abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121888231
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Chahna het volgende:

[..]

ze kijken wel uit, zie hier op het forum hoe mensen worden beoordeeld op hun mening terwijl die geen vooraanstaande rol in de maatschappij hebben.
zie hoe wilders wordt afgebrand als hij enkele feiten noemt.
Het mag niet genoemd worden.
pi_121888275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Is ook schokkend.

Maar dat is ook alle winkels die overvallen worden door tuig met twee paspoorten.

In feite is het hetzelfde.
Ook schokkend inderdaad. Zie jij iemand hier daartoe oproepen? Ik niet namelijk.
pi_121888280
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het mag niet genoemd worden.
Een publiek geheim is toch iets wat iedereen weet.

Als toch iedereen het weet, dan..
pi_121888294
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Is ook schokkend.

Maar dat is ook alle winkels die overvallen worden door tuig met twee paspoorten.

In feite is het hetzelfde.
Gewoon zonder reden een winkel in stappen dat aan gort slaan verlaag jij je dus gewoon net als de personen waar we het nu overhebben.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121888314
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:28 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ook schokkend inderdaad. Zie jij iemand hier daartoe oproepen? Ik niet namelijk.
Als er niemand het idee oppert, dan wordt het ook niet gedaan.

Feit is dat het wel gebeurd.
pi_121888331
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:19 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Die status hebben ze alleen bij hun vriendjes hoor, ik geloof er geen bal van dat vader en moeder trots zijn op hun kind als ie weer iemand in elkaar geslagen heeft. Maar vaak weet de familie van niks.
Vaak boeit het de familie gewoon niets.
Als hij maar een beetje cijfers haalt en zich thuis gedraagt.
Welke kankerzooi hij op straat allemaal uitvreet? Dat is de schuld van de politie, die is daar toch de baas? Daar hoef je bij hun niet mee aan te komen.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:29:13 #207
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121888338
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:26 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor een onzinnige opmerking, waarom moet de aanpak algemeen zijn? Je pakt een huurmoordenaar toch ook niet op dezelfde manier aan als een psychisch gestoorde lustmoordenaar omdat ze beide een moord op hun geweten hebben .....
Echt dat angsthazengedoe om maar niet te hoeven benoemen :{w
Er wordt een aanpak gesuggereerd. Op het moment dat je een handelswijze voor politie en justitie inzet voor een bepaalde bevolkingsgroep, in dit geval de Marokkanen, dan denk ik dat het escaleert, omdat een Nederlander die eenzelfde vergrijp pleegt niet in dezelfde handelswijze past. Dan gaat het rommelen, gok ik.
Dit, dus.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 14:29:15 #208
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_121888341
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het klopt gewoon wat hij zegt.
Dikke onzin, maar geloof wat je wilt geloven. Je hebt al Allah, deze zal dan ook wel laagdrempelig zijn.

quote:
Bovendien vind ik jouw verhandeling over het slopen van Turkse en Marokkaanse middenstander-winkeltjes bijzonder vergaand en schokkend.
Dat was geen mening. Maar ook hier, geloof lekker wat je wilt. Je hebt toch weinig nodig om te trollen in feedback en de rest van het forum erbij te slepen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_121888361
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:28 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Gewoon zonder reden een winkel in stappen dat aan gort slaan verlaag jij je dus gewoon net als de personen waar we het nu overhebben.
Waar zeg ik dat ik dat wil ? :?
pi_121888395
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

Vaak boeit het de familie gewoon niets.
Als hij maar een beetje cijfers haalt en zich thuis gedraagt.
Welke kankerzooi hij op straat allemaal uitvreet? Dat is de schuld van de politie, die is daar toch de baas? Daar hoef je bij hun niet mee aan te komen.
Dat is juist het probleem.

De politie is er niet de baas en dat weten de daders (alleen de ouders niet).
pi_121888402
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:29 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik dat wil ? :?
Doel dat uiteraard op de mensen welke die uitspraken doen :)

Dus nee niet jij...
pi_121888403
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:23 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Je weet ook niet hoe je je moet gedragen. Zou het helpen als je duidelijk laat zien niet bang te zijn? Is niets doen/wegkijken een teken van zwakte? Wegrennen? Heel relaxt en vriendelijk blijven no matter wat ze je ook naar je kop slingeren?
Het helpt om volledig door het lint te gaan, keihard schreeuwen etc
Maar verder doe je tegen 8 man niets joh.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121888417
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:27 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik vind dit een bijzondere slachtofferrolpositie waar je je zelf nu in duwt.
als iemand die rol herkent ben jij het dus dat zal dan wel.
pi_121888460
De Nederlandse politie is nou ook niet echt afschrikwekkend te noemen eerlijk gezegd.
pi_121888482
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:28 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Een publiek geheim is toch iets wat iedereen weet.

Als toch iedereen het weet, dan..
Ach, nog geen maand terug werd overal uitvoerig gesproken over het voetbalgeweld wat een Marokkanenprobleem zou zijn. Maar het mag vooral niet benoemd worden! Trieste slachtofferrol die mensen zich aanmeten.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:32:25 #216
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_121888496
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dan krijg je scheve verhoudingen en staat heel je beleid op losse schroeven. Als er iets moet veranderen moet het algemeen zijn, daar hebben degene die niet met justitie in aanraking komt heeft daar dan ook geen last van. Marokkaan, Turk, Nederlander of Belg.
Toch hoor je vaak over die zogenaamde ' schaamtecultuur' , zelfs rechters houden daar rekening mee. Dus waarom dan nu ineens in algemene termen denken?
pi_121888515
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Chahna het volgende:

[..]

ze kijken wel uit, zie hier op het forum hoe mensen worden beoordeeld op hun mening terwijl die geen vooraanstaande rol in de maatschappij hebben.
zie hoe wilders wordt afgebrand als hij enkele feiten noemt.
Wilders doet wel een aantal dingen verkeerd.

Hij wil mensen die iets gedaan hebben in Nederland uitzetten naar een ander land.

Wat hij in feite dus doet?

Een ander land opzadelen met producten van ons beleid.

Klopt dus niet echt helemaal als je het mij vraagt ;)
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:33:05 #218
241662 Jian
Well, well, well
pi_121888532
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Er wordt een aanpak gesuggereerd. Op het moment dat je een handelswijze voor politie en justitie inzet voor een bepaalde bevolkingsgroep, in dit geval de Marokkanen, dan denk ik dat het escaleert, omdat een Nederlander die eenzelfde vergrijp pleegt niet in dezelfde handelswijze past. Dan gaat het rommelen, gok ik.
Waarom? je geeft ze bij een vergrijp toch gewoon dezelfde straf! Maar wanneer je het probleem wilt aanpakken, de vergrijpen wilt voorkomen, dan kijk je goed naar de veroorzakende omstandigheden en als die bij de ene groep anders zijn dan bij de andere dan reageer je situationeel!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:33:21 #219
37295 Luigi
mario pls
pi_121888546
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:31 schreef FAUSTINO het volgende:
De Nederlandse politie is nou ook niet echt afschrikwekkend te noemen eerlijk gezegd.
Dat klopt maar ik neem toch aan dat ze niet iemand in elkaar laten meppen door 8 gasten. Maar je kunt niet op elke hoek een agent neerzetten. En we zien hoe preventief cameratoezicht precies werkt :').
pi_121888552
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ach, nog geen maand terug werd overal uitvoerig gesproken over het voetbalgeweld wat een Marokkanenprobleem zou zijn. Maar het mag vooral niet benoemd worden! Trieste slachtofferrol die mensen zich aanmeten.
het mag niet benoemd worden.

mensen die het toch benoemen worden dan ook snel als racist weggezet.

dus dat het niet mag wil niet zeggen dat ze het niet toch proberen.

je ziet het 'hier' ook terug, mensen benoemen het, het wordt als racisme aangeduid en men rent naar FB om het topic maar zo snel mogelijk te sluiten.

dan is het dus wel gezegd, maar het mócht niet ;)
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:34:19 #221
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_121888586
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Bij een Nederlander houden ze ook geen rekening met schaamtecultuur, wat dat ook moge zijn :')
pi_121888593
Ik ben eigenlijk benieuwd wat er dan niet gezegd zou mogen worden?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:34:45 #223
37295 Luigi
mario pls
pi_121888609
Ik ben geen racist, ben voor nuance en verdraagzaamheid, stem overwegend op gematigde partijen maar het wordt wel steeds moeilijker merk ik. Dit soort gasten tornen aan die ingebakken tolerantie. En dat vind ik echt heel, heel jammer.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:35:11 #224
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121888631
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:33 schreef Jian het volgende:

[..]

Waarom? je geeft ze bij een vergrijp toch gewoon dezelfde straf! Maar wanneer je het probleem wilt aanpakken, de vergrijpen wilt voorkomen, dan kijk je goed naar de veroorzakende omstandigheden en als die bij de ene groep anders zijn dan bij de andere dan reageer je situationeel!
Ja, hèhè. Dat snap ik zelf natuurlijk ook wel en natuurlijk bedoel ik evenredige behandeling, als ik praat over dezelfde aanpak. Het lijkt me nogal verstandig om naar omstandigheden te kijken om een probleem aan te pakken.
Dit, dus.
pi_121888645
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:33 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dat klopt maar ik neem toch aan dat ze niet iemand in elkaar laten meppen door 8 gasten. Maar je kunt niet op elke hoek een agent neerzetten. En we zien hoe preventief cameratoezicht precies werkt :').
Het is waarheid dat je niet overal een agent kunt neerzetten toch zie ik veel verbetering mogelijk bij de politie en dat begint met uitstraling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')