abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121885878
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Reken maar. Ga nou maar weer verder met snode plannetjes bedenken om Marokkaanse supermarkten te grazen te nemen. Neem ik mijn verantwoordelijk wel op een andere manier.
En wat gaan we dan doen met dit soort straatgeweld door autochtonen? Ik weet dat het wat minder aandacht krijgt in de krant en op fok, maar dat is er toch echt ook. Welke winkels moeten we dan hebben?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 13:34:21 #152
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_121885900
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:30 schreef Smack10 het volgende:
Waarschijnlijk waren ze ook flink onder invloed en niet voor rede vatbaar.
Zijn ze dat nuchter wel dan?
Als je er wat van zegt krijg je altijd grote bek. Of ze dat in de vorm van naar je toe lopen of van je af lopen is afhankelijk van de grootte van de groep waarin ze zich bevinden.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_121885965
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ben echt bang voor dit soort gasten. Het kan iedereen overkomen. Het is gewoon te vreselijk.

:{
Ligt er maar net aan waar je woont...
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121885991
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:36 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan waar je woont...
True. In Drenthe en Groningen en zo ben je vrij safe.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121886041
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:30 schreef Smack10 het volgende:
Waarschijnlijk waren ze ook flink onder invloed en niet voor rede vatbaar.
Dat is inderdaad een goed excuus.
U MAD?
pi_121886054
Wat een laffe draken zeg, pfff.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_121886063
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wilde eigenlijk terug naar de grote stad maar blijf lekker waar ik zit.
pi_121886108
Tijd dat we de Belgen een lesje leren!!!!!!!!!!!
U MAD?
pi_121886235
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik ken toch minstens 5 mensen die in Groningen door een groep zomaar in elkaar getrapt zijn.
pi_121886301
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:34 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zijn ze dat nuchter wel dan?
Als je er wat van zegt krijg je altijd grote bek. Of ze dat in de vorm van naar je toe lopen of van je af lopen is afhankelijk van de grootte van de groep waarin ze zich bevinden.
Alleen is het altijd alleen maar een grote mond.

"Ze" kan ik niet zeggen natuurlijk.

Het is volgens mij meer een probleem van mensen met niet zoveel hersens/stoornissen die dit soort dingen uithalen.
pi_121886327
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ken toch minstens 5 mensen die in Groningen door een groep zomaar in elkaar getrapt zijn.
Dit gebeurd dan ook overal in Nederland.
pi_121886385
"Dit land is het zat! Boehoehoe!!! :')

Dit land is het helemaal niet zat, want na de zoveelste stille tocht en oproep tot een dialoog met allochtonen die hier verder niets mee van doen hebben, mogen dit soort straatratten weer een met gemeenschapsgeld gefinancierde vechtsport gaan beoefenen. Een overheid die aktief de fysieke mishandeling van zijn burgers financiert, wat een land...

Het enige dat hier nog tegen kan helpen, zijn knokploegen die willekeurige woonwagenkampen vernielen en willekeurige bontkragen het ziekenhuis in slaan. Pure terreur dus, voor een andere oplossing is het nl. al lang te laat...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_121886409
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Welnee, dat gebeurt niet. Je wordt niet zomaar in elkaar getrapt hoor ik hier net.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121886432
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef DDDDDaaf het volgende:

Dit land is het helemaal niet zat, want na de zoveelste stille tocht en oproep tot een dialoog met allochtonen die hier verder niets mee van doen hebben, mogen dit soort straatratten weer een met gemeenschapsgeld gefinancierde vechtsport gaan beoefenen. Een overheid die aktief de fysieke mishandeling van zijn burgers financiert, wat een land...

Het enige dat hier nog tegen kan helpen, zijn knokploegen die willekeurige woonwagenkampen vernielen en willekeurige bontkragen het ziekenhuis in slaan. Pure terreur dus, voor een andere oplossing is het nl. al lang te laat...
Klopt als een bus.

Je tweede alinea heb ik zo mijn twijfels over.
pi_121886441
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:45 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dit gebeurd dan ook overal in Nederland.
Klopt, maar een aantal figuren zit al met hun hand in de broek om er een Marokkanenprobleem van te maken.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:49:50 #166
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121886546
quote:

Je begon goed, maar daarna val je in een willekeurig "Alles kapotslaan"-tokkiegebral.
Dit, dus.
pi_121886576
quote:

En sinds wanneer slaan woonwagenbewoners willekeurig mensen in elkaar? Dat ze aankloten met het een en het ander is algemeen bekend daar niet van.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:53:35 #168
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_121886701
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Klopt, maar een aantal figuren zit al met hun hand in de broek om er een Marokkanenprobleem van te maken.
Hoeft niet gemaakt te worden, is er al
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_121886741
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:50 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

En sinds wanneer slaan woonwagenbewoners willekeurig mensen in elkaar? Dat ze aankloten met het een en het ander is algemeen bekend daar niet van.
Marokkanen, Belgen, Duitsers, Kampers, Nederlanders, Tokkies, studenten, volwassen mensen, geleerde mensen slaan allemaal weleens iemand in elkaar.

De vraag is, waarom doen ze dit en hoe kunnen we dit aanpakken?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:55:00 #170
241662 Jian
Well, well, well
pi_121886773
quote:

[..]

Bij dit soort straattereur zijn heel vaak Marokkanen betrokken, hoe komt dat?
pi_121886804
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:53 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

Hoeft niet gemaakt te worden, is er al
Ja, maar het probleem van willekeurige voorbijgangers helemaal in elkaar schoppen met een groep is al decennia Nederlandse folklore.
pi_121886879
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[..]

Marokkanen, Belgen, Duitsers, Kampers, Nederlanders, Tokkies, studenten, volwassen mensen, geleerde mensen slaan allemaal weleens iemand in elkaar.

Daar zal vast een aanleiding voor zijn geweest. Echter is er een groep welke het normaal vind om zonder aanleiding iemand in elkaar te schoppen. Dat heeft te maken met de status welke je daarvan krijgt binnen de cultuur. En dat aanpakken zal toch echt van binnenuit moeten komen maar er zijn ook stoere Nederlandse gastjes die dit weleens flikken. Of clowns die heb je ook welke dit gedrag vertonen.
pi_121887074
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, maar het probleem van willekeurige voorbijgangers helemaal in elkaar schoppen met een groep is al decennia Nederlandse folklore.
Ok..jij maakt er Nederlandse folklore van... Zit jij ook al met je broek op de enkels??
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:01:15 #174
241662 Jian
Well, well, well
pi_121887091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[..]

Om te beginnen stop je, je kop niet in het zand en benoem je gewoon alles wat je constateert, beginnend met niet de boel te veralgemeniseren, maar aan de hand van de cijfers gewoon te constateren wat je constateert, in dit geval, dat er bij dit soort straattereur heel veel Marokkanen betrokken zijn, om je vervolgens af te vragen hoe dit komt en wat je er aan kunt doen?
pi_121887141
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef Jian het volgende:

[..]

Bij dit soort straattereur zijn heel vaak Marokkanen betrokken, hoe komt dat?
Ze hebben een oververtegenwoordiging in de criminaliteit, een oververtegenwoordiging in de onderklasse waar dit veel voorkomt, een oververtegenwoordiging in de grote steden waar dit meer voorkomt en dan hebben we daar bovenop ook nog een oververtegenwoordiging in de beeldvorming.

Zo zijn er media die groot uitpakken wanneer het Marokkanen zijn en het achterin de krant wegmoffelen als het autochtonen zijn, en zelfs het 'signalement blank' weglaten bij het kopieren van een artikel zodat hun intelligente lezers zelf hun conclusies kunnen trekken. En dan hebben we op Fok ook nog een heleboel minkukels die het nieuws afsporen op dit soort berichten over Marokkanen en niets plaatsen wanneer het om blanke daders gaat. En als een ander dan een keer zo'n nieuwsbericht plaatst, dan reageren ze er niet op en haalt het topic pagina 2 niet.
pi_121887179
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Daar zal vast een aanleiding voor zijn geweest. Echter is er een groep welke het normaal vind om zonder aanleiding iemand in elkaar te schoppen. Dat heeft te maken met de status welke je daarvan krijgt binnen de cultuur. En dat aanpakken zal toch echt van binnenuit moeten komen maar er zijn ook stoere Nederlandse gastjes die dit weleens flikken. Of clowns die heb je ook welke dit gedrag vertonen.
Dat die groep dat doet komt voort uit het feit dat ze zichzelf minder voelen dan anderen en zo zichzelf proberen te bewijzen denk ik (slechts één van de vele oorzaken).

Frustraties, angst, identiteitsprobleem, toekomstperspectief, opvoeding, geen sancties, goede voorbeelden en nog wat van die dingen.

Je kan wel hard straffen, wat ook moet, maar daarmee haal je de oorzaak niet weg.

De prikkel moet er niet meer zijn of minder en daar heeft de overheid een actieve rol in te spelen.
pi_121887422
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat die groep dat doet komt voort uit het feit dat ze zichzelf minder voelen dan anderen en zo zichzelf proberen te bewijzen denk ik (slechts één van de vele oorzaken).

Frustraties, angst, identiteitsprobleem, toekomstperspectief, opvoeding, geen sancties, goede voorbeelden en nog wat van die dingen.

Je kan wel hard straffen, wat ook moet, maar daarmee haal je de oorzaak niet weg.

De prikkel moet er niet meer zijn of minder en daar heeft de overheid een actieve rol in te spelen.
Juist, en veelal als dit soort zaken gebeuren want tenslotte. Als men met een groep is voelt men zich sterker en is sneller geneigd om achterlijke dingen te gaan doen. Doe daar nog wat drugs of alcohol bij en het plaatje is compleet.

Ik vecht geregeld om onderlinge ruzies te eindigen. En daar zijn beide partijen het mee eens... Om het zo op te lossen. Daar moet dus aanleiding voor zijn en zijn er ook grenzen tot hoe ver je gaat. Een willekeurige persoon volledig in elkaar trappen zul je mij niet zien doen. Wat wel is verkoop je mij een mep in het gezicht krijg je er even hard eentje terug.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:10:27 #178
241662 Jian
Well, well, well
pi_121887516
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze hebben een oververtegenwoordiging in de criminaliteit, een oververtegenwoordiging in de onderklasse waar dit veel voorkomt, een oververtegenwoordiging in de grote steden waar dit meer voorkomt en dan hebben we daar bovenop ook nog een oververtegenwoordiging in de beeldvorming.

Zo zijn er media die groot uitpakken wanneer het Marokkanen zijn en het achterin de krant wegmoffelen als het autochtonen zijn, en zelfs het 'signalement blank' weglaten bij het kopieren van een artikel zodat hun intelligente lezers zelf hun conclusies kunnen trekken. En dan hebben we op Fok ook nog een heleboel minkukels die het nieuws afsporen op dit soort berichten over Marokkanen en niets plaatsen wanneer het om blanke daders gaat. En als een ander dan een keer zo'n nieuwsbericht plaatst, dan reageren ze er niet op en haalt het topic pagina 2 niet.
Kijk in die eerste alinea ben je heel goed op weg. In die 2e ga je de boel weer bagatelliseren en veralgemeniseren om de aandacht maar af te halen van die betreffende groep, dat is zo fout, want als je het probleem wilt oplossen kun je gewoon het beste de feiten op tafel hebben.

Zijn alle Marokkanen rot, welnee, wat mij betreft niet! Is het dan gewoon hun cultuur om dit te doen, welnee, wat mij betreft niet. Het is de Wet van de Straat die in deze "bendes" geldt, die zorgt voor het gedrag! Blijft de vraag, waarom zijn er zoveel Marokkanen bij betrokken? Die vraag moet je, je stellen omdat er ook nogal wat Antillianen bij dit soort akkefietjes betrokken zijn. Maar de reden waarom die in dit soort "straatbendes" zitten kan heel goed een andere zijn (is het ook) dan waarom die Marokkanen er in zitten. Wees toch niet altijd zo bang om zaken te benoemen!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:13:51 #179
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_121887650
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 22 januari 2013 12:25 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Dit zal zo doorgaan tot Kristallnacht 2.0
Ja de joden waren helemaal niet zo'n lievertjes.... Hans Teeuwen... how ironic.
pi_121887687
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:11 schreef Chahna het volgende:

[..]

het valt mij mee dat het topic nog niet is gesloten omdat het niet positief is voor bepaalde mensen. de racismekaart zeg maar , de kaart die wordt getrokken vlak voor sluiting topic. "jullie kunnen niet discussieren dus topic dicht",...waarmee bepaalde mensen toch weer hun zin krijgen.
Ach gos, de slachtofferkaart wordt weer gespeeld. Net zo'n sneue reflex als de getinte mensen die roepen dat ze worden aangehouden omdat ze een ander kleurtje zouden hebben.
pi_121887716
Racisme is racisme. Moet je ook niet anders noemen.

De oproepen hier om de zaakjes van middenstanders aan te vallen die enorm hard werken voor hun zakcentjes classificeer ik als ziek. Bovendien ook wettelijk niet toelaatbaar.

Verder wat Weltschmerz zegt.
  Redactie Frontpage dinsdag 22 januari 2013 @ 14:15:27 #182
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_121887720
Één woord voor de daders:

Sterf!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_121887799
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:15 schreef De_Guidance het volgende:
Racisme is racisme. Moet je ook niet anders noemen.

De oproepen hier om de zaakjes van middenstanders aan te vallen die enorm hard werken voor hun zakcentjes classificeer ik als ziek. Bovendien ook wettelijk niet toelaatbaar.

Verder wat Weltschmerz zegt.
Racisme is ook wanneer de groep in het filmpje een blanke jongen half dood slaat.

Of is het eenrichtingsverkeer?
pi_121887828
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ach gos, de slachtofferkaart wordt weer gespeeld. Net zo'n sneue reflex als de getinte mensen die roepen dat ze worden aangehouden omdat ze een ander kleurtje zouden hebben.
"Ik ben niet racistisch maar het zijn rifapen met inferieure genen"

Is het niveau helaas en als je er wat van zegt trek je zogenaamd de racisme-kaart.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:18:17 #185
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_121887835
Willekeurige onschuldige mensen in elkaar slaan of winkels in puin rammen slaat natuurlijk nergens op :')

Maar ik vraag me wel af in hoeverre mensen onschuldig zijn.
Neem nu het ' Marokkanenprobleem" .
Meer dan 50% van de Marokkaanse jongeren is in aanraking gekomen met justitie.
Dat betekent tevens dat bijna alle Marokkanen iemand in de familie hebben die het verkeerde pad op is gegaan. Dat maakt ze niet alleen onschuldig, maar ook mede verantwoordelijk, voor opvoeding etc.

Winkels slopen schiet niet op, maar duidelijk onschuldigen erbij betrekken omdat het waarschijnlijk een familielid van hen betreft zou best wel eens kunnen helpen.

Althans, misschien dat sommigen zich zouden schamen als ze ineens door een oom op het matje werd geroepen als ze iets geflikt hadden?Ze willen dat toch meestal stiekem doen, misschien wel stoer voor hun vriendjes, maar zeker niet geaccepteerd door oom , tante of een ander familielid denk ik.

Zo maak je iedereen mede verantwoordelijk.Nu hoor je vaak dat het mensen niet aangaat omdat zij zelf niks fout doen, ondertussen steelt het neefje vrolijk verder en die zien ze toch ook op feestjes en zo, maar dan is hij anoniem en weet niemand van zijn escapades.Maak het maar bekend binnen die families.

Dat is slechts 1 groep, hoe het verder moet met autochtonen etc zien we later wel ;)
pi_121887866
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:17 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Racisme is ook wanneer de groep in het filmpje een blanke jongen half dood slaat.

Of is het eenrichtingsverkeer?
Als ze dat hebben gedaan omdat hij blank is is dat ook racisme. Vreemde vraag.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:19:56 #187
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_121887909
quote:
Dat heeft te maken met de status welke je daarvan krijgt binnen de cultuur.
Die status hebben ze alleen bij hun vriendjes hoor, ik geloof er geen bal van dat vader en moeder trots zijn op hun kind als ie weer iemand in elkaar geslagen heeft. Maar vaak weet de familie van niks.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2013 @ 14:21:16 #188
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_121887966
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jouw fantasie kent ook geen grenzen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_121887972
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:19 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Die status hebben ze alleen bij hun vriendjes hoor, ik geloof er geen bal van dat vader en moeder trots zijn op hun kind als ie weer iemand in elkaar geslagen heeft. Maar vaak weet de familie van niks.
En hun vriendjes behoren niet tot die cultuur dan? :')
pi_121887980
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:18 schreef Flow3r het volgende:
Willekeurige onschuldige mensen in elkaar slaan of winkels in puin rammen slaat natuurlijk nergens op :')

Maar ik vraag me wel af in hoeverre mensen onschuldig zijn.
Neem nu het ' Marokkanenprobleem" .
Meer dan 50% van de Marokkaanse jongeren is in aanraking gekomen met justitie.
Dat betekent tevens dat bijna alle Marokkanen iemand in de familie hebben die het verkeerde pad op is gegaan. Dat maakt ze niet alleen onschuldig, maar ook mede verantwoordelijk, voor opvoeding etc.

Winkels slopen schiet niet op, maar duidelijk onschuldigen erbij betrekken omdat het waarschijnlijk een familielid van hen betreft zou best wel eens kunnen helpen.

Althans, misschien dat sommigen zich zouden schamen als ze ineens door een oom op het matje werd geroepen als ze iets geflikt hadden?Ze willen dat toch meestal stiekem doen, misschien wel stoer voor hun vriendjes, maar zeker niet geaccepteerd door oom , tante of een ander familielid denk ik.

Zo maak je iedereen mede verantwoordelijk.Nu hoor je vaak dat het mensen niet aangaat omdat zij zelf niks fout doen, ondertussen steelt het neefje vrolijk verder en die zien ze toch ook op feestjes en zo, maar dan is hij anoniem en weet niemand van zijn escapades.Maak het maar bekend binnen die families.

Dat is slechts 1 groep, hoe het verder moet met autochtonen etc zien we later wel ;)
Klopt.

Maar de overheid is ook verantwoordelijk door slap op te treden en om de hete brei heen te draaien om maar niemand voor de kop te stoten.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:21:57 #191
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121887991
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:18 schreef Flow3r het volgende:

Dan krijg je scheve verhoudingen en staat heel je beleid op losse schroeven. Als er iets moet veranderen moet het algemeen zijn, daar hebben degene die niet met justitie in aanraking komt heeft daar dan ook geen last van. Marokkaan, Turk, Nederlander of Belg.
Dit, dus.
pi_121888059
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ben echt bang voor dit soort gasten. Het kan iedereen overkomen. Het is gewoon te vreselijk.

Je weet ook niet hoe je je moet gedragen. Zou het helpen als je duidelijk laat zien niet bang te zijn? Is niets doen/wegkijken een teken van zwakte? Wegrennen? Heel relaxt en vriendelijk blijven no matter wat ze je ook naar je kop slingeren?
pi_121888064
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:21 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Klopt.

Maar de overheid is ook verantwoordelijk door slap op te treden en om de hete brei heen te draaien om maar niemand voor de kop te stoten.
Of te wel gewoon wie zich schuldig maakt aan een vergrijp als deze gewoon zoveel jaar in de bak.
pi_121888083
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:21 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Jouw fantasie kent ook geen grenzen.
Het klopt gewoon wat hij zegt.

Bovendien vind ik jouw verhandeling over het slopen van Turkse en Marokkaanse middenstander-winkeltjes bijzonder vergaand en schokkend.
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 januari 2013 @ 14:25:10 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_121888130
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:23 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Je weet ook niet hoe je je moet gedragen. Zou het helpen als je duidelijk laat zien niet bang te zijn? Is niets doen/wegkijken een teken van zwakte? Wegrennen? Heel relaxt en vriendelijk blijven no matter wat ze je ook naar je kop slingeren?
Ik zag hem opstaan. Dacht later was maar blijven liggen :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_121888136
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:21 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Klopt.

ze kijken wel uit, zie hier op het forum hoe mensen worden beoordeeld op hun mening terwijl die geen vooraanstaande rol in de maatschappij hebben.
zie hoe wilders wordt afgebrand als hij enkele feiten noemt.
pi_121888148
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het klopt gewoon wat hij zegt.

Bovendien vind ik jouw verhandeling over het slopen van Turkse en Marokkaanse middenstander-winkeltjes bijzonder vergaand en schokkend.
Is ook schokkend.

Maar dat is ook alle winkels die overvallen worden door tuig met twee paspoorten.

In feite is het hetzelfde.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:26:21 #198
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_121888193
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:27 schreef 3-voud het volgende:

Ik hoop enkel dat ik het toevallig een keer van een afstandje zie. Dan schop ik ze helemaal lens en begraaf ze onder de straat.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:26:39 #199
241662 Jian
Well, well, well
pi_121888209
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dan krijg je scheve verhoudingen en staat heel je beleid op losse schroeven. Als er iets moet veranderen moet het algemeen zijn, daar hebben degene die niet met justitie in aanraking komt heeft daar dan ook geen last van. Marokkaan, Turk, Nederlander of Belg.
Wat is dit nu weer voor een onzinnige opmerking, waarom moet de aanpak algemeen zijn? Je pakt een huurmoordenaar toch ook niet op dezelfde manier aan als een psychisch gestoorde lustmoordenaar omdat ze beide een moord op hun geweten hebben .....
Echt dat angsthazengedoe om maar niet te hoeven benoemen :{w
pi_121888224
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Chahna het volgende:

[..]

ze kijken wel uit, zie hier op het forum hoe mensen worden beoordeeld op hun mening terwijl die geen vooraanstaande rol in de maatschappij hebben.
zie hoe wilders wordt afgebrand als hij enkele feiten noemt.
Ik vind dit een bijzondere slachtofferrolpositie waar je je zelf nu in duwt.

Ik vind een oproep tot geweld geen 'feit' en het lijkt mij prima iemand in een discussieforum nota bene daarop aan te spreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')