quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:33 schreef Andromache het volgende:
tja Spezza weinig werkgevers hebben trek in een negatieveling. als je je zo opstelt in je brieven als hier op het forum, wordt het inderdaad nooit iets.
Je mag het best even beu zijn hoor, constant afgewezen te worden. En dan is dit een prima plek om even je hart te luchten, om vervolgens weer een enthousiaste-lijkende-brief te schrijvenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:33 schreef Andromache het volgende:
tja Spezza weinig werkgevers hebben trek in een negatieveling. als je je zo opstelt in je brieven als hier op het forum, wordt het inderdaad nooit iets.
Ach, mensen die pas aan het begin van hun carriere staan die snappen dat allemaal nog niet....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mag het best even beu zijn hoor, constant afgewezen te worden. En dan is dit een prima plek om even je hart te luchten, om vervolgens weer een enthousiaste-lijkende-brief te schrijven
Jij snapt het anders ook niet altijd even goed hoor. Je hebt niet zo lang geleden gepost dat je alle uitzenburo's zou mailen met het minimumbedrag dat je moest verdienen en dat ze je anders niet hoefden te bellen. Ik mag toch hopen dat dat een hersenscheet was en dat je het niet echt gedaan hebt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, mensen die pas aan het begin van hun carriere staan die snappen dat allemaal nog niet....
Je doet je naam eer aan. Wat is er mis met zoiets? Ik wil gewoon graag aan de slag en het boeit mij niet zoveel wat ik doe. Als ik maar een salaris heb waar ik mijn rekeningen van kan betalen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:49 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Jij snapt het anders ook niet altijd even goed hoor. Je hebt niet zo lang geleden gepost dat je alle uitzenburo's zou mailen met het minimumbedrag dat je moest verdienen en dat ze je anders niet hoefden te bellen. Ik mag toch hopen dat dat een hersenscheet was en dat je het niet echt gedaan hebt.
Zie je nou echt niet in dat je door zoiets te mailen jij jezelf belachelijk maakt? Er is een verschil met werk afwijzen als je gebeld wordt door een uzb omdat het salaris te laag is, dan dat jij je bij voorbaat al zo opstelt tegenover een uzb.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan. Wat is er mis met zoiets? Ik wil gewoon graag aan de slag en het boeit mij niet zoveel wat ik doe. Als ik maar een salaris heb waar ik mijn rekeningen van kan betalen.
Lijkt mij geen raar iets toch?
Wat jij wilt domme gans. Wat jij wiltquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:04 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zie je nou echt niet in dat je door zoiets te mailen jij jezelf belachelijk maakt? Er is een verschil met werk afwijzen als je gebeld wordt door een uzb omdat het salaris te laag is, dan dat jij je bij voorbaat al zo opstelt tegenover een uzb.
Wie Ik?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:06 schreef Graslul het volgende:
Jij hebt niets te willen maar je wilt, teveel.
waar ga je die vaste lasten van betalen als je een bijstands uitkering hebt ? Lijkt me dat je iets aan die vaste lasten moet doen, i.p.v. op voorbaat eisen gaan stellen aan je loon. Daar zit echt geen enkele werkgever op te wachten.quote:
Altijd om te lachen, buitenstaanders die even hun plasje komen doen terwijl ze absoluut geen idee hebben hoe een situatie is....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:13 schreef gnaeus het volgende:
[..]
waar ga je die vaste lasten van betalen als je een bijstands uitkering hebt ? Lijkt me dat je iets aan die vaste lasten moet doen, i.p.v. op voorbaat eisen gaan stellen aan je loon. Daar zit echt geen enkele werkgever op te wachten.
Ach, sommige mensen in het midden van hun carriere denken dat hun salariseis een recht is. En niet iets dat ze moeten VERDIENEN.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:13 schreef gnaeus het volgende:
[..]
waar ga je die vaste lasten van betalen als je een bijstands uitkering hebt ? Lijkt me dat je iets aan die vaste lasten moet doen, i.p.v. op voorbaat eisen gaan stellen aan je loon. Daar zit echt geen enkele werkgever op te wachten.
Nou ja hij heeft wel gelijk. In de bijstand houdt het echt op. En we hebben allemaal dezelfde problemen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Altijd om te lachen, buitenstaanders die even hun plasje komen doen terwijl ze absoluut geen idee hebben hoe een situatie is....
Jij geeft in je sollcitatiebrieven gelijk aan wat je loonwensen zijn ? Die zouden bij mij direct de prullenbak in gaan. Kom eerst maar eens langs, zien we dan wel of we je uberhaupt in dienst willen hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Altijd om te lachen, buitenstaanders die even hun plasje komen doen terwijl ze absoluut geen idee hebben hoe een situatie is....
Ja want een salaris eis neerleggen waarmee je je rekeningen kan betalen is een gekke eis?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:15 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ach sommige mensen in het midden van hun carriere denken dat hun salariseis een recht is. En niet iets dat ze moeten VERDIENEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |