Een vriendin van me wilde ooit indruk maken over d'r filosofielessen en zei dat ze allerlei dingen had gelezen van Socrates, Aristoteles en Descartes, waarbij ze het laatste ook "grieks" uitsprak als des-kar-tesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja okee Descartes, nu weten we het wel.
Ahahahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriendin van me wilde ooit indruk maken over d'r filosofielessen en zei dat ze allerlei dingen had gelezen van Socrates, Aristoteles en Descartes, waarbij ze het laatste ook "grieks" uitsprak als des-kar-tes.
Gejje ook roze? Dibs op roze of paars!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen.
Erik, wil jij een van mijn stempelstiften?
Ze zijn blauw. Moejje er effe op bloeden dan hejje paars.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gejje ook roze? Dibs op roze of paars!
Heel graagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen.
Erik, wil jij een van mijn stempelstiften?
nee het is een sociale huurwoning en niemand wil het renoveren want je haalt de kosten er niet uitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je staat al lang te koop omdat niemand je wil hebben?
Volgens Monty Python de grote filosofenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:31 schreef sp3c het volgende:
ik moest het googelen en ik snap het nog steeds niet!
Descartes was iig militair dus hij zal het wel met me eens zijn
volgens mij ken ik hem!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
And Rene Descartes was a drunken fart: "I drink, therefore I am"
Yes, Socrates, himself, is particularly missed;
A lovely little thinker but a bugger when he's pissed!
Is sp3c toegestaan?quote:
ik weet het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |