Ja of haar leren poolen, dat werkt ook goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]Wat schattig.
Ik zou trouwens gaan schaatsen, als het op natuurijs niet meer kan dan naar een ijsbaan in de buurt en daarna warme chocolademelk gaan drinken. Voordeel van gaan schaatsen: als zij het niet zo goed kan, dan kun je haar vasthouden onder het mom van: ik help je wel even.
Ik ben niet zo'n pratertquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
Als je een film zit te kijken kun je niet gezellig kletsen.
van haar ouders mogen we van 2 tot 4 bij elkaar zijn ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
OKIk ook niet hoor. Ga je daarna nog wat drinken of zo.
Oh je gaat dus niet naar de bios? Dan red je het denk ik niet in 2 uur.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:39 schreef technicalx het volgende:
[..]
van haar ouders mogen we van 2 tot 4 bij elkaar zijn ofzo
Ik kijk bij haar thuis een film op haar kamer en ze wil de deur opslotquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je gaat dus niet naar de bios? Dan red je het denk ik niet in 2 uur.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik kijk bij haar thuis een film op haar kamer en ze wil de deur opslot
hahaha maar enig idee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Tip: niet met vuur spelen, als er brand komt en de deur zit op slotNiet zo handig.
Zijn haar ouders thuis? Dan wil ze gewoon niet dat ze binnenkomen denk ik. Ik houd zelf niet zo van de deur op slot doen van de slaapkamer, dan voel ik me opgesloten, maar ja, ik woon alleenquote:
Haar ouders zijn thuis en ze zegt zo van gwn zodat niemand on kan lastigvallen en dan zo'n smiley met zo'n tongetje eruit en knipoogquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn haar ouders thuis? Dan wil ze gewoon niet dat ze binnenkomen denk ik. Ik houd zelf niet zo van de deur op slot doen van de slaapkamer, dan voel ik me opgesloten, maar ja, ik woon alleen
Hoe oud is ze? Toen ik een jaar of 14/15 was zou ik het niet in mijn hoofd gehaald hebben om "iets" te doe als mijn ouders thuis warenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:48 schreef technicalx het volgende:
[..]
Haar ouders zijn thuis en ze zegt zo van gwn zodat niemand on kan lastigvallen en dan zo'n smiley met zo'n tongetje eruit en knipoog
15 en volgens mij zijn haar ouders er toch nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Toen ik een jaar of 14/15 was zou ik het niet in mijn hoofd gehaald hebben om "iets" te doe als mijn ouders thuis warenDeur kon trouwens niet eens op slot.
Mjah dan denk ik dat je "lucky" gaat wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef technicalx het volgende:
[..]
15 en volgens mij zijn haar ouders er toch niet
Het is namelijk een heel groot huis dus jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dan denk ik dat je "lucky" gaat worden
Veel plezier zou ik zeggenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef technicalx het volgende:
[..]
Het is namelijk een heel groot huis dus ja
Ik weet niet of ik uberhaupt nog wel iets van de film meekrijgquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel plezier zou ik zeggenEn als je maar 2 uur hebt: niet Django Unchained kiezen, die duurt te lang
Hahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik uberhaupt nog wel iets van de film meekrijg
Ooh ja het was een seriequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaAflevering van een leuke serie kan misschien net.
Zoek maar iets engs uit dan, American Horror Story of zo, kun je haar troosten als het te griezelig is.quote:
Ze wilt een misdaad serie XDquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoek maar iets engs uit dan, American Horror Story of zo, kun je haar troosten als het te griezelig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |