abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122029276
Jeetje, ik krijg me net toch een aardig en attent mailtje binnen! :) Het is maar goed dat dit heeft plaatsgevonden, want in mijn achterhoofd zit nog steeds dat ieder bedrijf zo is als het bedrijf waar ik in dienst ben geweest en ik merk nu dat dat absoluut niet het geval is. Daar ben ik eigenlijk best heel erg blij mee :) (hoe gek dat ook mag klinken na de afwijzing op basis van mijn cv).

Ik pas die inleiding meteen aan :)
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_122033838
Zow, en alweer een nieuwe sollicitatie de deur uit gedaan op een vacature die vergelijkbaar is met een vacature waar ik pas geleden op had gesolliciteerd en bijna door was :). Ha! Ik vond mijn motivatiebrief best erg goed geschreven, al zeg ik het zelf :9
pi_122034095
Ik ben benieuwd wat die UWV medewerker dinsdag tegen mij gaat zeggen.

Ben het een beetje beu allemaal die afwijzingen, het feit dat er geen vacatures zijn voor mij, geef mijn portie maar aan fikkie. Ben er echt klaar mee.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_122036727
Dan ga je de bijstand in. Dat is ws ook wat je UWV medewerker gaat vertellen ;)
pi_122036884
Ach, ik heb nog aardig wat maanden WW over... Dus duurt nog wel ff.... Tot die tijd gewoon kansloos en nutteloos solliciteren....
  vrijdag 25 januari 2013 @ 18:33:11 #156
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122039718
tja Spezza weinig werkgevers hebben trek in een negatieveling. als je je zo opstelt in je brieven als hier op het forum, wordt het inderdaad nooit iets.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_122039815
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:33 schreef Andromache het volgende:
tja Spezza weinig werkgevers hebben trek in een negatieveling. als je je zo opstelt in je brieven als hier op het forum, wordt het inderdaad nooit iets.
:')
pi_122039872
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:33 schreef Andromache het volgende:
Je mag het best even beu zijn hoor, constant afgewezen te worden. En dan is dit een prima plek om even je hart te luchten, om vervolgens weer een enthousiaste-lijkende-brief te schrijven :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_122040089
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je mag het best even beu zijn hoor, constant afgewezen te worden. En dan is dit een prima plek om even je hart te luchten, om vervolgens weer een enthousiaste-lijkende-brief te schrijven :+
Ach, mensen die pas aan het begin van hun carriere staan die snappen dat allemaal nog niet.... ;)
  vrijdag 25 januari 2013 @ 19:49:06 #160
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_122042649
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:43 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ach, mensen die pas aan het begin van hun carriere staan die snappen dat allemaal nog niet.... ;)
Jij snapt het anders ook niet altijd even goed hoor. Je hebt niet zo lang geleden gepost dat je alle uitzenburo's zou mailen met het minimumbedrag dat je moest verdienen en dat ze je anders niet hoefden te bellen. Ik mag toch hopen dat dat een hersenscheet was en dat je het niet echt gedaan hebt.
-weg-
pi_122042799
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:49 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Jij snapt het anders ook niet altijd even goed hoor. Je hebt niet zo lang geleden gepost dat je alle uitzenburo's zou mailen met het minimumbedrag dat je moest verdienen en dat ze je anders niet hoefden te bellen. Ik mag toch hopen dat dat een hersenscheet was en dat je het niet echt gedaan hebt.
Je doet je naam eer aan. Wat is er mis met zoiets? Ik wil gewoon graag aan de slag en het boeit mij niet zoveel wat ik doe. Als ik maar een salaris heb waar ik mijn rekeningen van kan betalen.
Lijkt mij geen raar iets toch?
pi_122042907
Tja, met zo'n negatieve instelling ga je het niet redden. Dan kun je net zo goed gaan wachten op je bijstandsuitkering en dat alleen maar omdat je eigenwijs bent....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_122042967
Edit:doe maar gewoon normaal of blijf maar weg

[ Bericht 94% gewijzigd door Five_Horizons op 25-01-2013 20:05:07 ]
pi_122043162
Ach, iedereen heeft een minimum voor zichzelf vastgesteld. Het bedrag wat zij de moeite waard vinden om voor te gaan werken. Wat ze nodig hebben of wat ze denken te verdienen. Zeker als je toch niet de hoop hebt dat je echt iets leuks gaat vinden.

Maar het daadwerkelijk zo uitschrijven lijkt me dan weer een stuk minder slim.
pi_122043347
Ja want zoals ik dingen hier post, zo letterlijk stuur ik het 1 op 1 door naar uitzendbureaus ;)

In mijn vakgebied zijn gewoon weinig tot geen vacatures. En aangezien ik liever gewoon lekker aan de slag ben met iets om van daaruit door te blijven zoeken, probeer ik gewoon zoveel mogelijk dingen om aan de slag te kunnen. En ja, ik heb mijn vaste lasten, iets wat sommige mensen hier niet snappen, want vaste lasten moet je elke maand betalen en dus moet je wel minimaal een bedrag elke maand ontvangen om dat te kunnen doen. Dus hoezo is het raar om duidelijk te maken wat je minimaal aan salaris wilt hebben.

Maar goed, nogmaals, sommigen hier snappen dat niet. Ik wens ze heel veel succes als ze in dezelfde situatie terechtkomen.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:04:58 #166
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_122043423
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:52 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Je doet je naam eer aan. Wat is er mis met zoiets? Ik wil gewoon graag aan de slag en het boeit mij niet zoveel wat ik doe. Als ik maar een salaris heb waar ik mijn rekeningen van kan betalen.
Lijkt mij geen raar iets toch?
Zie je nou echt niet in dat je door zoiets te mailen jij jezelf belachelijk maakt? Er is een verschil met werk afwijzen als je gebeld wordt door een uzb omdat het salaris te laag is, dan dat jij je bij voorbaat al zo opstelt tegenover een uzb.
-weg-
pi_122043454
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:04 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Zie je nou echt niet in dat je door zoiets te mailen jij jezelf belachelijk maakt? Er is een verschil met werk afwijzen als je gebeld wordt door een uzb omdat het salaris te laag is, dan dat jij je bij voorbaat al zo opstelt tegenover een uzb.
Wat jij wilt domme gans. Wat jij wilt
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:06:05 #168
331563 Graslul
Spuit het uit:
pi_122046513
Jij hebt niets te willen maar je wilt, teveel.
pi_122046565
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:06 schreef Graslul het volgende:
Jij hebt niets te willen maar je wilt, teveel.
Wie Ik?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:13:10 #170
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_122046914
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:06 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Wie Ik?
waar ga je die vaste lasten van betalen als je een bijstands uitkering hebt ? Lijkt me dat je iets aan die vaste lasten moet doen, i.p.v. op voorbaat eisen gaan stellen aan je loon. Daar zit echt geen enkele werkgever op te wachten.
pi_122047019
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:13 schreef gnaeus het volgende:

[..]

waar ga je die vaste lasten van betalen als je een bijstands uitkering hebt ? Lijkt me dat je iets aan die vaste lasten moet doen, i.p.v. op voorbaat eisen gaan stellen aan je loon. Daar zit echt geen enkele werkgever op te wachten.
Altijd om te lachen, buitenstaanders die even hun plasje komen doen terwijl ze absoluut geen idee hebben hoe een situatie is.... :')
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:15:33 #172
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_122047051
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:13 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ach, sommige mensen in het midden van hun carriere denken dat hun salariseis een recht is. En niet iets dat ze moeten VERDIENEN.
-weg-
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 januari 2013 @ 21:17:29 #173
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_122047148
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:14 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Altijd om te lachen, buitenstaanders die even hun plasje komen doen terwijl ze absoluut geen idee hebben hoe een situatie is.... :')
Nou ja hij heeft wel gelijk. In de bijstand houdt het echt op. En we hebben allemaal dezelfde problemen.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:17:51 #174
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_122047176
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:14 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Jij geeft in je sollcitatiebrieven gelijk aan wat je loonwensen zijn ? Die zouden bij mij direct de prullenbak in gaan. Kom eerst maar eens langs, zien we dan wel of we je uberhaupt in dienst willen hebben.
pi_122047180
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:15 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Ach sommige mensen in het midden van hun carriere denken dat hun salariseis een recht is. En niet iets dat ze moeten VERDIENEN.
Ja want een salaris eis neerleggen waarmee je je rekeningen kan betalen is een gekke eis?
En je bewijst wederom dat je echt een domme gans bent. Want mijn minimale salaris eis is al 37% procent lager dan dat ik had. Ja jeetje wat ben ik veeleisend zeg....

Sodemieter op zeg.... Stelletje eikels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')