedrijf omhoog werkt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook eerst even alles lezen voordat je een mening hier neerzet die dus niet klopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |