Heb je al een keer tegen hem gezegd dat het niet kan?quote:
Je maakt je eigen gelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, en waarom niet, omdat ik het zeg en altijd gelijk heb zoals je net zelf erkende.
Maar goed, dit wordt een beetje dommig zo, ik vroeg je om iets inhoudelijks kan je geen antwoord op geven. Vertel me waar ik fout zit, historisch gezien, volgens jou dan. Dan laat ik je zien waarom ik denk gelijk te hebben, ik snap dat je het niet aan durft te gaan, ach.
Waarvan voor de duizendste keer haha.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:39 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je maakt je eigen gelijk.
Als je een discussie niet kan winnen, dan ga je klantklossen of zo.
Maar ga je niet stoer doen, om jouw uitspraken te doen ontkrachten,
Kom maar eens met links en bewijs.
Ja, ik heb hem net ook dat artikel gestuurd via Facebook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Heb je al een keer tegen hem gezegd dat het niet kan?
En wat zeggen ze ouders ervan of weten die het niet eens?
Jij komt met je onzin aan in dit topic.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarvan voor de duizendste keer haha.
Ik vraag je om inhoudelijke reacties, niet dit soort algemene onzin, ga toch fietsen.
Vooral een trein met veewagons is dan weer zo suggestief.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja... misschien moet ik dat doen ja.. iets met een trein en er voor springen heb ik in gedachte, maar dat is ook weer zo extreem meteen.
JAquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vooral een trein met veewagons is dan weer zo suggestief.
Dan leert hij het vermoedelijk wel snel af.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
JA
Ach, hij wil dit jaar ook naar duitsland op vakantie, maar als hij daar de hitler groet doet zijn we als groepje (we willen met 3-4 man) de lul
Dat is niet waar. Op papier was het leger misschien apolitiek maar de officieren en de soldaten waren jarenlang geïndoctrineerd met de nazi leer. Nogmaals: de Wehrmacht moet beschouwt worden als een misdadige organisatie, zij was net zo schuldig als bijvoorbeeld de Waffen-SS. Dat houdt niet in dat ieder lid misdadig was.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:19 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Wat lul je nou dezeuro?
De wehrmacht was een leger.
Zoals hier in Nederland.
Het waren alleen GEEN nazi's zoals de gestapo.
Jezus lulhannes scheer niet alles over 1 kam zoals je discussies over Israël de palestijnen.
Kruip bij deparo in zijn kont.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef Polacco het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Op papier was het leger misschien apolitiek maar de officieren en de soldaten waren jarenlang geïndoctrineerd met de nazi leer. Nogmaals: de Wehrmacht moet beschouwt worden als een misdadige organisatie, zij was net zo schuldig als bijvoorbeeld de Waffen-SS. Dat houdt niet in dat ieder lid misdadig was.
Jij kan beter de studies van Omer Bartov eens gaan lezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Kruip bij deparo in zijn kont.
En huppel dan zo naar de eerste de beste geschiedenisleraar.
Jij kan beter je schoolgeld terug halen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:48 schreef Polacco het volgende:
[..]
Jij kan beter de studies van Omer Bartov eens gaan lezen.
Nogmaals, waarvan, haha je weet niet eens waar het over gaat he! Je roept maar wat, je probeert stoer over te komen, maar als ik om iets inhoudelijks vraag blijf je je onzin herhalenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Jij komt met je onzin aan in dit topic.
Je zeikt iemand af over zijn overgrootvader of wat dan ook.
Dus kom jij maar eens met bewijzen die je grote bek rechtvaardigt hier sukkel,
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Kruip bij deparo in zijn kont.
En huppel dan zo naar de eerste de beste geschiedenisleraar.
Als zij om iets inhoudelijks vraagt (bronnen etc) blijf jij ook maar je onzin herhalen. Dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nogmaals, waarvan, haha je weet niet eens waar het over gaat he! Je roept maar wat, je probeert stoer over te komen, maar als ik om iets inhoudelijks vraag blijf je je onzin herhalen![]()
!
Ik schrijf zelden onzin, hoe dan ook, ik zou niet weten waarvoor ik een bron zou moeten geven als ze niet zegt waarvoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Als zij om iets inhoudelijks vraagt (bronnen etc) blijf jij ook maar je onzin herhalen. Dus wat is het probleem?
Je weet wie Bartov is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:49 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Jij kan beter je schoolgeld terug halen.
Dat hoop ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan leert hij het vermoedelijk wel snel af.
Ga jij je nou maar gewoon bezig houden met Israël en de Palestijnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nogmaals, waarvan, haha je weet niet eens waar het over gaat he! Je roept maar wat, je probeert stoer over te komen, maar als ik om iets inhoudelijks vraag blijf je je onzin herhalen![]()
!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |