Criminal Minds vind ik wel leuk. Of The Mentalist. In die laatste speelt ook een leuke vent mee, dus is misschien minder geschiktquote:
Google maar isquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Criminal Minds vind ik wel leuk. Of The Mentalist. In die laatste speelt ook een leuke vent mee, dus is misschien minder geschikt
Maar ik ga der morgen verkering vragen is dat een goede keuze?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Weleens van gehoord. Nooit gezien. Wel een goede serie geloof ik! Goeie keus.
Lijkt me wel als jullie gezellig samen zijn is het in ieder geval een goede timing.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef technicalx het volgende:
[..]
Maar ik ga der morgen verkering vragen is dat een goede keuze?
is er een kans dat ze nee zegt?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef technicalx het volgende:
[..]
Maar ik ga der morgen verkering vragen is dat een goede keuze?
is er een kans dat ze nee zegt?
Ligt er maar aan op welke manier. Maar "wil je verkering met mij" is inderdaad geen slimme tekst, mag wel iets subtieler.quote:
Wil je verkering met me?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me wel als jullie gezellig samen zijn is het in ieder geval een goede timing.
En, ik wil niet flauw zijn, maar als je het niet vraagt dan weet je het nietMaar dat ze met je afspreekt en alleen met je wil zijn op je kamer, dan lijkt me wel dat ze ja zegt hoor.
Hoe moet je dat dan vragen? Wil je mijn vriendin zijn? Ik zou het niet eens weten hoe dat vroeger ging eigenlijk, te lang geledenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ligt er maar aan op welke manier. Maar "wil je verkering met mij" is inderdaad geen slimme tekst, mag wel iets subtieler.
In ieder geval het woord verkering niet gebruiken. Misschien gewoon zeggen dat je voor altijd bij haar wil zijn of zo...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe moet je dat dan vragen? Wil je mijn vriendin zijn? Ik zou het niet eens weten hoe dat vroeger ging eigenlijk, te lang geleden
was als voorbeeld hoor..echt..quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vind je heel lief maar volgens mij ben je een beeeetje te jong voor me
DAT is wel heel lief als iemand dat zegtquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef Conflict het volgende:
Misschien gewoon zeggen dat je voor altijd bij haar wil zijn of zo..
En als zij dan zegt van "ik ook bij jou"....quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT is wel heel lief als iemand dat zegt
Ik zou smeltenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
En als zij dan zegt van "ik ook bij jou"....![]()
Dan ben je er wel
Zou dr kunnen overvallenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT is wel heel lief als iemand dat zegt
Tja dat is lastig ook, de een vindt het misschien heel leuk, de ander niet. Ik spreek voor mezelf. ik zou het echt heel lief vindenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
-Filmpje kijken
-Biosje
-als je "naar de stad" gaat bedenk alvast wat plekjes waar je wilt zijn (ergo, niet doelloos rondlopen in deze kou, kan de pret erg drukken)
- sport fanaten? ga een rondje fietsen om op een terrasje warme choco te drinken
- aangezien we in jong zitten ga ik uit van 13-16 jaar, afhankelijk van de interesses (vandaar dat ze je wil leren kennen denk ik) kan je ook nog ganzenborden, ps3 spelen, xbox, dora kijken, verzin iets!
- sneeuwpret (als die er nog ligt) beetje spelen in de sneeuw en dan je mama (of haar mama) iets warms laten schenken.
- schaatsen (als dat dan nog kan) en je kunt haar handje vasthouden als ze zich niet veilig voelt ()Gebruik je fantasie!
GMTAquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]Wat schattig.
Ik zou trouwens gaan schaatsen, als het op natuurijs niet meer kan dan naar een ijsbaan in de buurt en daarna warme chocolademelk gaan drinken. Voordeel van gaan schaatsen: als zij het niet zo goed kan, dan kun je haar vasthouden onder het mom van: ik help je wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |